Вашият сигнал Връзка с Флагман
Управител:
Веселин Василев, email: v.vasilev@flagman.bg

Главен редактор:
Катя Касабова, email: k.kassabova@flagman.bg

Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!

Сигнал до Флагман: Така проектиран, този заход за локалното на ул. „Крайезерна” ще създава проблем за трафика в Бургас

Тежките камиони, които трябва да обслужват Северната промишлена зона, не могат да направят толкова остър двоен завой, ще се образуват тапи, пише наш читател
Ключови думи: бургас, ул. крайезерна, заход, локално, опасно, сигнал

Добре ли е проектиран захода на това локално движение на бургаската ул. „Крайезерна”, или се нуждае от спешна промяна, преди проектът да е финализиран. Този въпрос задават собственици на бизнеси, чиито бази са разположени по протежението на улицата в югозападната част на Северната промишлена зона в града.

Във въпросът им има резон. Към момента планът е входът към локалното движение, чието изпълнение тече и сега, е да бъде от кръстовището на входа на „Трансвагон”. Проблемът е, че както е направено сега, достъпът на тежкотоварни автомобили до него ще бъде значително затруднен. Вместо да правят полегата крива, захождайки към локалното, композициите ще трябва да правят почти 90-градусов десен завой, следван веднага от точно 90-градусов ляв завой и то в рамките на само няколко метра - около 10-15.

Това не е невъзможно, но не е и лесно, а изпълнението на подобна маневра отнема време, което допълнително ще натовари отсечката без да има особено смисъл в това. На място днес репортер на Флагман се срещна с един от собствениците на бизнеси там, който ще бъде пряко засегнат от новите промени. Диян Долапчиев и останалите хора, които работят там, добре знаят какво ще се случи след отварянето на участъка за движение. Той е изпратил официално възражение до Община Бургас, в което се аргументира, че настоящото изпълнение ще предизвика проблеми, но досега няма официален отговор, че ще бъдат нанесени корекции.

„Нямаме нищо против изграждането на локалното платно и велоалея на ул. „Крайезерна”. Проблемът е в невъзможността за включването на тези автомобили, някои от които са дълги по 20 метра, от главния път към локалното. Това се дължи на начина, по който е проектирано цялото движение - с остри завои, вместо полегато. На ул. „Крайезерна” почти всички фирми работят с товарни камиони, композиции и автобуси и в сегашния му вид, заходът към новото движение ще доведе до големи задръствания по главния път, както и по локалното, защото маневрата за влизане е много трудна за малки камиони и почти невъзможна за по-големи”, разказа днес Диян Долапчиев.

Той и негови колеги предлагат алтернатива.

По този начин маневрата е на практика невъзможна
По този начин, с много лека корекция, шосето ще стане напълно ползваемо от композиции и ще бъде много по-удобно за всички

Той днес направи кратка демонстрация на проблема, която е доста показателна. Вместо да се включи в движението лесно, камионът трябва да направи поне 3 маневри, като общото време за това действие е над 1 минута, ако шофьорът е опитен. „А сега си представете, че има 3 или 4 камиона, които по едно и също време трябва да направят тази серия от маневри. Можете да разберете какво ще се случи на ул. „Крайезерна” и как цялото дясно платно ще бъде запълнено с чакащи тирове”, уточни още Долапчиев.

Очаквайте след малко позицията на Община Бургас, с която Флагман се свърза по-рано днес, за да получи отговор на въпроса ще има ли нанесени промени по проекта, във връзка с горепосочения потенциален проблем.

 

13
Коментара по темата
13.
Бачо Киро
23.08.2024 21:02:39
Добре е, че поне се строят пътища, че до преди 15 години само търкахме асфалта и разширявахме дупките от комунизма.
12.
*********
23.08.2024 20:25:05
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържа недоказуеми твърдения, касаещи конкретни личности.
11.
*********
23.08.2024 19:27:54
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.
10.
*********
23.08.2024 18:03:37
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържа недоказуеми твърдения, касаещи конкретни личности.
9.
Evstati
23.08.2024 16:52:05
След скъпите тромбони и тромпети и се затапихме първо на супер кръговото на кат и след това на крайезерна за стадиона и южно черноморие.
8.
Кой
23.08.2024 16:27:18
Кога ще се направи да може да се излиза от Крайезерна направо след светофаро на Тодор Александров и съответно изхода към Меден Рудник да се разшири. Въобще там трябват 3 ленти че хората които пътуват от МР към центъра последно време много ги спират на новата хранилка на кат преди светофара.
7.
Бат Танас
23.08.2024 16:25:33
Така ще е, вижте какво направиха с Демокрация, с Одрин.....
6.
Бургазлия
23.08.2024 16:24:09
Идеята на общинските тъпанари е в града да не остане нито една права улица
5.
seahorse
23.08.2024 16:13:06
16 години некадърниците от Община Бургас са прикривани от този сайт,като се трият коментарите на бургазлии,за нередностите и далаверите на служителите в Общината. Така и не разбрахме какво установи Гешовата Прокуратура когато влезе преди време в Общината. И Флагман бг замълча и не ни информира. Ето за товаБургас е в това състояние !
4.
129
23.08.2024 15:42:39
То той отговарящия за транспорта в Бургас направил ли е нещо хубаво за последните 15 години?
Това бул. Демокрация, кръговото на Трапезица, подлеза пред Альошата, онази зле проектирана детелина след Кроношпан, кръговото на Хемус, провал след провал...след провал...след...
Изобщо няма да е за учудване да се провали за пореден път!

Незнам кмета защо го трае този некадърник!
3.
Хахаха
23.08.2024 15:33:13
Тропоара е шес точки . Построен с европейски пари по програма . Пътя прашулясал . Най добрия град плащайте санъци робии .
2.
Учете се да правите кръгови и завои на 90
23.08.2024 15:28:06
абе те цял Булевард Демокрация го направиха от прав- само завои и две платна--да се молим да няма сняг -че автобусите като забуксуват там в Бус лентите-кой ще ги дърпа?? и това на Фаворита кръгово ли е - триъгълник ли е - ще бъде нещо не много положително--Лично аз бих се радвал всичко да е Ок -ама засега само абсурди виждам-На Трапезица на този голям трафик направиха кръгово все едно за входа на Приморско-
1.
Сарая
23.08.2024 15:27:12
Никога не съм се бъркал !
  Добави Коментар
Почина ръгбистът канибал, който яде човешка плът, за да оцелее след самолетна катастрофа Алваро Мангино, един от 16-те пътници, оцелели при станалата печално известна самолетна катастрофа през 1972 г., почина на 29 март след пневмония Как Европа стана играчка на глобализма Евроатлантическите ценности бяха изхвърлени на боклука от самите либерали, казва Бетина Жотева
Нови ограничения по магистралите, край на карането със 140км/ч Шофьорите, отказали тест за алкохол и наркотици след катастрофа, влизат в пандиза Има-угажда си! Пръсна 10 бона за шопинг Не хапнах паста и пица, на диета съм, само морски дарове, споделя Гани
Зодии, които трябва да бъдат център на внимание Те не обичат да бъдат игнорирани Тайната на един буркан с кафе: Как една лъжица спасява шкафа от влага завинаги Поставете буркана къдетп решите и влагата ще изчезне без никакви допълнителни разходи  
Жена намушка двама младежи след спор за силен шум Нападателката е била задържана По последни данни: 2056 души са загиналите в Мианмар Броят на ранените надхвърля 3 900 души, а около 270 души все още са в неизвестност
Защо този майстор реве, че държавата ще го проверява Георги работи професионално като домашен майстор от над 10 години Дойде нова налудничава идея за смяната на часа С тази радикална идея преминаването към лятно часово време ще става по-безболезнено
Колите и казино културата: когато луксът срещне адреналина Вадим 1000 лева за лекарства на година Приблизително толкова струват и добавките – витамини и пробиотици