Вашият сигнал Връзка с Флагман
Управител:
Веселин Василев, email: v.vasilev@flagman.bg

Главен редактор:
Катя Касабова, email: k.kassabova@flagman.bg

Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!

Оплюха Меган Маркъл за буркан сладко и кучешки бисквити

Ключови думи: меган маркъл, кучешки бисквити

На 15 юни беше обявено пускането на два нови продукта от марката на Меган Маркъл, наречена American Riviera Orchard. Рекламата на сладко от малини и бисквити за кучета предизвика вълна от негативни коментари от интернет потребители заради неподходящо избрания момент. 

В същия ден се състоя грандиозно събитие: принцесата на Уелс се появи публично за първи път от почти шест месеца по време на Trooping the Color, парада, посветен на рождения ден на крал Чарлз III. Не е изненадващо, че на 15 юни цялото внимание беше насочено към излъчването на това събитие.

Докато публиката се възхищаваше на принцесата на Уелс, снимки на новите продукти се появиха в личния блог на приятеля на Хари, аржентинския играч на поло Начо Фигерас. Те показваха буркан със сладко и кучешки бисквити във формата на кокали. На заден план беше четириногият другар на Начо.

Британските таблоиди веднага подхванаха интригуващата новина, като обвиниха Меган Маркъл, че се опитва да засенчи появата на Кейт и да привлече вниманието към собствената си личност. Медиите се съмняват, че Меган е чакала времето си и не е случайно, че приятел на двойката публикува снимките на 15 юни. Наистина ли е така?

„Промоционалните пакети с подаръци вероятно ще бъдат показани в социалните медии, но очевидно не в рамките на определен период от време. Сигурен съм, че той е взел решението кога да публикува снимките - казва маркетингов експерт, пожелал да остане анонимен. - Това е класическа рекламна кампания в социалните мрежи. Единственият проблем според мен е, че артикулите все още не се продават. И така, за какво е всичко това?"

Експертът по връзки с обществеността Лин Карат има подобно мнение: „Не мисля, че Меган е изпратила буркан със сладко и бисквити на Начо в деня преди парада и първата поява на Кейт след съобщението за рака, или че го е направила злонамерено. Малко вероятно е тя да е знаела точно кога той ще публикува тези снимки“.

Кралският експерт Ричард Фицуилям обаче каза: „Обявяването на пускането на продукта в същия ден на „Парада на знамената“ демонстрира много наивен подход към маркетинга. Те трябва да разберат, че журналистите следят всяко тяхно действие“.

източник: Труд

1
Коментара по темата
1.
Страшна новина ,
24.06.2024 18:21:56
Местя го в другия крачол.
  Добави Коментар
„Хлебарка“ налази ефира на БНТ и дори изпълзя на трето място в „Ново 10+2“ Песента на Диди и Мони от бургаския дует „Парадокс“ дебютира в класацията и едва не я оглави Не му върви срещу Джокович, защото... Изпълнява бекхенд с една ръка
Това са истинските причини жените да привличат емоционално недостъпни мъже Те се влюбват в партньори, които изглеждат чаровни, загадъчни и привлекателни, но с времето се оказва, че тези мъже не могат да предложат дълбока емоционална свързаност Вече не купувам хляб, от 2 кг брашно правя 45 броя от тези памук питки Лесни са, практични и толкова вкусни, че ще се чудите защо изобщо сте купили хляб
Макрон с призив към Нетаняху Френският президент иска спиране на огъня в Газа Ужасна вест от Мианмар Бременна жена издъхна след земетресението
Шокиращ финал Сбогуваме се с хитовия сериал "Златно момче" Кола се запали в движение в голям роден град За щастие няма пострадали
Най-злобните зодии Те могат за нула време да превърнат живота ви в истински ад Малък самолет падна върху къща Пожарна и полиция евакуираха района 
Подробности за важната дискусия с министър Боршош в Бургас Ето какво се случи на разговор за туризма Отиде си голямо име в киното Почина Денис Арнт