DARA ще се срещне с феновете си в Бургас на 18 юли
В разгара на лятото поп-идолът DARA ще се срещне с феновете си в Бургас на по сладолед. Изпълнителката ще обърне внимание на всеки за специален личен момент, снимка и автограф на 18 юли в магазина на Kaufland в жк „П.Р. Славейков“. Фенсрещата ще започне в 18 часа. Тя е част от мащабната социална кампания „Дари с DARA и Kaufland”, в рамките на която всеки месец DARA препоръчва различни продукти с кауза.
„Нямам търпение да се срещна с феновете си в Бургас! Ще имаме достатъчно време да си поговорим, да се снимаме и дори да ядем специален протеинов сладолед. Сладоледът е един от продуктите, които са включени в мащабната ни съвместна социална кампания с Kaufland, при която част от средствата от определени продукти се предоставят за стипендии на отлични ученици и студенти без родители“, обяви DARA дни преди срещата.
Срещата с феновете ще бъде вътре в магазина на най-голямата верига у нас, като продължителността й ще е два часа. Така всеки, който иска да се види на живо с един от най-големите музикални идоли у нас, ще може да го направи. Повече информация на събитието може да се намери тук:
За „Дари с DARA и Kaufland”
Съвместната социална инициатива между DARA и най-големият ритейлър у нас „Дари с DARA и Kaufland“ стартира през месец февруари и ще продължи до края на октомври. В рамките на кампанията, поп-идолът всеки месец избира различни продукти, като част от приходите от тях веригата отделя в подкрепа на отлични ученици и студенти без родители. Младежите ще бъдат избирани по 2 критерия - за отличен успех и мотивация за развитие. Чрез програмата те ще имат възможност да продължат образованието си, както и да получат подкрепа за старт в кариерата и да се запознаят с водещи работодатели. Средствата ще се разпределят от фондация BCause, чрез националната програма „Готови за успех“.
За Kaufland България
Kaufland България е лидер в сектора на търговията с годишен оборот от над 2 млрд. лв. и един от най-големите работодатели в страната с екип от близо 7000 служители. През 2023 г. компанията разполага с 65 хипермаркета в 35 града. От старта си през 2006 г. в България до днес Kaufland се стреми да стимулира националната и регионална икономика и инфраструктурата по места с общи инвестиции от 1,6 млрд. лв. Компанията непрекъснато развива своята политика за устойчиво развитие и под мотото „Действията носят промяната“ се ангажира с различни социални и екологични дейности – от използването на енергийно ефективни технологии и проектирането на нови сгради с мисъл за природата, през подкрепата на уязвими групи до намаляването на пластмасата.