Устойчивостта е възможност за растеж на бизнеса
“Иновациите вървят ръка за ръка с устойчивото развитие и трансформацията на Филип Морис Интернешънъл за изграждане на бъдеще без дим е доказателство за това. Променяме начина, по който компанията оперира, както и продуктите, които предлагаме. Инвестираме непрестанно в разработването и усъвършенстването на нашето портфолио, за да предложим на пълнолетните пушачи, които биха продължили да пушат, потенциално по-малко вредни алтернативи'', сподели Дженифър Мотълс в жива видео връзка по време на поредното издание на форума за иновации на българското издание на списание Forbes, който се проведе в края на ноември.
Тя сподели още, че важен аспект от устойчивостта на една компания са начинът, по който тя взаимодейства с околната среда и обществото, как използва природните ресурси и как минимизира негативния ефект от дейността си. ''Устойчивостта е възможност за растеж, когато я разглеждаме през призмата на иновациите. Именно това правим във Филип Морис Интернешънъл - в ядрото на нашата стратегия за устойчивост е трансформацията на компанията. Вярваме, че основните принципи, които са залегнали в нея, са по-добри не само за потребителите и за планетата, но са смислени и от бизнес гледна точка'', допълни още тя.
''Често хората погрешно смятат, че ако една компания прави добро, това не се отразява добре на резултатите й. Но истината е, че колкото по-информирани ставаме и разбираме кои са релеватните за нас приоритети от гледна точка на устойчивото развитие, толкова по-ясна става връзката между стратегията ни за устойчивост и бизнес стратегията ни – и вече сме абсолютно убедени, че бизнесът може да върви добре и да прави добро едновременно'', коментира Мотълс.
Дженифър, която заема позицията главен директор „Устойчиво развитие“ от 2020 г. насам, разказа още, че стратегията за устойчивост на Филип Морис Интернешънъл е глобална, а всички филиали на компанията по света са свързани с нея и същевременно я адаптират в зависимост от важните теми и особеностите на региона, в който оперират. Основен елемент в тази стратегия е да се предлагат потенциално по-малко вредни бездимни алтернативи само на пълнолетни пушачи, които иначе биха продължили да пушат, и да се ограничи достъпът на младежи до тях.
Тя изтъкна страната ни като добър пример с практиките и кампаниите в областта на устойчивото развитие и ESG, които Филип Морис България имплементира на локално ниво. Те са свързани с рециклирането както на устройствата, така и на консумативите за тях, както и успешната кампания #ПромениКартинката, която адресира проблема със замърсяването с цигарени фасове и фокусира вниманието на обществото върху него и отговорното потребителско поведение за решаването му.
Материалът е публикуван с подкрепата на Филип Морис България.