Вашият сигнал Връзка с Флагман
Управител:
Веселин Василев, email: v.vasilev@flagman.bg

Главен редактор:
Катя Касабова, email: k.kassabova@flagman.bg

Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!

Instagram тества нова функция

Ключови думи: Инстаграм, новини, Флагман

 

Instagram тества нова функция, потребителите обаче не са доволни. Понастоящем платформата позволява на хората да прелистват или да скролват покрай рекламите, които се появяват в основния канал със снимки и видеоклипове, както и в каналите Stories и Reels. 

Но сега тя изпробва функция, наречена "прекъсване на рекламата“, за която потребителите казват, че не могат да преминат покрай нея, както обикновено. Изображенията, споделени онлайн, показват таймер, който отброява до нула, преди нормалната функционалност да се възобнови. 

"Понякога може да се наложи да видите реклама, преди да можете да продължите да разглеждате“, казва платформата, собственост на Meta, на тези, които кликват за повече информация, пише bTV.

Instagram е потвърдила пред BBC, че се провежда тестове.

"Винаги тестваме формати, които могат да увеличат стойността за рекламодателите“, се казва в изявлението, като се добавя, че ще предостави допълнителни актуализации, ако тестът доведе до постоянни промени във формата. 

В последващо изявление Meta заяви, че "винаги експериментира с нови продукти и рекламни решения в съответствие с развиващите се потребителски тенденции и бизнес нужди“.

Предстои да видим дали пробният проект ще се хареса на рекламодателите - но със сигурност не изглежда да се е харесал на потребителите. 

Един от потребителите на Threads нарече този ход "безумен“ - добавяйки, че "изглежда като агресивно настъпателен ход за печелене на повече рекламни долари за Meta“.

Други повдигнаха въпроса за бойкотиране на платформата.

"Ние просто няма да скролваме“, каза един потребител на X (преди Twitter).

Meta не е първата голяма технологична компания, която принуждава хората да гледат реклами. YouTube е известен с това, че показва реклами, които не могат да бъдат прескачани, на потребителите, които гледат видеоклипове в платформата му или в телевизионното му приложение и не плащат за премиум ниво без реклами.

Рекламодателите могат да насочват към зрителите на YouTube рекламни видеоклипове с продължителност от 15 до 30 секунди, които не могат да бъдат прескачани и които се появяват преди, по време или след други видеоклипове, ако искат хората да видят цялото им послание.

0
Коментара по темата
  Добави Коментар
Взе тежко решение Мартин не даде роза на бившата си приятелка Полицията в София задържа коварен бандит Апашът опита да измами възрастна жена
Нечувано! Виктор застана пред Мартин и момите и сподели: Аз... Вики твърди, че обича да изтезава интимно Лъв изяде човек Трагедията стана в Индия
Без да иска: Ергенът Мартин омаза една от момите с... Деликатен момент в предаването България загуби още една спортна легенда Отиде си знакова фигура в българската художествена гимнастика
Жена закла мъжа си, но няма да лежи в затвора Съдът свали обвиненията Най-накрая: Голямата любов в "Ергенът" е открита (СНИМКИ) Спретната къща с двор и 3 деца - в семейство на симпатични мъж и жена от Шри Ланка
"Величие" протестира Автошествие в София Софийският градски съд премахна забраната на Васил Божков да напуска страната Ето аргументите
Дете се запали в центъра на голям български град Самарянин го спаси Загинали и ранени при тежка катастрофа Жесток инцидент край Добрич