Концесията на летище "Бургас" да бъде "скъсана", искат хотелиери
Държавата трябва да вземе обратно контрола върху летище "Бургас", за да може да оперира целогодишно, а не полетите от него да се пренасочват към Варна, както е изгодно на временния стопанин – компанията “Фрапорт Туин Стар Еърпорт Мениджмънт” АД.
Това заяви зам.-председателят на Българската хотелиерска и ресторантьорска асоциация (БХРА) Веселин Налбантов.
В момента управляващите позволяват чужд инвеститор да унищожава туризма по Южното Черноморие и си затваря очите, категорична е позицията не само на Налбантов, но и на колегите му от най-големия български курорт Слънчев бряг и региона.
"Чуват се слухове, че летището ще затваря за ремонт, но никой не знае кога реално ще се случи това, нето колко ще продължи. Ясно е само, че без полети милиарди български инвестиции и дългогодишни усилия отиват на вятъра, а оттам и по-малко приходи в бюджета, които впоследствие всички ние като данъкоплатци ще трябва да събираме по един или друг начин", посочи Налбантов.
И обясни, че през последните години летище Бургас умишлено се неглижира за сметка на аеропорта във Варна, което води до скъсяване на летния сезон до едва три месеца.
Концесионерът реално стопанисва и двете летища в Бургас и Варна, като обаче умишлено пренасочва интереса и полетите към Варна, обясняват хотелиерите.
От БХРА са категорични, че планираните ремонти на летище Бургас не трябва да спират или възпрепятстват изпълнението на полетите от и до него. Както и че аеропортът трябва да заработи целогодишно, а не сезонно, както е в момента.
Хотелиерите очакват от местната администрация – кметове и областни управители, категорично да подкрепят региона на Южно Черноморие и да изискат от Министерски съвет адекватна защита за правото на постоянен труд и приходи на жителите на цялото Южно Черноморие, които пряко зависят от работещо летище.
От туристическия бизнес са категорични и че ще си потърсят правата по всички възможни и позволени от закона начини, като не изключват и организиране на продължителни протести.
Не искаме нищо даром от управляващите, а единствено да ни осигурят справедливи пазарни условия на труд, подчертава от БХРА.
“Очевидно е, че компанията-майка е избрала „любимо дете“, а в света на бизнеса това се нарича нелоялна конкуренция”, заяви членът на УС на БХРА и ръководител на регионалната структура на организацията в Поморие Георги Тръпков.
Това е истината и които не е знае да пита да му я разкажа .
ПОКАЖЕТЕ ФАКТУРИ НА КОИТО СТЕ ЗАКУПИЛИ "КАЧЕСТВЕНИ ПРОДУКТИ"
ВЯРНО Е ЗНАЧИ ЧЕ ВСЕКИ СИ ГЛЕДА СМЕТКАТА.
ОТ МНОГО ГОДИНИ ЧУВАМ КАК ВСЯКА ГОДИНА ТУРИСТИЧЕСКИЯ БРАНШ Е ПО ЗЛЕ ОТ ПРЕДХОДНАТА ГОДИНА. ЗНАЧИ ЛИ ЧЕ РАБОТИТЕ ВЕЧЕ НА МИНУС 150% ЗАГУБА САМО ЗА КЕФА?
КАКВО СЕ ЦЕЛИ?
НЕ ВЯРВАМ ГОЛЯМАТА ЧАСТ ОТ ПИШЕЩИТЕ ДА НЕ МИСЛЯТ НОРМАЛНО, ИЗКЛЮЧВАМ ПИШЕЩИТЕ ПО ПОРЪЧКА.
А ИНАЧЕ:
КЪДЕ ЕНОРМАЛНАТА ИНФРАСТРУКТУРА-САМО БЕТОН И ЛОШО ОБСЛУЖВАНЕ В ПО-НИСКИТЕ КЛАСОВЕ ХОТЕЛИ.
С КАКВО ЩЕ ПРИВЛЕЧЕТЕ ПОЧИВАЩИ?
С ХИГИЕНА ЛИ? С ЧИСТ ПЛАЖ КОЙТО НЕ СТИГА АКО ПОЛОВИНАТА ОТ ХОТЕЛИТЕ РЕШАТ ДА ГО ПОСЕТЯТ?
СМЕШЕН ПЛАЧ?
КЪДЕ СА ВИ ТУРИСТИТЕ ОТ БИВШИЯТ СССР С ТЕХНИТЕ ИМОТИ?
Burgas ima nuzda ot poleti,tova zavisi i ikonomikata na celia region!!!
Ти не се притеснявай Бургаското летище има много повече перспектива от Варненското.
Колко време е пътят през проходите от североизточна България?
Защо си мислите, че някой ще търкаля самолети струващи по няколкостотин милиона евро с по 15-20 човека в самолета?
Североизточна България НЯМА магистрала като Бургас, стига сте ревали!
Летище Варна беше затворено за ремонт преди 12 години за шест месеца и никой не е мрънкал колкото бургаските мутрохотолиери....
Като не си доволен от качеството на магистралата що не си купиш яхта?!
много статии много силни приказки ДЕЙСТВИЯ НИКАКВИ
ТИМ ИМАЛИ ЮРИСТИ .... ХА ХА ХА.
ЩОТ КОМПАНИЙТЕ НА ДЕБЕЛЯН&БОКО , МАРГИНИТЕ, ЗЛАТЕВ, МАДЖО И Т.Н. НЯМАТ ?
КВО КАЗВАШ, КОЛЕГА ?
Колкото ще вземат и пристанището от Домуса…
МАЧА Е СВИРЕН, РЕЗУЛТАТА ЯСЕН.