Мрежата на "Глобул" в Бургас се срина, абонати ревнаха за безплатни телефони
Много от коментиращите постребители искат някакъв вид компенсации за създалата се ситуация. Доводът е, че за 13 часа вече е трябвало да се е оправил проблема. Има отправени искания за безплатни телефони и отстъпки от сметки.
Техническия отдел на Глобул съветва потребителите с модерни телефони да преминат от 2G мрежа към 3G. Това обаче важи за много малък процент от хората, а останалата част трябва просто да чакат в неведение дали и кога ще бъде отстранен проблема.
7
Коментара по темата
7.
;-(
22.12.2011 17:12:03
do N6.
haide da ne se obijdame na prostazi i kakvi li ne o6e, molq!!! to se vijda koi e "prostaka"!!!!!!
haide da ne se obijdame na prostazi i kakvi li ne o6e, molq!!! to se vijda koi e "prostaka"!!!!!!
6.
дан
22.12.2011 17:01:33
такива просташки коментари скоро не бях срещал...както се казва на чист български "евала апдал аркадаш"
5.
;-(
22.12.2011 15:52:33
..... хайде да спрем да се оплакваме вече, а? .... едно време все по GSM-a се провеждаха срещите, моля Ви се ..... имам 3 телефона и съм доволен, че поне 1-ния днес беше извън строя ;-) ..... аман от тия телефони, вече сме толкова зависими от тях, че нищо не правим ако ги няма .....
4.
Хопси
22.12.2011 15:41:34
Абе айде пръдльовци, като тоя дето ме праща по магазините да не пишат тука, че бия канчета!
3.
do 1
22.12.2011 13:31:35
ти пък какви бизнес срещи можеш да имаш ,или говоренето с някоя пунда го имаш за бизнес
2.
Ирод
22.12.2011 13:12:32
Неее, високите технологии издържаха. Ниските се сринаха :-)
Как нямате 3G, а?
Бегом към магазините!
Как нямате 3G, а?
Бегом към магазините!
1.
Костадинова
22.12.2011 12:51:31
Високите технологии се сринаха от нищо!!!
Искаме компенсации за провалените бизнес срещи и нерви, които потрошихме!
Нека комисията, която отговаря за това да се самосезира и да накаже GLOBUL!
Искаме компенсации за провалените бизнес срещи и нерви, които потрошихме!
Нека комисията, която отговаря за това да се самосезира и да накаже GLOBUL!