Вашият сигнал Връзка с Флагман
Управител:
Веселин Василев, email: v.vasilev@flagman.bg

Главен редактор:
Катя Касабова, email: k.kassabova@flagman.bg

Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!

23 януари 2012, 7.00 часа: “Кауфланд” прави показно как се мамят стотици българи

Питаме шефа на “Кауфланд” – София Димитър Спасов защо са изпратили из страната само по 15-тина бройки от бомбастичната промоция, а я изрекламираха в хиляди екземпляри на своя вестник
Ключови думи: Кауфланд, Димитър Спасов, Бургас

Точно в седем часа стотици българи в цялата страна бяха примамени от обещание, което “Кауфланд” не бе в състояние да изпълни. Нещо повече – във веригата не може да не са си давали ясна сметка, че лъжат, но въпреки това лъжата бе масово тиражирана дни наред с очакване, че така ще се натрупат рекламни дивиденти. В крайна сметка се получи точно обратното.

В най-новата рекламна брошурка на фирмата, разнасяна обикновено още от петък следобед по всякакви адреси в градовете, където “Кауфланд” разполагат с магазини, се съдържаха три бомби - стоки с невероятно ниски цени. Дамски или мъжки спортен комплект: анцунг с горница, за едва 9.99 лева; дамски или мъжки апрески, струващи също по 9.99 лева бройката и 2 броя големи хавлиени кърпи от памук, размер 70х140 – за 6.99 лева общо. За сравнение, средната цена на спортен екип в магазинната мрежа е около 30.00 лева, апреските вървят по около 28-29 лева, а най-евтините хавлиени кърпи от памук в същия размер струват 12.00 лв., но за една бройка. В 7.00 този понеделник пред магазините на “Кауфланд” се бяха наредили стотици подмамени клиенти, за да си купят от тази евтиния.

Ще разкажем какво се случи в Бургас, тъй като тук пратихме наш агент под прикритие,

но колеги от страната ни споделиха, че и на останалите места историята се е повторила. В мига, когато “Кауфланд” – Бургас бе отворен за посетители, местата, където би трябвало да се предлагат трите скандално евтини артикула, изглеждаха така. На щанда за апрески имаше точно четири бройки и половина. Четирите бяха изкупени в 7 часа и 30 секунди. Възрастен човек дълго държа в ръка останалата половина – ляво ботушче, в очакване някой да му донесе дясното. Около него десетки други се оглеждаха кога ще заредят с нови. Половин час нито един служител на магазина не си направи труда да дойде на място, най-малкото, за да види защо тази група е организирала тук митинг и какво се случва. Чак в 7.30 край митинга в галоп премина дежурният управител Петя Панайотова, изписка: Нищо не знам, никаква информация нямам, не търсете мен. След което се скри в миша дупка и повече не се появи. В крайна сметка се оказа, че дясна апреска нямало, от София пратили само лявата, а другата вероятно е транспортирана нейде из останалите магазини из страната за радост на други клиенти. Старецът се повъртя с апреската из магазина, накрая я захвърли.

За разлика от този за евтини ботуши, щандът за спортни екипи бе грижливо маскиран много навътре в магазина. По принцип “Кауфланд” разполага промоционалните си стоки на най-лично място, за да се спъват клиентите в тях. Но спортните екипи, неясно защо, ги нямаше нийде. Там, където служителките уж бяха поставили етикетите им, всъщност се намираха наблъскани догоре някакви непотребни парцали, които никой никога няма да купи.

Агентът на “Бесове” бе първи в магазина, но спортни екипи сред тези парцали не видя.

А търси доста. Попитана къде са, дежурната управителка Панайотова най-напред рече: Ми тука някъде трябва да са, потърсете ги. Но след като сама видя, че ги няма, се поправи: Питайте в София.
Най-забавно-развлекателно на “Кауфланд”-Бургас им се получи с промоционалните пакети хавлиени кърпи. Те, горките, не бяха удостоени дори с етикети. Десетките клиенти, дошли заради тях, напразно се мотаха в магазина, улисани в търсене. Няма и няма. Панайотова обаче рече, че имало. Къде – не стана ясно. Служители в “Кауфланд” – Бургас разкриха, че причините за скандала са две. От София действително им пратили по около 15-на бройки от трите стоки. Спортните екипи и кърпите се похарчили сред работещия колектив още в неделя вечерта. Интересът към апреските бил по-малък и четири все пак артисали, та ги изложили за продажба. В “Кауфланд” – София очевидно са били наясно, че ще изпратят из страната само по 15-ни бройки от бомбастичната си промоция, но въпреки това я изрекламираха в десетки хиляди екземпляри на своя вестник. Защо, г-н Спасов?
11
Коментара по темата
11.
Д
22.08.2012 14:41:19
Навярно никой не е обърнал внимание, че във вестника пише РАЗПРОДАЖБА !!!
Разпродажбата е с цел да се изчерпят количествата на дадена стока. Това не беше стандартна акция(промоция), а разпродажба!!!!! Ако посетите магазин за обувки на който пише РАЗПРОДАЖБА ще вдигнете ли луд скандал защо не са им останали номера от даден модел?
10.
илиан
14.05.2012 22:07:35
затова госпожо кака се плащат неустойки ако не ви е ясно
9.
Кака
25.01.2012 12:01:11
Браво бе.Много ви е лесно да си коментирате отстрани,а я отидете да поработите малко там и да видим като не ви докарат стоката за акцията без вината за това да е ваша как ще коментирате.
Не си мислете че е лесно да кажеш на клиента че дадена стока е свършила.
Клиентите само се оплакват за туй и за онуй,а си нямат на идея и не ги и интересува в какво състояние беше магазина в 8:00 вечерта след въпросното търсене на евтините стоки от промоцията.Но явно такъв ни е манталитета.
8.
тошко
24.01.2012 00:14:15
С тази статия още веднъж доказвате, че ние българите сме едно огромно стадо!Де да бяхме толкова многобройни на протестите, колкото на поредната промоция на някой НЕбългараки търговец!
7.
тошко
24.01.2012 00:05:59
Абе вие писатели народни като сте толкова отворени, що не отидете в марковите магазини да си купите хубави дрешки, ами висите в 7 сутринта още с гурлите по очите? Няма ли за вас магазини за дрехи, а се редите пред един от най-големите ХРАНИТЕЛНИ хипермаркети? Отново търсите евтина сензация!
6.
Драго
23.01.2012 21:45:09
Пак не платили на Касабова.
5.
Ало, долния
23.01.2012 20:04:28
Никога не съм виждал мостри там, но е истина, че ги няма стоките на промоция от рекламата.
4.
dakata
23.01.2012 17:13:17
Това не е магазин,а музей...няколко пъти след големи реклами отивах да си купя продукт и всеку път едно и също:Това е мостра и не се продава–интересен отговор
3.
PR експерт
23.01.2012 16:20:26
Господа от Кауфланд, бесове ви пращат нееднократно сигнали, че трябва да си платите под формат ана реклама. Ами хайде събудете се, де! Видяхте ли докъде я докарахте?
2.
Шоп
23.01.2012 15:23:15
Е те това не е ли оня Спасов дето преди това беше шеф на "Билла", после някъде другаде се запиля, върти ми се в главата някаква друга верига, сега тупнал в Кауфланд. Те и оттука ще го наритат май
1.
АНИ
23.01.2012 15:10:26
ЧЕ ТО С ВСЯКА ПРОМОЦИОНАЛНА СТОКА ТАМ Е ТАКА.
  Добави Коментар
Следващата седмица е повратна точка за 4 от зодиите От 17 до 23 февруари ни очаква период, изпълнен с позитивна енергия и вълнуващи възможности Санторини: Повишена деформация на земната повърхност Сеизмичната последователност в морския район на Анидро, между Санторини и Аморгос, е в относителен спад
Мъжете имат повече мераци към Виктор от "Ергенът", отколкото жените Със старта на новия сезон на "Ергенът" името на Виктор Русинов се оказа едно от най-често споменаваните в родния ефир Пенсията да стане поне 1000 лева За това настояват пенсионери 
Получи 1100 лева сметка за вода В стопанския двор до тях имало авария, която навъртяла рекордната сметка Вегани погнаха нова водеща на бТВ заради тази снимка Заради заклано прасе, мнозина я намразиха 
Има ново гадже, но го крие Това подсказва най-новата песен на певицата – „Сините ти очи“ Тази турска звезда заведе семейството си на скъпа почивка Плащат по 500 долара на вечер на Малдивите, ще останат там поне до март
Риалити звезди станаха родители Неделчо записва подкаст, докато Ния ражда Тази кифла от Ергенът е новата на милионера Гущеров Високата блондинка и милионерският син повече от два часа се забавляваха в заведение на малка уличка, успоредна до булевард Витоша
Спешни мерки след този бой ММС осъди хулиганските прояви Новият сезон на това предаване започна с разтърсваща история Първата мисия за сезона ги отведе в монтанското село Горна Вереница, където един 8-годишен герой и неговият всеотдаен дядо оцеляваха в стара, рушаща се къща