Главен редактор:
Катя Касабова, email: k.kassabova@flagman.bg
Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!
Филип Морис Интернешънъл отчита 27.2 милиона потребители на бездимните си алтернативи
19.4 милиона от тях са преминали изцяло на IQOS и са спрели цигарите
Филип Морис Интернешънъл представи финансовите си резултати за второто тримесечие на 2023 г. и обяви, че 35% от приходите на компанията вече идват от бездимни алтернативи. Потребителите на IQOS по света са се увеличили с 1.4 млн. спрямо предишното тримесечие и към днешна дата са 27.2 млн., а 19.4 млн. от тях са преминали изцяло на продукта и са спрели цигарите.
Бездимните алтернативи на компанията се продават на 80 пазара по света, а най-голям е растежът на сегмента в Европа и Япония. В регион Европа компанията е напът да достигне 12 млн. потребители, като традиционно Рим се представя изключително добре с пазарен дял от 28%, а Вилнюс запазва впечатляващия дял от над 40%. Стабилният напредък, отчетен в Лондон и Мюнхен, също е добър знак за тези 2 ключови пазара. В Япония пък бездимните алтернативи представляват 75% от приходите на Филип Морис Интернешънъл за първото полугодие.
„Обнадеждени сме от факта, че все повече държави приемат дългосрочни акцизни планове, предвиждащи ясно разграничение на бездимните изделия. Над половината от държавите членки на ЕС вече са въвели такива дългосрочни планове“, казват от компанията.