Вашият сигнал Връзка с Флагман
Управител:
Веселин Василев, email: v.vasilev@flagman.bg

Главен редактор:
Катя Касабова, email: k.kassabova@flagman.bg

Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!

Клиентите на тази банка ще останат 3 дни без онлайн банкиране

Ключови думи: клиенти, новини, Флагман, Райфайзен

Важна информация за клиентите на новата най-голяма банка у нас ОББ - предстои обновяване на системите във връзка с интеграцията на ОББ и доскорошната КВС Банк България (още по-предишна „Райфайзенбанк“). По тази причина в периода от 17 часа на 20.10.2023 г. /петък/ до 22 часа на 22.10.2023 г. /неделя/ ще има техническо спиране на мобилните приложения ОББ Мобайл и КBC Mobile Bulgaria, както и на онлайн банкиранията ОББ Онлайн и KBC Online Bulgaria.

Това означава, че те няма да бъдат достъпни за клиенти.

В посочения период няма да бъде възможно извършването на парични преводи и плащания между собствени сметки и към трети страни. Клиентските плащания, наредени в петък преди 17 часа, ще бъдат осъществени безпроблемно.

Всички операции с карти – теглене и внасяне на банкомат, плащания в магазинната мрежа и онлайн покупки, използване на дигитални портфейли - ще бъдат изцяло достъпни за клиенти.

От ОББ съветват клиентите си за всеки случай да осигурят достатъчно средства по своите сметки към карти преди посоченото техническо спиране. Tези трансакции ще бъдат отразени в първите работни дни след почивните дни.

Плащанията на ПОС терминали във физическите и онлайн магазини ще се осъществяват, както обикновено.

Няма промяна във физическите клонове на банката.

1
Коментара по темата
1.
потърпвещ
23.10.2023 16:00:18
За съжаление профилактиката прерасна в технически проблем. Уж трябваше да е до 22 ч. на 22.10.2023 г., но цялата сутрин на 23.10.2023 г. е недостъпно преминаването от мобилното на КБС към това на ОББ онлайн. В резултат смс съобщения за достъпване се получават с такова закъснение, че системата ги отчита за изтекли, а опитът за влизане в банкиране за неуспешен. Така хората накрая получиха съобщение, че лимитите им са изчерпани и не могат да достъпят банкирането. Безотговорно непрофесионално провинциално отношение от страна на банка, имаща се за една от най - значимите у нас. Да не говорим, че са в пълно неизпълнение на договорите си, а отделно и поставиха клиентите си в страшни затруднения. БЕЗОТГОВОРНИЦИ!
  Добави Коментар
За по-качествен секс: Мастурбирайте поне веднъж седмично Редовните физически упражнения също  подобрят качеството на интимния живот 5 техники за флирт, с които да накарате мъжа да ви хареса Ето кои са те 
Могат ли двама души с една и съща зодия да имат успешен брак? Дали астрологичните прилики са рецепта за вечна любов или вещаят катастрофа Леля ми прави този вкусен свинско-славянски гювеч, уникален е Ето я нейната рецепта
Владимир Путин с извънредно обръщение Говори към руския народ, но и не само Как можем да отслабнем и да избегнем увисналата кожа Пластичен хирург съветва да си набавяме много вода, докато отслабваме
Ще се шокирате какво се твърди за него Животът му е като от филм След 14 г. издирване: Намериха убиеца на камериерката Роза Мачокова Бездомникът Генчо ръгал 30 пъти с нож жената и я изнасилвал
Вдигане на акциза за алкохола е сред мерките за "саниране" на бюджета МФ иска да принуди и по-малките фирми да се регистрират по ДДС "Нефтохимик" се бори здраво в Турция, но... Грандът "Анкара" продължава напред в Чалъндж къп
Дъщеря й възражда най-големите й хитове 25 години след смъртта на певицата Румяна, песента „Kолко те обичам“ ще звучи с нов аранжимент Хвърли 7 бона за регистрационен номер с нейните инициали Софи Маринова ще кара нов скъпарски Мерцедес