Вашият сигнал Връзка с Флагман
Управител:
Веселин Василев, email: v.vasilev@flagman.bg

Главен редактор:
Катя Касабова, email: k.kassabova@flagman.bg

Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!

И кметът на Китен Атанас Петров размаха метлата, събира оставки

Атанас Петров ликува в нощта на изборите и първото, с което се зае като кмет е чистка в кметството
Ключови думи: Атанас петров, Китен, градоначалник, чистка, оставки, Катя Вълчева, ГЕРБ,

Новият кмет на Китен Атанас Петров със замах започва чистка в кметството в Китен. Кадровите му решения са разцепили жителите на морския град на два противоположни лагера, съобщиха обезпокоени наши читатели. От единия отбор съветвали Петров: „Вземай метлата и не ги жали”, а от другата страна са възмутени, че служители с 10 годишен опит ще останат без работа заради политическите си пристрастия. В администрацията на кметството работят 10 служители. Те били извикани от Петров още първия ден след като встъпил в длъжност, за да им каже, че трябва да си подадат оставките и че ще има пълна промяна в екипа.
Самият Петров не отрече, че се готви за чистка. „Аз не мога да накарам някого насила да си подаде оставката, не знам дали има подадени молби, трябва да проверя в деловодството”, опита се да заобиколи въпроса той. Но после добави, че промяна ще има и че е обещал такава още по време на предизборната си кампания. „Хората сами показаха, че ми се доверяват и е редно да си създам екип. Този, който работи, може да не се притеснява”, каза Петров.

В града обаче усилено се коментира, че масовите уволнения се дължат на факта, че повечето от настоящите служители са гласували за опонента на Петров по време на вота – Катя Вълчева. Петров беше кандидат от името на ПП "Вяра, морал, родолюбие, отговорност - Национален идеал за единство", а Вълчева - претендент, издигнат от ГЕРБ за кмет на селището. Той спечели на първи тур с 68 гласа преднина. Вълчева от дълги години работи като секретар в кметството, беше на този пост и през изминалите 4 години, когато кмет беше Атанас Михов, който този път не се кандидатира за още един мандат.

209
Коментара по темата
209.
KITEN
23.08.2014 22:23:41
i az imam takava informaciq za jena mu
208.
petarcho
23.08.2014 22:22:01
a jena mu na kmeta e nimfomanka,slaga si go pred nego
207.
DO KITEN
07.06.2012 21:24:56
AMA TOI KMETA NA KITEN GOLIAMA RABOTA NAPRAVI KATO HVANA METLATA TA NIAMA LI NIAKOI DRUG KOI DA HVANE METLATA TA DA IZMETE KMETA NA KITEN I MIL4O MILEV NA BOKLUKA SAMO ZA TAM STAVAT TIA DVAMATA
206.
ime
07.06.2012 21:14:26
SPORED MEN SEGA6NIA KMET NA KITEN NIAMA MIASTO VAV KMETSTVOTO TA TOI NEZNAE KADE SE NAMIRA VIJTE VSI4KI O6TE OTSAMOTO NA4ALO NA UPRAVLENIETO SI ZA KAKVO STAVA VAPROS PROSTO VSI4KO KOETO PRAVIAT E PROTIV HORATA ,PROTIV NAEMATELI PROTIV 4ASTNICITE S IZKLU4ENIE NA NIAKOI VSI4KO E NA LI4NA OSNOVA DOKATO PRODALJAVAME DA IZBIRAME NEKADARNICI NITO KITEN NITO PRIMORSKO 6TE SE OPRAVIAT A ZA MIL4O MILEV KVO DA KAJEM MALOUMEN DO NIAMA I NAKADE NIAMAM DUMI ABE VI4KI MAR6 NAVAN I NOVI NA TIAHNOTO MIASTO V PROTIVEN SLU4AI KITEN MNOGO 6TE POTANE
205.
Друг
14.11.2011 00:52:43
Злобарииии Защо завиждате.... не се ли виждате, че сте кръгла 0 и само злобата и завистта ви крепи...
204.
смехурко
13.11.2011 22:30:22
Наско КАЗИНОТО и Милчо ТЪПОТО-УЖАС.
203.
голям майтап
13.11.2011 18:49:23
Голям майтап настана в Китен. Наско казиното се взе насериозно и почна да уволнява. А пък Милчо - зам.кмет на общината. Ако не беше толкова трагично, сигурно много щях да се смея.
202.
!!!
12.11.2011 14:53:47
Поздрав на китенци.И вие май ще пиете една студена вода като приморци.Ха да ни са честити новите местни политици.Имаме цели четири години за да им гледаме серсемлъците.
201.
222222222222222222
11.11.2011 21:52:17
Атанас да не си развява байрака защото май е забравил кой е на власт.Няма да му помогнат и неговите гербаджийски приятели.Да слуша ,иначе ще му вгорчат живота.
200.
страничен
11.11.2011 21:11:37
Чета тук и не доумявям.От къде тръгнахте и до къде стигнахте.Някой недоволен от нещо и хайде.Ама заслужавате наистина да ви сменят администацията.Тези верно не си гледат работата.Новите трябва от къща на къща да тръгнат и да ви опишат легловата база.Предполагам ,че доста ще се увеличат приходите в кметството.
199.
НЕ ХАБЕТЕ ИЗЛИШНА ЕНЕРГИЯ
11.11.2011 16:57:14
Дете,болно от злокачествено заболяване на лимфни възли
http://www.standartnews.com/balgariya-obshtestvo/da_pomognem_na_tedi-108149.html

Младеж,страдащ от мускулна дистрофия
http://help-mitko.e-llusion.org/

и още .....
http://help-mitko.e-llusion.org/

и още.......
http://lozinka.yolasite.com/

и още много.....Не хабете излишна енергия!!!!
198.
))))
11.11.2011 15:16:28
Тва само жени могат да обърнат една сериозна тема в махленска клюкарница :)))))))
197.
До Нова
11.11.2011 15:11:25
Има доблест да пише чужди имена,но няма доблест да пише своето :))))) ей такива са мераклиите
196.
До Нова
11.11.2011 15:07:20
хахахахахах Нова и ти ли имаш да плащаш нещо хахахах айде трайте бе,то се вижда кой е пуйка,еййййй човешка простота-ти кой точно пост от двата искаш??????Че нещо не ми стана ясно и си напиши името,че да знаят хората коя си и коя да съдят
195.
Нова
11.11.2011 14:19:24
Силвия Лалова и Даниела са надути пуйки, които трябва да си ходят от Кметството!!!
194.
към Китенец .....
11.11.2011 10:46:54
След като си бил с него и знаеш колко точно пари са му останали би ли ни казал и колко е платил ..... сигурно ще помниш и самата дата ..... колкото до плащането - ако е платил има фактура, ако не е няма !
193.
Компетентен
11.11.2011 10:38:19
Аз също не одобрявам всички служители в нашето Кметство ,но не е начина към тотална чистка има си законно установен ред , и не може само защото част от електората на Петров копнее да седнат на столчетата в Кметството и хоп-готово ще махаме всички.
192.
Компетентен
11.11.2011 10:24:32
До 185 хохо-когато човек си е кух си е кух.щом нещо не ти е ясно по-добре си замълчи така другите няма да знаят колко си глупав или глупава.Когато кмета съкрати щата коя администрация ще обслужва населението
191.
Стойчо Георгиев
11.11.2011 03:26:37
от 200 коментара гледам само 3 актуални имена толкова ли ве в страх да си запищете името и да си кажете мнението ШМАТКИ :) А и кво само коментирате тия в тва кметство вие толва ли не разбрахте че там си правят квото си искат говоря за Силвия и даниела и аз не съм си бил платил хахаххаха :)
190.
@@@@
10.11.2011 16:17:26
Сега ,като се сетя,по празниците сте подредени в църквата със свещи във ръка,а в душите ви не е останало нищо човешко!ЖАЛКО!Тук каква ли не помия се изля........В това село май живеят само два вида хора-компетентни и некомпетентни,но май Човеци не останаха!
189.
@@@@
10.11.2011 16:07:59
ХАЙДЕ ПРЕСТАНЕТЕ!!!!!Нямате ли си проблеми в къщи?Това хората сме най-гадната порода!Просто чета и се чудя що за хора сте?Но има една поговорка-вола като рие,на гърба си хвърля!
188.
Външна
10.11.2011 15:04:10
На Михов, Катя Вълчева и цялото им обкръжение вече им изтече мандата, стига толкова!!! Хората искат нов Кмет и нова администрация!!!
187.
към Компетентен
10.11.2011 15:01:26
Тези служителки в Кметство Китен най-кадърните ли са , че на всяка цена трябва да останат? Едната е без никакъв ценз, а на другата целият свят й е крив, ама това не е мъжът й в къщи да й върви по свирката ,а тя само да седи и да прави физионимии... Да обжалват колкото си искат, време им е да си ходят, има по-кадърни от тях!!!
186.
Към Компетентен
10.11.2011 14:57:12
Тези служителки в Кметство Китен най-кадърните са , че на всяка цена трябва да останат? Едната е без никакъв ценз, а на другата целият свят й е крив, ама това не е мъжът й в къщи да й върви по свирката ,а тя само да седи и да прави физионимии... Да обжалват колкото си искат, време им е да си ходят, има по-кадърни от тях!!!
185.
хохо
10.11.2011 14:49:33
"компетентен" принципно си прав ама не съвсем, защото при съкратен щат сещаш ли се, какво ще обжалват ще обжалват ама на връбкин ден. Не подлъгвай хората, че кмета ако действа законово знаеш ли как хубаво ще ги уволни ако решил, че свят ще ти се завие. Даже сами ще си напуснат. Да е платена тая дребничка длъжност да е платена ама, колко да е платена бе човек.
184.
Компетентен
10.11.2011 12:34:38
по темата Петров може да ви уволни ,но затова се иска основание и мотиви , а той няма основателни такива .Така че тук идва ролята на съда. Вие обжалвате- съда ви възстановява и кметство Китен ви изплаща обещетения ,лошото в случая е че това обезщетение ще е пак на гърба на местния бюджет .Но нека, нали злобарите в Китен са баровци щом ще е за сметката на целия град.
2.Замислете се защо г-н Германов не прави чистка като Петров -отговора е че не желае да натоварва бюджета на общината с обезщетения ,защото всеки компетентен човек знае, че ние живеем в правова държава и съда ще възстанови неправомерно сменените служители.
3.И скъпи мои съграждани, които копнеете да седнете в някое столче в не чак толкова добре платеното кметство, успокойте се кметството не е поле за изява на всеки който иска да се пробва дали става за дадена работа или не става.
183.
Знаещ
10.11.2011 10:30:33
Имам чувството,че тука коментират само гадни завистници които не са излезли от границите на китен и границите на кочурите им след гробищата... Бъдете живи и здрави злобари!
182.
към Тони
10.11.2011 09:31:55
Финландски телефон с китайска батерия.
Маркова стока от турция
Тони,иди виж какво се предлага по зимните курорти като квартира за 5-6 лева с включено отопление.В китен хладилника и тоалетната са екстрти.Пише го даже по табелите в дворовете.А сергии има навсякъде.Дали на сергия или в магазин-стоката е все една.
181.
Тони
10.11.2011 09:07:42
Да ти кажа имам и от България от Тайланд от Индонезия от Турция телефона единия е финландски другия немски ама са вкъщи не ги държа на тротоара.. Бутиков магазин от ПДЧ и алуминиева щора Армани не бях се сетил ...
180.
към Тони
10.11.2011 09:02:23
Нямам информация колко е печалбата,но мога да ти кажа,че тротоарно право се дава навсякъде.Включително и в столицата.И за информация-там е доста по-ниска цената.
179.
Тони
10.11.2011 08:53:05
Как да не сме толерантни то в Китен всеки си прави каквото си иска. Нищо против търговците против съм да се разпростират из целия тротоар че и по улиците имат си търговски обект там да си излагат стоката. 17 000лв това е спечелил Китен от тротоарно право за сезона от тротоари където и пиле да си неможеш да минеш щото ще се блъснеш в някой куфар, дюшек и какво ли още не...
178.
До Победител
10.11.2011 08:52:17
Пукай се от яд, наричай го Комарджия, или както ти е кеф, но хората гласуваха за него, а не за Катя Вълчева - една проста секретарка!!!
177.
До победител
10.11.2011 08:43:11
Не забравяй, че Милчо е в партия ГЕРБ както и Катя, така че те сами си играят играта и вече си изплетоха кошницата. И явно не ти е ясно, че на предните избори имаше още повече външни хора, които бяха регистрирани, защото на Катето и беше страх да не и изтине мястото така че помисли кой ги регистрира и кой ги е довел.
176.
към Тони
10.11.2011 08:43:04
Тони,с цялото ми уважение към теб,но бутици на Армани и Де Джорджо ли искаш да има в Китен?
Огледай се вкъщи и ми кажи кое у вас не е от Китай.Хладилника?,телевизора?,компютъра?,телефона?,дрехите,които носиш?,или каквото и да е друго.
175.
ба си случая
10.11.2011 08:23:38
Мили,хора,
Не мислех повече да давам мнение,но положението е направо плачевно тук.Обърнахте го на селско събрание.Вие съвсем изместихте темата.Кой за кого гласувал,кой на кого е човек.Има ли значение това в случая?Въпроса е в принципа.Има ли морално и законно право настоящият кмет да иска оставките на служителите в кметството?
Защо не коментирате това?Но бъдете обективни.Който и да е кмет все ще има недоволни.Сега е той-честито!И дано управлява мъдро и умно,като умен човек,познаващ законите на България.Колкото до търговците по странджа и атлиман,то не виждам китен и китенци какво губите от тях.Имате 2 месеца сезон,а искате спокойствие и тогава.Отворете си сърцата,бъдете толерантни.Това е симбиоза.Инак туристите ви ще са под средна ръка хора от Перник и Сливен,дошли с бурканите лютеница и 2 чифта гащи.И те са хора,да,но ви трябват и други.
174.
Тони
10.11.2011 08:06:08
Там украсата е целогодишна и на никой не му правеше впечатление трябваше да наближат изборите че да се предприеме нещо за проблем от над 10 години. Дано да не чакаме до следващите избори да се сети някой че пречиствателната е с изчерпан капацитет.
п.с.Жълтите вестници и турските сериали развиват фантазията по странен начин...
173.
od.dle,ud
09.11.2011 23:45:49
Абе и аз подучух че има някакви уговорки между Милчо и златка .Той и обещавал разни длъжности след като влезел във власта.Тогава обаче кмета трябва да му вземе всички магазини и места дето открадна от хората за да се облагодетелства по центъра на Китен.Писна ни от тия тъпи селски тарикати.
172.
победител
09.11.2011 23:15:35
ако борбата беше честна ,Катя Вълчева щеше да спечели,защото Атанас накара разни приходящи боклуци да се регистрират в Китен и спечели с тяхна помощ
Всички го знаят че е белия пудел на Димитров.ЧУДЯ СЕ САМО КАК ИЗБРАХА ЕДИН КОМАРДЖИЯ.Спомням си даже на панаира Катя искаше дададе 200 лв.ог името на ГЕРБ за борбите а пък Атанас не разреши.Така че мили ми китенци избрахте си най неподходящия човек за кмет .Сега ще бесят и колят неговото обкръжение и ще се облагодетелстват .Златка Ставрева в читалището,Милчо замлкмет -баницата е раздадена.Да ви е честито ,малоумници.
171.
Турист
09.11.2011 22:59:18
Тони в Китен някога имали ли сте коледна украса освен района около сметището.
170.
Тони
09.11.2011 22:37:31
Критиката е хубаво нещо стига да е градивна. Основния поминък в Китен е туризмът с какво привличаме туристите? С "народни цени", с тротоари пълни със забележителности
от Китайския пазар (по които не може да мине човек щото някой е решил че тва му е и хола и трябва да играе карти, табла и да пие ракия), с това че по целия Атлиман
има 2 казана за смет ( и кошчетата са претрупани от боклуци през лятото ). Какво печели Китен, какво печелим ние от това?
Каквито и да са кадровите решения да се работи за Китен. До сега според мен положението е като коледната украса на града НИ!
169.
Външен
09.11.2011 21:48:51
Всички, които оплюват Петров са от обкръжението на Катя Вълчева, които още не могат да се примирят със загубата. Та те бяха подготвили масите да празнуват, толкова бяха убедени в победата си.. Успокойте се хора, животът продължава, примирете се, спрете да оплювате и да мърсите името на човека, който спечели!
168.
До всички злобари
09.11.2011 21:37:29
Вижте се колко сте злобни и тъпи!!! Няма никакви добродетели у вас! Срамувам се, че живея сред такива хора! Пожелавам успех на Атанас Петров!
167.
Изабела
09.11.2011 21:26:56
само не мога да разбера какво повечето сте се захванали със Стойчо.....мисля че тази статия е за кмета и за управата на Китен,но явно други неща повече ви вълнуват......за пореден път се уверявам колко голяма може да е човешката злоба и завист........но явно на вас много ви пречи това че момчето работи и се оправя доста добре
да взема да ви раздам по една елка на всичките да може за следващия сезон по лесно да му сметнете печалбите
166.
Dalaverka
09.11.2011 21:22:53
Nase izgoni gi vsi4kite.znae6ti xora ne ti trqbvat .nazna4i si nai-glupavite i s tqx dalaverkata 6te e bezproblemna
165.
Страничен наблюдател
09.11.2011 20:50:27
Мисля,че сте объркали сайта-тук се говорят сериозни неща и подобни коментари за за друго място-имате си скайпове
164.
Китенец
09.11.2011 20:45:12
Евала на Стойчо хем си плаща хем ги плюе аз лично бях с него когато отиде в кметството и си плати като поп и му останаха 5лв. и отидохме да пием по една бира не е бил платил ха ха ха.
163.
До читател
09.11.2011 20:45:11
Аааааа,не така ако ти си балама-аз не съм и ако тия там са лоши щото си гледат работата па някой ги плюе-не съм съгласен,щото те не си ги слагат в джоба-нали се сещаш че какво се събере касае всички ни!!!!!!
162.
Страничен наблюдател
09.11.2011 20:41:14
Скъпи китенци,прави са хората като ви пишат тук,че с това отношение по между ви и това,че смятате,че смяната на 5-6 човека ще ви оправи проблемите далече няма да стигнете.Този курорт само с кръчми и магазини туристи няма да ви доведе ама знаете ли-тоя проблем с администрацията май е само за да ви отклони вниманието от съществените неща,от истинските ви проблеми
161.
читател
09.11.2011 20:37:55
ти си плащай твоето и не бери грижа за неговото!
160.
До читател
09.11.2011 20:35:26
Вярно евала-той нека не си плаща,па ти кат си умен ...плащай си па му викай евала хахахахах
159.
читател
09.11.2011 20:33:25
За махане са си, спор няма, ама не им се мърда милите, затоплили са си добре столчетата, играят карти по цял ден и бистрят клюките!
158.
читател
09.11.2011 20:33:17
За махане са си, спор няма, ама не им се мърда милите, затоплили са си добре столчетата, играят карти по цял ден и бистрят клюките!
157.
читател
09.11.2011 20:31:09
Евала на Стойчо!
156.
:))))))
09.11.2011 20:31:04
Той хубаво ги оплю,ама после ко стана....в съда се прави на психично болен,че е лесно да се плюе е лесно ама като дойде време да понесеш отговорност-те тогава става сложно и за кво ги оплю знаеш ли?Щото аз поразпитах -щото го карат да си плаща за общинското,ама ай питай него ако не вярваш-нека си казваме истината
155.
До Читател
09.11.2011 19:54:57
Той Стойчо лятото ги оплю всичките пред кметството и беше и казал да излизат всичките в пенсия.
154.
Местна
09.11.2011 19:42:56
За съжаление.....
153.
До Китенка
09.11.2011 19:34:51
Китенка ми той цялото Китен май трябва да се запише за операции... :)
152.
читател
09.11.2011 19:32:47
За какъв опит говорите като тези хора нямат уважение към новоизбраиния Кмет? Те се смятат за несменяеми и вездесъщи, аз лично не бих ги търпял!
151.
китенка
09.11.2011 19:28:44
Стига с тези простотии за хората и семействата им. Щом сме си избрали кмета всеки има право да му се даде шанс. Слабите могат само да злобеят, а умните да прощават. Има кой да ни съди, така че оперирайте се от злобата , защото тя ще Ви погуби.
150.
Турист
09.11.2011 19:27:54
Като гледам по другите курортни селища за последните 7 8 години какви промени имат а Китен отива все на по зле после говорете че е имало хора с опит. Я слезте малко на земята и се огледайте в какъв батак се намирате.
149.
мила родна картинка
09.11.2011 19:21:04
Не,не Читател,тук поне аз не коментирам Кмета като човек нито бъдещото му управление.Просто не съм съгласна с тази конкретна постъпка!Пак ще кажа-за мен това нито е редно,нито е законно!А,че изборите минаха е факт и нека работи човека,но не мисля,че хората с опит няма да са му от полза.ПРИЯТНА ВЕЧЕР НА ВСИЧКИ
148.
случаен
09.11.2011 19:18:13
Ега си злобните китенски местни булки, по-добре човек цял живот да си е ерген!
147.
Турист
09.11.2011 19:14:27
Много ми е интересно защо зимата не излизате от къщите си в Китен...
146.
Турист
09.11.2011 19:14:27
Много ми е интересно защо зимата не излизате от къщите си в Китен...
145.
мила родна картинка
09.11.2011 19:14:09
Извинявай Местна,това че съм местна като обида ли да го приема??????? Аз лично се гордея с това
144.
мила родна картинка
09.11.2011 19:10:38
Вярно заприлича на махленска седянка -темата беше съвсем друга,няма смисъл да се коментират глупости - говорехме дали е редно това,което става,а виждам че тук са отворили козметичен салон и разни образовани дами си пукат пъпки :)Стига,смешни сте.Ако имате позиция-изразете я,ако ще пишете глупости-по-добре затворете компютъра.....
143.
Местна
09.11.2011 19:07:59
Ама то е така, не Ви и трябва да знаете повече, важното е да сте надути и злобни :)
142.
Местна
09.11.2011 19:06:05
:) Дипломата ми не е от Свободния, вие май само този университет познавате местните булки...
141.
читател
09.11.2011 19:05:19
Хора, съвсем разводнихте темата с тези обиди и злоба... В Библията ясно е казано: " По делата им ще ги познаете". Не бива да съдим хора които са още в началото на мандата. Ако някой от вас стане кмет и отнесе същите обиди как ще се почувства? Като чета коментарите имам чувството, че гледам гладиаторска арена, където публиката просто е жадна за зрелища... А и нали точно китенци са избрали г-н Петров за кмет? Значи са преценили, че той е човекът, защо не съдите електората му? А и защо не съдите хората избрали Бойко Борисов за премиер? И Плевнелиев за президент? Това е демокрацията, хора! Изборът вие го правите!
140.
До МЕСТНА
09.11.2011 19:01:42
Ние, НАИСТИНА МЕСТНИТЕ булки може и да не сме толкова учени и Ентелигентни,подчертавам Ентелигентни,но пък сме Човечни,а дипломата си от Свободния.....си я сложи в рамка хахахахах
139.
случаен
09.11.2011 19:01:20
Цирк голям! Много лоши тия китенци бе..Първо избират Кмета си, после започва оплюването , та чак и бъркане в личния живот на човека. Айде гледайте си работата и оставета Кмета да си върши работата!!!
138.
Местна
09.11.2011 18:40:59
ЗЛОБАТА ЩЕ ТЕ ДОВЪРШИ...
137.
Местна
09.11.2011 18:39:17
Пукни си пъпката на носа, хвърли метлата и сядай да гледаш ти турските сериали...
136.
Слънцето
09.11.2011 18:37:51
Далаверите са в минало време, то вече не остана и пясък на плажа...хаха
135.
До МЕСТНА
09.11.2011 18:37:26
Бягай,че почват турските сериали :) Па кой злобее се вижда
134.
moreto
09.11.2011 18:33:28
Добре бе айде сега ще видим колко ще цъфтим , направо ще ни пръснат саксиите.Ако имаш предвид ''да си върши работата на спокойствие'' , превеждам ''далаверите на спокойствие'' без да няма един адекватен там да каже на хората какво става , съгласен съм с тебе :)
133.
Местна
09.11.2011 18:32:45
Ясна си ми вече... Нито знаеш да пишеш само правилно, нито да разсъждаваш, а само можеш да злобееш... Чао и приятна вечер :)
132.
До МЕСТНА
09.11.2011 18:29:12
Може,спор няма ама за да си толкова жлъчен като теб в момента...силно се съмнявам и друго-знам как се пише самочувствие,ама и в държавен вестник правят печатни грешки.но ти си БЕЗгрешна и сигурно и на църква ходиш по празниците,но пак ще си останеш БЕЗчовечна.Понякога се чудя-МЕЖДУ ХОРА ЛИ ЖИВЕЯ ИЗОБЩО
131.
Искрена
09.11.2011 18:25:15
До необразованата госпожа - Злобата е равносилна на самоубийство...:)
130.
До Слънце
09.11.2011 18:22:29
Слънце,вие тази администрация кво я направихте бе,цъфнахме и вързахме...ми тя да не печата пари бе.Що па не вземете да ги обвините и за световния глад се чудя-то на вас все някой трябва да ви е виновен.Питам те теб,освен да плюеш тук-ТИ КАКВО НАПРАВИ ЗА КИТЕН?Щото да седиш и да чакаш някой нещо да направи е лесно па да плюе-всеки може
129.
Местна
09.11.2011 18:21:57
А образованието не винаги се купува и човещината, за която говориш могат да я имат и образованите хора...
128.
Местна
09.11.2011 18:20:08
И като стана въпрос за образование , пише се самОчувствие, ето затова е важно то...:)
127.
Слънцето
09.11.2011 18:18:05
И всеки да си гледа собствения живот, а не този на другия... Личния живот е лична територия...
126.
До МЕСТНА
09.11.2011 18:16:20
Докато хора като теб мислят,че само образованието те прави Човек-ТЕЖКО НИ!!!!!То на днешно време образование всеки може да си купи,но ЧОВЕЩИНА....виж това не се купува,нито се учи някъде!А Катя самучувствие може да има спокойно-има супер семейство,добър бизнес,верни приятели,живи и здрави дечица и мъж ,който я уважава и обича,а ТИ с колко от това можеш да се похвалиш.....от сега махам човещината,защото ти очевидно я нямаш,за възпитание пък да не говорим
125.
Слънцето
09.11.2011 18:15:51
Досега като бяха КАДЪРНИ служителите в Кметството докъде стигнахме - цъфнахме и вързахме :) Оставете човека на спокойствие да си върши работата!
124.
moreto
09.11.2011 17:09:53
Лошото е ,че за Китен не се мисли като за едно проспериращо цяло ! Всеки слага на 1во място себе си и гледа да се възползва на макс на гърба на някой друг по възможност! На мен лично ми писна от неблагодарни и алчни хора ! Искахте нов кмет с празните му обещания , а как ще управляваш уж развиващ се европейски курорт като не можеш да си оправиш нещата в собствения си живот. Сега ще се смени администрацията с ''по-кадърни'' кадри , които поради липса на знания и опит ще предизвикат такъв хоаос, защото колкото и да ни се иска не става само с желание! Поне желанието им да беше добронамерено , а то е просто жажда за власт и далаверки и замазване на очите на хората ! Китен ще се върне с 10 години назад , ама с вашите камъни по вашата тиква, за жалост и върху нашата !
123.
мислещ
09.11.2011 15:24:04
Какъв зам.кмет ще е Милчо малко ли се нагуши като съветник. Нали на всички им е ясно колко общински теренчета има, а маиче има и АД с общината.
122.
Местна
09.11.2011 15:08:47
За кой е гласувал Милчо не е важно, Катя Койчева също не е света вода ненапита... Чудя се откъде доби това огромно самочувствие като е само с едно средно образование и е работила като Секретар...Ама то е така - който се облажи от властта иска още и още...
121.
Кристина
09.11.2011 14:42:27
Милчо даже не гласува и за Катя Койчева а подкрепи Атанас.
120.
китенец
09.11.2011 14:35:56
Златка Ставрева е голяма лисица.Първо подкрепяше Димитров след това се презастрахова и с Германов.И понеже Милчо Милев и припява а Атанас Петров и обещава тя пак е на далавера.Лично знам че тези тримата гласуваха за Димитров.А сега се мазнят на ГЕРБ.Милчо плямпа още преди първия тур че му е обещано зам.кметско място в Приморско.На какъв акъл ще става зам.кмет един прост и елементарен човек .Та да са ви честити хората за които гласувахте.
119.
до ХХХ
09.11.2011 14:03:01
Това за бардака и к....те за у вас ли става дума?Щото мисля,че тук говорим за обществена институция,а някои хора имат претенции че са интелигентни.А тези така наречени стратегии може са се правят в частния ви бизнес,не и в такива институции.Просто малко се замисли като говориш
118.
александър
09.11.2011 13:27:10
Имам питане към новия ви кмет.
Предполагам и някой от вас знае отговора.Новите там каквито са според ХХХ,с две молби ли ще дойдат?Едната за назначаване,другата за напускане(без дата)Май това ще е принципа?
Поздравления Китен!!!!!!!!!!!!!!!!
Всеки народ си заслужава управниците.
Хак да ви е!!!!!
117.
Монс
09.11.2011 13:14:53
Какво толкова станало, че още преди 2 години след изборите беше по същия начин с подаване на оставки в областните администрации. Незаменими хора няма, всеки нов ако има желанието ще се научи.
116.
ха, ха
09.11.2011 13:07:45
Ми то е ясно, че в Китен останали едно непродадено място от почивна база или общински терен това са фактите.
115.
ХХХ
09.11.2011 12:59:34
Правилно - нов бардак със стари курви не се прави!
114.
Китенски
09.11.2011 12:30:05
За мен лично стратегията на Петров е много добра. Нека всеки си подаде оставката на бюрото му. И той да прецени (не веднага) - след време кой става и кой не. И тогава да реши на кои листа да се подпише и кои да изхвърли в кошчето за боклук!
113.
александър
09.11.2011 11:34:36
Приветствам хора като теб.Обективни и безпристрастни.Аз също съм страничен .И да-ако някой не работи както трябва,то нека друг го смени,спор няма.Но да извива ръцете на хората да си подават оставки с влизането в кметството малко не ми се връзва с европейските принципи и ценности.
112.
някой
09.11.2011 11:14:53
Ти може да си съгласен с мене ама аз не съм съвсем съгласен с тебе. Сега ще ти кажа защо. Значи принципно не е лошо всеки един служител не говоря за администрацията там, а по принцип да бъде ведър и добронамерен към, някой дошъл за някаква административна услуга при него. Защото в крайна сметка той е там и му се плаща точно за това. Да не може усмивката да е на лицето 8 часа на ден и 5 дни в седмицата, но в никакъв случай не трябва да е арогантен и да се държи грубо с хората. Изключвам ситуации, в които влиза някой простак и започва да псува. Значи градината в която е моето дете. Директорката още в самото начало каза, че забранява и на родитилите и на учителите да се държат грубо един към друг. Ако някой иска нещо и не е доволен може да отиде директно при нея и да се разправя с нея, същата тази директорка обаче такъв ред е въдворила в тая градина, че аз лично и свалям шапка и се радвам, че моето дете е там. Уникална е. Пожелавам на новия кмет да направи точно това. Хората в Китен след 3години и половина да го гледат в очите и да му се възхищават, а не да го плюят по улицата. Със същото уважение бих искал и самите служители там да имат същото уважение към него. А най-много искам самото Китен да започне да заприлчва на един истински първо Български, а след това и Европейски курорт. Хора ние не се конкурираме с Приморско или Царево, а с Гърция Испания и Италия и Турция в туризма вече. Най-малкото е защото вече сме граждани на Европейския съюз. Определено тази промяна в инфраструктурата няма да се получи с увеличението на наемите или с вдигането на данъците, а преди всичко с европейски средства. Иначе ситуацията до сега беше следната "Да вземеме на босия цървулите". Не случайно бившата кметица на Приморско излетя от кметството. Тотално сбъркана политика. Слава богу, че общината някак си оцеля след нейното кметуване.
111.
александър
09.11.2011 11:04:12
Браво някой.Добре го каза.Поздравявам те!На стара слава почиват.Но това трябва да влезе като приоритет на новото ръководство,а не смяната на екипа както се афишира.Какъв екип?Хората си вършат някакви административни задължения и толкова.Не били любезни казват някои.Те не са там за да се усмихват.Това ,че някой иска да заобиколи законите ,а те не му позволяват да го направи,това ли е нелюбезност?
110.
някой
09.11.2011 10:53:23
Да четох четох и стигнах до извода, че има селски задявки. Абе хора погледнете се. Живеете в един бивш прекрасен курорт превърнат в момента в едно голямо НИЩО. С какво може Китен в момента да привлече туристи малко по-платежоспособни. Аз ще кажа с нищо. По простата причина, че не конкурентоспособен курорт в момента. Определено бившето ръководство не работеше добре. За служителите няма какво да ги коментираме, ако нищо не са изисквали от тях няма как да се напънат сами да работят. Аз лично бих предложил на новия кмет да ги накара да работят ако ли не тогава навънка. За да има високи наеми, а те в момента предвид икономическата ситуация не само в страната ами и в света са направо убийствени, трябва да изградиш добра инфраструктура и да предложиш забавления на туристите, с тези неща ще се привлекат по-платежоспособни туристи. Нека се започнат проекти финансирани по еврофондовете, не случайно Б.Б каза, че това ще е приоритет в бюджета за 2012г. Хора една шепа хора сте и вместо да се обедините се замоизяждате. Бъдете играчи на едро не на дребно.
109.
Китенски
09.11.2011 10:31:29
Уволнение за ВСИЧКИ!! ЕДИНСТВЕНО МАРИЯ ЯНАКИЕВА Е СВЯСТНА В ЦЯЛОТО КМЕТСТВО! Оставете Петров да си върши работата! Да бяхте избрали Катя като не ви харесва... Да видим и тя какви ще ги свърши!
108.
До ха,ха
09.11.2011 09:25:58
Хайде стига ,докажи го ако е така-тва с общите приказки сме го чували.Ако имаш нещо конкретно го докажи или подай сигнал-нека го проверят!Ама трябва да осъдят някого за клевета,че да спрат хора като теб да хвърлят глупости в пространството.Аман от заучени фрази
107.
semeistvo
09.11.2011 09:11:04
Гласувахме за Наско Петров,защото е адвокат,защото има опит като съветник и защото мислехме,че ще е полезен за Китен.Но ако това,което се пише е вярно и се е отнесъл некоректно към хората (без значение дали са ни симпатични или не) вече съжаляваме за избора си.Спрете да бълвате помия,дето се казва от едно село хора сме.Има човешки начини да се решават каквито и да са проблеми!
106.
ха, ха
09.11.2011 09:05:54
Та то отдавна няма нищо за крадене. Бившето управление краде, краде то нищо не остана. Сега трябва само да се работи.
105.
александър
09.11.2011 04:29:35
Към защитниците.Които не са повече от 1,2,но си сменят псевдонимите,което си личи.Нека си кметува човека-глас народен ,глас божи.Дали е успешен кмет или не,то ще се разбере.Та на думата да си дойда.
Като мислите,че е много администрацията,лошо няма-да ги съкращава(криза е)Да си назначи една секретарка и един разсилен и готово.Инспектори ще ви назначат от Приморско,не бойте се.Ако това направи шапка му свалям.Тъкмо и тези хора ще си получат обезщетенията и никой няма да е ощетен.Хем законно,хем човешки.Хем мъдро.
104.
александър
09.11.2011 03:56:36
Облагодетелствал съм се бил от Китен.Да може и така да се каже.Но ние,дето се облагодетелстваме според теб,къде си плащаме наемите?
За магазини,за места,за нощувки?
В китен ги оставяме тези пари.Не съжалявам за това.Нека и кметството и хората имат средства.Но айде да не говорим кой от какво се облагодетелства.Ти господин Стойчо като дойде в София заведение да направиш някой да ти е направил проблем?И между другото-аз също бях поканен да гласувам в Китен.Да ти кажа ли подробности?
103.
moreto
09.11.2011 01:44:05
Да се смени администрацията е много удобен ход за г-н Петров и всичките там заблудени , които го подкрепят мислейки си, че ще намажат ! Господина почна да се дуе , и вече да казва кое е негово право и кое не е, а това , че другите имат права не е много от значение ! Китенци , много ще ревете от новия си кмет , но вече ще е късно , ако въобще си изкара мандата човека защото е гладен , има заеми да плаща , къща да оправя , а пак вие чакате и за вас да остане ред хаах успех!!!
102.
х.х.х.
09.11.2011 00:15:44
По време на предизборната си кампания,г-н Петров си позволи да обещава малко в повече,а ако наистина сте били по събранията му сте чули,че китен има доста проблеми,но чак пък смяната на администрация да е най-големия от изказванията му не ми стана ясно-даже каза друго по темата,но пък то ние сме свикнали да слушаме НЕистини,бая време беше и по общинси съвети и в Царево и в Приморско и не помня да се реши някакъв проблем,освен че се попродадоха няколко общинси имота ,а кой ще пада......падаме всички ама ще се разбере по-късно,пилците се брояли на есен и ако мислите,че това с тия 5 човека там ви е големия проблем....проблемите тепърва предстоят,обаче нали се сещате,ако няма кой да вижда какво става там.........абе пак ще плюете и него,на вас никой не може да ви угоди ако ще и прав да изгори
101.
....
08.11.2011 23:46:46
А само да ви питам Боли ли като паднете отвисоко ???
100.
Oniq
08.11.2011 23:40:56
Прост народ слаба държава ( прочетете го два пъти ако трябва за да разберете смисъла) а кърпички за след плюене искате ли ?
99.
Избирател
08.11.2011 23:24:20
Поздравявам настоящият кмет за решението, което е взел и му пожелавам успех.
Той ще се справи независимо от негативизма Ви.
98.
Избирател
08.11.2011 23:24:20
Поздравявам настоящият кмет за решението, което е взел и му пожелавам успех.
Той ще се справи независимо от негативизма Ви.
97.
баба Сминя
08.11.2011 23:20:34
Чета коментарите и се чудя, а бе къде бяхте по време на кандидат кметската надпревара, защо тогава не изразихте позиция и мнение?
За да работи администрацията добре, като едно цяло, трябва да бъде сменена , заедно с чистачката.
96.
мила родна картинка
08.11.2011 22:33:56
:)))) не интереси,става дума че човек който застава там и заявява,че ще ни управлява ТРЯБВА ДА СПАЗВА ЗАКОНИТЕ,които са написани от някой по-умен от нас двете и са написани именно за такива случаи-когато има конфликт на интереси,че има някакво морално негово си право е едно,но не и законно-което е по-важното!Ако така ще са нещата,не очаквам добро управление!
95.
ба си случая
08.11.2011 22:28:45
Нека си пеят,но ще трябва и да играят,но......кой ще свири,нали се сещаш,а ние само ще погледаме сеир 4 години!
94.
ба си случая
08.11.2011 22:28:43
Нека си пеят,но ще трябва и да играят,но......кой ще свири,нали се сещаш,а ние само ще погледаме сеир 4 години!
93.
Искрена
08.11.2011 22:27:07
Да, нормално е... Той е преценил с кой може да работи и с кой не, взел е предвид и мнението на болшинството хора от Китен, както и неговите лични наблюдения. Няма смисъл да говорим повече, видно е , че става въпрос за конфликт на интереси...
92.
мила родна картинка
08.11.2011 22:24:12
Не знам какво мислите вие,но новия мандат започва лошо,със скандали и е жалко!Ако така ще е през следващите 4 години,наистина не завиждам на тези хора дето работят там или на който и да е друг новоназначен.
91.
мила родна картинка
08.11.2011 22:17:28
Не знам дали е нормално.но е НЕЗАКОННО!Петров е адвокат все пак и добре го знае и понеже знае,че не може просто така да уволнява хората,точно защото има закони-какво прави-ИЗНУДВА ГИ!Това нормално ли ти се струва?Ако кажеш,че е нормално-просто не си струва да говорим повече!
90.
Певици
08.11.2011 22:13:13
От цялата работа едно добро нещо ще излезе със сигурност.новата администрация ще е все певици,която не може-при Златка на уроци.Може от работата нищо да не вдянат,но пък как ще пеят......ще ни представят и на входа и на изхода
89.
Искрена
08.11.2011 22:11:44
Нормално е новия Кмет да работи с нова администрация, а колкото до работата на настоящите служителки със сигурност ще има представа от нея, те са там откакто се помня...
88.
ба си случая
08.11.2011 22:07:34
Шанс ли,много го ласкаеш картинке.
В едно предприятие като сменят директора,той сменя ли работниците?Даже и когато сгреши някой си има процедура.Който не я знае-да чете КТ.
Има го и в интернет,за тези дето си го нямат у тях
87.
ДО ИСКРЕНА
08.11.2011 21:58:33
Смяната на някои служители как става на практика - с искането на оставки от всички и то по няколко пъти за по-сигурно. Това ли е "Демократичен" метод?
86.
мила родна картинка
08.11.2011 21:50:14
Шанс да се даде винаги трябва и му желая успех,но ТОЙ трябваше да даде шанс на тези хора-не познава работата им и не виждам как може да има основание да прецени кой работи и кой не
Но нека не забравяме,че това не му е бащиния и живеем във времена в които всеки има право на мнение,пристрастия и предпочитания,но това не го прави неспособен.Всеки има право на мнение,не оспорвам твоето ,но то не е миродавно
85.
Искрена
08.11.2011 21:48:03
Аз не критикувам, Картинке, просто изказвам мнение, което явно на теб не ти допада...
84.
Искрена
08.11.2011 21:42:59
Нека да дадем шанс на Петров да работи и да не даваме такива крайни изказвания от рода на "Щом не си на едно мнение с кмета си АУТ". Най-вероятно има основателни причини да смени някои от служителите в Кметството...
83.
мила родна картинка
08.11.2011 21:36:18
Искрена,ти самата не понасяш някой да преценя компетентността ти,но ти само това правиш от одеве,така че не се засягай ако някой не е съгласен с теб в противен случай си мълчи и не критикувай
82.
Стойчо Георгиев
08.11.2011 21:35:21
лелелее точно и ясно го написа БРАВО :)
81.
мила родна картинка
08.11.2011 21:32:18
Да си дойдем на думата,не сме тук и не коментираме кой ни е симпатичен и кой-не,то стана ясно.Мисля,че основния въпрос е друг-РЕДНО ЛИ Е ТОВА,КОЕТО СТАВА и това ли ще са методите на новото управление-щом не си на едно мнение с Кмета-си АУТ!!!!!!Престанете да коментирате Ставрева-Петров.Това в момента не е темата да се пише,а и хората не са тук за да кажат и свое мнение.Аз нямам лично нищо против никой от двамата
80.
лелелее
08.11.2011 21:28:26
А кой да го углави читалището някоя счетоводителка ли или учила не доучила библиотекарка или знам ли каква никуму неизвестна местна леля.Ставрева е име и ги разбира нещата.Затворена врата няма да има.ууу....Покрай Ставрева може и нещо добро да се чуе за тоя Китен,дето само интриги и скандали по анцузи цял ден плетете.
79.
Китен
08.11.2011 21:27:56
Какъв ще е Милев, сигурно му е обещано нещо, защото беше много активен по изборите
78.
до ДИВ
08.11.2011 21:25:55
Г-не г-жа Ставрева сами си я избраха самодейците като не им харесва да си я сменят, тъй че няма какво да коментираме
77.
Искрена
08.11.2011 21:25:27
Дали е 1, или 2 не е основното. По-важно е дали хората са доволни, а дали съм компетентна, или не най-малко ти ще определяш...:)
76.
ДИВ
08.11.2011 21:22:56
Тази подкрепа от страна на г-жа Ставрева дали е свързана с личните и мераци за Читалището, както по-долу се спомена. Поредната душичка, която си плете кошничката на две места.
75.
мила родна картинка
08.11.2011 21:22:14
Искрена,Въпроса не е дали ме боли или не,а е ПРИНЦИПЕН!Това май не го разбираш!
74.
Тити
08.11.2011 21:18:42
Човек трябва да бъде любезен с всички това , че са минали 10 или 20човека и той не е на кеф не го оправдава. Сам си е избрал тази длъжност. Да аз съм усмихната защото искам като отида в някое учреждение да ми се отвръща със същото. Човек или е позитивен или не. Хората не са му виновни затова.
73.
До Искрена
08.11.2011 21:18:21
Пак се изказа неподготвена,но ако си една от претендентите за службица.....ужас,голяма си компетенция,аз редовно ходя там-отчитам курортни такси.От повече от 2 години има само 1 човек.
72.
Искрена
08.11.2011 21:15:13
Картинке, много те боли , личи си, но няма незаменими хора, нали знаеш..:)))
71.
до Приморско
08.11.2011 21:15:01
Г-не ами Вие приморци в лицето на ГЕРБ си го избрахте М.Милев явно много Ви е важен и сега каква кметска длъжност сте му обещали ??? китенци не го уважават защото до момента с нищо не е показал ,че милее за Китен, а имаше много шансове затова.
70.
мила родна картинка
08.11.2011 21:10:16
Искрена,хората не си ТИ и още няколко.Тук живеят и други хора,а и никой не те кара да ги взимаш у вас :) А що се отнася до това,колко са нелюбезни-аз нямам такова впечатление!Но имам въпрос към теб-ти случайно имаш ли неуредени сметки с общината,респективно кметството,защото само май такива хора имат проблеми ТИТИ едва ли ако си там ти и предполагам на ден се сблъскват поне с 20 човека дето си мислят,че щом някой работи там трябва да е подлога за всяко настроение ще си вечно усмихнат :)Ти какво работиш? Вечно ли си усмихната се питам
69.
000
08.11.2011 21:09:15
Ами те ГЕРБ нали знаете как действат само със заплахи и да те притискат това са те №2, та нали всички служителки станаха гербаджийки в кметството за да неможе никой да ги уволни защото пипнат ли ги - много внимавай. Това е ГЕРБ и истинската действителност.
68.
читател
08.11.2011 21:08:16
В час съм, морски. Това, че не разбирате смисъла на това, което писах и си избивате комплексите си е ваш проблем, не мой. Поне вниквайте в смисъла на съдържанието, вместо да приемате буквално написаното.
67.
Искрена
08.11.2011 21:08:00
стопански
66.
Искрена
08.11.2011 21:06:24
Госпожа Ставрева не е плюела Герб, в грешка си.... Тя просто подкрепяше Петров а недоброжелателите веднага решиха, че плюе Герб, защото Катя беше от Герб...
65.
До Искрена
08.11.2011 21:04:24
хахахахах,вижда се колко наблюдения имаш - от кога не си ходила там,че в кой отдел са 2 човека
64.
морски
08.11.2011 21:03:21
Кой можа да сравни Питров с Исус бе - в час ли си
63.
ДИВ
08.11.2011 21:03:18
Г-жа Ставрева била много открита и не е двулична - ГЛУПОСТИ! Едната седмица плюеше ГЕРБ, а на следващата им стана застъпник - "евала" за позициите и.
62.
Тити
08.11.2011 21:01:18
Мила родна картинке, че там администрацията е 5,6 човека те трябва да са любезни и усмихнати, а не да има пълна анархия всеки да се мисли за началник и намръщени, та нали това е лицето на Китен в тази институция то тогава какво да очакваш за нещо положително да става.
61.
Искрена
08.11.2011 21:01:16
Картинке, хората не ги искат и г-н Петров се съобразява с това... Остави инспекции и тем подобни..В единия отдел двете служителки са изключително неучтиви и нелюбезни с хората, които опират до помощта им...
60.
мила родна картинка
08.11.2011 20:49:58
Искрена-ГРЕШИШ и ще го разбереш!
Както казах-бъди конкретна от какво не си доволна,защото както четох по-долу...това ,че има една лека жена в селото,теб прави ли те лека?A и няма нужда много да четеш-в интернет има телефон на инспекцията по труда-питай и виж какво ще ти отговорят
59.
До 15 процента
08.11.2011 20:44:34
Много си изостанал ве пич,нещата отдавна не са такива
58.
читател
08.11.2011 20:44:25
Хора, какъв ви е проблема, че отправяте такива яростни атаки към Ставрева и г-н Петров? Вие нали знаете онази притча за Исус? Как юдеите са искали да пребият една жена, защото била грешна и Исус им подал един камък и рекъл: " Ако някой от вас се мисли за безгрешен, нека пръв хвърли камък по нея! ". Вие по-безгрешни ли сте от тях двамата? Извинявайте, ама го правите от злоба и завист, не от друго.
57.
Искрена
08.11.2011 20:43:39
Картинке, незнам какво си чела в интернет и колко сте подготвена, но в правомощията на Кмета е да решава кои да бъдат служителките в Кметството и защо смятате, че докато свят светува трябва да бъдат едни и същи. Аз съм с много лоши впечатления от работата им с хората и съм с двете ръце "ЗА" смяната им
56.
Искрена
08.11.2011 20:43:37
Картинке, незнам какво си чела в интернет и колко сте подготвена, но в правомощията на Кмета е да решава кои да бъдат служителките в Кметството и защо смятате, че докато свят светува трябва да бъдат едни и същи. Аз съм с много лоши впечатления от работата им с хората и съм с двете ръце "ЗА" смяната им
55.
00000
08.11.2011 20:32:08
Абе ей,не помните ли когато правихме референдума да минем към Приморско какво искахме бе-да има работа за хората,сега щуротии пишете.Ми нека закрият бройките тук и да ги открият в Приморско-па за вас ще остане пръст...да не казвам къде и да маате крачоли за всичко до общината.Що за хора сте бе-много ви е къса паметта!Що забравяте някой като ви прави добро,кой бяга толкова време да стане тая работа бе,да има работа тук,да има тукашния Кмет правомощия!Що тогава си седяхте на топло у вас,а сега се нахвърляте на хората като хищници,И я ми кажете колко от вас ще си зарежат хотелите и кръчмите и ще работят за по 300лв,а
54.
Приморско
08.11.2011 20:30:08
Китенци гответе се скоро ще си имате казино после още едно и още едно.ХА ХА ХА
53.
Искрена
08.11.2011 20:27:09
Местен, явно нямате друга работа освен да се занимавате с клюки, щом сте толкова добре информиран за новите длъжности в Кметството :)
52.
До искрена
08.11.2011 20:26:10
Г-жа Ставрева гони само личен интерес и той е да се докопа изцяло до читалището, ако вече не го е направила. А за кафето и да не говорим - ужас. Съгласете се обаче, че е като изнесен офис на кмета.
51.
мила родна картинка
08.11.2011 20:24:46
:))))) май вие не познавате законите Искрена-бихте ли ми казали по кой член Кмета може да уволни някойо без основание или с единствено основание-не сте ми удобни :) И кой член евентуално съда ще уважи при такова своеволие?Все пак ние сменихме само Кмет,а не премиер,който си върви с цяло правителство!Прочетете малко в интернет-има доста подобни случаи,в които съдът е отменил такова неправомерно уволнение-аз си направих труда да се поровя-не исках да ставам смешна като се изказвам тук неподготвена като вас!
50.
?????
08.11.2011 20:21:08
На кмета му трябва една секретарка и една счетоводителка, както си беше преди.
49.
Заедно за Китен
08.11.2011 20:18:49
Искам да се кандидатирам за управител на автогарата или за отговорник по чистотата. Кога ще има конкурс??????????
48.
15 процента
08.11.2011 20:17:03
Китен един файтон хора сте пък колко администрация .Дянковввв не Петров трябва да ви изгони
http://www.kiten-bg.com/page-%D0%90%D0%B4%D0%BC%D0%B8%D0%BD%D0%B8%D1%81%D1%82%D1%80%D0%B0%D1%86%D0%B8%D1%8F-15.html
47.
ПРАВИЛНО
08.11.2011 20:16:18
Правилно ще е,ако Кмета е решил да сменя някого,то да го направи като хората,а не да извива ръце и нещо друго-нека да обяви конкурс за работните места-до колкото знам такава е законовата практика,да има комисия ,която да разгледа и назначи нов човек,иначе прилича на саморазправа или дай да махнем тези или да сложим по-удобни
46.
Искрена
08.11.2011 20:15:50
Явно някои хора много ги дразни Златка Ставрева и кафето й, но тя поне е открита и не крие позицията си, за разлика от други хора, които са двулични и лицемерни и не струват пет пари...
45.
Местен
08.11.2011 20:15:07
Петров е обещал вече всички постове в Кметството, на мястото но Стальо щял да сложи Шишо-Бакшишо, за секретарки ще прави кастинг, а за счетоводител онази от листата му, на горския жената, Чибата ще събира таксите по тротоарите, Марихуан ще е компютърен спец. Прекрасно и светло бъдеще.
44.
ПРАВИЛНО
08.11.2011 20:12:07
Правилно ще е,ако Кмета е решил да сменя някого,то да го направи като хората,а не да извива ръце и нещо друго-нека да обяви конкурс за работните места-до колкото знам такава е законовата практика,да има комисия ,която да разгледа и назначи нов човек,иначе прилича на саморазправа или дай да махнем тези или да сложим по-удобни
43.
Искрена
08.11.2011 20:08:19
Мила родна картинка, явно не познавате законите в Държавата ни, щом твърдите, че е противозаконно Кмета да назначи нови служители и да освободи предишните...
42.
Приморско
08.11.2011 20:08:10
Да ви са честити Атанас Петров и Милчо Милев дръжте си ги в Китен, защото в приморско нямат място. Видяхме ги какво представляват сега си ги вижте и вие.
41.
мила родна картинка
08.11.2011 20:04:02
А що се отнася кой за кого е гласувал-тук фактора,роднински връзки,интереси и внесен от вън вот е от голямо значение,но не в това е въпроса-да му е честито на новия Кмет и дано успее да направи Китен по-добър,тук става дума за нещо друго за това,че в тази държава има ред и закони,и ако го отричате....жалко за вас!Ето в това ни е големия проблем на Китен-винаги сме разделени на лагери,а така .....никой не печели нищо!A и никой не критикува г-н Петров за предстоящото му оправление-говорим за конкретния случай-редно ли е,че е противозаконно е ясно!
40.
Китен
08.11.2011 20:02:40
Явно тази или този, който пише от името на Катя Вълчева не е самата тя, защото умните и знаещи хора знаят,че тя вече е общински съветник. Ако на някой му се иска толкова нейното място, то мисля че вече е свободно. Само незнам молбите да ли се входират на кафето при Златка Ставрева.
39.
Китен
08.11.2011 20:02:37
Явно тази или този, който пише от името на Катя Вълчева не е самата тя, защото умните и знаещи хора знаят,че тя вече е общински съветник. Ако на някой му се иска толкова нейното място, то мисля че вече е свободно. Само незнам молбите да ли се входират на кафето при Златка Ставрева.
38.
читател
08.11.2011 20:00:13
Не мисля, че трябва веднага да критикувате г-н Петров! Нека времето покаже и според делата му можете да съдите.
37.
Искрена
08.11.2011 19:56:05
Има и други кадърни хора в Китен, да не са само настоящите служителки в администрацията, които вече сметнаха, че длъжността из се полага по наследство :)
36.
Искрена
08.11.2011 19:52:44
Докога Катя Вълчева и обкръжението й? Стига толкова... Та те се самозабравиха, взеха се прекалено на сериозно... Нали това е целта на изборите през 4 години - хората не искат едни и същи надуми физиономии, повярвайте!
35.
мила родна картинка
08.11.2011 19:51:09
Г-жо местна,тъй като явно ще се правим на високо еродирани и интелигентни,ще си говорим на Вие и в това няма лошо,но има нещо друго с което съм съгласен,не можете да слагате всички хора под общ знаменател и ако имате конкретни забележки към някого,то моля ви споделете ги с нас или отнесете забележката си към Кметството или друг компетентен орган,но е крайно време да спрете да обобщавате хората,защото ако в едно село има примерно....1 лека жена,това прави ли всички останали такива?И да,моля ви бъдете конкретна когато обвинявате някого ,защото този някой също има право да се защити...в съда например за уронване на авторитет и мисля,че е крайно време някой да бъде осъден за подобно нещо,защото не може просто така да се хвърлят приказки в пространството.Та ако имате нещо за казване-бъдете конкретна!!!!!Все пак в тази държава има и закони!
34.
катя вълчева
08.11.2011 19:46:53
Не трябва да има политически уволнения.Катя Вълчева да си остане на работа като секретар в кметството.Така е справедливо щом е добра там.
33.
ДИВ
08.11.2011 19:46:00
Дано и след четири години мислите така. Времето ще покаже и докаже.
32.
местна
08.11.2011 19:42:15
Ако по-голяма част от населението харесваше тази администрация и нейната работа щеше да гласува за другия кандидат за кмет, който беше част от нея.
31.
ДИВ
08.11.2011 19:36:45
Г-н Стойчо Георгиев, виждам, че добре се подлагате и на властта в Китен, и на Кмета на Общината, които са представители на различни политически формации. Хубаво е да Ви е изплетена кошничката и на двете нива.
30.
ДИВ
08.11.2011 19:32:53
Г-жо "местна", не мисля, че гласоподавателите за г-н Петров са цялото население на Китен. И не слагайте под общ знаменател ВСИЧКИ служители. Не е лошо човек да се мисли за ерудиран и интелигентен като Вас, но не правете генерални заключения.
29.
местна
08.11.2011 19:06:55
Уважаеми дами и господа, населението е негативно настроено срещу администрацията защото те така направиха. С нелюбезното си отношение и необяснение сами си докараха недоволството на гражданите. Ако бившият кмет и секретарката му бяха направили, така че тази администрация да работи ефективно и в екип нямаше да има такова отношение, но на тях явно им харесваше, а може би трябва да бъдеш по- интелигентен и ерудиран за да го забележиш, че всеки си прави каквото иска и когато иска идва на работа. Тежко ти ако трябва да си вадиш някакъв документ просто зарязваш всичко и онтиваш в Приморско защото тука ще има да те мотаят до няма и къде и накрая ти пак ще си виновен. Това е волята на гласоподавателите те искаха промяна и прозрачно управление. А относно търговците та те бяха регистрирани още на предните избори та е ясно кой ги е докарал и регистрирал :) Успех на г-н Петров.
28.
Стойчо Георгиев
08.11.2011 19:01:54
Г-Н БРЕ БРЯ, ОБЩИНСКИЯТ ТЕРЕН Е ДОСТЪПЕН ЗА ВСИЧКИ СЪГЛАСЕН СЪМ С ВАС, ЗАПОВЯДАЙТЕ КАТО КЛИЕНТ :) ПРЕЗ ЛЕТНИЯ СЕЗОН 2012г. ДА СЕ ЗАПОЗНАЕМ :) ЩЕ МИ БЪДЕ МНОГО ПРИЯТНО
27.
Стойчо Георгиев
08.11.2011 18:57:25
Аз може да съм по малак от вас но не си крия името :) КАТО ВАС анонимни писачи.
26.
bre
08.11.2011 18:51:18
Г-н Стойчо,кое е добро за мен и кое-не,остави аз сам да реша,много си малък да ми даваш акъл!А общинските терени за това са общински-защото са ОБЩИ И ДОСТЪПНИ за всички.Аз също изказвам лично мнение,но виждаш ли като те засегнат лично как реагираш :)))) като си принципен,бъди такъв за всичко
25.
Стойчо Георгиев
08.11.2011 18:46:20
Повече не правия коментар със анонимни лица.
24.
Стойчо Георгиев
08.11.2011 18:43:12
Г-н, Г=жа БРЕ ли Мрели кво си не те знам. Много голям интерес имаш към този общински терен. Аз не съм никой и никакъв фактор за да уволнявам.
Просто изказвам лично мнение и искам промяна към по добро за всички жители на Китен включително и за ТЕБ БРЕЕЕЕЕЕ :) БРЯЯ
23.
bre
08.11.2011 18:34:37
Г-н Стойчо,не знам чии заплати си платил,а и не само ти плащаш данъци,но с тази разлика че аз си плащам за моето си и колкото трябва и не съм се бетонирал на общинско десетилетия-що си мислиш,че ще векуваш там?А за това,че ще направя справка където трябва бъди сигурен-стига сме се правили на балами,пък ако смяташ че да уволниш 10 човека е най-големия проблем на Китен.....евала
22.
Стойчо Георгиев
08.11.2011 18:33:39
Служителите в кметство Китен са инертни и доста удобни за всеки предишен кмет в политиката на "ГЕРБ" е заложена коренна промяна за това считам че старите служители не пасват на настоящият момент аз съм за промяна в работата на администрацията в Китен. Все пак това е мое лично мнение. Тези "СТАРИ СЛУЖИТЕЛИ" са се окопали в администрацията и не желаят промяна за възхода на Китен.
21.
ДИВ
08.11.2011 18:21:52
Г-н Стойчо Георгиев, в предизборните обещания на адвокат Петров имаше и такава позиция, че ако бъде избран няма да уволнява, а лоялността в работата на специалисти с опит няма нищо общо с личните пристрастия по време на избори. Все пак, за служителите в Китен г-н Германов е трети общински кмет.
20.
Стойчо Георгиев
08.11.2011 18:15:40
Точно ВИЕ които се криете зад псевдонима Ние и Бре знаете най добре че всичко съм си платил при вас и вашите хора и за вашите заплати. За справка в Кметството попитайте ако желаете :)
19.
bre
08.11.2011 18:03:45
Уважаеми Господин Стойчо,а вие първо си платете дължимото па тогава давайте акъли на хората,дето си плащаме или смятате,че хората чиято работа е да ви събират наемите,а вие да не ги плащате са лоши заради това?Как смятате,следващите в администрацията ще ви ги прощават ли,а
18.
bre
08.11.2011 18:03:41
Уважаеми Господин Стойчо,а вие първо си платете дължимото па тогава давайте акъли на хората,дето си плащаме или смятате,че хората чиято работа е да ви събират наемите,а вие да не ги плащате са лоши заради това?Как смятате,следващите в администрацията ще ви ги прощават ли,а
17.
NIE
08.11.2011 17:58:16
хахахахаха,ми то си има органи дето проверяват кой как си е свършил работата бе ИНТЕРЕСНО.Ти да не би да си експерт по ревизии или нещо подобно или си икономист,кадър на Бургаския свободен университет ,дето с парите на мама и тати си купи образованието?Брей много спецове се навъдиха в наше село,цццццц
16.
Стойчо Георгиев
08.11.2011 17:55:50
Уважаеми Г-н Александър след като не сте от Китен а толкова години работите в Китен и се облагодетелствате от Китен и твърдите че служителките в кметството са прекрасни хора "МОЖЕ БИ ЗА ВАС ВЪНШНИТЕ А НЕ И ЗА МЕСТНИТЕ ХОРА" защо наричате избраният нов кмет адвокат Петров с доста гласове повече - НЕКАДЪРЕН!
В предизборните обещания на адвокат Петров имаше такава позиция че ако бъде избран ще работи с нов екип, тъй като старият екип не го подкрепи и едва ли би бил лоялен към него в работата.
Вие сте само лятото а ние сме през цялата година в Китен и живеем с проблемите на Китен и искаме като отворим врата на кметството да ни посрещнат любезни усмихнати и знаещи служители, който да решават нашите проблеми и да служат на гражданите и в помощ на кмета. За това аз подкрепям адвокат Петров новият кмет и заставам над неговата позиция. Се пак мотото е "ЗАЕДНО ЗА КИТЕН" а вие Александър защо коментирате за рушвети :) да не би да сте участвал в такава схема.
15.
мила родна картинка
08.11.2011 17:49:27
Колко си ИНТЕРЕСНО не знам,ама я ми кажи,кои сте тия ВИЕ и кои сте НАС дето сте толкова наясно с паразитите-да не ги въдиш тук там и що да няма мнение човека,те и тея дето дойдоха от майната си да гласуват за кмет на Китен хич нямаха място тук ама дойдоха нали????? И обърнаха вота и все пак ИНТЕРЕСНО внимавай какви квалификации слагаш за хората,па ако си толкоз курназ...пиши ги от свое име
14.
александър
08.11.2011 17:26:43
Ти поне си кажи името,или те е страх.
Имена няма да цитирам,но мога да ти кажа,че до сега никой не е взимал рушвети там.От сега нататък май ще се променят нещата.А и ти май искаш да се облажиш.
А ако кмета ви е толкова ербап,нека ги уволни като са некадърни.Ама така е по-удобно,нали?
"ЕТО ВИЖДАТЕ ЛИ?-САМИ СИ ПОДАДОХА ОСТАВКИТЕ."
Между другото-тези хора направиха така,че да има администрация там и тичаха да уреждат да станете град.Помислете китенци.Нямам нищо против кмета ви,но съм сигурен каква е целта му.Кмете,тези дето ги назначиш,и те ще искат дял от баницата
13.
Интересно
08.11.2011 16:54:31
" александър " след като не си от Китен си задръж мнението за "прекрасните хора и специалисти " за себе си, за нас е абсолютно ясно че са паразити. Кажи поне едно име на специалист в работата си с която е бил полезен ?
12.
александър
08.11.2011 16:43:00
P.S.Не съм от Китен,не се чуди кмете кой съм!От доста години работя там и смятам че познавам предисторията.Успех и дано си изкараш целия мандат,в което се съмнявам.Служителите в съвета са прекрасни хора и специалисти,но май не такива ти трябват ,а?
Подлостта няма да ти докара приятели,адвокате некадърен!
11.
дрън дрън
08.11.2011 15:43:32
Вярно бе,аз чух че искал оставки само в Кметството,баш на хората дето го отнасят за всичко-и по събрания и по улиците,ами що не иска на всички бе,че то и автогарата е на издръжка от нашите данъци!!Ааааааа,там не пипа,щото той управителя май негов човек,подкрепи го,а после разправяйте,че е справедливо и не е политически пристрастно това искане на оставки!!!Абе ейййй,Кмете-това да не ти е бащиния бе,да не ти работят тия хора на нивата,че ще гониш наред!Имам питане-ако някой знае да каже-Коя ли ще е новата секретарка?Ама нея да си избере-добре,но да изнудва хората,а после да казва че никой не е карал....не е ли нагло?Няма ли закони в тая държава?Ей,администрацията-само да сте си пуснали молби!!!!Нека ви уволни бе и го съдете!И що така всички под общ калпак-ако някой е недоволен от някого да каже.То па и ние сме едни идеалниииииииии,безгрешнииииии
10.
Интересно
08.11.2011 15:28:55
Я сега да видим всички паразити ли ще разкара от администрацията (:
9.
За Китен
08.11.2011 15:20:28
Господин Петров, бъдете справедлив и започнете чистката от ненужният и наработещ персонал на Автобусният терминал - освободете Управителя. Абсолютно излишна бройка за която плащаме ние данъкоплатците.
8.
ДИВ
08.11.2011 15:07:59
Между другото, дъщерята на Златка Ставрева ще бъде ли изметена от Общински съвет - Приморско? Нова власт - нови служители. Би трябвало както за едните, така и за другите. Щом не искат специалисти, а послушни паленца - да са им честити!
7.
местен
08.11.2011 14:54:15
НЕ АТАНАС ПЕТРОВ, А ЗЛАТКА СТАВРЕВА ЩЕ УПРАВЛЯВА КИТЕН. ЧЕСТИТО НА ПЕЧЕЛИВШИТЕ!!!!!
6.
местен
08.11.2011 14:53:45
НЕ АТАНАС ПЕТРОВ, А ЗЛАТКА СТАВРЕВА ЩЕ УПРАВЛЯВА КИТЕН. ЧЕСТИТО НА ПЕЧЕЛИВШИТЕ!!!!!
5.
мила родна картинка
08.11.2011 14:53:16
Що ли не се изненадвам?Ми то си е ясно,само дето се чудя-нов екип имал,че кога па тоя екип се е специализирал в тая работа,ми то те същите тези хора основаха администрацията там и знаят много добре за какво става въпрос-е,не са удобни вече-много знаят и трябва да си идат,та да си въртим коня както ни харесва .Сещате ли се за какво става дума????А че хората го избрали-избрали го някои и е вярно с външна помощ
4.
Катя Вълчева
08.11.2011 14:46:17
Катя Вълчева да си остане на работа като секретар в кметството.Така е справедливо щом е добра там.
3.
александър
08.11.2011 14:35:00
P.S.Не съм от Китен,не се чуди кмете кой съм!От доста години работя там и смятам че познавам предисторията.Успех и дано си изкараш целия мандат,в което се съмнявам.Служителите в съвета са прекрасни хора и специалисти,но май не такива ти трябват ,а?
Подлостта няма да ти докара приятели,адвокате некадърен!
2.
дядо Йоцо
08.11.2011 14:29:25
NO COMMENT
1.
александър
08.11.2011 14:29:25
Ами какво пък,обещавал е човека преди изборите постове.Ами сега?Трябва да си изпълни обещанията.Та нали трябва да свърши работа после и на търговците,които докара от цяла България да гласуват за него.Трябват му свои хора,верни.И за работа и за далаверки :)
  Добави Коментар
По какво си личи, че мъжът е готов да скъса с вас Признаците не винаги са ярки и набиващи се на очи, но има някои, които не са за пренебрегване  Диета с ориз: как бързо и вкусно да свалите излишните килограми Ще дaде резултaти сaмo aкo следвaте някoи прaвилa
Ударно начало на декември ще имат тези 3 зодии – няма кой да ги спре Кои са тези зодии, за които звездите обещават ударно начало на месеца Ванга й помага Раева е като преродена
Русия и Украйна си размениха телата на стотици загинали Ужасът на войната е голям Правя тази рецепта за Тюрбан сарма от 60 години – срам не срам, мога цяла тава да изям! Всичко е много просто – смесваш и пълниш листата
"Нас не ни броят за живи" Лоша констатация за България Сделките с имоти стигат 10 млрд. лв. Очакват нови ограничения за ипотеките догодина
Роналдо акостира до България? Турски гранд иска футболната звезда Разкри си душата Звездата Кидман се страхува от смъртта
Тези думи на Гунди са велики Аспарухов наистина е давал сърце и душа за България, както е рефренът Футболен съдия се самоуби Трагедията се случи в Русия