„Бургаски пазари“ ЕООД открива тръжната процедура за отдаване под наем на обекти на пл. „Тройката“
На основание чл.18 ал.1 и ал. 2 от Наредбата за условията и реда за упражняване правата на собственост в търговски дружества, участието в граждански дружества и сключването на договори за съвместна дейност от община Бургас и по реда на глава VII във вр. с чл. 31 от Наредбата за реда за придобиване, управление и разпореждане с общински имоти и вещи на Община Бургас /НРПУРОИВ/ и във връзка с подготовката и провеждането на коледните и новогодишни празници в Община Бургас, пл. „Тройката“, гр. Бургас за 2024/2025 г.
І. ОТКРИВАМ процедура за провеждане на публични търгове с явно наддаване за отдаване под наем за срок от два месеца на движими вещи – обекти на „Бургаски пазари“ ЕООД, а именно:
1. Обект № 1, площ 9 кв.м, с предназначение: ЗОХ (“Бърза закуска“), за продажба на колачета и коледни сладки, който преместваем обект следва да бъде поставен на позиция № А1 от схема за разполагане на временни преместваеми обекти по чл. 56 от ЗУТ за коледен базар на площад „Тройката“ ЦГЧ, гр. Бургас, /без възможност за допълнителна позиция за поставяне на маси/, с начална тръжна месечна наемна цена 1150 с ДДС и стъпка за наддаване 115 лв. с ДДС.
Начин и срок за плащане на наемната цена: първата месечна наемна цена се прихваща от внесения депозит за участие в проведената тръжна процедура; всяка следваща месечна наемна цена се дължи до 20-то число на текущия месец и платима по банкова сметка на дружеството. Наемателят дължи заплащане на консумативи за обекта (електроенергия и ВиК услуги);
Обезпечения: депозит в размер на месечна наемна цена; отговорност по реда на чл. 121 и сл. от ЗЗД на физическо лице;
Размер на депозит за участие: 3450 лв.
2. Обект № 2, площ 9 кв.м., с предназначение: ЗОХ (“Бърза закуска“), за продажба на месни и рибни ястия, скара, който преместваем обект следва да бъде поставен на позиция № А2 от схема за разполагане на временни преместваеми обекти по чл. 56 от ЗУТ за коледен базар на площад „Тройката“ ЦГЧ, гр. Бургас, с възможност за ползване на допълнителна площ за поставяне на маси – позиция Б2, с начална тръжна месечна наемна цена 1900 лв. с ДДС и стъпка за наддаване 190 лв. с ДДС.
Начин и срок за плащане на наемната цена: първата месечна наемна цена се прихваща от внесения депозит за участие в проведената тръжна процедура; всяка следваща месечна наемна цена се дължи до 20-то число на текущия месец и платима по банкова сметка на дружеството. Наемателят дължи заплащане на консумативи за обекта (електроенергия и ВиК услуги);
Обезпечения: депозит в размер на месечна наемна цена; отговорност по реда на чл. 121 и сл. от ЗЗД на физическо лице;
Размер на депозит за участие: 5700 лв.
3. Обект № 3, площ 9 кв.м, с предназначение: ЗОХ (“Бърза закуска“), за продажба на месни и рибни ястия, скара, който преместваем обект следва да бъде поставен на позиция № А3 от схема за разполагане на временни преместваеми обекти по чл. 56 от ЗУТ за коледен базар на площад „Тройката“ ЦГЧ, гр. Бургас, с възможност за ползване на допълнителна площ за поставяне на маси – позиция Б3, с начална тръжна месечна наемна цена 1900 лв. с ДДС и стъпка за наддаване 190 лв. с ДДС..
Начин и срок за плащане на наемната цена: първата месечна наемна цена се прихваща от внесения депозит за участие в проведената тръжна процедура; всяка следваща месечна наемна цена се дължи до 20-то число на текущия месец и платима по банкова сметка на дружеството. Наемателят дължи заплащане на консумативи за обекта (електроенергия и ВиК услуги);
Обезпечения: депозит в размер на месечна наемна цена; отговорност по реда на чл. 121 и сл. от ЗЗД на физическо лице;
Размер на депозит за участие: 5700 лв.
4. Обект № 4, площ 9 кв.м, с предназначение: ЗОХ (“Бърза закуска“), за продажба на месни и рибни ястия, скара, който преместваем обект следва да бъде поставен на позиция № А4 от схема за разполагане на временни преместваеми обекти по чл. 56 от ЗУТ за коледен базар на площад „Тройката“ ЦГЧ, гр. Бургас, с възможност за ползване на допълнителна площ за поставяне на маси – позиция Б4, с начална тръжна месечна наемна цена 1900 лв. с ДДС и стъпка за наддаване 190 лв. с ДДС.
Начин и срок за плащане на наемната цена: първата месечна наемна цена се прихваща от внесения депозит за участие в проведената тръжна процедура; всяка следваща месечна наемна цена се дължи до 20-то число на текущия месец и платима по банкова сметка на дружеството. Наемателят дължи заплащане на консумативи за обекта (електроенергия и ВиК услуги);
Обезпечения: депозит в размер на месечна наемна цена; отговорност по реда на чл. 121 и сл. от ЗЗД на физическо лице;
Размер на депозит за участие: 5700 лв.
5. Обект № 5, площ 9 кв.м, с предназначение: ЗОХ (“Бърза закуска“), за продажба на месни и рибни ястия, скара, който преместваем обект следва да бъде поставен на позиция № А5 от схема за разполагане на временни преместваеми обекти по чл. 56 от ЗУТ за коледен базар на площад „Тройката“ ЦГЧ, гр. Бургас, с възможност за ползване на допълнителна площ за поставяне на маси – позиция Б5, с начална тръжна месечна наемна цена 1900 лв. с ДДС и стъпка за наддаване 190 лв. с ДДС.
Начин и срок за плащане на наемната цена: първата месечна наемна цена се прихваща от внесения депозит за участие в проведената тръжна процедура; всяка следваща месечна наемна цена се дължи до 20-то число на текущия месец и платима по банкова сметка на дружеството. Наемателят дължи заплащане на консумативи за обекта (електроенергия и ВиК услуги);
Обезпечения: депозит в размер на месечна наемна цена; отговорност по реда на чл. 121 и сл. от ЗЗД на физическо лице;
Размер на депозит за участие: 5700 лв.
6. Обект № 6, площ 9 кв.м, с предназначение: ЗОХ (“Бърза закуска“), за продажба на палачинки, гофрети и др. тестени изделия, който преместваем обект следва да бъде поставен на позиция № А6 от схема за разполагане на временни преместваеми обекти по чл. 56 от ЗУТ за коледен базар на площад „Тройката“ ЦГЧ, гр. Бургас, /без възможност за допълнителна позиция за поставяне на маси/, с начална тръжна месечна наемна цена 1150 лв. с ДДС и стъпка за наддаване 115 лв. с ДДС.
Начин и срок за плащане на наемната цена: първата месечна наемна цена се прихваща от внесения депозит за участие в проведената тръжна процедура; всяка следваща месечна наемна цена се дължи до 20-то число на текущия месец и платима по банкова сметка на дружеството. Наемателят дължи заплащане на консумативи за обекта (електроенергия и ВиК услуги);
Обезпечения: депозит в размер на месечна наемна цена; отговорност по реда на чл. 121 и сл. от ЗЗД на физическо лице;
Размер на депозит за участие: 3450 лв.
7. Обект № 7, площ 9 кв.м., с предназначение: ЗОХ (“Бърза закуска“), за продажба на бургери и сандвичи, който преместваем обект следва да бъде поставен на позиция № А7 от схема за разполагане на временни преместваеми обекти по чл. 56 от ЗУТ за коледен базар на площад „Тройката“ ЦГЧ, гр. Бургас, /без възможност за допълнителна позиция за поставяне на маси/, с начална тръжна месечна наемна цена 1250 лв. с ДДС и стъпка за наддаване 125 лв. с ДДС.
Начин и срок за плащане на наемната цена: първата месечна наемна цена се прихваща от внесения депозит за участие в проведената тръжна процедура; всяка следваща месечна наемна цена се дължи до 20-то число на текущия месец и платима по банкова сметка на дружеството. Наемателят дължи заплащане на консумативи за обекта (електроенергия и ВиК услуги);
Обезпечения: депозит в размер на месечна наемна цена; отговорност по реда на чл. 121 и сл. от ЗЗД на физическо лице;
Размер на депозит за участие: 3750 лв.
8. Обект № 8, площ 9 кв.м., с предназначение: питейно заведение, за продажба на алкохолни, безалкохолни напитки и крафт (жива) бира, който преместваем обект следва да бъде поставен на позиция № А8 от схема за разполагане на временни преместваеми обекти по чл. 56 от ЗУТ за коледен базар на площад „Тройката“ ЦГЧ, гр. Бургас, /без възможност за допълнителна позиция за поставяне на маси/, с начална тръжна месечна наемна цена 1150 с ДДС и стъпка за наддаване 115 лв. с ДДС.
Начин и срок за плащане на наемната цена: първата месечна наемна цена се прихваща от внесения депозит за участие в проведената тръжна процедура; всяка следваща месечна наемна цена се дължи до 20-то число на текущия месец и платима по банкова сметка на дружеството. Наемателят дължи заплащане на консумативи за обекта (електроенергия и ВиК услуги);
Обезпечения: депозит в размер на месечна наемна цена; отговорност по реда на чл. 121 и сл. от ЗЗД на физическо лице;
Размер на депозит за участие: 3450 лв.
9. Обект № 9, площ 9 кв.м., с предназначение: ЗОХ (“Бърза закуска“), за продажба на пица, който преместваем обект следва да бъде поставен на позиция № А13 от схема за разполагане на временни преместваеми обекти по чл. 56 от ЗУТ за коледен базар на площад „Тройката“ ЦГЧ, гр. Бургас, /без възможност за допълнителна позиция за поставяне на маси/, с начална тръжна месечна наемна цена 1250 лв. с ДДС и стъпка за наддаване 125 лв. с ДДС.
Начин и срок за плащане на наемната цена: първата месечна наемна цена се прихваща от внесения депозит за участие в проведената тръжна процедура; всяка следваща месечна наемна цена се дължи до 20-то число на текущия месец и платима по банкова сметка на дружеството. Наемателят дължи заплащане на консумативи за обекта (електроенергия и ВиК услуги);
Обезпечения: депозит в размер на месечна наемна цена; отговорност по реда на чл. 121 и сл. от ЗЗД на физическо лице;
Размер на депозит за участие: 3750 лв.
10. Обект № 10, площ 9 кв.м,, с предназначение: ЗОХ (“Бърза закуска“), за продажба на закуски и тестени изделия, който преместваем обект следва да бъде поставен на позиция № А9 от схема за разполагане на временни преместваеми обекти по чл. 56 от ЗУТ за коледен базар на площад „Тройката“ ЦГЧ, гр. Бургас, /без възможност за допълнителна позиция за поставяне на маси/, с начална тръжна месечна наемна цена 1150 с ДДС и стъпка за наддаване 115 лв. с ДДС.
Начин и срок за плащане на наемната цена: първата месечна наемна цена се прихваща от внесения депозит за участие в проведената тръжна процедура; всяка следваща месечна наемна цена се дължи до 20-то число на текущия месец и платима по банкова сметка на дружеството. Наемателят дължи заплащане на консумативи за обекта (електроенергия и ВиК услуги);
Обезпечения: депозит в размер на месечна наемна цена; отговорност по реда на чл. 121 и сл. от ЗЗД на физическо лице;
Размер на депозит за участие: 3450 лв.
11. Обект № 11, площ 7 кв.м., с предназначение: ЗОХ (“Бърза закуска“), за продажба на месни и рибни ястия, скара, който преместваем обект следва да бъде поставен на позиция № А10 от схема за разполагане на временни преместваеми обекти по чл. 56 от ЗУТ за коледен базар на площад „Тройката“ ЦГЧ, гр. Бургас, с възможност за ползване на допълнителна площ за поставяне на маси – позиция Б9, с начална тръжна месечна наемна цена 1700 с ДДС и стъпка за наддаване 170 лв. с ДДС.
Начин и срок за плащане на наемната цена: първата месечна наемна цена се прихваща от внесения депозит за участие в проведената тръжна процедура; всяка следваща месечна наемна цена се дължи до 20-то число на текущия месец и платима по банкова сметка на дружеството. Наемателят дължи заплащане на консумативи за обекта (електроенергия и ВиК услуги);
Обезпечения: депозит в размер на месечна наемна цена; отговорност по реда на чл. 121 и сл. от ЗЗД на физическо лице;
Размер на депозит за участие: 5100 лв.
12. Обект № 12, площ 12 кв.м., с предназначение: ЗОХ (“Бърза закуска“), за продажба на месни и рибни ястия, скара, който преместваем обект следва да бъде поставен на позиция № А11 от схема за разполагане на временни преместваеми обекти по чл. 56 от ЗУТ за коледен базар на площад „Тройката“ ЦГЧ, гр. Бургас, с възможност за ползване на допълнителна площ за поставяне на маси – позиция Б11, с начална тръжна месечна наемна цена 2000 лв. с ДДС и стъпка за наддаване 200 лв. с ДДС.
Начин и срок за плащане на наемната цена: първата месечна наемна цена се прихваща от внесения депозит за участие в проведената тръжна процедура; всяка следваща месечна наемна цена се дължи до 20-то число на текущия месец и платима по банкова сметка на дружеството. Наемателят дължи заплащане на консумативи за обекта (електроенергия и ВиК услуги);
Обезпечения: депозит в размер на месечна наемна цена; отговорност по реда на чл. 121 и сл. от ЗЗД на физическо лице;
Размер на депозит за участие: 6000 лв.
13. Обект № 13, площ 12 кв.м., с предназначение: ЗОХ (“Бърза закуска“), за продажба на месни и рибни ястия, скара, който преместваем обект следва да бъде поставен на позиция № А12 от схема за разполагане на временни преместваеми обекти по чл. 56 от ЗУТ за коледен базар на площад „Тройката“ ЦГЧ, гр. Бургас, с възможност за ползване на допълнителна площ за поставяне на маси – позиция Б12, с начална тръжна месечна наемна цена 2000 лв. с ДДС и стъпка за наддаване 200 лв. с ДДС.
Начин и срок за плащане на наемната цена: първата месечна наемна цена се прихваща от внесения депозит за участие в проведената тръжна процедура; всяка следваща месечна наемна цена се дължи до 20-то число на текущия месец и платима по банкова сметка на дружеството. Наемателят дължи заплащане на консумативи за обекта (електроенергия и ВиК услуги);
Обезпечения: депозит в размер на месечна наемна цена; отговорност по реда на чл. 121 и сл. от ЗЗД на физическо лице;
Размер на депозит за участие: 6000 лв.
ІІ. Изисквания към кандидатите за участие в търговете:
Участник в съответния търг може да бъде всяко българско или чуждестранно ЮЛ, което не е обявено в несъстоятелност, не се намира в производство по несъстоятелност, не се намира в производство по ликвидация, не е осъдено за банкрут, не е дружество по смисъла на Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици, регистрирано в юрисдикция с преференциален данъчен режим съгласно същия закон, нямат висящи публични задължения, задължения към Община Бургас и към „Бургаски пазари“ ЕООД. Кандидати или свързани с тях лица, които са били обявени със заповед на управителя на „Бургаски пазари“ ЕООД за спечелили търг, но не са сключили договор, нямат право да участват в търг за същия обект, в рамките на следващите 12 месеца. При установяване на невярно декларирани данни съответният кандидат не се допуска до участие в публичен търг или публично оповестен конкурс, съответно не се сключва договор за наем или друг вид разпореждане, а при вече сключените договори за наем може да бъдат прекратени с едностранно писмено уведомление от „Бургаски пазари“ ЕООД.
ІІ.а Допълнителни изисквания към кандидатите:
- Доказателство за добро икономическо и финансово състояние – заверено копие от баланса и отчета за приходите и разходите на кандидата за предходната една година, оформени съгласно Закон за счетоводството със заверка „вярно с оригинала“ и удостоверение от НСИ, от което да е видно, че кандидатът е упражнявал дейност на заведение за хранене, за бързо хранене, ресторант (питейно заведение или производител за търг Обект № 8), не по-малко от една година;
- За търг за обект № 8 се изисква сертификат за производител на крафт бира или сертификат за пивоварна;
- Кандидатите следва да представят авторско меню, отговарящо на предназначението на обекта.
ІІI. Условия на търговете:
Когато на търга се яви само един кандидат от подалите заявление за участие, търгът се отлага с 1 час и ако след този срок не се яви друг, кандидатът се обявява за спечелил по предложената от него цена, която не може да бъде по-ниска от началната тръжна цена, увеличена с един брой стъпка на наддаване.
Когато на търга се явят повече от един кандидата се провежда явно наддаване. На кандидатите се раздават табелки с номера по реда на подаване на заявленията за участие в търга. Председателят на търга обявява началната цена, стъпката за наддаване и всяка следваща цена, увеличена със стъпката на наддаване. Всяко вдигане на табелата от участник означава наддаване с една стъпка. За спечелил търга се обявява кандидата предложил най-висока цена. Обявената от участника сума го обвързва към Комисията и другите участници в търга, без право на позоваване на грешка. След приключване на наддаването, участниците се подписват в наддавателен лист.
Кандидатите могат да се явят на търга лично или чрез упълномощен представител. Лицата, които ги представляват се легитимират пред тръжната комисия чрез представяне на документ за самоличност и нотариално заверено пълномощно – в случаите на упълномощаване.
ІІІ. Дата, място и час на провеждане на търговете:
Търговете ще се проведат на 08.11.2024 г., при следния график:
за обект № 1 от 09:00 ч.
за обект № 2 от 09:30 ч.
за обект № 3 от 10:00 ч.
за обект № 4 от 10:30 ч.
за обект № 5 от 11:00 ч.
за обект № 6 от 11:30 ч.
за обект № 7 от 12:00 ч.
за обект № 8 от 12:30 ч.
за обект № 9 от 13:00 ч.
за обект № 10 от 13:30 ч.
за обект № 11 от 14:00 ч.
за обект № 12 от 14:30 ч.
за обект № 13 от 15:00 ч.
на адрес: гр. Бургас, ул. „Цариградска“ № 57, ет.2,
ІV. Ред за закупуване на тръжната документация, размер и начин на плащане на цената й, краен срок за подаване на заявления за участие:
1. Документи за участие в търга се закупуват от деловодството на „Бургаски пазари“ ЕООД на ул. гр. Бургас, ул. „Цариградска“ № 57, всеки работен ден от 9.00 до 14.00 часа, при цена на тръжната документация в размер на 120 лв. с ДДС
2. Заявления за участие в търга се приемат в запечатан непрозрачен плик, с ненарушена цялост, в срок до 07.11.2024 г. до 14:00 часа, в деловодството на „Бургаски пазари“ ЕООД на ул. гр. Бургас, ул. „Цариградска“ № 57, ет. 2.
V. Депозитът за участие в съответния търг следва да се внесе в срок до 07.11.2024г., по следната банкова сметка на „Бургаски пазари“ ЕООД:
БУРГАСКИ ПАЗАРИ” ЕООД
IBAN : BG 02 DEMI 9240 1000 1789 68
BIC: DEMIBGSF
ТЪРГОВСКА БАНКА „Д“ АД
Внесените депозити на недопуснатите до участие в търга кандидати и неспечелилите участници се възстановяват в 7-дневен срок от датата, на изготвяне на протокола за проведения публичен търг.
Внесените от кандидатите депозити за участие в търг с явно наддаване не се възстановят в следните случаи:
1. Когато кандидат, подал заявление за участие, не се яви на търга.
2. Когато се яви на търга и откаже да наддава
3. Когато участникът, определен за спечелил търга, откаже да подпише договор за наем, респективно да заплати предложената от него продажна цена.
VІ. Утвърждавам тръжна документация, както следва:
- заповед на управителя за откриване на тръжната процедура;
- заявление за участие, ведно с декларация за приемане на условията на търга и всички клаузи на проекто-договора за наем – Приложение № 1;
- декларация по чл. 61а от НРПУРОИВ на Община Бургас – Приложение № 2;
- декларация по чл. 63, ал.2 от НРПУРОИВ на Община Бургас – Приложение № 3
- декларация – съгласие за обработка на лични данни – Приложение № 4
- проект на договор за наем – Приложение № 5
- препис на схема за поставяне на преместваеми обекти.
VІІ. Утвърждавам изчерпателен списък на документите, които следва да бъдат представени от участниците в търговете:
- заявление за участие, ведно с декларация за приемане на условията на търга и всички клаузи на проекто-договора за наем
- декларация по чл. 61а от НРПУРОИВ на Община Бургас;
- декларация по чл. 63, ал.2 от НРПУРОИВ на Община Бургас;
- декларация – съгласие за обработка на лични данни;
- квитанция за закупена тръжна документация /оригинал/
- банков документ за внесен депозит за участие в търга;
- нотариално заверено пълномощно, ако заявлението за участие в съответния търг се подава от пълномощник;
- заверено копие от баланса и отчета за приходите и разходите на кандидата за предходната една година, оформени съгласно Закон за счетоводството със заверка „вярно с оригинала“
- удостоверение от НСИ, от което да е видно, че кандидатът е упражнявал дейност на заведение за хранене, за бързо хранене, ресторант (питейно заведение или производител за търг Обект № 8), не по-малко от една година;
- За търг за обект № 8 се изисква сертификат за производител на крафт бира или сертификат за пивоварна;
- авторско меню, отговарящо на предназначението на обекта.
VІIІ. Не се допуска до участие кандидат, който:
1. не е представил някой от изискуемите документи;
2. не отговаря на определените изисквания за допустимост;
3. не е внесъл депозит за участие в търга;
ІХ. Определям тръжна комисия в състав:
Председател: Соня Артинян – гл. счетоводител в ”Бургаски пазари” ЕООД
Членове: 1. Стефка Димова – консултант
2. Димитър Лапчев – технически организатор, АИТОА в „Бургаски пазари“ ЕООД
3. Нели Гюмова - юрист
4. Златка Илиева – офис мениджър в «Бургаски пазари» ЕООД
5. Наталия Аргирова - Община Бургас
6. Виолета Лазова – Община Бургас
Допълнителна информация: тел. 056/894 293.
Съобщение за провеждането на търговете да се публикува на електронните страници на Община Бургас и Общински съвет – Бургас, в местни средства за масово осведомяване и да се обяви на таблото на сградата на „Бургаски пазари“ ЕООД.
Настоящата заповед да се връчи на Председателя на Тръжната комисия, за изпълнение.
УПРАВИТЕЛ: Донка Христова