За 30 секунди: Димитър Рачков струва 11 060 лв., Краси Радков двойно – 20 160 лева
Димитър Рачков и Краси Радков – най-популярните комедийни актьори и тв водещи в момента у нас, са двете остриета, с които Нова тв и Би Ти Ви ще кръстосат шпаги в битката за зрители и реклама тази есен.
Рачков ще е водещ на музикалното шоу “Пееш или лъжеш” (от 22 септември) на Нова тв, а Радков става лице на риалитито, което се прави от екипа на Слави Трифонов за Би Ти Ви – “Бягство към победата 2: Съкровището” (от 20 септември). Изпълнителен продуцент е Евгени Димитров – Маестрото, ръководителят на “Ку-ку бенд” и директор на тв 7/8, и компанията му “ЕМД Ентертеймънт”.
Това е втори рунд в ефира за двамата, след като през пролетта всеки от тях отново беше водещ в конкурентните телевизии – Рачков на “Като две капки вода” в “Нова”, Радков – на “Денсинг старс” по Би Ти Ви.
Този път обаче се включват и много близки до тях жени. С Рачков в студиото ще е бившата му любов Мария Игнатова като съветник. С присъщото си чувство за хумор продуцентът на шоуто Магърдич Халваджиян веднага пусна реклама с двамата, в която актьорът уж продължава да се надява да се съберат, а хубавата Мария се дърпа
Нещо повече – в “Пееш или лъжеш” също като съветници се включват и продуцентите Иван Христов и Андрей Арнаудов. Така публично двамата ще оповестят прекъсването на връзката си засега с Би Ти Ви, където правеха риалити шоуто “Фермата”. След 9 сезона то вече не е част от програмата на телевизията.
Радков ще води със съпругата си Станислава Ганчева, както и с олимпийската шампионка Ивет Горанова. Впрочем и тримата вече са работили заедно в “Денсинг старс”, където Ганчева разговаряше с участниците, а спортистката танцуваше на сцената.
Че конкуренцията ще е оспорвана, личи и от високата цена на рекламата в предаванията, заявена от телевизиите пред рекламните агенции.
Така 30 секунди в “Пееш или лъжеш” струва 11 060 лв. Най-скъп е форматът на Нова тв “Игри на волята” с 13 320 лв. за 30 сек. Следва централната емисия “Новините на Нова” с 12 825 лв.
Краси Радков се оказва двойно по-скъп според рекламните тарифи на Би Ти Ви. 30 сек в “Бягство към победата” са 20 160 лв. Толкова струват и в другото премиерно шоу – “Островът на 100-те гривни”.
И все пак най-високо оценен ще е 11-ият сезон на “Гласът на България” с 21 168 лв. за 30 сек. Това показва и очакванията на телевизията шоуто да бъде най-гледано в есенния ефир.
Източник: intrigi.bg
Помогнете им ,бе скръндзи!!!
Като има амсалаци,да пълнят залите,когато има такива шоу програми,от разни олигофрени,като тия двамцата,ша има приходи,не ами,ще получават и по 40-50 бона на представление......
Щото българина си пада,по такива тъпи шутовски изпълнения и се кефи и изпада в луд възторг и делириум,като им гледа и се хили истерично,на тъпите им циркаджийски глупости.....
Прав е професора Христов,че сме нация от дебили......!!!