Вашият сигнал Връзка с Флагман
Управител:
Веселин Василев, email: v.vasilev@flagman.bg

Главен редактор:
Катя Касабова, email: k.kassabova@flagman.bg

Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!

Първо във Флагман.бг: „Черноморец 1919“ влиза в професионалния футбол, връща се на „Ефбет Арена“

Стадионът вече не изглежда толкова добре, но ще бъде стегнат и приготвен за мачовете от Втора лига
Ключови думи: новини, Флагман, Черноморец 1919, Бургас, Втора лига

ФК „Черноморец 1919“ е новият член на Втора лига, научи Флагман.бг от собствени източници в Българския футболен съюз. "Акулите" заместват ОФК "Несебър", които се отказаха от участие в професионалния футбол.

Решението е взето току-що, а в бургаския клуб е задействат екшън план за професионалния футбол.

Както Флагман.бг писа ръководството има подсигурен бюджет.

Ясен е и новият треньор – млад, много амбициозен и кадърен специалист, който ще бъде представен утре. Той ще има свободата да направи селекция и изгради боеспособен тим за Втора лига.

В „Черноморец 1919“ не си поставят нереалистични цели и тази година ще се стремят да се превърнат в един от факторите в дивизията, а догодина да следват по-високи цели.

Флагман.бг узна и още една страхотна новина за футболните фенове в Бургас – „Черноморец 1919“ е на път да се върне на стадион „Ефбет Арена“. Разговорите са в напреднал етап, предстои подписване на договор, научи наш репортер.

В същото време ще продължат и инвестициите в базата в кв.“Долно Езерово“, плановете са да се изгради страхотен футболен комплекс, който да приема срещи от най-високо ниво.

60
Коментара по темата
60.
До 57
23.06.2023 14:37:17
Защо не вземеш да им направиш една среща на Чиликов и ръководството пред медиите да се разбере защо си е тръгнал? Ще играят на Лазур в Б гр., не са тръгнали да хвърлят пари за наеми там, а да си ритат във В гр., Мисленето не ви е силна страна на вас
59.
до 52 N
23.06.2023 13:59:22
Младеж, когато Черноморец имаше англисйкси сектор, ти дори не си бил плануван. Нефтохимик беше втория отбор на Черноморец и служеше да ни захранва с футболисти. Публиката в града ни не познаваше делене. Когато играеше Нефтохимик, агитката ни беше там. То и други нямаше. Гат се пръкнахте покрай Порточанов ли си помисли, че сте фактор ве ? Вие си бяхте явление като Лудогорец, но далеч по-недалновидно. Гат ви направиха вход от 2 лв. и спряхте да ходите на мач.
58.
до 57
23.06.2023 13:46:35
Нейко ща ина кат жина и ща скубя под мишника
57.
Нейко
23.06.2023 08:40:41
На Лазур няма да се играе. Феновете са против. Така казва един почетен фен, който обикаля града. Ръководителката също е против, тъй като за нея Събев и Киряков са престъпници, а тя не е....
Те заради Лазур изгониха Чиликов и в какъв ли не го нареждаха. Какъв Лазур, няма Лазур
56.
до Баба Пена
22.06.2023 23:55:12
Бабо Пенооо, няма сА прайш, ти беше първа наредена за чушкопеците!
55.
Баба Пена от Акациите. Комлука е друг квартал, сел
22.06.2023 15:58:24
54 е напълно прав. Да те забраавмя чушкопеци, микровълнови фритюрници и тем подобни глупости от порточанов и в същото време на другият стадион се плащаше вход да гледаш по-слабият моментно отбор.
Селяните само това чакаха, така и пълниха стадиона, фенската им култура беше, Портос да им направи шалове, знамена и да ги разхожда безплатно по стадионите, докато той цоца за 5 живота напред от Нефтохима.
КЗМ
54.
До 52
22.06.2023 09:41:18
Ами, лек тя бургаската публика си беше кТо пловдивската , че и по - добра . После се появи порточана с неговите безпалтни билети и селяните тръгнаха на юруш . След това и самия град се напълни с дурета . Тва е живота неможеш да спреш движението . Факта е , че и двете публики са леща в момента си е единствено заради нас .
53.
до 52
21.06.2023 15:53:56
млад си явно но ваща агитка е създадена от черноморци ако не е от тях си признаваш, че си каменовки и нямаш нищо общо с бургас
52.
<N>
21.06.2023 10:32:51
Искам да разбера какъв латекс пият шараните. Толкова добре ви действа, че халюцинирате агитки, английски сектори, кой какво бил създал, леле майко!
Истината е, че ако имаше един отбор и този е Нефтохимик, в Бургас щеше да има публика с размерите на пловдивските, а не сега да има колкото наши и шарани, толкова говеда и чорби.
51.
До 49
21.06.2023 08:44:32
Мен не ме слагай в това число, аз не съм част от шепата останали председатели, не четеш ли, не им трябват такива като мене дето не си хвърлят шаловете!?
50.
Футбол история
20.06.2023 22:33:53
До 49
Също така е истина , че те направиха агитката на Нефтохимик навремето и по старите фенове на Нефтохимик бяха фенове на Черноморец . Не е правилно ,че са една шепа хора ,ако се обединят и се разберат помежду си , ще са доста хора. Бургас е пълен със техни фенове , но не искат там или там да домакинства отбора . Ето пак нещо една част не искат на Лазур и ще бойкотират домакинствата.
Явно си бил и ти на мачовете на Черноморец и можеби фен.
49.
КЗЧЦ
20.06.2023 22:21:07
Истина е, че на мача се хвърлиха шалове, но не всички. Също така е истина, че агитката на ЧЦ е първата в България. Още от 70те е английският сектор, но какво от това като днес сте една шепа хора?!
48.
До 47
20.06.2023 19:36:17
Лъжа ли бе тиквеник ? Нали съм розов, айде отречи, че го е нямало тоя мач с Черно Море, на който си хвърлихте шаловете! Отречи и факта, че в периода 2001-2004/05 докато не се създаде Черноморец 919 агитката не посещавахте мачовете! Гледам българския език ти е "силна" страна, как да имаш акъл да ми отговориш! Ей отивай си да гледаш Черноморец Долно Езерово и Събев partnership част 2, после плюй пак куцо кьораво и сакато, че ти е виновно, че си излъган и прави там пак 3-4 год бойкот ... изхода от мача е ясен, филма сме го гледали!
47.
До 46
20.06.2023 18:51:20
Ей розов мазен миндил,що не са клизмираш
46.
До 44
20.06.2023 17:16:07
Божее, Божее, прибери си версиите :D Ама къде ще ти трябват фенове като мене я, надиплили сте ги, гледам само млади и боеспособни пичове, мазута като ви види трепери! Добра стратегия да се върнат хората на стадиона няма проблем! Ами да моралист съм, като искаш да си стабилен трябва да имаш някакъв морал и някакви принципи, а не да казваш на черното-бяло! Да си затворя очите колко пъти - Дражев като продаваше мачове ходих, подкрепях си отбора с искрицата надежда да вземем някоя точка да се борим за оставане (вие къде бяхте не знам, да приемем, че е било бойкот), като направи билета по 3 лв за мач от Б група 2003 година ако не се лъжа, пак си затварях очите и си събирах пари от джобните да ида на мач (вие страхотните фенове къде бяхте пак не знам, да приемем, че бяха гладни години и бойкота продължава), като се създаде кавър версията Черноморец 919 в последствие ПСФК Черноморец пак ходих, е плащах си по 10 лв билет, по едно време и абонаментна карта имах, ама нищо нали идеята е да възродим традициите и да си върнем традиционната емблема и историята, и да си подкрепяме отбора - сценария същия като с Дражев, тръгнахме като аслани и завършихме насрани ... сега какво старата песен на нов глас, ами това не е затваряне на очи вече, а въртене на гъз! Е аз обаче не съм върти гъзец! Вие като искате оставяйте се да ви правят на шматки! А между другото си спомням един мач на нашия стадион с Черно Море през далечната 2001 ли, 2002 ли, нещо такова ми се върти, възможно е да греша годината, видимо уреден мач в тяхна полза, само да питам ако случайно си от по-старите фенове - хвърлихте ли си цялата агитка шалчетата на Черноморец на терена? Нито съм видял мазути, нито папагали, нито марули, нито чорбари и говеда да правят подобно нещо, нещо повече феновете на Ботев Пловдив по времето на ерата Христолов бяха на стадиона, подкрепяха отбора и си изразяваха активно позицията, за разлика от първата агитка в България, тази на Черноморец, която си изостави отбора! Добре, че не ми е нужна вашата измислена организация дето всеки ако го питаш е тартор и председател на фракция или сдружение за да си обичам отбора, макар както казах- само на цвят и емблема го докарва, пък и нямам намерение да те питам въобще, ако реша да дойда на мач (на ст.Нефтохимик, Лазур или както там вече се казва или на такъв, който е по-близо до сметището в Братово и Нефтозавода, отколкото до пристанището и морето, няма да е)! Айде със здраве и мислете как ще надвикате Добруджа Добрич, че и те повече от вас, понеже ние не ви трябваме!
45.
Георгиев
20.06.2023 15:41:49
Акулите в атака. Време беше да имаме отбор поне в Б група.
44.
до 43
20.06.2023 12:34:08
Слушай моралист, и аз не съм окей да сме на лазур, но друг вариант няма той е временен, до такава степен се докара бургаският футбол, че за някои неща трябва да си затвориш очите, а колкото до твойто идване стой си пред вас на дивана, такива фенчета не трябват никому
43.
До 31
20.06.2023 04:51:07
Като ти чета шопския диалект пък на тебе ти личи от далеч, че си "кореняк" фен на градския отбор! Заради такива като тебе един нов човек няма да дойде на мач на Черноморец! Няма кво да ти се обяснявам на теб специално, мога само да ти кажа - за връщането на стадионите ходи да ревеш на кмета и на общинарите, аз нищо не съм давал, че да връщам! Мен ме интересува ст.Черноморец, и някаква адекватна програма за развитието на отбора, а не да правим свинщините на ЦСКА-Литекс, Дражев, Събев, Нефтохимик в тва число с всяка година наново да почваме отначало и т.н. И преди да даваш определения кой мазут и кой не, замисли се с изказа си, разсъжденията си дали в момента не заприличваш на тях, това решение не внася ли разделение във феновете на отбора, който и без това е страхотно посетещаван от към публика! После отбора фенове нямал, що не хлдели и т.н. кой да дойде, аз не съм чул фен на друг отбор да му е ОК, да домакинства на стадиона на врага! Май не аз съм мазута ...
42.
*********
20.06.2023 02:22:37
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.
41.
Bs
20.06.2023 00:28:10
Хуу че има някаква новина за отбора на града за да се преброят розовите утайки с коментарите. Че и клетви кой да пукнел. Аз нямам нищо против да си играете на площадката зад блока. Желая ви го доживот. Или поне докато не се задавите в собствените ви плюнки :))))))
40.
до 39
20.06.2023 00:25:28
Дам, готови сте за членове на ПП, всичките ви "червени линии" са според ситуацията и изгодата ви. Айде дано този път поне веднъж успеете да напълните един сектор на ст. Нефтохимик.
39.
До 38
20.06.2023 00:10:42
Въпрос? Когато първия в групата се откаже от участие, кой от групата трябваше да го замести? Втори въпрос: От няколко години втора лига се попълва от вторите дори, трети отбори в групите те служебно ли са вкарани? Колкото до вашия стадион само за малко ще го ползваме, после ви го връщаме.
38.
до 37
19.06.2023 23:46:43
Аз по-развален български от този в коментарите на 15 и 16 не виждам. А те очевидно са цаци. НО на вас този език ви е ясен, все пак сте масово от "квартала до стадиона ви" пълен с мургави жители.
Единствената злоба, която будите в нас е от факта, че пак се глАсите да играете на нашия стадион. За влизането ви в Б група "по втория начин", след толкова лай , че никога няма да го направите така, по-скоро буди съжаление и снизходителни усмивки. Айде успех в Б група.
37.
Кзм оле!
19.06.2023 23:34:20
По голямата част от феновете на Черноморец няма да подкрепяме отбора на домакинските мачове на стадион "Ефбет Арена" . Посещението на домакинските мачове , ще се възобнови от наша страна , когато клубът не се състезава там. Въпрос на време е просто...
Успех на клуба и ръководството
И за розовите утайки от Нафтекс, които се опитват да пишат на развален български : гълтайте розови к**ви смешни както винаги ,това го правите най добре , злобни гастарбайтерки и труженички.
Само Черноморец оле
36.
Ахахахах
19.06.2023 22:34:15
Шараните ще ме уморят от смях.Разправяха наляво и надясно как сме влизали по втория начин сега са се превъзбудили.Вмирасани цаци ние влизахме така за да не си губим времето из долните групи вие влизате,защото не може да влезете понеже сте убитаци.
Ще се видим догодина в В група и пак ще сте наведени.Дано имате късмет вагонаджия да пукне и директно към окръжните та да ви се размине.
35.
бате Гого
19.06.2023 22:15:01
Селяндури не разбрахте ли че стадиона на Черноморец Бургас е в квартал Акациите, мазутите да си играят на Арената ефбет.Само Карабаир!
34.
бате Гого
19.06.2023 22:13:54
Селяндури не разбрахте ли че стадиона на Черноморец Бургас е в квартал Акациите, мазутите да си играят на Арената ефбет.Само Карабаир!
33.
1919
19.06.2023 20:51:33
Не е прост мазут,а от една клика фейсбук мрънкачи,чул недочул и изчакаш тука един коментар,който няма много общо с истината,простено му е.Ще ме попиташ как познах ли?Много просто,пише грамотно,значи не е розов
32.
Фиууу
19.06.2023 20:50:13
За пореден път го казвам, сега под друго име:Футбол в България не трябва да има.Щом като толкова много години не може да се изкара национален отбор,който да побеждава държави като Албания, Литва,Малта, Грузия, Азербайджан, Лихтенщайн, Молдова, по-добре закривай.Няма сми.Ами ако утре се паднем в една група с Япония,какво правим?
31.
До запалянко
19.06.2023 19:59:53
Ей прост мазут,айде върни двата стадиона бе смотаняк.Затова цел живот ще си бъдете селското отборче завистливо.Миришеш на ти я и мазут от всякъде,зелен чаршаф
30.
До 1919
19.06.2023 19:53:10
Дали си ме виждал на стадиона или не, не е толкова важно като цяло, по-важна е причината, а тя е ясно написана! Това е моята лична причина, а така като гледам стадиона пръска! Не се заяждам просто казвам факти! Освен това майната ми на мен и моето мнение, къде е спортен Бургас, на времето стадионите тука пръскаха! Жалко е ама до там ни докараха, просто казвам че един и същи сценарии вече колко години!
29.
Трезвеник
19.06.2023 18:33:30
Имаме баскетбол, волейбол, плуване, борба и т.н. на отлично ниво. Сега и футбола се възражда. Нищо не е загубено. Трябва да стимулираме бизнеса, за да върви и спорта. Общината трябва само да не пречи.
28.
*********
19.06.2023 18:31:22
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.
27.
До 1919
19.06.2023 18:28:11
И все пак е много прав!
26.
1919
19.06.2023 17:51:52
До Запалянкото:Не съм те виждал на стадиона от 2 години. Запалянко си по групите във фейсбук
25.
Запалянко
19.06.2023 16:53:25
Ще ме прощавате, ама това са пълни простотии! Колко години се подвизаваме във В група и все нещо не ни достига, ами щом не сме се класирали първи, какъв да го дирим в профи футбола, пък било то и в България! Другото, което е - на Нефтохимик се смеем, като тях ставаме! Значи колко години го осъждаме това нещо, че не се извървява някакъв път ами директно се купува лиценз или се придобива с отказване от участие или обединение и сега оп, айде и ние! В края на краищата ще си изгради ли Черноморец някакъв нормален принцип, по който да се работи или ще я караме като всяка еднодневка в професионалния футбол!? После се питаме защо ги няма хората на стадиона, ами как да ги има, уж ще вървим някакъв път, взимаме право щото някой се отказал, уж пари за наем нямало да си играем на нашия стадион, сега оп, ще сключваме договор за ст.Нефтохимик (за мен това си е стадиона на техния клуб, ние си имаме)! Със същия тоя дето ни прееба, сега пак ще си стискаме ръцете! И какво очаквате да се случи уважаеми г-да привърженици като мен на Черноморец!? Или ще играем тото или сме изпаднали още същия сезон! Къде беше тоя спонсор толкова време, сега изведнъж изскочи, че Черноморец успя да се върне в професионалния футбол! Като са покапали парите
, ей го на ст.Черноморец, да кихаме на синдиците клуба и общината, и малко по малко да си го стягаме и вазвърнем, а не да игрем по стадионите на сулю и пулю на село и на тези дето ги нареждаме! Не е моят Черноморец това, моят Черноморец, слаб-силен си играе на неговия стадион с футболисти основно излезли от школата, с правилния начин на работа, а не с незнайно как придобити лицензи и да си въртим задника на 180 градуса! Иначе аз лично и на феновете на двата отбора пожелавам здраве и късмет!
24.
Заради некадърно управление
19.06.2023 15:12:11
Изгубихме стадионите и Колодрума.
Така,че радваме се и на малкото хубаво в тоя заспал град.
23.
*********
19.06.2023 14:47:22
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше вулгарни, нецензурни или обидни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
22.
Боклука Събев
19.06.2023 14:44:06
Ония боклук Събев не е ли в затвора с другия боклук Киряков ???
21.
Бургазлия
19.06.2023 14:34:29
Демек ще играят на стадиона на нафтата, а техния ще буренясва. Баси.
20.
Да
19.06.2023 14:31:18
Ето това е добра новина за бургас. Херо да поема Акулите и да вървят напред. А иначе жалко беше, може би най хубавия стадион в БГ да не се използва. Под наем да го ползват не е решение.Общината трябва задължително да го купи за футбола в бургас.
19.
Възмутен теляк
19.06.2023 13:44:03
Бетове и арени да искаш в България. Затова сме на това деридже.
18.
оффф...
19.06.2023 13:34:17
Живея до стадиона.
Това е ПРЕКРАСНА НОВИНА
Кварталът ще продължава да бъде тихичък
17.
до Цацата
19.06.2023 13:27:53
Цаца, вашия спонсор не е ли Уинбет? Как ще играете на Ефбет арена сега? Ако утре вие виснете пред Общината, кво правим? А за милиони, крадене и изпадане може да реферираш към Ч-ц на Балъков, Бобич и Събев. Апропо, колко пари е дала Общината на Нефтохимик за изминалия сезон?
16.
До мазута с 10
19.06.2023 13:22:48
Туй висене пред общината е ваш патент бе мазен. Вие сте чакате само наготово. Едно теренче затревили ли сте сами въобще ? Където офисите само пари искате, трошите и после под прозореца на кмета искате пари. Черноморец е градския отбор, Нефтохимик е отбора на новодошлите в града.
15.
ввъй въй до 10
19.06.2023 13:19:13
ти сериозно ли говориш за стадиони и разходи и т.н, та не бяхте ли вие които от изпадащи в Б група ви поканиха в А е розов, и с не нзма колко млн изпаднахте, и да те светна стадиона се казва ефбет арена, децата ще го запомнят така поне докато не го бутнат
14.
Адидас
19.06.2023 13:17:18
Отборът на Крумовград ще играе в А група , Кърджали и Враца имат там отбори , а ние се радваме че Бургас , поради отказ на Несебър , може да има отбор в Б група.
13.
Кривак
19.06.2023 13:13:19
По добре да не се излагат, не стига, че влизат през задната врата ами и на стадиона на мафиотите от Нефтохим ще играят.
12.
до 4
19.06.2023 13:11:58
Ти гледай как с деца от Бургас се печели А окръжна с разлика. А после може и да се засечем за малко във В група. Да гледате децата на Бургас срещу северно македонци и разни афро-американци.
11.
Zapoznat
19.06.2023 13:11:54
Талант от всякъде е Ангел Стойков.
Даже май е отказал на Реал Сосиадат, заради шараните.
10.
СмЕх
19.06.2023 13:07:10
Еми, да им е честито на цаците. Основното им ядро по-възрастни фенове вече беше започнало да забравя кога са играли в профи футбола. Сега ще могат да заведат внучетата на ст. Нефтохимик :). Интересно ми е онзи шаран, дето мантрата му е за "незаслужените" успехи на Нафтата, дали сега се е подмокрил от кеф за служебното класиране? Иначе наистина им пожелавам да са си разчели добре разходите, че да не виснат като просяци пред Общината. Тогава съвсем ще им угаснат опорните точки :).
9.
1919
19.06.2023 13:04:45
Мазен вой безвазелинов
8.
Делфин
19.06.2023 12:59:16
Акули кажете добре дошъл на новия благодетел - Недялко Москов
7.
Тити
19.06.2023 12:53:53
Треньор Ангел Стойков.
6.
Един е градът,отборът е син
19.06.2023 12:42:08
Обичам го аз - Черноморец 1919 -Бургас!
5.
охх
19.06.2023 12:39:28
Голям кеф как се бърка в дуоките на някои хора и тоз без вазелин, дълбоко ама много дълбоко
4.
Зелено-розови смешки
19.06.2023 12:31:05
Този клуб държи лиценза вурху името и емблемата и следователно е правоприемник на 1919! Извървя си голготата от окръжните групи до втора лига и, за разлика от едни други, без да се обединява и да ползва чужди лицензи. На 3 точки от първия в групата и след неговото отказване, участието във втора лига е напълно редовно. Вие си гледайте А окръжната, че тепърва има да страдате...
3.
*********
19.06.2023 12:14:57
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържа недоказуеми твърдения, касаещи конкретни личности.
2.
Х
19.06.2023 12:14:04
Черноморец 31919 Долно Езеро да си играят в Долно езеро ! В Бургас не са желани ,освен в комлука където им е мястото!
1.
Читател
19.06.2023 12:12:10
Имам някакво предчувствие, че новият треньор ще е Христо Янев.
  Добави Коментар
Без паника! Зимата смалява пенисите с 50% Просто влезте в топла стая или си вземете хубава топла вана и ще се оправите, посочват експерти 6 начина да разберете дали връзката ви с любимия е реална или е просто илюзия Това вълшебно чувство „любов от пръв поглед“ може да не е толкова истинско
4 зодии, които обичат да симулират щастие Ето кои са те  Най-вкусната и мека домашна питка с мак и сусам Вижте рецептата
Храните, които борят стреса, напрежението и безпокойството Тези храни и напитки ни помагат да се отървем от негативните емоции и да си дадем поне малко спокойствие Тийнейджъри нападнаха продавач е столичен мол 16-годишните хулигани избягали, извикаха полиция и линейка в търговския център
Йордан Цонев: Санитарният кордон не ни притеснява Ние не сме участвали в нито една коалиционна конфигурация, когато Бойко Борисов е бил премиер, заяви още той Ще донесе ли новата седмица затопляне на времето Над планините ще бъде предимно слънчево с разкъсана облачност
Общините борят боклука с вдигане на промилите Повече с 2000 тона Дянков: Много вероятно е да влезем в еврозоната през 2028-2029 година Инфлацията, дефицитът и още други дупки са все още спънка за влизането ни в еврозоната, посочва екс финансовият министър
Официално зарязва чалгата, ето с какво ще се занимава Ромският славей прохожда в актьорството Отиде си режисьорът, обучил Иво Димчев, Нети, Орлин Павлов, Елена Петрова Творецът Николай Георгиев основа легендарния Театър-студио 4ХС и Театър – лаборатория „Алма Алтер"