Вашият сигнал Връзка с Флагман
Управител:
Веселин Василев, email: v.vasilev@flagman.bg

Главен редактор:
Катя Касабова, email: k.kassabova@flagman.bg

Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!

Как туристи с дете щяха да останат без лятната си почивка на морето

Хората си запазили хотел на Българското Черноморие още през февруари чрез онлайн платформа
Ключови думи: туризъм, почивка на морето, хотелиер, едва не провали, туризъм

Хотелиер едва не провали лятната почивка на семейство с дете и техните приятели. За случая разказа в ефира на телевизия Bulgaria ON AIR основателят на платформата „Ние, потребителите“ Габриела Руменова.  

„Хората си запазили хотел на Българското Черноморие още през февруари чрез онлайн място за пазаруване. Четири дни преди настаняването (което започва този уикенд – б.а.), от хотела ги информират, че няма да могат да ги приемат. Причината – проблем с топлата вода и затваряне за ремонт на клирото, в което са техните стаи.“, обобщи Руменова и уточни, че на потърпевшите туристи не било предложено нито алтернативно настаняване, нито друг вид компенсация.  

Наложило се тя да се обади от името на потребителите с нарушени права и да преговаря с хотела, като напомнила на представителя на рецепцията, че ако не успеят да осигурят артернативно настаняване в духа на партньорските отношения с клиентите им и професионалното и отговорно изпълнение на дейността си, ще трябва да възстановят заплатените суми с 30% неустойка. Според офертата потребителят би дължал такава при анулиране по негова инициатива до 30 дни преди настаняването.

„Времето за реакция беше малко и за да спасим почивката на хората, паралелно преговаряхме и с платформата, от която бяха закупени ваучерите. От там реагираха много бързо – предложиха няколко оферти, но това е в последния момент и цените вече не бяха в същия диапазон, трябваше да се доплаща. Същевременно, от хотела отказваха да върнат парите по начина, по който бяха платени, бавеха се.“, разказа още Руменова. И добави: „Знаете, всеки спестява през цялата година средства за почивката през лятото и няма възможност в последния момент да извади още толкова, за да плати отново за друго място.“

С диалог казусът бил решен за часове – хотелът настанил туристите в апартамент с две отделни стаи и ваканцията на хората към момента тече безпроблемно, според обратната връзка от тях.

Съвети на „Ние, потребителите“ при покупка на ваучери за настаняване и евентуални проблеми:

•    Задължително направете регистрация в платформата, за да имате писмена история на всички свои покупки и създадените във връзка с тях документи.
•    Запознайте се внимателно с условията на платформата и нейната отговорност при неуредици.
•    Настоявайте за писмен договор и общи условия, които уреждат правата и задълженията на свете страни в най-често срещаните ситуации, включително при анулиране.
•    Ако се стигне да отмяна на резервация, прочетете отново подробно какво дължи виновната страна и настоявайте за спазване на предварително договорените условия.
•    При анулиране на резервацията от страна на хотелиера, обсъдете с него възможността да съдейства да бъдете настанени на друго място, при сходни условия.
•    В случай че не уредите казуса доброволно, следващата стъпка е да се обърнете към институциите.

 

2
Коментара по темата
2.
Владимир Владимирович
30.06.2024 15:07:44
Флегми, нямате ли редактор който да преглежда какво пускате. Бивали толкова грешки от бързо писане, не от невежество.... Преди да изпляскате текст, проверявайте...
1.
555
30.06.2024 11:51:42
Ако не се лъжа, хотелът е в Китен и е със сменен собственик.
  Добави Коментар
Огромен проблем за родните хотелиери Не достигат работници от България Бургас посреща второто издание на „СОЛиСиМи“ Този уникален форум събира на една сцена млади таланти и утвърдени музиканти, за да предложи на публиката нов, вдъхновяващ поглед към класическата музика
Зимата се смилява над Царево, Приморско и Созопол Какво ще е времето? Голяма Задушница е Почитаме паметта на починалите
Драми на кантара! Виолета от Бургас свали 6,62% от теглото си, а Тодор от Созопол – 6,08 Деян от Русе напусна „Живот на кантар“, след като повечето от съотборниците му предпочетоха в отбора да остане Йорданка Тя ли е най-красивата блондинка в Калифорния? (СНИМКА) Колинс е модел
Ужасна миризма и гъст дим над... Пловдив Нападение с нож в Берлин Мъж беше намушкан при Мемориала на Холокоста
Организира се събитие в памет на Тома Бинчев То ще се проведе в София Каза за Реал Мадрид Няма шанс Ямал да премине в "белия балет"
Много е зле Актьорът Алек Болдуин е диагностициран с посттравматичен стрес Бургазлията Димитър от "Един за друг" и любимата му са... "Просто уникални хора", твърди участничка във формата