Вашият сигнал Връзка с Флагман
Управител:
Веселин Василев, email: v.vasilev@flagman.bg

Главен редактор:
Катя Касабова, email: k.kassabova@flagman.bg

Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!

Тази скандална реклама взриви социалните мрежи

Ключови думи: Новини, Флагман, сладоледи

Зрители и потребители на социалните мрежи се призовават за подаване на сигнали в Националния съвет за саморегулация в сферата на рекламата срещу новата телевизионна реклама и билбордовете на известни сладоледи, пише Лупа.бг.

В тв клипа три млади жени се наслаждават на вкуса му, като едната прави двусмислено изказване със сексуален подтекст. Същото изречение присъства като слоган и по улиците на София. Потребители на "Фейсбук" и Х критикуват визията и посланието на бранда, който се позиционира като семеен. "Това ли е най-добрият начин за реклама на сладолед? Кризисен PR?", пита зрител в Х. 

Критични изказвания има и от представители на рекламния бранш. "Колеги рекламисти, това по идея на някой стажант ли е?", питат пак в Х. Коментирате под поста са, че видеото напомня за летните реклами на известна марка мастика и изглежда като насочена към същия тип клиенти. 

Срещу новата реклама се изказаха и публични личности. "Три женички седят около една маса, ближат фунийки и си бъбрят как го обичат. Текстчето, замислено от някакъв клет копирайтър, държи да е със сексуален подтекст...Ако така ще продават сладолед с бранд, силно таргетиращ цялото семейство и ползващ картинки като за дечица, нещо много отдавна не е усвоено от служителите на рекламната агенция, сътровила този шедьовър на "кич адвертайзинга", коментира Мария Касимова-Моасе, която през 2021 г. бе кандидат за вицепрезидент в двойка с Лозан Панов.

Рекламата в България не е подчинена на специален закон и на особено взискателни регулации. Когато се появят казуси, те най-често се разглеждат от споменатия Национален съвет за саморегулация. В него членуват рекламодатели, рекламни агенции, медии и рекламни специалисти. Основната задача на НСС е да съблюдава за спазването на Етичния кодекс на страните в рекламната индустрия.  

1
Коментара по темата
1.
Сладоледажията
04.05.2024 17:03:13
И трите дядо Попе, и тритеее : D
  Добави Коментар
Шокиращо: Твърдят, че първата съпруга на Димо Алексиев го зарязала заради... Алексиев има тежки проблеми с алкохола и... дрогата? Предизвикан е на бой Любовната драма за Беба може да влезе в клетката за ММА, ако зависи от Велин...
"Взриви" телевизията Димо Алексиев произнесе присъда в Игрите, деликатна подробност е, че в момента той е зад решетките Вярно ли е, че хората във връзки всъщност са по-щастливи от необвързаните? Ето какво казват експертите
„За“ и „против“ прошката след изневяра Да останеш във връзка с някого, който е изневерил, понякога може да бъде нараняващо 4-те зодии, които ще намерят нова любов Вижте кои са те 
За бургазлии това е перфектното предястие - калмари с чуден чеснов сос Това е тайната рецепта на хората от морето  Президентският вот в Румъния: На първи тур води критик на НАТО, социолозите му даваха едва 5% Калин Джорджеску получи 22 на сто подкрепа 
7 нездравословни храни, които да избягвате Инстантни спагети са едни от тях Българските гори са едно от местата с най-голямо биоразнообразие в Европа
„Жени като Дебора Михайлова“: Урсула фон дер Лайен спомена българката на Деня срещу насилието над жени (ВИДЕО) Една на всеки три жени става жертва на насилие в някакъв момент от живота си Близо 5% от българите са пристрастени към спиртните напитки За 2024 г. страната ни се нарежда на осмо място по консумация