Пладнешки обир за паркиране на Морска гара, смениха чичкото в гишето с побългарена машина
Пладнешки обир - така определиха шофьорите странното решение на ДППИ за автоматизация на бариерата на Морска гара в Бургас. Не стига, че са увеличили двойно цените, ами и въвеждането на машината доведе до излишно чакане и създаде напрежение за десетки шофьори днес, пише читател в рубриката ни "Вашият сигнал до ФЛАГМАН".
Пилотното въвеждане на системата, която заменя човека в гишето до бариерата, завърши катастрофално, след като още в първия час от пускането на парк-о-мата той блокира.
Буквално десетки бургазлии и гости на града, решили да се порадват на морето в топлия февруарски ден, останаха „блокирани” временно на изхода на Морска гара. За да не се създава допълнително напрежение, специалисти са били повикани на място да се опитат от една страна да отстранят неизправността, довела до блокажа, но и от друга - да помагат на хората да се справят с нововъведението, чиято крайна цел към момента остава неизвестна. Нарушено е основно правило - ако нещо работи, не опитвай да го оправяш.
"Нещо повече - в един момент в късния следобед дори се бе образувало задръстване и за да не се налага всеки водач да чака най-малко 15 минути, докато успеят експертите да вдигнат бариерата на развалената машина, служители от близките офиси в Зоната за свободен достъп се появиха като спасители. Със служебните си карти за абонамент те успяха лесно и бързо да решат проблема, съобщава читателят на Флагман.бг. Това обаче коства пари.
Нашите репортери извършиха проверка на място. Около 16.30 часа на входа на Морска гара заварихме екипа, който не само, че иронизираше на висок глас новъведението от днес, докато млада жена се опитваше да пусне двулевката си, за да излезе от паркинга с лъскавия си джип, ами и се наложи да ударят по един юмрук на автомата, за да приеме монетите. Дали това не е Ганьовското решение на проблема с човешкия ресурс - предстои да разберем, все пак това е само първи ден за новата машина.