Незабавно прочетете тази новина, ако искате евтино море
Остават няколко дни, в които повечето туристически агенции в България предлагат отстъпки за почивка в най-луксозните хотели по родното Черноморие с 30 до 40 процента за началото и края на сезона. Целево те са насочени предимно към пенсионери от страната и чужбина, които избират да летуват в по-лъскава обстановка, но в по-спокойна атмосфера и без риск от опасните за здравето високи температури, които са от средата на май до края на юни и след 6 септември.
Почивка за двама в двойна стая за седем дни на база ол инклузив излиза около 1800 лева, като на доста места се предлага безплатно настаняване и на две деца до 12 години.
„Уточнявам, че специалните пенсионерски пакети по принцип са за април, изтеглени са заради късния Великден през тази година.
Малко хотели обаче могат да предложат наистина добри условия на по-приемливи цени. Масовите отстъпки за ранни записвания в момента са около 20 процента и едноседмичните ваканции дори извън силния сезон са за около 2000 лева за двама.
В момента има изключително изгодни оферти за пътувания до Турция, но с автобус. Не всеки е способен да издържи пътя, но съотношението цена-качество си заслужава“, коментира експертът в бранша Мариана Пеловски, цитиран от „Телеграф“.
Доста по-скъпи са почивките по родното Черноморие за семействата с деца. Някои 7-дневни пакети надхвърлят и 6000 лева, дори с все още предлаганата отстъпка от 15 процента за ранни записвания до края на март, която важи и за резервации през юли и август.
Масово офертите за ол инклузив са в диапазона от 2 до 5 хиляди лева. Разликата основно зависи от броя и възрастта на децата.
Най-солени излизат почивките на родителите на близки по възраст тийнейджъри 13 – 17 годишни. Ако не ги тарифират като възрастни, повечето хотели искат за тях между 20 и 50 процента от цената на пълноплащащ.
„По отношение на ранните записвания мога да кажа, че някои хотели дадоха като срок и първия работен ден от април. Така че през този уикенд е подходящо да се разгледат оферти.
Не е ясно какви ще са маркетинговите похвати на хотелиерите към българския пазар след това, но като цяло има тенденция за покачване на цените, но и за значително подобрение на предлаганите услуги.
По отношение на по-възрастните хора мога да кажа, че често ни се случва да съдействаме на баби и дядовци, които искат да резервират почивка на морето и да заведат своите внуци“, коментира и експерт от голяма фирма в бранша, който пожела да остане анонимен.
Добави Коментар