Вашият сигнал Връзка с Флагман
Управител:
Веселин Василев, email: v.vasilev@flagman.bg

Главен редактор:
Катя Касабова, email: k.kassabova@flagman.bg

Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!

70% от транспортните фирми остават без лиценз?

На 9 ноември фирмите започнаха петиция срещу промените, в която обясняват, че освен всичко друго текстовете ѝ противоречат на няколко закона
Ключови думи: транспортното министерство, транспорт, фирми, превоз, лиценз, закон, бранш

До края на декември много от транспортните фирми ще останат без лиценз, тъй като няма време за оформяне на документите за прелицензиране, които изисква нова наредба.

70% от съществуващите близо 4000 в бранша трябва да се лицензират отново до декември, предупреди Валентин Боянов, председател на Българския съюз на товарните превозвачи.

В новите разпоредби на транспортното министерство са завишени критериите за прелицензиране, за да се увеличи контролът върху превозите. Текстовете ѝ обаче бяха обнародвани едва в края на октомври.

На 9 ноември фирмите започнаха петиция срещу промените, в която обясняват, че освен всичко друго текстовете ѝ противоречат на няколко закона.

„Не сме против нея, но времето, което ни дават да се включим, е много малко”, каза Валентин Боянов.

Фирмите ще бъдат принудени да спрат работа, докато не си набавят необходимите документи, което пък ще натовари транспортния пазар.

„Това означава, че януари месец е загубен за нас. Ние трябва да спрем камионите и да ги оставим на паркингите, защото никой камион не може да излезе на пътя, без да притежава валиден лиценз“, обясни той пред "Фокус".

Последиците за бизнеса ще бъдат неизпълнени договори, които допълнително ще натоварят бранша в кризата.

От Съюза искат гратисен период от 6 месеца, в които да се преиздадат лицензите по старата наредба и след това да се обработят необходимите документи по новата наредба.

Той допълни, че от транспортните фирми не предвиждат стачки или протести, защото се надяват на разговори или адекватна реакция от Министерството на транспорта.

2
Коментара по темата
2.
Дянко Симеонов
16.11.2011 14:59:44
най-вероятно, но е факт и това, че от написаното по-долу си личи, че № 1 е един прост и неук шофьор, макар че други в този бранш няма
1.
СИМЕОН ДЯНКОВ
15.11.2011 19:26:29
целта на лицензията е МАКСИМАЛНО НАЛИВАНЕ НА ПАРИ В БЮДЖЕТА ПО НАЙ -БЪРЗИЯТ НАЧИН ,другото е бош лаф ,анадън му аркадаши
  Добави Коментар
Почитаме жертвите на Холокоста Тази година се навършват 80 години от освобождаването на нацисткия концентрационен лагер "Аушвиц-Биркенау" Интересен празник е Какво казват знаците за 27-и януари?
Любопитно събитие в Бургас Фестивал в подкрепа за китайската общност Какво време ни очаква? Предимно слънчево и почти тихо днес
Бишва любима на Гришо яхна... Мощен мотор Скандалът в борбата не стихва "Затриваме децата, а федерацията се интересува само от чужденците", твърди олимпийският шампион Георги Мърков
Нищо ново! Лукашенко пак спечели изборите в Беларус Получи подкрепата на 87 % от избирателите, според екзитпола Огромен протест в Гърция Съседите търсят справедливост след влакова катастрофа
Русия съобщи, че е завладяла... Още едно село в Донецка област Отново показа класа Попов с престижно класиране
Много е щастлива Известна певица се радва на лични и професионални успехи Бизнесът му тръгна от видеокасетки, а днес е един от най-богатите в държавата Божидар Колев е съсобственик на "Технополис" и "Практикер"