Вашият сигнал Връзка с Флагман
Управител:
Веселин Василев, email: v.vasilev@flagman.bg

Главен редактор:
Катя Касабова, email: k.kassabova@flagman.bg

Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!

Клиентите на тази банка ще останат 3 дни без онлайн банкиране

Ключови думи: клиенти, новини, Флагман, Райфайзен

Важна информация за клиентите на новата най-голяма банка у нас ОББ - предстои обновяване на системите във връзка с интеграцията на ОББ и доскорошната КВС Банк България (още по-предишна „Райфайзенбанк“). По тази причина в периода от 17 часа на 20.10.2023 г. /петък/ до 22 часа на 22.10.2023 г. /неделя/ ще има техническо спиране на мобилните приложения ОББ Мобайл и КBC Mobile Bulgaria, както и на онлайн банкиранията ОББ Онлайн и KBC Online Bulgaria.

Това означава, че те няма да бъдат достъпни за клиенти.

В посочения период няма да бъде възможно извършването на парични преводи и плащания между собствени сметки и към трети страни. Клиентските плащания, наредени в петък преди 17 часа, ще бъдат осъществени безпроблемно.

Всички операции с карти – теглене и внасяне на банкомат, плащания в магазинната мрежа и онлайн покупки, използване на дигитални портфейли - ще бъдат изцяло достъпни за клиенти.

От ОББ съветват клиентите си за всеки случай да осигурят достатъчно средства по своите сметки към карти преди посоченото техническо спиране. Tези трансакции ще бъдат отразени в първите работни дни след почивните дни.

Плащанията на ПОС терминали във физическите и онлайн магазини ще се осъществяват, както обикновено.

Няма промяна във физическите клонове на банката.

1
Коментара по темата
1.
потърпвещ
23.10.2023 16:00:18
За съжаление профилактиката прерасна в технически проблем. Уж трябваше да е до 22 ч. на 22.10.2023 г., но цялата сутрин на 23.10.2023 г. е недостъпно преминаването от мобилното на КБС към това на ОББ онлайн. В резултат смс съобщения за достъпване се получават с такова закъснение, че системата ги отчита за изтекли, а опитът за влизане в банкиране за неуспешен. Така хората накрая получиха съобщение, че лимитите им са изчерпани и не могат да достъпят банкирането. Безотговорно непрофесионално провинциално отношение от страна на банка, имаща се за една от най - значимите у нас. Да не говорим, че са в пълно неизпълнение на договорите си, а отделно и поставиха клиентите си в страшни затруднения. БЕЗОТГОВОРНИЦИ!
  Добави Коментар
Безпрецедентен успех за три зодии през март Със смяната на сезоните, всички области на живота ще претърпят обновление, от професионални дейности до личен живот и здраве Цената на кафето по света достигна исторически връх, на какво се дължи Както и при какаото, причината за повишението на цените на кафето е климатичната криза
Как да избелим белите дрехи Тези грешки в поддържането ги съсипват Потребители следят за фалшиви касови бележки Проверката се прави с мобилно приложение
Останах в шок, когато видях, че свекърва ми глади сол, а се оказа толкова полезен трик Следвайте тази проста процедура редовно, за да поддържате ютията си в отлично състояние Фолкпевица "лети" бясно, откачено с 307 км/ч по АМ "Тракия" Вая Александрова по-късно изтри клиповете
На 4 март имен ден има почитано българско име Православната църква чества Преподобни Герасим Потъна в скръб Почина съпругът на Доли Партън
Важна новина за пенсионерите Ето кога започва изплащането на пенсиите през този месец Трупайте точки с карта Petrol.V и печелете безплатно гориво От 1 март поискайте своята карта от касата в обекта
Разтърсваща история в Бургас Как Таня срещна Станислава, за да й помогне да проходи след катастрофа Любопитна информация за третия бойкот на големите вериги Не даде очакван резултат...