Вашият сигнал Връзка с Флагман
Управител:
Веселин Василев, email: v.vasilev@flagman.bg

Главен редактор:
Катя Касабова, email: k.kassabova@flagman.bg

Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!

Клиентите на тази банка ще останат 3 дни без онлайн банкиране

Ключови думи: клиенти, новини, Флагман, Райфайзен

Важна информация за клиентите на новата най-голяма банка у нас ОББ - предстои обновяване на системите във връзка с интеграцията на ОББ и доскорошната КВС Банк България (още по-предишна „Райфайзенбанк“). По тази причина в периода от 17 часа на 20.10.2023 г. /петък/ до 22 часа на 22.10.2023 г. /неделя/ ще има техническо спиране на мобилните приложения ОББ Мобайл и КBC Mobile Bulgaria, както и на онлайн банкиранията ОББ Онлайн и KBC Online Bulgaria.

Това означава, че те няма да бъдат достъпни за клиенти.

В посочения период няма да бъде възможно извършването на парични преводи и плащания между собствени сметки и към трети страни. Клиентските плащания, наредени в петък преди 17 часа, ще бъдат осъществени безпроблемно.

Всички операции с карти – теглене и внасяне на банкомат, плащания в магазинната мрежа и онлайн покупки, използване на дигитални портфейли - ще бъдат изцяло достъпни за клиенти.

От ОББ съветват клиентите си за всеки случай да осигурят достатъчно средства по своите сметки към карти преди посоченото техническо спиране. Tези трансакции ще бъдат отразени в първите работни дни след почивните дни.

Плащанията на ПОС терминали във физическите и онлайн магазини ще се осъществяват, както обикновено.

Няма промяна във физическите клонове на банката.

1
Коментара по темата
1.
потърпвещ
23.10.2023 16:00:18
За съжаление профилактиката прерасна в технически проблем. Уж трябваше да е до 22 ч. на 22.10.2023 г., но цялата сутрин на 23.10.2023 г. е недостъпно преминаването от мобилното на КБС към това на ОББ онлайн. В резултат смс съобщения за достъпване се получават с такова закъснение, че системата ги отчита за изтекли, а опитът за влизане в банкиране за неуспешен. Така хората накрая получиха съобщение, че лимитите им са изчерпани и не могат да достъпят банкирането. Безотговорно непрофесионално провинциално отношение от страна на банка, имаща се за една от най - значимите у нас. Да не говорим, че са в пълно неизпълнение на договорите си, а отделно и поставиха клиентите си в страшни затруднения. БЕЗОТГОВОРНИЦИ!
  Добави Коментар
"Спайдърмен" каза "не" на алкохола От над 2 години Диво животно се разхожда пред БНБ Лисица броди из столицата
Урсула фон дер Лайен е болна от... Тежка пневмония Почина бележит писател Отиде си Дейвид Лодж
78-годишна жена бе пометена от автомобил В Пазарджик Отиде си Димитър Манов, президентът изрази съболезнования на близките на големия хореограф Напусна ни всеотдаен преподавател и творец със забележителна дарба, коментира за него Румен Радев
Шок за Новак Джокович Падна от 293-ия в АТП Радост за пенсионерите в... Кипър
Без венчавки до Йордановден Духовете на мъртвите обикалят през Мръсните дни, изключения се правят за гурбетчии или военни пред мисия Най-обичаната и вкусна яхния, кой не е ял Класическа рецепта, която сме приготвяли десетки пъти и пак ще ги приготвяме - пиле с грах и моркови
Затвориха Босфора, издирват брат и сестра, паднали в морето преди месец Не се съобщава докога ще бъде забранено преминаването на кораби през пролива Сложи си силикон Направих операцията в Турция при един страхотен лекар, при когото се оперират още много българки, разказа Дени от Игри на волята