Скандалът с пържолите е еманация на некомпетентността в туризма, смята известен бизнесмен
Скандалът с пържолите е еманация на некомпетентността и липсата на ангажираност и експертност в туризма. Това обяви бизнесменът Николай Банев, който има сериозни интереси в сферата на туризма в публикация в социалните мрежи. Той е възмутен от действията на министерството на туризма и липсата на експертност.
"Министерството на туризма е призвано по презумпция да осъществява дейност, неприсъща на Комисията за защита на потребителите. Министерството на туризма е орган на държавната власт, който би трябвало да синхронизира усилията на министерствата, осигуряващи функционирането на туризма като витрина на Република България и един от важните приходоизточници в бюджета.
Уви,явно в това министерство не са наясно със задълженията си и с важните за бранша проблеми. Скандалът с пържолите е еманация на некомпетентността и липсата на ангажираност и експертност в толкова важен за икономиката сектор.
Министерството на туризма за пореден път доказа чрез изявленията на Министъра си, че е твърде далеч от проблемите на туризма. Разбитите пътища, монополните полети в и до РБ на фантастични цени, неадекватната концесионна политика, рекета над белия бизнес в бранша и толерирането на сивия чрез затваряне на очите (разбирай корупция), хайдутлука на масовите проверки(отново разбирай корупция), водят до стрес в сектора.
А той има колосални проблени
- липса на подготвен персонал
- липса на бърза и евтина възможност за привличане на персонал от чужбина(най-вече от българските общности в чужбина)
- Липса на адекватна данъчна политика
- Липса на закрила на инвестициите
- Липса на подкрепа от местните власти,свързана с разрешителните режими и стимулите.
- Практическа недостъпност до банкови кредити.
- Неразвит пазар на финансови инструменти за развитие на туристическия бизнес.
Като обобщение на проблемите искам да заявя: Министерството на туризма да се опита да повиши компетентността си. Да се вгледа в проблемите, но и в постиженията на сектора. Да се опита да привлече сътрудници, които да отворят очите на министерството за иновации и агресивна реклама на българските предимства. Както и за отпор на нелоялната външна конкуренция… Това е нужно сега,в разгара на летния сезон. Скъпи пържоли винаги ще има.Както и евтини"
Да опише как се фалира и разпродава предприятие...купено с народни пари....