Вашият сигнал Връзка с Флагман
Управител:
Веселин Василев, email: v.vasilev@flagman.bg

Главен редактор:
Катя Касабова, email: k.kassabova@flagman.bg

Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!

Нова секира: Първи мобилен оператор вдига цените след Нова година

Yettel увеличават месечните си такси с 3 лв., описват хода си като „подобрение на услугата”
Ключови думи: българия, мобилен оператор, yettel, видга цените, тарифи, подобрение на услугата

Първи мобилен оператор в България отново ще вдига цените си след Нова година. Yettel извести потребителите си вчера с любопитен СМС, в който описва, че за да се подобри качеството на услугата, се налага да скочат месечните вноски на всички в системата.

Формулировката е меко казано подвеждаща - уж се предлагат нови услуги, уж се дава повече на клиента, а всъщност идеята е да просто да се оправдае с нещо повишението, тъй като този път инфлацията е ниска и не може да служи за основание.

„Даваме ви повече, за да можете повече. Получавате достъп до допълнителни екстри в Yettel app, като от 05.01.2025 г. се увеличават месечната такса за мобилна услуга с 3 лв. и цени на услуги по договор и до тогава можете да прекратите договора без санкции. Благодарим ви, че използвате нашите услуги”, гласи съобщението изпратено до всички потребители в мрежата. Към него има линк, в който е описано по-подробно какво се случва.

Интересно в секцията „Въпроси и отговори” Yettel сами дефинират увеличението на цените със следната питанка: „Трябва ли да предприема нещо, за да получа тези подобрения?”.
Практиката показва, че всеки път когато един от операторите на мобилни услуги повиши цените си - а това се случва на практика всяка година - останалите също следват „добрия пример”. В този смисъл очакваме съвсем скоро и A1, и Vivacom да обявят подобни „подобрение” на услугата.

20
Коментара по темата
20.
белата сенкя
06.12.2024 13:16:29
До 1 - пишете : "Основанието е, че никой не ги съди, никой не си търси правата и всички си траят." - коментар 2.

Няма как да ги съди никой, позовават се на чл. 230 от Закона за електронните съобщения (ЗЕС), който гласи:
Когато договорът с крайния ползвател се сключва при общи условия, общите условия или измененията им се публикуват от предприятията на страницата им в интернет и се представят на видно място в търговските им обекти или по друг подходящ начин в срок, не по-кратък от един месец преди влизането им в сила.
Държавата и закона им разрешават, държавата можеш да осъдиш, но за законе не съм сигурен
19.
Пророк
04.12.2024 17:35:33
Едър буй се задава на хоризонта, на върха на приливна вална, като Годзила е! Дръжте се здраво и стойте далече от безплатното сирине!
18.
до 6
04.12.2024 17:12:50
ами те тогава ще вдигнат и ваучерите. нема ли контрол от държавата (каквато и е функцията при капитализма) и (за какво са ни тея регулатори за които,некой да е чул за някакво решение в защита на гражданите ,а вземат заплата от бюджета? НЕМАТЕ ШАНС ОВЦИ - ЩЕ ВИ ДЕРЕМ-ХАХАХАХ
17.
Гешефта
04.12.2024 16:48:44
Mен па ми га дигнаха цената с левче --хахаха
16.
Този
04.12.2024 14:00:45
сговор между различните оператори се нарича КАРТЕЛ. С останалите стоки и услуги е същото.
Капитализъм им викаме на тази "свобода" и "демокрация", в която ви набутаха.
Научете си урока най-после.
Чичко ви Ленин
15.
:-)
04.12.2024 14:00:29
Абе то и аз бях на HBO MAX за 3,33евро до живот, ама на прее_аха с подобна врътка.
14.
Христо Иванов
04.12.2024 13:57:48
Yettel ще се продава или е продаден, поради липсата на каквато и да е власт и закони се опитват да генерират по-високи обороти, печалби
13.
СтриганеСтригане
04.12.2024 13:57:34
Едно време бай Тошо ко викаше? С цел повишаване на благосъстояниета на населението, вдигаме цените. Хахаха.
12.
До 11
04.12.2024 13:38:03
Картели.
Като в хипермаркетите: едни и същи стоки на промоция се въртят в брошурите им в различни седмици, за да ги обходи стадото контролирано, режисирано и системно.
Малко индианци останахме, за сметка на изобилни и всякакви вождове.
11.
Ясно е
04.12.2024 13:15:58
Цените са почти еднакви и на 3те оператора, услугите почти еднакви, мегабайтите също са изравнени. Всеки си прави сметката дали има конкуренция или само невинно вдигане на цени.
Когато 3 фирми са конкуренти трябва да предлагат нещо конкурентно за да привличат повече клиенти, а не да си поделят пазара на 3
10.
Ганьо
04.12.2024 13:00:09
Трите не пускат Четвърти?! Ами така ще ние вътре!!!
9.
УдоМача
04.12.2024 12:59:20
Въй!
8.
До 5
04.12.2024 11:46:46
Аз получих това съобщение:

Даваме ви повече, за да можете повече. Подобряваме скоростта на вашия план на 50Mbps, като от 5.01.25 г. се увеличават месечната такса за мобилна услуга с 3 лв. и цени на услуги по договор и до тогава можете да прекратите договора без санкции. За инфо https://yttl.bg/upgd Благодарим ви, че използвате нашите услуги.
7.
миньора
04.12.2024 11:31:48
Еми нормално то те първа започва, стригането на овцете. Тази война в Украйна някой трябва да я плаща. Не се притеснявайте много скоро и другите мобилни оператори ще вдигнат цените, все пак са в картел. По интересно ще стане когато започнат да вдигат цената на тока а може направо и на режим да ни сложат. А иначе аз отивам да копая бункер на село защото Флагман ни подготвя за ядрен апокалипсис. По далече от града ,че взривната вълна щяла да стигне чак до Карнобат.
6.
АМИ
04.12.2024 11:17:14
ВСИЧКИ ДА МИНАТ НА ВАУЧЕР.АЗ СМЯТАМ ДА ГО НАПРАВЯ.
5.
yettel
04.12.2024 11:15:41
Даваме ви повече, за да можете повече. Подобряваме скоростта на вашия план на 100Mbps, като от 5.01.25 г. се увеличават месечната такса за мобилна услуга с 2 лв. и цени на услуги по договор и до тогава можете да прекратите договора без санкции.
4.
Братвурст
04.12.2024 11:03:39
Единствената държава на света, в която не можеш да прекратиш договор с оператор на мобилни услуги когато решиш!
3.
www
04.12.2024 10:54:41
Тези бяха най-коректният оператор, докато бяха Глобул и Теленор, но откакто ги купиха тези със странното име Йетел, за отрицателно време разсипаха всичко.
2.
До 1
04.12.2024 10:51:42
Основанието е, че никой не ги съди, никой не си търси правата и всички си траят. Същото е с банки, ВиК, електроразпределителни дружества и т.н. Уж са частни дружества, но задължително трябва да си им клиент. Уж отношенията са частни, но те се договарят директно с държавата, уж за да е защитен потребителя, но всъщност често договорките с държавата правят защитата на правата на клиентите невъзможна.
1.
Как
04.12.2024 10:40:10
На какво основание, след като НЯМА инфлация и всичко е мед и рози?
  Добави Коментар
Спортният свят скърби Ужасна вест от Нидерландия Покъртително: Шофьор на маршрутка кара дрогиран Това е втори такъв случай за него
Доналд Тръмп направи сензационно предложение Канада и САЩ стават една държава? Сияе до гаджето си Известната певица Глория е много щастлива
Ето какво ще е времето днес Добра прогноза Интересно събитие в Бургаско Община Созопол подкрепя начинанието
Обра точките в нета Киара е много чаровна, получи редица комплименти София и Перник с един и същ деликатен проблем Някои младежи вилнеят вместо да залягат над учебниците
Каза разтърсващи думи Стресиран е от... За по-добър секс, трябва да... И разговаряте с партньора
Притеснителна новина до България Трусове в съседна Гърция Сполетя ги огромно щастие Звездата Кръстева стана майка за втори път