„Райънеър“ реже с 20 % полетите си до Бургас, новите такси на „Фрапорт“ били абсурдни
„Новите такси за летище „Бургас“, които влизат в сила от 15-ти април, са абсурдни“. Това обявиха от нискотарифният авиопревозвач „Райънеър“ пред колегите от „Дневник“. От компанията в прав текст обявяват, че заради това ще отрежат с 20 % полетните си програми, а мярката ще засегне и варненското летище.
Флагман.бг припомня, че през март с любезното съдействие на кабинета „Денков“ беше дадено право на концесионера на морските летище „Фрапорт туин старт мениджмънт еърпорт“ АД да завиши таксите си. Мотивите бяха „загубите, които търпи концесионера от пандемията“. Философията бе следната – таксите през летните месеци да се увеличат, а през зимните – да се намалят.
Още тогава Флагман.бг писа, че това ще удари пряко по летище „Бургас“, което концесионерът реално „зазимява“ от октомври до април. (ВИЖТЕ НАШАТА ТЕМА В РАЗВИТИЕ)
Националният туристически канал на България в тази връзка припомня, че „Фрапорт“ веднъж бяха компенсирани поради тази причина – с 4,4 млн. евро, направи се отсрочка за плащането на концесионните такси и се удължи самата концесия. Но явно това не е достатъчно.
Заради това се вдигнаха и въведоха този такси.
Ето ги и тях:
"Размерът на таксата за кацане се увеличава средно с 20% за международни полети и 12% за вътрешните; Таксата за паркинг при базиране на самолети – от 5 на сто от размера на таксата за кацане при вътрешен полет на 10 на сто от таксата за кацане за международен/вътрешен полет; Таксата за обслужване на пътници – от 8 евро на 11.90 евро за заминаващ пътник с международен полет, както и от 1.50 евро на 2 евро за заминаващ пътник с вътрешен полет; Таксата за сигурност за самолетите, превозващи пътници – от 5.42 евро на 6.50 евро за заминаващ пътник от летище Варна, както и от 4.32 евро на 5.50 евро за заминаващ пътник от летище Бургас; Въвежда се такса за сигурност за самолети, които не превозват пътници (изцяло товарни, технически или друг вид) в размер на 10 евро за самолет с максимално излетно тегло до 6 тона и 25 евро за самолет с тегло 6 или повече тона."
Пред „Дневник“ „Райънеър“ са категорични, че това увеличение е неприемливо за тях, отбелязват, че тяхната стратегия включва разработването на нови маршрути, но е необходимо да съвпаднат концепциите им и с оператора на съответния терминал.
Преди няколко седмици, по инициатива на кметовете, започна стъпки по създаването на фонд за стимулиране на полетите. Идеята безспорно е много добра, но дали няма да бъде бламирана от подобни предложения, питат от туристическия бранш.
собственост на НАЙ-големия инвестиционен US фонд TPG Capital обственик американския еврей от украински произход милиардера ДАВИД БОНДЕРМАН
На иврит БАНЗЕР/БОНДЕР =Престъпен,Грабител,Бандит и МАюн-на иврит Шанс за сбъдване
БОНДЕРМАН-Престъпен Шанс
БАНДЕРА се казва и най-известния Украински бандюга
Давид Бондерман СТОИ ЗАД изкуствения ФАЛИТ на НАЙ-го
емия английски тур оператор "
"Tomas Cook"
БОНДЕРМАН през 4 офшорки изпразва авоари иактиви на Томас Куук с 2,5 МИЛИАРДА £ и остава в "небрано лозе "хиледи тур оператари,доставчици собственици на хотели в цяла Европа.
Най-много фалирали и ощепани има в Испания и Канарски о-ви
Парата НАД 2,5 милиарда паунда Бондерман и неговите приятели братовчеди от Туристическата камара на Израел дават реинвестерат за нови лукс 5*хотели в Ямайка и ифраструктера ,яхт портове и вили на американски богаташи от унищожените от ураган "Мария" 2017 год офшорни US Вирджински о-ви
На Сл.Бряг зарада шефа на Раянеър десетки едри хогелиери губят от 100.000 € до 3.000.0000 € кoйто някой бг хотелиери дори фалират заради алчния Бондерман(същия е собственик на GSMоператар Telenor)
В същото време някой морски бг кметове ПЛАЩАХА по 200.000 € държавни пари такса рекет на богатия еврейски превозвач и бизнесмен МИЛАРДЕР само и само да НИ спира самолети
Предстявяте ли си бедните бг общини дотират и спонсорират БОГАТ сащ милиардер
Чудо на глупоста
Собственика на Рааянеър е проут скъперник измамник схемаджия и боклук .
Като собственик на Римското летище за НИСКОтарифни полети "Campino" ГОНИ всички клиенти от летището в 00.00 часа затваря като оставя стотици туристи на СТУДА и отваря сугрин в 05.00 ч само и само да НЕ плаща нощни смени на италианския персонал който са 2ни надници за нощен труд .Отделно цака клиенти за 100 гр НАД 7кг багаж,и таксува за щяло и нещяло
Щом НЕ може да подържа евтини услуги да закрива
Отделно цака италиански собствениците на хотели в РИМ 10% от всяка нощувка на турист пристигнал с Раянеьр или друга авиокомпания в РИМ летище Чампино и отседнал в даден хотел
Тоес ако сте отседнали 3 нощувки в 3* хотел до гара Термини РИМ платили сте 3нощувки ×80€=240 € Бондерман ИСКА 24 € кеш от сабственика на РИМския хотел ако сте отседнали в 5*хотел и за 3нощувки сте платили 3×500€=1500 € Бондерман си иска 150 €
Като милиардер,концесионер и собственик на GSMоператор Бондерман (Раянеър) ИМА контакти с управата и кметството на РИМ и Министерство на Туризъм и Финансова служба за да ИЗИСКВА легално по договорка % комисион от хотелиерите
Отклоних се малко от темата. Та относно случая на софийското летище... Случайно дочух телефонен разговор. Една жена беше изпаднала в отчаяние поради въпросната дискриминационна политика. Полетът и багажът бяха платени. Въпреки че по този начин очевидно нищо не се решава, помогнах на жената и платих с моята кредитна карта каквото там още дължеше. Служителите на Ryanair бяха отказали да и помогнат по същия начин! Така и не разбрах какво още трябваше да се плаща понеже нямаше време за разговори а и жената беше на път да изпусне самолета си, но това не е същественото в случая. При това, не ставаше дума дори за международен полет, а за полет от София до Варна. Ryanair не приема ЗАКОННИ пари в брой дори на територията на която изпълнява полета! Според мен, те трябва да бъдат не ухажвани, а бойкотирани! Същото се канех да направя и аз на бургаския фестивал, но за съжаление установих, че нищо няма да постигна със собственото си лишение... Стотици безмозъчни плюскат по този начин от години, без да се замислят че допринасят за изграждането на дигитален затвор за всички!
"Когато не вървят нещата се сменя мениджъра, в случая концесионера" - ми стига да платиШ ТИ неустойките, защо не?
Може и да е така, но може и да не е - липсват анализ, прогнози, варианти и рискове на различни сценарии за да се добие по-ясна представа за ситуацията. На пръв поглед всички сме за повече полети и Ryanair са прави. На втори поглед (например) летището не може да се издържа от сегашните такси и драпа за по-високи.
Т.е. работата няма да е черно-бяла, дето готови и 'работещи' решения само чакат момента да проработят.
Про'с'таците които гласуват за ЕС трябва да се научат да плащат!
Bednite s hoteli na plaja
Тук има работа за 4 месеца в годината за приходящи работници, а в другото време само проститутки и нарко-дилъри ... кой ще остане да живее когато има работа само 4 месеца.
За обикновените хора няма сериозна, целогодишна сигурна работа ... и за това градът опустява и запада.