Вашият сигнал Връзка с Флагман
Управител:
Веселин Василев, email: v.vasilev@flagman.bg

Главен редактор:
Катя Касабова, email: k.kassabova@flagman.bg

Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!

70% от транспортните фирми остават без лиценз?

На 9 ноември фирмите започнаха петиция срещу промените, в която обясняват, че освен всичко друго текстовете ѝ противоречат на няколко закона
Ключови думи: транспортното министерство, транспорт, фирми, превоз, лиценз, закон, бранш

До края на декември много от транспортните фирми ще останат без лиценз, тъй като няма време за оформяне на документите за прелицензиране, които изисква нова наредба.

70% от съществуващите близо 4000 в бранша трябва да се лицензират отново до декември, предупреди Валентин Боянов, председател на Българския съюз на товарните превозвачи.

В новите разпоредби на транспортното министерство са завишени критериите за прелицензиране, за да се увеличи контролът върху превозите. Текстовете ѝ обаче бяха обнародвани едва в края на октомври.

На 9 ноември фирмите започнаха петиция срещу промените, в която обясняват, че освен всичко друго текстовете ѝ противоречат на няколко закона.

„Не сме против нея, но времето, което ни дават да се включим, е много малко”, каза Валентин Боянов.

Фирмите ще бъдат принудени да спрат работа, докато не си набавят необходимите документи, което пък ще натовари транспортния пазар.

„Това означава, че януари месец е загубен за нас. Ние трябва да спрем камионите и да ги оставим на паркингите, защото никой камион не може да излезе на пътя, без да притежава валиден лиценз“, обясни той пред "Фокус".

Последиците за бизнеса ще бъдат неизпълнени договори, които допълнително ще натоварят бранша в кризата.

От Съюза искат гратисен период от 6 месеца, в които да се преиздадат лицензите по старата наредба и след това да се обработят необходимите документи по новата наредба.

Той допълни, че от транспортните фирми не предвиждат стачки или протести, защото се надяват на разговори или адекватна реакция от Министерството на транспорта.

2
Коментара по темата
2.
Дянко Симеонов
16.11.2011 14:59:44
най-вероятно, но е факт и това, че от написаното по-долу си личи, че № 1 е един прост и неук шофьор, макар че други в този бранш няма
1.
СИМЕОН ДЯНКОВ
15.11.2011 19:26:29
целта на лицензията е МАКСИМАЛНО НАЛИВАНЕ НА ПАРИ В БЮДЖЕТА ПО НАЙ -БЪРЗИЯТ НАЧИН ,другото е бош лаф ,анадън му аркадаши
  Добави Коментар
Некъпан от 63 години влезе в Рекордите на Гинес Сред рекордьорите е и най-надареният мъж на планетата "Мартин е предател" Хората, на които вярвах, ми забиха нож в гърба, оплака се Малвина от Игри на волята
Скок на цената на хлебната пшеница на световните пазари Ечемикът в Украйна се повишава с 3 долара до 212 долара за тон за доставка през декември, Идея: Влаковете от София до Варна и Бургас да станат частни Можели да бъдат печеливши извън БДЖ 
Путин искал да раздели Украйна на три части Това твърдят от Киев Мнозинството израелци не вярват на Нетаняху Те са 64 на сто от анкетираните 
Симеон Матев : Чака ни брутален студ през декември Ще има и много сняг Тръмп обмисля да назначи специален пратеник за конфликта между Русия и Украйна По време на предизборната си кампания Доналд Тръмп се зарече бързо да прекрати конфликта, но не каза как ще го направи
Епидемия от диабет в световен мащаб Тя достигна критични нива  Сърбия е под снежна блокада, идва ли апокалипсисът към България? Повече от 10 000 потребители са без ток в три области в югозападната част на Сърбия
Направих това с банята у дома, а всички си мислят, че е след основен ремонт Как да обновите и освежите банята у дома, но без да правите основен ремонт Валя ми даде рецептата за най-вкусния тутманик, вече не купуваме нито хляб, нито питка Разчупвате зачервената коричка, а вътре пласт след пласт пухкаво тесто, сред което се крие вкусно краве сиренце, да не говорим как само ухае божествено на масло