Клиент изобличи „Билла“ в измама
Клиент на хипермаркет Билла в пловдивския мол „Марково тепе“ изобличи веригата в измама. Преди няколко дни той си закупил бяло саламурено сирене от краве мляко „Елена“.
На регала, а и на етикета на продукта била изписана цената от 17,99 лева, но на касата го таксували по 19,99 лева, жалва се Георги Б. и показва касовата бележка.
„Естествено, че си потърсих правата, но служителят ми обясни, че това бил „производствен дефект“, обясни клиентът.
Според познавачи на Закона за защита за потребителите стоките трябва да се продават на цената, която е обявена на щанда и няма право тя да се променя. Съветват се клиенти, които изпадат в подобна ситуация незабавно да сезират Комисията за защита на потребителите.
А вие попадали ли сте в подобна ситуация, пишете ни на mediator.bs@gmail.com или чрез платформата „Вашият сигнал до Флагман.бг“
и дори не пожелаха да върнат разликата,щото имало на регал,етикет с друга цена(хем не променили лепящия етикет,хем нагли.А за потребителя разочарования !
56f
А когато вървеше една игра с награди- в моя случай беше подарък син скир, такъв нямаше. Беше заредено с жълт, зелен и всякакъв друг цвят, но син нямаше. Като свърши играта продаваха само синия, който е бил стопиран в склада.
А дали се произвежда в техни помещения..?
Може да се провери.
От активни потребители ме пратиха в КЗК.
И др подробности установих.То да е само цената и грамажа ...
Никога не ми е отказано връщане или замяна на продукт.
На много продукти отстъпката се вижда на касовата бележка точно под общия сбор и се нарича отстъпка "стокова група".
Ми то на никой ,не му пука за никой и за нищо,в тая ,,държава бе...аркадаш.....никой нема да си мръдне пръста,да промени нещо....па ти чакай исе надявай.....
изобличил.....??? хахаха....