От бензиностанции "Шел" отговориха на Флагман за термочашите
Клиентите на бензиностанции "Шел", които са участвали в играта "Любимият хотдог ти носи подаръци", но не са успели да си вземат термочаша, която е подарък, могат да направят своята заявка. Това пишат в свое официално становище от веригата във връзка с публикация на Флагман.бг. Както съобщихме, наши читатели алармираха, че подаръците към играта много бързо са свършили и те не са успели да се сдобият с тях, въпреки че месеци наред са зареждали скъпо гориво. От компанията уверяват, че термочаши ще има, но клиентите трябва да следват няколко стъпки, за да ги получат.
Ето и официалното становище на бензиностанции "Шел":
Обръщаме се към вас във връзка с ваша публикация относно кампанията на Shell България „Любимият хотдог ти носи подаръци“ от 5 юни 2024 г.
Бихме искали да поясним, че в правилата на кампанията ни изрично е упоменато, че наградите в нея – а именно 6000 броя термо чаши за многократна употреба Shell Café, се предоставят на клиентите на веригата ни до изчерпване на количествата.
Сигнал до Флагман.бг: Бензиностанции Шел се изгавриха с хиляди клиенти!
Поради неочаквано големия интерес към кампанията се стигна до сравнително бързо изчерпване на наличните количества термо чаши в търговските комплекси Shell.
Ето защо независимо от общите условия и с цел да отговорим на засиления интерес и очакванията на нашите клиенти, които са събрали необходимите стикери за награда, ние от Shell България създадохме механизъм, който дава възможност на всеки клиент, изпълнил условията в рамките на първоначално обявения срок (до 09.06.2024 г.), да получи своята термо чаша и то в нов, удължен период.
Този механизъм включва няколко лесни стъпки, които нашите клиенти да предприемат:
Да имат листовка със събрани пълен брой стикери (общо 16).
До 17:59 ч. на 18 юни 2024 г. да направят заявка за получаване на чаша в Центъра за обслужване на клиенти на Shell България ЕАД – на тел. 0800 13 482, всеки ден от понеделник до петък между 9:00 и 18:00 ч.
Там нашите служители ще приемат заявката, ще издадат и продиктуват входящ номер и ще съгласуват с клиентите предпочитания от тях дизайн чаша и удобна локация на Shell комплекс, където да получат наградата си.
С входящия номер и листовката с 16 броя стикери всеки участник в промоционалната ни кампания ще получи своевременно своя подарък в заявения от него Shell комплекс в периода 1–15 юли 2024 г.
Като медия, която се стреми да съблюдава правата на потребителите и да информира коректно своите читатели, ще сме благодарни да внесете необходимата яснота относно кампанията, която Shell България провежда текущо и с която благодари на своите активни клиенти за лоялността.
С уважение,
Екипът на Shell България ЕАД