Вашият сигнал Връзка с Флагман
Управител:
Веселин Василев, email: v.vasilev@flagman.bg

Главен редактор:
Катя Касабова, email: k.kassabova@flagman.bg

Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!

Община Несебър взе участие в две международни туристически изложения

И двата форума са мащабни, а целта е привличане на още повече туристи
Ключови думи: несебър, Николай Димитров, флагман, международни изложения

“Община Несебър взе участие в две международни туристически изложения  през първите два месеца на годината. Участията са  реализирани в рамките на проект „Прекрасният Несебър – Вашето място за почивка сред древни забележителности“, който се финансира от Министерство на туризма по линия на Програма за финансиране на маркетингови дейности на туристически услуги в черноморските общини в Република България“, информира кметът на Несебър Николай Димитров.

Международното туристическо изложение „Utrecht Tourism Fair 2024“ в Утрехт, Кралство Нидерландия, събира ежегодно през януари, както професионално насочена, така и масова публика. Община Несебър бе част от щанда на туристическия оператор Corendon International Travel BV, партньор в изпълнението на проекта. Акцентът на туристическия продукт бяха културно-историческите, природни богатства и автентичност на региона. Тази година организаторите на събитието са отчели по-висок ръст на посещаемост спрямо миналата година.

Община Несебър бе част и от 65-то издание на „Brussels Holiday Fair 2024“ в Белгия през февруари. Изложението традиционно привлича сериозен интерес от страна на широката аудитория и на представители на туристическата индустрия. Подчертан беше потенциалът на района, популярен с морските си почивки, както и възможността да бъде комбиниран и с други форми на туризъм. 

Като водещ партньор Община Несебър изпълнява и проект „Промотиране на Черноморска дестинация Бургас и Несебър на туристически пазари“, а като партньор е част от проектите на Община Бургас и Община Приморско, където рекламата на региона е фокусирана върху туристическите пазари Дания, Великобритания, Полша и Чехия.

Участията на общината в международни туристически борси е в съответствие с основните приоритети на Програмата на Министерство на туризма и неговата маркетингова стратегия да наложи България като сигурна и спокойна четирисезонна дестинация с качествен, устойчив и конкурентоспособен туристически продукт. 

„Хлебарка“ налази ефира на БНТ и дори изпълзя на трето място в „Ново 10+2“ Песента на Диди и Мони от бургаския дует „Парадокс“ дебютира в класацията и едва не я оглави Не му върви срещу Джокович, защото... Изпълнява бекхенд с една ръка
Това са истинските причини жените да привличат емоционално недостъпни мъже Те се влюбват в партньори, които изглеждат чаровни, загадъчни и привлекателни, но с времето се оказва, че тези мъже не могат да предложат дълбока емоционална свързаност Вече не купувам хляб, от 2 кг брашно правя 45 броя от тези памук питки Лесни са, практични и толкова вкусни, че ще се чудите защо изобщо сте купили хляб
Макрон с призив към Нетаняху Френският президент иска спиране на огъня в Газа Ужасна вест от Мианмар Бременна жена издъхна след земетресението
Шокиращ финал Сбогуваме се с хитовия сериал "Златно момче" Кола се запали в движение в голям роден град За щастие няма пострадали
Най-злобните зодии Те могат за нула време да превърнат живота ви в истински ад Малък самолет падна върху къща Пожарна и полиция евакуираха района 
Подробности за важната дискусия с министър Боршош в Бургас Ето какво се случи на разговор за туризма Отиде си голямо име в киното Почина Денис Арнт