Вашият сигнал Връзка с Флагман
Управител:
Веселин Василев, email: v.vasilev@flagman.bg

Главен редактор:
Катя Касабова, email: k.kassabova@flagman.bg

Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!

Националната кампания на А1 IONLINE учи подрастващите на безопасно поведение в дигитална среда

Ключови думи: А1, IONLINE, СУ Братя Миладинови, Илияна Захариева

Дългогодишната програма на А1 за повишаване на уменията на децата и младежите за безопасно и отговорно поведение в мрежата стартира своето юбилейно 10-о издание в обновен увлекателен формат. Тази година тя е наречена IONLINE, а зад името стои идеята младите хора да бъдат себе си онлайн, като се придържат към насоките за безопасно сърфиране и отговорно поведение в мрежата.

Кампанията се развива в училищната мрежа в страната чрез специално разработен час на класа, както и онлайн на интерактивния сайт ionline.bg, където посетителите ще могат да проследят историята на Стефоник, който е изгубил себе си онлайн. Целта на инициативата е да помогне на младежите да научат и да си припомнят основните правила за безопасно сърфиране и отговорно поведение в интернет чрез полезни съвети, включени в специализирания модул в Часа на класа, и с помощта на практически примери и интерактивни материали под формата на комикс новела.

Официалният старт на кампанията беше даден в 97. СУ „Братя Миладинови“ в София. Кампанията превърна Часа на класа на 8А клас в 45-минутна дискусия за опасностите в дигитална среда и отговорното използване на интернет. Специален гост беше инфлуенсърът Chefo, който е в основата на комикс-новелата. Младежите споделиха личния си опит, свързан с различните поведения онлайн, и заедно със своя класен ръководител преминаха през 10-те правила за дигитална грамотност, дефинирани в IONLINE.

Илияна Захариева, директор „Корпоративни комуникации“ в А1, заяви: „Кампанията IONLINE е част от нашата дългогодишна мисия да правим технологиите по-достъпни и безопасни за всички. Щастлива съм, че тази година нашата кампания за отговорно поведение в интернет преминава на ново, още по-ангажиращо ниво, така че по интуитивен начин да повишим информираността на младите хора за това какво „се крие“ в интернет и как да използват възможностите на онлайн пространството безопасно. Онлайн пространството е неделима част от ежедневието на съвременните тийнейджъри и е важно на техния език да ги стимулираме към отговорно и предпазливо поведение.“

Кампанията достига до учениците чрез специален учебен час, посветен на безопасното поведение онлайн. Часът на класа се провежда в близо 40 града в страната, сред които Благоевград, Бургас, Варна, Видин, Плевен, Пловдив, София, Велико Търново, Враца, Стара Загора и други. Благодарение на разработения тематичен образователен модул и ангажираността на техните преподаватели, младите хора ще преминат през десетте правила за отговорно и безопасно поведение в интернет. Видео обучението, взаимодействието с учениците и проверката на наученото, включени в модула, ще помогнат за постигането на по-отговорно поведение в онлайн среда сред младежите. Извън училище всички младежи могат да проследят действията на героите в комикса IONLINE, чиято история ще се разгръща поетапно на сайта на кампанията, така че младите хора да могат да надграждат теоретичните знания с конкретни действия и примери от живота.

На ionline.bg всеки може да се запознае с историята на главния герой на комикса Стефоник и неговите познати, които не винаги използват виртуалната среда разумно, което води до неприятни последствия. Историята ще продължава да се развива динамично през цялата учебна година в рамките на уебсайта, където читателите ще могат да проследят как Стефоник търси себе си. Всеки регистрирал се във формата участник може да спечели технологични награди от А1, сред които iPhone 16 и геймърско оборудване. Победителите ще бъдат изтеглени на случаен принцип в началото на 2025 година. Регистриралите се в кампанията могат да спечелят и една от четирите специални награди – участие като герои в следващата глава на комикс новелата. Имената на избраните младежи за специалните награди ще бъдат поетапно обявявани в сайта на инициативата.

С кампанията IONLINE А1 помага за постигането на устойчиви промени на навиците на младежите в интернет пространството, като използва иновативни подходи и съвременни технологии. Тя е част от целенасочените усилия на компанията за повишаване на дигиталната грамотност и безопасността в интернет, част от цялостната ESG политика на А1. Компанията инвестира в различни програми и обучения, чрез които вече над десетилетие помага на децата, младежите и възрастните хора да получат нужните знания и умения за полезно и отговорно поведение в интернет среда и помага за създаването на по-сигурна и подкрепяща онлайн общност.

За по-качествен секс: Мастурбирайте поне веднъж седмично Редовните физически упражнения също  подобрят качеството на интимния живот 5 техники за флирт, с които да накарате мъжа да ви хареса Ето кои са те 
Могат ли двама души с една и съща зодия да имат успешен брак? Дали астрологичните прилики са рецепта за вечна любов или вещаят катастрофа Леля ми прави този вкусен свинско-славянски гювеч, уникален е Ето я нейната рецепта
Владимир Путин с извънредно обръщение Говори към руския народ, но и не само Как можем да отслабнем и да избегнем увисналата кожа Пластичен хирург съветва да си набавяме много вода, докато отслабваме
Ще се шокирате какво се твърди за него Животът му е като от филм След 14 г. издирване: Намериха убиеца на камериерката Роза Мачокова Бездомникът Генчо ръгал 30 пъти с нож жената и я изнасилвал
Вдигане на акциза за алкохола е сред мерките за "саниране" на бюджета МФ иска да принуди и по-малките фирми да се регистрират по ДДС "Нефтохимик" се бори здраво в Турция, но... Грандът "Анкара" продължава напред в Чалъндж къп
Дъщеря й възражда най-големите й хитове 25 години след смъртта на певицата Румяна, песента „Kолко те обичам“ ще звучи с нов аранжимент Хвърли 7 бона за регистрационен номер с нейните инициали Софи Маринова ще кара нов скъпарски Мерцедес