Вашият сигнал Връзка с Флагман
Управител:
Веселин Василев, email: v.vasilev@flagman.bg

Главен редактор:
Катя Касабова, email: k.kassabova@flagman.bg

Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!

Какво се случва в Европа - фабрики масово затварят

Ключови думи: Новини, Флагман, Европа, Бургас, заводи, затваряне на заводи

Автомобилната индустрия в Европа е в кризисно състояние, като редица големи компании обявиха мащабни съкращения и затваряния на заводи. Изправени пред слабо търсене, високи разходи и засилена конкуренция от Китай, автомобилните производители предприемат драстични мерки!

Ето някои от най-големите удари:

"Файнтуул" - Швейцарският доставчик на автомобилни части ще затвори обект в Германия и ще съкрати до 200 души.

"Валео" - Френската компания за автомобилни части планира съкращения на около 1000 работни места и затваряне на два завода.

"Стелантис" - Гигантът обяви затваряне на фабриката за ванове "Воксхол" във Великобритания, застрашавайки над 1000 работни места. Операциите в основния завод в Италия също са прекратени многократно поради ниско търсене на новия електрически "Фиат 500".

"Бош" - Най-големият доставчик на авточасти в света планира да съкрати 5500 работни места и да намали работното време на някои служители до 2032 г.

"Форд" - Американският автомобилен производител ще съкрати 4000 работни места в Германия и Великобритания.

"Мишлен" - Френският производител на гуми затваря два обекта в Западна Франция, засегнати са около 1250 работни места.

"Шефлер" - Германският производител на автомобилни части обяви съкращение на 4700 работни места и затваряне на производствени съоръжения в Австрия и Великобритания.

"Фолксваген" - Възможни са хиляди съкращения и затваряния на заводи в Германия. Групата вече обяви за продажба завода си в Брюксел, където работят 3000 души.

"Даймлер трък" - Най-големият производител на камиони в света ще съкрати работното време и ще замрази наемането на нови служители в Германия.

11
Коментара по темата
11.
Може ама не искат
05.12.2024 14:20:27
Така се получава като се обединят еврочобани.Тези неща със съкращенията много лесно могат да се оправят,ама на евротрътките не им стиска,понеже доста от тях са на китайска хранилка,за да шибнат съответните мита на китайците и да защитят работните места.Да не говорим,че голяма част от тях са дебилни социалисти и комунисти и гледат да нахендрят работодателите,за да имитират дейност пред избирателите и виждате какво се получава в крайна сметка.Работодателят види ли,че започне да не му излиза сметката си вдига чукалата и остава работниците на издръжката на всички останали ,за съжаление и на тези,които не гласуват за либерални,комунистически или зелени фъшкии.
10.
иш
05.12.2024 14:08:51
Той чипът може да е произведен в китай, както и навсякъде другаде - в индия, сингапур, тайван и т.н. където има евтина работна ръка и производствена база,което не го прави китайски. Важното обаче е , къде е измислен и не не е в китай, а в белите държави, където са мозъците и парите. Мястото на производтво може да се смени лесно, технологията не. Така, че утече поредната ви русоробска опорка. Кво стана с хуйвей, от №1 едвам крета като му дръпнаха кранчето на технологиите и лицензите ? Китай, на кого продава, на този дето има пари или на цървулите от пРосия, еритрея и с.корея. Китай без богатите държави няма на кой да продава с печалба както сега и китайците го знаят много добре, време и русоробите да се сетите за тази работа, че масква нещо не върви много оборота на изкопаеми на ниска цена напоследък от "съюзниците" и. Ферари и Мазерати и те са собственост на фиат, и те ли са некачествени ?
9.
Раму
05.12.2024 13:58:18
Ще затварят и още как.Тук принася няма как да затварят, защото още не са отваряли. След, като Русия им затвори кранчето няма как.
8.
ОхОх
05.12.2024 12:13:59
През световната криза от 29а затварят масово фабрики в САЩ. Причината: всички бедняци, които търсят бърза печалба купуват акции! При това с кредити! Хайде да се върнем към родната картинка: кой купува вещи с ипотечни кредити у нас? Дай боже да могат да си ги връщат! Що се отнася до автоиндустрията: всеки инвеститор търси максимална печалба! Когато се увеличават производствените разходи най вече с вдигане на заплати, капиталиста бяга далеч! Да сте чули някой да затваря заводи в Китай? До любителя на европейски стоки: в колата ти има чипове от Китай! И още други части от европейски доставчици, които са от Китай, но с бранд на европейска марка! И още: jeep e собственост на Фиат! Само един пример! А Фиат не е производител на качествени автомобили
7.
Иван
05.12.2024 11:44:59
Наистина, че съществуват проблеми. Частите са по-малко, по-скъпи са и т.н. Като отидеш в сервиз, заради дреболия, колата ти може да остане седмици там. Не са виновни майсторите, разбира се. Чакат се части. Колите също са скъпи. Миналата година купих кола с малък пробег и на малко години. Пълна е с множество дразнещи проблеми от всякакъв характер. Поне се движи. Реших да и сменя джантите, красиви да са. Чаках половин година и дойдоха от Индия. Абе?!
6.
Good year f1
05.12.2024 11:37:54
Sas cena 70 bona Euro za E220 2024 Eva li she imat oborot
5.
435
05.12.2024 11:20:42
Айде пак мизерните московски утайки с бг паспорти зажалили Европа и индустрията и. Гледайте си калната кочина там да имате за къшей хляб и не ни мислете нас европейците. Все още не са хукнали европейците да бягат да живеят в пропаднала пРосия, а обратното е факт. Колкото до китайското качество, трябва да си доста пропаднал мизерни, без досег до потребителски стоки с нормално качество, за да харесваш китайско. Фена на китайските коли, съм сигурен, че няма никаква нова кола и няма и да има щото е мизерна бедна копейка без два лева и поради това озлобен. Та така с китайското, автомобилостроене , най-големия му проблем е, че безмозъчните русороби дето го хвалят нямат пари да си го купят, а тези дето имат пари си купуват европейски, корейски, японски и американски автомобили и стоки.
4.
Чайна майна
05.12.2024 11:13:17
Китайците ги утрепаха. По-високо качество, на по-добра цена. Вие виждали ли сте ценовата листа на Фолксваген? Имам чувството, че ще купувам космически кораб, 100 хиляди ги нямат за нищо
3.
XX
05.12.2024 10:56:43
Случва се евроатлантическото бъдеще, за което два милиона неграмотни про;с;така у нас гласуват.
2.
Б Уй
05.12.2024 10:54:17
оЩЕ САНКЦИИ И ОРЪЖИЯ ЗА УКРАЙНА...!!!
1.
Хаха
05.12.2024 10:48:26
Продължавайте със санкциите....
  Добави Коментар
Сексът и боя Повечето истории от Северозапада са доста брутални - все пак такава е реалността там Лечителката Силвина Бел Илали разпозна в Тръмп най-висшия дух и прогнозира потъване на ЕС Според нея Сергей Лавров също не е случаен човек и духът му бил господар на кармата
Най-сигурните секс пози за зачеване Двойките, които изпитват затруднения в репродуктивно отношение са готови на всичко, за да успеят Алдебаран: Идва нова ера за човечеството Уран движи света към свободата, а Плутон – завладява и подчинява всичко и когато действат една срещу друга, резултатът е колосална разруха, каза той
Пророкът Едгар Кейси: Бъдете господари на храната си! Здравословни вегетариански ястия Очаквано от 1000 години знамение на Първа пролет, астролог разкри как любовта побеждава тъмнината Най-висшите енергии на целия Космос се фокусират към Земята и ще ни влияят цяла година, каза Филип Филипов
Цунами може да удари Санторини, готвят се за евакуация Според проучването макар сеизмичната активност да е известен фактор, свлачищата - както на сушата, така и под водата - също могат да предизвикат разрушителни вълни След Холивуд, пламна и Ню Йорк Губернаторът на щата Ню Йорк Кати Хочул обяви извънредно положение в окръг Съфолк
До часове в Германия ще е ад, куп летища затварят Възможно е стачката да продължи няколко дни, като преговорите между синдикатите и работодателите все още не дават резултат Гущеров отнема децата от Светлана, готви план да я срине със земята Милионерското синче е готово на всичко за да си върне децата и да унижи плеймейтката
Възможно е търговци да вдигнат цените, след като влезем в еврозоната, но конкуренцията ще елиминира бързо тези практики Икономистът от Пловдив Георги Стоев е поел лична инициатива в социалните мрежи, в която си е поставил за цел да отговаря на въпроси на граждани за важните промени, които ще настъпят, след като България влезе в Еврозоната Деца, учители и родители засадиха дръвчета в Бургас в инициативата „Горичка на децата“ Основната цел на събитието беше да покаже на децата колко е важно да се грижим за природата