Вашият сигнал Връзка с Флагман
Управител:
Веселин Василев, email: v.vasilev@flagman.bg

Главен редактор:
Катя Касабова, email: k.kassabova@flagman.bg

Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!

Премиум обслужване и специални отстъпки за потребителите на А1 с новата услуга „VIP клиент”

Нова услуга с разнообразни привилегии и изгодни отстъпки от А1
Ключови думи: А1, нова услуга, VIP клиент

С новата услуга от А1 потребителите на телекома могат да се превърнат във VIP клиенти и да се възползват от редица преференции. Срещу промоционална месечна такса от 9,99 лева при сключване на едногодишен договор абонатите на А1 получават достъп до бързо и приоритетно обслужване, разнообразни отстъпки на устройства, аксесоари и застраховки, както и други предимства. С добавянето на VIP клиент“ към предложенията си за клиентите, А1 ще повиши качеството на потребителското изживяване, така че те да се чувстват още по-специални и ценени.

Услугата осигурява множество привилегии, групирани в 3 основни категории:

Приоритетно обслужване

VIP клиентите получават достъп до по-приоритетно и бързо обслужване по отношение услугите на телекома. Това включва безплатно свързване с оператор до 30 секунди на *88/12388, посещение от техник до 4 часа при възникнало затруднение с ТВ или интернет услуга, както и приоритетно обслужване на смартфон в сервиз до 4 работни дни и осигуряване на оборотно устройство от същия клас при нужда.

Преференциални отстъпки

Сред специалните условия са и редица изгодни отстъпки при покупка на устройства и аксесоари. Така потребителите може да се възползват от 50 лв. отстъпка от цената на нов смартфон и смартчасовник и 50% отстъпка за 2 аксесоара по избор. Освен това, сред преференциалните условия попадат 3 години удължена гаранция при покупка на нов смартфон и 20 лв. отстъпка за SMS паркиране в зона.

Бонус отстъпки към застраховки

Услугата включва и бонус отстъпки в размер на 100% към застраховка „Моят дом“ с план „Максимален плюс“, застраховка “Моят телефон” и застраховка „Пътуване в чужбина“ за 14 дни с план „Индивидуален”.  Тези привилегии предоставят на клиентите по-голяма сигурност, както и допълнителни финансови и практически ползи.

Всеки потребител на мобилна гласова услуга на абонамент от А1 може да се превърне във VIP клиент с няколко лесни стъпки – като посети удобен за него магазин на А1, заяви желанието си да ползва услугата „VIP клиент” и посочи кой от неговите мобилни номера ще бъде водещ VIP номер.

Разтърсващи подробности за бягството на момче от детска градина в София Малчуганът се "похвалил" на приятели какво ще стори Нагло престъпление в Пловдив 19-годишен открадна телефона на жена в автобус
Един от най-силните хора в САЩ с тежки думи за Зеленски Ванс с остър коментар Каза за скандала с езика Новиков счита, че някои борци на България са тормозени
Чужденец с шокиращо провинение край Варна Шофьор на товарен автомобил се напи жестоко Голям рев в "Ергенът" Емоционални срещи в предаването тази вечер
Този сладкиш е истинска кулинарна бомба, а няма грам захар Приготвя се бързо, но още по-бързо се изяжда Цял живот сме зареждали грешно телефоните си Спазвайте това просто правило, за да удължите живота на батерията
Стойте далеч от тези зодии, ще превърнат живота ви в ад Топ 3 на най-трудните мъже Мигрант накълца лицето на полицай в Катания Нападателят е неутрализирън с тейзър
Шокираща новина за цената на жилищата В София са поскъпнали с 200% за 10 години Битката за гетото: Как ППДБ брани незаконни катуни в името на гласове за изборите* След над 20 години бездействие, гето край река Суходолска най-сетне бе премахнато