Вашият сигнал Връзка с Флагман
Управител:
Веселин Василев, email: v.vasilev@flagman.bg

Главен редактор:
Катя Касабова, email: k.kassabova@flagman.bg

Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!

Премиум обслужване и специални отстъпки за потребителите на А1 с новата услуга „VIP клиент”

Нова услуга с разнообразни привилегии и изгодни отстъпки от А1
Ключови думи: А1, нова услуга, VIP клиент

С новата услуга от А1 потребителите на телекома могат да се превърнат във VIP клиенти и да се възползват от редица преференции. Срещу промоционална месечна такса от 9,99 лева при сключване на едногодишен договор абонатите на А1 получават достъп до бързо и приоритетно обслужване, разнообразни отстъпки на устройства, аксесоари и застраховки, както и други предимства. С добавянето на VIP клиент“ към предложенията си за клиентите, А1 ще повиши качеството на потребителското изживяване, така че те да се чувстват още по-специални и ценени.

Услугата осигурява множество привилегии, групирани в 3 основни категории:

Приоритетно обслужване

VIP клиентите получават достъп до по-приоритетно и бързо обслужване по отношение услугите на телекома. Това включва безплатно свързване с оператор до 30 секунди на *88/12388, посещение от техник до 4 часа при възникнало затруднение с ТВ или интернет услуга, както и приоритетно обслужване на смартфон в сервиз до 4 работни дни и осигуряване на оборотно устройство от същия клас при нужда.

Преференциални отстъпки

Сред специалните условия са и редица изгодни отстъпки при покупка на устройства и аксесоари. Така потребителите може да се възползват от 50 лв. отстъпка от цената на нов смартфон и смартчасовник и 50% отстъпка за 2 аксесоара по избор. Освен това, сред преференциалните условия попадат 3 години удължена гаранция при покупка на нов смартфон и 20 лв. отстъпка за SMS паркиране в зона.

Бонус отстъпки към застраховки

Услугата включва и бонус отстъпки в размер на 100% към застраховка „Моят дом“ с план „Максимален плюс“, застраховка “Моят телефон” и застраховка „Пътуване в чужбина“ за 14 дни с план „Индивидуален”.  Тези привилегии предоставят на клиентите по-голяма сигурност, както и допълнителни финансови и практически ползи.

Всеки потребител на мобилна гласова услуга на абонамент от А1 може да се превърне във VIP клиент с няколко лесни стъпки – като посети удобен за него магазин на А1, заяви желанието си да ползва услугата „VIP клиент” и посочи кой от неговите мобилни номера ще бъде водещ VIP номер.

За по-качествен секс: Мастурбирайте поне веднъж седмично Редовните физически упражнения също  подобрят качеството на интимния живот 5 техники за флирт, с които да накарате мъжа да ви хареса Ето кои са те 
Могат ли двама души с една и съща зодия да имат успешен брак? Дали астрологичните прилики са рецепта за вечна любов или вещаят катастрофа Леля ми прави този вкусен свинско-славянски гювеч, уникален е Ето я нейната рецепта
Владимир Путин с извънредно обръщение Говори към руския народ, но и не само Как можем да отслабнем и да избегнем увисналата кожа Пластичен хирург съветва да си набавяме много вода, докато отслабваме
Ще се шокирате какво се твърди за него Животът му е като от филм След 14 г. издирване: Намериха убиеца на камериерката Роза Мачокова Бездомникът Генчо ръгал 30 пъти с нож жената и я изнасилвал
Вдигане на акциза за алкохола е сред мерките за "саниране" на бюджета МФ иска да принуди и по-малките фирми да се регистрират по ДДС "Нефтохимик" се бори здраво в Турция, но... Грандът "Анкара" продължава напред в Чалъндж къп
Дъщеря й възражда най-големите й хитове 25 години след смъртта на певицата Румяна, песента „Kолко те обичам“ ще звучи с нов аранжимент Хвърли 7 бона за регистрационен номер с нейните инициали Софи Маринова ще кара нов скъпарски Мерцедес