Вашият сигнал Връзка с Флагман
Управител:
Веселин Василев, email: v.vasilev@flagman.bg

Главен редактор:
Катя Касабова, email: k.kassabova@flagman.bg

Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!

Ето кои препоръки на китайските производители повреждат най-много автомобилите

Ключови думи: китай, производители, автомобили, повреда

Китайските производители на автомобили направиха огромен скок през последните няколко години. Техните модели понякога превъзхождат по качество и характеристики автомобилите на известни японски или европейски марки. Но препоръките за експлоатацията предизвикват изненада и удивление дори в опитни специалисти.

Според експерти, сляпото следване на препоръките на китайските автомобилни производители може да доведе или до скъпи ремонти, или до принудително закупуване на нова кола.

Например, продавачите твърдят, че турбо двигателите успешно усвояват 92-октанов бензин. Работата е там, че китайците са се научили да извличат максимална мощност от минимален обем. Например, 1,5-литров агрегат може да развие до 170 к.с. и до 275 Nm тяга.

Всичко това благодарение на колосалното увеличение на налягането на впръскване с увеличаване на съотношението на компресия. В тази ситуация горивото с ниско октаново число може да детонира преди буталото да достигне връхна точка. Последователна серия от такива детонации води до прегряване на алуминиевите агрегати. И вече към 30 хиляди км пробег има риск от проблеми с пръстени, разтопени бутала, изгорели клапани и други.

Тази функция на Google Maps е от голяма полза за водачите в непознат град

Следващата вредна препоръка се отнася до смяната на маслото на всеки 15 хиляди километра. Това правило е приемливо за атмосферни двигатели, но не и за турбо агрегати. Освен това стандартите за масло G02 и G03 с антидетонационни добавки, които спомагат за подобряване на изгарянето на горивото, са специално разработени за китайски двигатели.

Поради големия брой добавки и младостта на технологията, тези масла са по-малко издръжливи от обичайната синтетика за атмосферни двигатели. Още след 5-7 хиляди километра в маслото се появява утайка и то губи своите полезни свойства.

Експертите посочиха кои грешки на водачите водят до голям разход на масло

Не трябва безусловно да вярвате и в CVT без поддръжка, особено ако колата се използва не само в бавни градски задръствания, но редовно пътува по магистрали. При шофиране с висока скорост ремъкът на вариатора буксува малко с образуването на метален прах, който постепенно се натрупва в маслото и замърсява кутията. Следователно маслото в безстепенна трансмисия трябва да се сменя, оптимално на всеки 60 хиляди километра.

2
Коментара по темата
2.
Путинофилистик
17.08.2024 14:22:39
Ти брат руснак ли имаш ,Бляде.?Санкциите срещу мръсните помияри си ги предизвикаха самите мръсни помияри.
1.
Това е икономическа пропаганда
17.08.2024 07:50:50
Даааааа ... Статията казва в прав текст - Не купувайте китайски коли ! А това , че Европейските поскъпнаха ТРИ ПЪТИ за две години , ама хайде сега , що да издребняваме ? Някои умни глави във властта , така и не разбраха , че санкциите срещу Братска Русия унищожават не Русия , а Европа ! И помагат на Азиатската икономика ...
  Добави Коментар
Какво време ни очаква? Предимно слънчево и почти тихо днес Любопитно събитие в Бургас Фестивал в подкрепа за китайската общност
Бишва любима на Гришо яхна... Мощен мотор Скандалът в борбата не стихва "Затриваме децата, а федерацията се интересува само от чужденците", твърди олимпийският шампион Георги Мърков
Нищо ново! Лукашенко пак спечели изборите в Беларус Получи подкрепата на 87 % от избирателите, според екзитпола Огромен протест в Гърция Съседите търсят справедливост след влакова катастрофа
Русия съобщи, че е завладяла... Още едно село в Донецка област Отново показа класа Попов с престижно класиране
Много е щастлива Известна певица се радва на лични и професионални успехи Бизнесът му тръгна от видеокасетки, а днес е един от най-богатите в държавата Божидар Колев е съсобственик на "Технополис" и "Практикер"
Обра точките на 57 години Памела Андерсън е легендарна чаровница Прегърнахме се и чакахме, проговориха машинистите от фаталния влак Трябваха ни секунди, за да отидем в задната кабина. Клекнахме ли, не знам вече, прегърнахме се и чакахме удара, сподели Пламен