Така се строеше през соца - асфалт от 58 см
При изкопни дейности за полагане на водопроводни тръби по централната улица “Шишманово кале“ в село Липница, строителите и местните с изненада констатират, че асфалтовата настилка от 80-те години на миналия век e с дебелина 58 см, пише Ботевград ком.
“Дали в днешно време някой някъде в България полага такъв асфалт?“, питат риторично хората. Като всеки мащабен ремонт, и този в Липница причинява на собствениците на имоти и постоянно живеещите там временни неудобства – запрашеност, невъзможност за преминаване на автомобили и тежкотоварни превозни средства в централната част на селото, но пък предстои да бъде решен един от най-наболелите проблеми на това населено място – системното безводие.
Новият водопровод ще снабдява с вода по-ниската и централната част на Липница, както и част от Елов дол. Миналата година и двете села бяха на воден режим. Наскоро бе възстановен напълно унищоженият от наводненията през юни каптаж “Езерото“ в Липница. Поради тази причина 36 домакинства останаха без вода.
Предстои прокарване на водопровод с дължина 800 метра по улица “Пантелеймон“ в селото и нови отклонение към къщите по нея.
Междувременно продължава ремонтът на пътя Липница – Елов дол, който се извършва по проекта за ремонт и реконструкция на общински пътища, изготвен от Община Ботевград и финансиран от Държавен фонд “Земеделие“.
Участъкът е с дължина от около 4 км. и обхваща пътя Новачене – Липница - Липница – Елов дол. Изпълнител на обекта е софийската фирма “Вера строй“. Подизпълнителите, които извършват изкопните дейности, са от село Змеица – община Доспат.
Хората от Липница благодарят на строителите за професионализма, усърдието и отговорното отношение към възложените дейности.
Припомняме, че по проекта за ремонт и реконструкция на общински пътища се ремонтира главната улица във Врачеш, а тротоарите покрай нея се изграждат със средства от собствени приходи на Община Ботевград.
Проектът предвижда ремонт на отсечката между Новачене, Боженица и разклона за Елов дол; пътя Ботевград - Зелин – от кръстовището с ул. „Захари Стоянов“ до обръщалото при складовете и изграждане на защитни тръби по дължина на всеки един ремонтиран участък.
Ще бъдат изградени и тротоари по пътя за Зелин и по пътя Новачене – Боженица/Боженица – общинска граница Ботевград – Роман. Общата стойност на проекта е 5 806 000 лева.
Забравихте ли че имаше един печат с КК ?
Сега не че не знаем кое как се прави но тук важи новият закон който гласи -При меда да работиш и да не си оближеш пръстите .....!!!
Такива закони през тия нови времена излязоха че не можем да не се съобразяваме с тях .
Имаше три Коректна със западна стока и това беше светлината в тунела..
Беше толкова "хубаво",че на границата стреляха на месо по тия,които искаха да избягат в гнилия капитализъм.
Айде благодарим за рекламата на социализЪма, ама Няма нужда!
Дай палатите на ДПС
Дето построиха за 33 г от 1989
"Сега в капитализма и демокрацията сте фалирали само русоробчетата" - то затуй 90% гласуват за ЕС очаквайки да им ДАДАТ "европейска МРЗ". Шот европеидите СТЕ много кадърни.
Пре'б'и ли днес мръсната комунистка - баба си да и вземеш пенсията та да си купиш цигаи?
" че за да си вдигнеш гъза от с.Атанасово до с.Добруджанка е трябвало да изпишеш една кофа мастило" - и пак така... спри с падо-то. Опасно е.
"... строили са го хората, които са давали по шест и по девет месеца задължитела строителна повинност" - пак си се друсал с нещо....
Друг е въпроса 50 см асфалт дали отговаря на някакви стандарти в пътното строителство - най-вероятно НЕ.
По-внимателно с тези незаслужени хвалби на соца, ако не толкова хубав, нямаше да фалира.