Руди от група „RDMK“ говори за кариерата си и как се стигна до Мене не! maybe!
В подкаста на Флагман.бг гостува Радослав Радославов – RXDI. Феновете на групата „RDMK“ знаят, че чаровният изпълнител освен музикант е и корпоративна акула. В Ф-студио Руди говори за създаването на бандата през 2011 година, след като с колегата му Дули, се запознават във Филип Морис България, как откриват общата си страст към музиката, трудно ли е да съчетава кариерата в голяма компания и тази на музикант, как професионалният му път го прави по-добър на сцената и как музиката го прави по-добър в работата, която върши.
Руди споделя, че голяма част от новите парчета са се родили по време на ковид пандемията и довежда до коренна промяна в звученето на групата.
„Вярвам, че с работата си можем да променяме средата и да отговаряме на социалните предизвикателства около нас без значение дали тя е в офис или на сцената“, коментира основателят на група „RDMK”.
Той е посланик на кампанията #ПромениКартинката. Припомняме, че тя пристигна в Бургас с информационна изложба, посветена на глобалния проблем с неправилно изхвърлените фасове. Провокативни визии с посланията на кампанията привлякоха вниманието на местните и гостите на града. Те бяха поставени на две ключови локации в града - до Морски център „Магазия 1“ на Морска гара и покрай “Дупката“ на площад „Тройката“ в центъра на града. Изложбата се реализира със съдействие на фондация „Оптимистас“ и благодарение на Община Бургас и Дирекция „Морска администрация“ Бургас.
Руди е част от кампанията още от 2021 година, когато тя стартира. Той прилага няколко много деликатни метода, за въздействие когато стане неволен свидетел на безотговорно изхвърляне на отпадъци в околната среда.
Вижте във видеото какви са бъдещите планове на групата, защо от пет години нямат нов албум и къде можете да ги чуете на живо това лято.
#ПромениКартинката е информационна кампания на Филип Морис България, която цели да информира за проблема с неправилното изхвърляне на цигарени филтри в околната среда и да провокира към отговорно потребителско поведение. През лятото на 2021 г. бяха поставени въздействащи визии по 40 плажа на българското Черноморие, а през есента бяха организирани доброволчески акции по почистване в 5 български града: Пловдив, Благоевград, Варна, Бургас и Русе. По време на почистванията близо 180 доброволци, над 50 служители на Филип Морис България, партньори и поддръжници от местните общини събраха общо 620 кг фасове и други отпадъци. На Световния ден за почистване на околната среда, 18 септември, пък бе открита и едномесечна изложба с информационни пана на #ПромениКартинката в Градската градина в Пловдив, след което тя бе представена и в други градове от страната – София, Пловдив, Варна, Стара Загора, Габрово и Бургас.