Вашият сигнал Връзка с Флагман
Управител:
Веселин Василев, email: v.vasilev@flagman.bg

Главен редактор:
Катя Касабова, email: k.kassabova@flagman.bg

Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!

Instagram тества нова функция

Ключови думи: Инстаграм, новини, Флагман

 

Instagram тества нова функция, потребителите обаче не са доволни. Понастоящем платформата позволява на хората да прелистват или да скролват покрай рекламите, които се появяват в основния канал със снимки и видеоклипове, както и в каналите Stories и Reels. 

Но сега тя изпробва функция, наречена "прекъсване на рекламата“, за която потребителите казват, че не могат да преминат покрай нея, както обикновено. Изображенията, споделени онлайн, показват таймер, който отброява до нула, преди нормалната функционалност да се възобнови. 

"Понякога може да се наложи да видите реклама, преди да можете да продължите да разглеждате“, казва платформата, собственост на Meta, на тези, които кликват за повече информация, пише bTV.

Instagram е потвърдила пред BBC, че се провежда тестове.

"Винаги тестваме формати, които могат да увеличат стойността за рекламодателите“, се казва в изявлението, като се добавя, че ще предостави допълнителни актуализации, ако тестът доведе до постоянни промени във формата. 

В последващо изявление Meta заяви, че "винаги експериментира с нови продукти и рекламни решения в съответствие с развиващите се потребителски тенденции и бизнес нужди“.

Предстои да видим дали пробният проект ще се хареса на рекламодателите - но със сигурност не изглежда да се е харесал на потребителите. 

Един от потребителите на Threads нарече този ход "безумен“ - добавяйки, че "изглежда като агресивно настъпателен ход за печелене на повече рекламни долари за Meta“.

Други повдигнаха въпроса за бойкотиране на платформата.

"Ние просто няма да скролваме“, каза един потребител на X (преди Twitter).

Meta не е първата голяма технологична компания, която принуждава хората да гледат реклами. YouTube е известен с това, че показва реклами, които не могат да бъдат прескачани, на потребителите, които гледат видеоклипове в платформата му или в телевизионното му приложение и не плащат за премиум ниво без реклами.

Рекламодателите могат да насочват към зрителите на YouTube рекламни видеоклипове с продължителност от 15 до 30 секунди, които не могат да бъдат прескачани и които се появяват преди, по време или след други видеоклипове, ако искат хората да видят цялото им послание.

0
Коментара по темата
  Добави Коментар
Защо сексът „по приятелски“ носи усложнения - 10 правила Ако сте „само за единия секс“, трябва да сте убедени, че никоя от двете страни няма да се влюби Ад на кръстовище в София заради пиян моторист Инцидентът е станал на кръстовищата на булевардите "Александър Стамболийски" и "Вардар"
18 знака, че женската ви енергия е блокирана Сравнявате се с мъжете 3 зодии, които ще направят голям скок в кариерата си тази пролет Дали сте сред тях
Няма такъв пухкав кекс с ябълка и моркови, става за нула време С ябълки, моркови и малко лимонада стават ето такива вкусотии - пухкав кекс с ябълка и моркови Клюкарстването било полезно, твърди учен Суийт обяснява, че клюкарстването е дълбоко вкоренено в социалната ни природа и има сложни психологически корени
Мариан Бачев уволни ключов шеф в културата Заповедта е издадена две седмици преди ресорният зам.-министър Тодор Чобанов да коментира пред ситуацията с НИНКН Проф. Рачев: Давайте към планината и морето, там агнешкото е по-вкусно! Във вторник може да има гръмотевични бури, но може да гръмне, може и да не гръмне
Путин смълча света, издаде грандиозния си план Президентът на Руската федерация подчерта, че Русия и Китай имат "големи планове - интересни, амбициозни и грандиозни" Няма да повярвате какво ще прави Ще пише роман
Превъртяха футбола През 2011 г. Бодьо/Глимт удря дъното – изпада във финансов колапс, играе във втора дивизия и функционира с условия, характерни за аматьорския футбол, а днес са на полуфинал в ЕКТ Мозъкът започва да работи с пълна сила между 60 и 80-годишна възраст Върхът на интелектуалната активност на човек е около 70 години, когато мозъкът започне да работи с пълна сила