Равда привлича туристи заради спокойните плажове, мениджър сравни морето с тепсия
Плажовете ни са тихи и водата в морето е равна като тепсия благодарение на мястото ни в залива. Това е най-голямото предимство на Равда, каза пред БНТ Любо Липчев - генерален мениджър на най-големия хотел в курортното село.
„Това, което бе Равда преди 30 години, няма нищо общо със сега. Логично е на фона на промените, които се случиха навсякъде. Малко носталгия има по детските лагери, но в момента заради развитието на Равда като курорт с международно значение, което се случва благодарение на големите търговски комплекси, селището стана туристическа дестинация. Това допринесе много за развитието на региона“, добавя той.
„Равда предлага по-изгодни условия за нощуване, изхранване, но същевременно се отличава с това, че тук е тихо и спокойно. Ако някой иска да съчетае спокойна почивка и забавления с шумния, както всички знаем, Слънчев бряг, Равда е мястото, което би избрал“, заяви Липчев.
„Конферентният туризъм е един от начините за удължаване на летния сезон. Това се случва в хотели, които имат такива възможности. Той обаче изисква повече усилия и познания, за да бъде осъществен както трябва“, добавя той.
„Най-много при нас са поляците и румънците. Ние сме заложили на семейния туризъм. Пристигат семейства с по две-три деца“, разказва мениджърът.
„За съжаление по-голямата част от персонала са чужденци заради това, че пазарът ни се изчерпа, а има големи рестрикции за нашите деца между 16 и 18 години. Поради това много трудно хотелиерите наемат младежи на работа, а те са огромен потенциал“, добавя той.
„Няма логика в учебни заведения, в които се учи туризъм, да има изпити през юни, юли или през декември и януари. Те трябва да работят през това време“, каза още Любо Липчев.