Вашият сигнал Връзка с Флагман
Управител:
Веселин Василев, email: v.vasilev@flagman.bg

Главен редактор:
Катя Касабова, email: k.kassabova@flagman.bg

Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!

Instagram тества нова функция

Ключови думи: Инстаграм, новини, Флагман

 

Instagram тества нова функция, потребителите обаче не са доволни. Понастоящем платформата позволява на хората да прелистват или да скролват покрай рекламите, които се появяват в основния канал със снимки и видеоклипове, както и в каналите Stories и Reels. 

Но сега тя изпробва функция, наречена "прекъсване на рекламата“, за която потребителите казват, че не могат да преминат покрай нея, както обикновено. Изображенията, споделени онлайн, показват таймер, който отброява до нула, преди нормалната функционалност да се възобнови. 

"Понякога може да се наложи да видите реклама, преди да можете да продължите да разглеждате“, казва платформата, собственост на Meta, на тези, които кликват за повече информация, пише bTV.

Instagram е потвърдила пред BBC, че се провежда тестове.

"Винаги тестваме формати, които могат да увеличат стойността за рекламодателите“, се казва в изявлението, като се добавя, че ще предостави допълнителни актуализации, ако тестът доведе до постоянни промени във формата. 

В последващо изявление Meta заяви, че "винаги експериментира с нови продукти и рекламни решения в съответствие с развиващите се потребителски тенденции и бизнес нужди“.

Предстои да видим дали пробният проект ще се хареса на рекламодателите - но със сигурност не изглежда да се е харесал на потребителите. 

Един от потребителите на Threads нарече този ход "безумен“ - добавяйки, че "изглежда като агресивно настъпателен ход за печелене на повече рекламни долари за Meta“.

Други повдигнаха въпроса за бойкотиране на платформата.

"Ние просто няма да скролваме“, каза един потребител на X (преди Twitter).

Meta не е първата голяма технологична компания, която принуждава хората да гледат реклами. YouTube е известен с това, че показва реклами, които не могат да бъдат прескачани, на потребителите, които гледат видеоклипове в платформата му или в телевизионното му приложение и не плащат за премиум ниво без реклами.

Рекламодателите могат да насочват към зрителите на YouTube рекламни видеоклипове с продължителност от 15 до 30 секунди, които не могат да бъдат прескачани и които се появяват преди, по време или след други видеоклипове, ако искат хората да видят цялото им послание.

0
Коментара по темата
  Добави Коментар
Стар перверзник платил операциите за смяна на пола на Ивонне Рей Бедният Ивайло Тодоров отишъл да бере портокали в Испания и се залюбил с дядката Наталия Киселова: Ако Борисов направи крачка назад, ще има искрица надежда за правителство Не можем да се движим от избори в избори и трябва всеки депутат да положи усилие да спрем да влизаме в тази спирала, коментира тя
Девойки от Бургас с престижно място на турнир в Солун Тимът на учениците от ОУ “Пейо Яворов” и ОУ “Любен Каравелов” се класира на шесто място Британците искат пак да са в ЕС Избирането на Доналд Тръмп и нахлуването на Путин в Украйна бяха два много тежки удара както за Обединеното кралство, така и за Европа
Почина български кмет Сутринта Борисов се е почувствал зле и на мястото е пристигнал екип на Спешна медицинска помощ, който да го транспортира до болница bTV Cinema взривява новогодишната нощ Голямо браво! Мислех, че вече ще има само концерти на "Пайнер". Смело решение, поздравления, кефят се зрители 
3 млн. лева изкара Лили Иванова от концерт Билети от по 1000 лева за 2025 година вече са изкупени Тя ще довърши Басар Асад Поиска развод от съпруга си
Двама българи са арестувани в Сърбия след бой на магистрала До инцидента се е стигнало след като на магистралата се е образувала опашка от автомобили заради работни дейности на моста над река Ясеница Отвориха кина за голи Всички зрители били задължени да поставят кърпа под задните си части
Бургаски ученици показват в изложба връзката между Българи и Италия С нея ще отбележим 145 години от установяването на дипломатически отношения между двете държави Училища в САЩ минаха на 4-дневна учебна седмица Основната причина за преминаването към четиридневна учебна седмица е остър недостиг на квалифицирани учители, особено в областта на математиката, науката и техническите дисциплини