Нова измама от името на „Български пощи“
През последните дни има нова фишинг кампания от името на „Български пощи“, съобщиха от пресцентъра на националния пощенски доставчик.
Около сто сигнала дневно изпращат граждани в кол центъра на дружеството.
От името на „Български пощи“ се изпращат фалшиви имейли и есемес съобщения, с цел събиране на чувствителни лични данни. В съобщенията се уведомява, че клиентът има пратка, като понякога се посочва произволен номер, и трябва да заплати определена сума за нейното получаване, освобождаване от митница, коригиране на адрес, пренасочване на пратка поради отсъстващ получател, като е необходимо да предостави лични данни, от банкова карта и др.“, предупреждават от дружеството, предава dariknews.bg.
Случаите на измама подробно са описани на сайта на компанията. „Български пощи“ отново обръщат внимание, че не изпращат тези съобщения, не изискват по имейл info@bgpost.bg или есемес заплащане на такси и по никакви поводи не изискват лични данни от дебитна или кредитна карта за доставката.
Дължимите суми и държавни вземания към дружеството се заплащат в пощенската станция при доставката на пратката. Документ за самоличност се предоставя на място в пощенските станции при извършване на услугите.
Добави Коментар