Варналии признаха с мъка: Дишаме прахта на Бургас, задмина ни като малка гара
По качество на живот Бургас вече е изпреварил вечния съперник – морската столица, показва проучване на Движението за национално единство и сигурност за развитието, цитирано от варненския сайт Petel.bg. Проучването дава и оценка на местната власт в рамките на 7 подбрани показателя. Освен по качество на живот, Бургас бие Варна по почти всички останали критерии. Изненадващо е, че единственото, по което градът ни изостава, е усвояването на европейски средства - показател, по който община Бургас обикновено се сочи за един от отличниците в страната. По ефективност на администрация, финансова стабилност, коректност на провеждане на обществените поръчки, работа на местната власт и инфраструктура обаче Бургас вече е далеч пред Варна.
Така е в Бургас... ...и така във Варна, сравнява сайтът
|
68
Коментара по темата
68.
hydnduxpsmh
05.11.2011 21:01:50
AfuUU9 , [url=http://wprjivqebbot.com/]wprjivqebbot[/url], [link=http://qrswusnmembd.com/]qrswusnmembd[/link], http://bzhgfvxwxujj.com/
67.
kiwinskp
03.11.2011 18:38:44
8iuMhm <a href="http://pnmvpdhknuql.com/">pnmvpdhknuql</a>
66.
gldmrvho
29.10.2011 18:51:47
SMd6sW , [url=http://drcioysgybdt.com/]drcioysgybdt[/url], [link=http://lolsifendbmr.com/]lolsifendbmr[/link], http://kbxrxbovwyli.com/
65.
khvhbvpuhmu
28.10.2011 16:17:59
O8dwzN <a href="http://neaptdksgetp.com/">neaptdksgetp</a>
64.
Star
27.10.2011 16:09:44
You've got it in one. Couldn't have put it bteter.
63.
Добрин Георгиев
22.10.2011 00:22:49
На мен не ми пречи, че е в една масонска дружинка с Красимир Стойчев и арестувания съдия Атанас Вълков, нито пък че е осъден за контрабанда. Не ми пука, че е в далавера със земя край морето, включена в Натура 2000. Нито пък ми пречи че е комбина с един заместник кмет и четири години разплакаха майката на строителния бизнес.
Аз съм просто парче с промит мозък и ще гласувам за магаре ако трябва, стига да е от "наште". Ако блесна много сега, може и мен да ме вземат на добре платена служба.
Аз съм просто парче с промит мозък и ще гласувам за магаре ако трябва, стига да е от "наште". Ако блесна много сега, може и мен да ме вземат на добре платена служба.
62.
Вилизар Георгиев
20.10.2011 19:53:09
Колкото и глупости да си говорите, истината е една и тя е, че няма да има балотаж, Николов е кмета.Хора гласувайте,нека не оставим платени гласове да решават съдбата ни.Да дадем мощно рамо на кмета Николов! Да не оставяме днешната работа за утре!
61.
Сияно,
20.10.2011 18:27:07
Започни с твоето истинско като призоваваш другите да си пишат имената.
Нали си много смела, хайде кажи си най-накрая коя си и стига си спамила из целия сайт да лееш блудкажи за Николов.
Ей затова тези с глави на раменете, не ви вярват. Всичката ви е такава една задкулисна, притворна, подмолна и много лъжлива.
Нали си много смела, хайде кажи си най-накрая коя си и стига си спамила из целия сайт да лееш блудкажи за Николов.
Ей затова тези с глави на раменете, не ви вярват. Всичката ви е такава една задкулисна, притворна, подмолна и много лъжлива.
60.
Сияна Ненкова
20.10.2011 14:12:39
Поне имайте доблестта да пишете от личните си имена! Този цитат важи за взички вас знайни и наезнайни плювалници : "Кампанията ни беше много искрена, без нито една обидна дума към моите конкуренти, за разлика от тяхното поведение спрямо мен. Отдавам го на безсилие на идеи“
Много точно казано в неделя ще запеете друга песен, защото Бургас отново ще избере Д.Николов и с право!
Много точно казано в неделя ще запеете друга песен, защото Бургас отново ще избере Д.Николов и с право!
59.
Милан Тодоров
20.10.2011 10:53:14
Малко ми тъпо като видях в новините днес , че ще има балотаж и в Бургас , но все пак .....ГЕРБ , ГЕРБ ,ГЕРБ.....да живее Николов .....само НИколов......УРАААААА
58.
Милан Тодоров
20.10.2011 10:41:38
Никога повече, САМО ДИМИТЪР НИКОЛОВ! Да решим всичко със замах на 23 октомври! Никакви балотажи!
57.
Сияна Ненкова
20.10.2011 10:30:05
Ние от общинска администрация Бургас сме твърдо зад Г-н Николов.Ако не е той кмет......лошо.Да ни е жив и здрав.Да пребъде оше 100 години.
56.
БББ
20.10.2011 10:29:24
То и Бургас щеше да си остане с надубчените и разбити улици ако Пиян Костадинов беше спечелил изборите. Вярно има напредък но шибаното блато в центъра продължава да си стои!!! И плажът продължава да си е мизерен : (((
55.
Добрин Георгиев
20.10.2011 10:25:53
Да живее г-н Николов.УРАААААААААА ГЕРБ , ГЕРБ ,ГЕРБ, ГЕРБ , даживее г-н Николов
54.
Вилизар Георгиев
20.10.2011 10:22:49
Ура за г-н Николов.Три пъти Ура за г-н Николов...........и още три пъти Ура за г-н Николов
53.
Вилизар Георгиев
20.10.2011 09:13:12
Бургас настигна Варна,вечната конкуренция и всичко това е благодарение на Димитър Николов.Щом и варналии го признават, значи спор няма Николов е нашия кмет,да покажем,че сме доволни от него като гласуваме на 23-ти и го изберем без балотажи! Бюлетина номер 2!!!
52.
3ан3ибар
20.10.2011 09:07:59
"Варнаа - пристанищее на Шумееен"!!!
=)))
=)))
51.
статии в сайт
20.10.2011 03:33:44
Бургас нищо не е изпреварило. В град където корумпиран началник на ОДМВР си прави каквото иска с хората и диктува на медийте какво да пишат не е град за сравнение.
Това е платена медийна сензация за
Това е платена медийна сензация за
50.
Добрин Георгиев
20.10.2011 01:53:52
. По качество на живот Бургас вече е изпреварил вечния съперник – морската столица, показва проучване на Движението за национално единство и сигурност за развитието, цитирано от варненския сайт Petel.bg. Ето, дори варналии оценяват колко сме напреднали благодарение на Николов .Всеки разумен човек в Бургас ще гласува за Николов ,който е гарант за развитието на Бургас.
49.
Добрин Георгиев
20.10.2011 01:50:25
Николов е нашето светло бъдеще .Призовавам хората на 23-ти в деня на изборите да отидат и да гласуват за Николов, ако искат Бургас да продължи да се развива както до сега. БЮЛЕТИНА НОМЕР 2
48.
Милан Тодоров
20.10.2011 00:35:13
Доста интересно и в крайна сметка Димитър Николов най-добрият кандидат за кмет в град Бургас! С вас сме господин Николов!!!
47.
Кирчо Йорданов
19.10.2011 21:35:54
Щях да забравя - и вземи я уволни накрая Сияна Тръткова, че гледай в какви филми те вкарва.
46.
Кирчо Йорданов
19.10.2011 21:29:38
Митко, не очаквах от теб такова нещо - де се пъчиш като злепоставяш мен. Не разбирам какво постигаш като заиграваш на тая тънка струна и още в заглавието да противопоставяш двата града. А мислих, че сме си в един отбор. Масони, комуняги и кандидат ни ГЕРБ, наложени от Цецо.
Като споменах Боса, той знае ли какви ги твориш в Бургас? Чакай сега да му се оплача.
Като споменах Боса, той знае ли какви ги твориш в Бургас? Чакай сега да му се оплача.
45.
gogo
19.10.2011 21:13:48
Преди 2 седмици бях в Русе - хубав, чист и подреден макар и по-беден от Бургас. Главната им подредена осветена с много красиви шадрафани и хубави старинни сгради. Хубавата настилка - плочи от гранит дори и положена преди много време все още е качествена и красива.
Да, кмета Николов направи нещо. Центъра е променен, но ми се струва некачествено - като китайско менте на оригинала.
И да не бягам от мисълта си - не бих заложил заплатата си че Бургас е най-хубавия град за живеене. Това послание ми се вижда някак си ...пресилено и помпозно ако не ...платено. Няма лоша реклама все пак.
Да, кмета Николов направи нещо. Центъра е променен, но ми се струва некачествено - като китайско менте на оригинала.
И да не бягам от мисълта си - не бих заложил заплатата си че Бургас е най-хубавия град за живеене. Това послание ми се вижда някак си ...пресилено и помпозно ако не ...платено. Няма лоша реклама все пак.
44.
Сияна Ненкова
19.10.2011 21:07:28
Господа, моля не опитнявайте малкото ми име:) Нека само да я/го наречем "трътката":))) Аз съм обикновенна гражданка, която се ядоса на наглите ПР-и , които само злобеят, изказах си гражданската позиция, а именно подкрепата ми към г-н Николов, защото ми харесват промените в града ни! И за това на 23-ти ще го подкрепя, за да не може такива хора да управляват Бургас със злоба и ненавист! За 1-ви път аз виждам нещо хубаво за града ни, надявам се и вие да го видите! Бъдете живи и здрави, а за хората с негативизъм, аз ще продължавам да ги дразня с присъствието си и коментарите си докато започнат да сънуват кошмари от мен:)))
43.
ЦъВнал и вързал
19.10.2011 20:56:12
Варна не е боза, цървул!
Давай си първо коментарите на Сияна Тръткова, за какво и плащате да ви е пиар - поне да ти чисти правописните грешки, неграмотник!
Давай си първо коментарите на Сияна Тръткова, за какво и плащате да ви е пиар - поне да ти чисти правописните грешки, неграмотник!
42.
дан
19.10.2011 20:49:50
виждам злобари писали, че бургас е като варна същата боза...бургас няма кмет комунист за първи път от 60г, затова цъвти
41.
смех
19.10.2011 20:22:39
Сияна Тръткова неуморната е всъщност автор на този антипиар горе, както и на повечето материали за ГЕРБ,Митя и СДС.Затуй си брани творенията,а за да не пише само с един псевдоним,върти няколко мъжки имена,нито едно от тях реално.
Не ставаш маце,не разбра ли?От седене на сто стола съвсем си се сдухала.Поне сменяй малко стила като пишеш в коментарите,както сменяш измислените имена.
Не ставаш маце,не разбра ли?От седене на сто стола съвсем си се сдухала.Поне сменяй малко стила като пишеш в коментарите,както сменяш измислените имена.
40.
Бургазлийка
19.10.2011 20:12:32
Незнам кой на кого ще диша прахта, но за пръв път от както се помня Бургас е в такова добро състояние и не виждам причина да си вирим носовете излишно, всичко опира до интереси и пълни джобове. А варналии, срещу които по принцип нищо нямам, могат да си защитават града и без да се налага да плюят някой друг...
39.
Галин Сегов
19.10.2011 19:57:32
Аз съм Варненец, наскоро бях във Бургас и мисля че написаното за инфраструктурата ви е МНОГО пресилено, улиците са абсолютно същата боза като във Варна, а и не вярвам някой да се засегне от това че Бургас е по-добър град от Варна освен някой комплексар разбира се, нека всички градове във България да са хубави не само еденици от тях, но съм далеч от мисълта че в България изобщо има хубави градове :)
38.
Вилизар Георгиев
19.10.2011 19:52:04
Така си е,живях 1 година в Варна и се върнах точно заради това,че Бургас стана наистина хубав и уреден град, за което можем да благодарим на кмета Николов и съм убеден, че можем да бием варненци по всички параграфи.
37.
Сияна Ненкова
19.10.2011 19:03:58
Браво, супер новина, отново точка за г-н Николов, Браво, а на тези по-долу, мислещи се за много интересни, опитвайки се да се базикат с името ми -мога да им кажа - Благодаря ви, че ме направихте звезда:))), а за Кмета г-н Николов важи с пълна сила афоризмът "По- добре на хората в устата, отколкото на хората в краката" т.е. щом някой плюе значи е слаб, завистлив и комплексар. На глупака замък да му постоиш ще плюе!
36.
.....
19.10.2011 18:46:11
Prosto az .... mai si iskal da napishesh Prostiqt AZ mi sa truva....ti Ve ... Drislio ... napravil li si neshto ili pomognal li si po nqkakuv na4in Burgas da e tova , koeto e sega .... arii sega.... sled kato otgovora na vyprosa mi e Ne....da ne slagash pove4e prazni komentar4eta i da varish da si ebesh putkata maina.... i da ne draznish pove4e varnalii kato mene !!!!
35.
Prosto az
19.10.2011 18:27:48
Varnenci sujalqvam ot 2 godini jivq vuv varna po princuda i moga s ruka na surceto da kaja che ne stupvate i na malkiq prust na Burgas... ostanalite raboti sa 4ista probva zavist... svivaite si opa6kite i se pribiraite po razvalenite si ulici u doma ;)
34.
Lo_Ridah
19.10.2011 18:01:04
" парите от бургас отиват в софия, от там за варна."
Това няма много общо с лобитата. Парите за съжаление се разпределят централизирано - демек всички отиват в софия и оттам се преразпределят пропорционално на населението. В тоя ред на мисли не носим на гърба си само Варна ;)
Като се промени системата на разпределение, ще свежарнем доста.
Това няма много общо с лобитата. Парите за съжаление се разпределят централизирано - демек всички отиват в софия и оттам се преразпределят пропорционално на населението. В тоя ред на мисли не носим на гърба си само Варна ;)
Като се промени системата на разпределение, ще свежарнем доста.
33.
жони деп
19.10.2011 17:42:12
голямо лизане бичите тука,23 10 2011 е един ден ,ИМА ОЩЕ 364 ДЕНА ПОСЛЕ ,шпинги нещастни
32.
Таксиджия
19.10.2011 17:31:40
Без да се обиждаме на "бакшиши" , ако може.Може да сме нагли , ама имаме сини ароматизатори с лика на Коце Маца.Ще си прайм кот си искаме , щот му прайм реклама.
31.
bourgas
19.10.2011 17:07:53
Във Варна колите ако спират по тротуарите , в Бургас паркират направо на пътното платно и никой нищо не им прави. Затова и улиците ни са тесни , нямаме един широк булевард на който едното платно да не е превърнатао в паркинг. Да не говорим за наглите "бакшиши" - спират където си поискат и по колкото си искат във Варна няма такова нещо спазват се правила. Да не говорим за селските бекове в Бургас......и т.н. имаме още много- "хляб" да ядем!
30.
баламурник
19.10.2011 16:46:25
чета долните коментари и се убеждавам, че хората пишат не по темата, а просто каквото им е на сърцето. прощавайте, че ще го напиша, но хора, вие гледате, но не виждате. И това го пиша не за да наплюя сегашния кмет или да му направя реклама. просто имам друга гледна точка по статията. Като инфраструктура вътре в града смепред варна с 4-5 години - скоро ходих там и първото нещо, което ми направи впечатление беше, че колите им стоят по тротоарите - гледка, която при нас се виждаше преди 3-4 години (евала, кмета реши проблема и направи синя зона). Какво правим обаче с другите неща от т.нар. индустриална част на града? защо варналии, чиито пристанища са много зле, имат повече работа от бургаското пристанище (понеже варненското лоби из парламента и министерствата прави така, че дърпа чергата към себе си) ? да оставим настрана нефтозавода (варналии нямат такова животно, както нямат и кроношпан - това са предприятия за мутантите от Бургас), какво остава - почти нищо. Бургас щеше да става безмитна зона, до никъде не сме я докарали. Сега ще правим супер Бургас - половината пристанище ще става пасажерско - ми нормално, след като едва работи. Питам аз - къде са нашите представители (община, областна управа, народни представители) че не защитават интересите на града в това отношение? Познати в пристанището ми споменават непрекъснато какнепрестанно парите от бургас отиват в софия, от там за варна. ЗАЩО? Остава да се надяваме, че новопостроената инфраструктура ще ни помогне да настигнем и задминем варненци. мъкааааа.
29.
anti besepar
19.10.2011 16:25:44
Marinov kakva istina (BESEPAR) prazni obe6taniq kakto vsi4ki drugi dava i toi pone Nikolov izpylni 4ast ot obe6taniqta si i grada zaprili4a na ne6to.
28.
Сияна Тръткова
19.10.2011 16:19:02
Ох вече съвсем взех да давам фира.Коментар 26 е мой,харесва ли ви?Или е тъпичък?Друго не измислих.
27.
Михаил
19.10.2011 16:07:14
Г-жо А. Стоянова, след като не живеете в Бургас, а дори не сте и в България, мнението Ви няма никаква стойност и покритие ! А коментарът Ви "след като не Ви харесва, какво правите още в Бургас" е и доста прост, сама се сетете защо !
26.
Патриот местен
19.10.2011 15:52:44
За трети път чета това материалче - кефи ме бе, варналии винаги са ни цакали не хората на варна са ни цакали естествено, централно се е решавало.сега и ние да дръпнем.това е важно стига сте се карали
25.
Калин
19.10.2011 15:52:04
Първо искам да кажа нещо на А.Стоянова.Разбирам , че сте си ванали задника в шепи и сте извън БГ.На нас ни харесва и искаме да сме тук но не искаме да ни крадат.Ако на вас ви харесва управниците да вземат ппо 20% за себе си , на мен лично не ми харесва , още повече че не са само толкова.Дори е по ежропейски както казвате да е така в което се съмнявам , не виждам защо ние трябва да взвмаме и всичко лошо от Европа.И само една дума искам да добавия към коментара на Милан - УРААААААААААААААААААААААА
24.
A.Stoyanova
19.10.2011 15:37:19
Zdraveite,
purvo, da se izvinya za latinicata, no pi6a pi6a ot rabotnoto si mqsto , koeto za sujalenie e izvun Bulgaria i nqmam vuzmojnost da pi6a na kirilica.
Ot dosta vreme sledq razvitieto na rodniq si grad Burgas i ne moga i ne moga da razbera horata,koto produljavat da pliuyat vsichko,koeto pravi Nikolov kato kmet. I imam vupros - da ne bu sluchaino da ima haresva6e poveche dulgoto Yoanovo vreme na zastoi i zakurnqvane na grada? Vreme po koeto ni6to ne se napravi,osven nqkolko spirki tochno predi izborite?? Nikolov dori ako krade , pone go pravi po Evropeiski ''20% za men, i 80% za grada''.
Naistina podrepqm po dolnite izkazvaniq, sled kato ne vi haresva, kakvo pravite o6te v Burgas?
purvo, da se izvinya za latinicata, no pi6a pi6a ot rabotnoto si mqsto , koeto za sujalenie e izvun Bulgaria i nqmam vuzmojnost da pi6a na kirilica.
Ot dosta vreme sledq razvitieto na rodniq si grad Burgas i ne moga i ne moga da razbera horata,koto produljavat da pliuyat vsichko,koeto pravi Nikolov kato kmet. I imam vupros - da ne bu sluchaino da ima haresva6e poveche dulgoto Yoanovo vreme na zastoi i zakurnqvane na grada? Vreme po koeto ni6to ne se napravi,osven nqkolko spirki tochno predi izborite?? Nikolov dori ako krade , pone go pravi po Evropeiski ''20% za men, i 80% za grada''.
Naistina podrepqm po dolnite izkazvaniq, sled kato ne vi haresva, kakvo pravite o6te v Burgas?
23.
Милан Тодоров
19.10.2011 15:36:08
Все пак моля да не ми се използва името ако обичате, някак си не е акуратно. Смятам, че това кой се подкрепя си е конституционно право на всеки български гражданин за това има и избори! Димитър Николов се доказа като преобрази града ни и доказа, че една община може да работи, а не само да отчита разходи. Как да не се хвали човека, които направи толкова много за града в който живея, същия този които Вие с безочие продължавате да плюете сякаш е по черен от дявола. Димитър Николов ще победи на изборите не защото е перфектния човек, а защото работи като перфектния кмет с желание, визия и мисъл за бъдещите поколения, не мислейки само как да се открадне и да се претупа поредния мандат. За това уважаеми дами и господа той ще смаже жалката Ви конкуренция, защото го заслужава. Срам ме е ката бургазлия, че има хора, които продължават да се оплакват и искат да се върне мизерията и безочието на предишните.
22.
Милан Тодоров
19.10.2011 15:36:07
Все пак моля да не ми се използва името ако обичате, някак си не е акуратно. Смятам, че това кой се подкрепя си е конституционно право на всеки български гражданин за това има и избори! Димитър Николов се доказа като преобрази града ни и доказа, че една община може да работи, а не само да отчита разходи. Как да не се хвали човека, които направи толкова много за града в който живея, същия този които Вие с безочие продължавате да плюете сякаш е по черен от дявола. Димитър Николов ще победи на изборите не защото е перфектния човек, а защото работи като перфектния кмет с желание, визия и мисъл за бъдещите поколения, не мислейки само как да се открадне и да се претупа поредния мандат. За това уважаеми дами и господа той ще смаже жалката Ви конкуренция, защото го заслужава. Срам ме е ката бургазлия, че има хора, които продължават да се оплакват и искат да се върне мизерията и безочието на предишните.
21.
Сияна Тръткова
19.10.2011 14:41:01
Моля четящите горната статия да ме извинят за плоския текст и смехотворната реклама,но вече не мога да смогвам да обслужвам няколко пресцентъра и пиарагенции.Да не мислите че е лесно да правя едновременно пиар на ГЕРБ,СДС,да пращам съобщения от пресцентъра на общината,да се грижа да влиза реклама в личната пиарагенция на Митко Николов ПРЕЗЕНТА и да вися денонощно тук да лъскам имиджа на шефа и на Коцето Марков.Едва сварвам да пиша и коментари от името на Сияна Ненкова,Велизар Георгиев, Добромир Георгиев,Милан Тодоров.Никой не ми помага.
20.
Георги Василев
19.10.2011 14:02:28
Николов е най-добрия кмет,който не е излизал от Бургас той не разбрал колко добра инфраструктура има града а за улиците няма смисъл да говорим като ракетни площадки са.
19.
До Qumara
19.10.2011 13:55:14
Приятелю, сподели, къде си създал тази група за безпримерно и всеотдайно супер-пупер-хипер-обожание на КметО? Много искам да се присъединя и аз към тази многочислена група благодарни граждани! "Благодарим на другаря Николов за нашето щастливо детство" - както пееха за Сталин!
18.
До:been there done that
19.10.2011 13:33:37
Едно не разбрах, че някъде ж надлъгването с Митето се разминахте - тои веднъж каза 2000 , след това 2500 и накрая дигна мизата на 4000.Та колко ще се мнимите ви работни места , че не схванах нещо????Аиде сверете си часовника с Никлов , че да лъжите по-успешно.И още нещо - не ми мина индустриалната зона не за друго , а защото искаха да си я приватизират след това , не че някои е имал нещо против тази зона.Удобно е така да се говори на хората , но фактите са други.А такива като теб първо трябва да питат вожда си и тогава да пишат:)))
17.
Станимир Николов
19.10.2011 13:16:18
Много ясно че ще дишат, не могат да се намажат на малкия пръст на Бургас, и на работата на Димитър Николов
16.
Qumara
19.10.2011 13:15:20
Сияна , от известно време следя развитието Ви и се възхищавам . И аз мноооого обичам Негово Превъзходителство МногоуважаемияТ господин (богоизбраний от Тангра и Юда) Димитър Николов . Аз го обичам със сетивата си и душата си , искам го всеки миг . Но ето , че моята любов не е така възвишена както Вашата . Искам да ме научите (и другите много флюбени ) как по-пълноценно и експресивно да обичам Господин КМЕТА . Как да изписвам името Му с още по-големи от големите букви на компа си ? Как да се добера до него и да го гушкам , както Вие ? Той е на всички нас , неговите овчици , нали ? Между другото , създадох група за групово обожание на господин Кмета , засега сме предимно swingers .
15.
Смешници )))))))
19.10.2011 13:14:37
Много са ми смешни, как герберастите се убеждават един друг "за съветска власт" - вече всички ги разбраха и спряха да им опонират, но те продължават да си "отработват" заплатите от Митето и се надъхват един друг! ))))))))) Никой вече не ви чете бе измислени шутове!))))))))) Аре идете си починете малко народа не е глупав има акъл в главата да мисли сам а не да ви чете поръчковите коментари!))))))))))))))))
14.
been there done that
19.10.2011 13:14:01
Do No 9
Ne si chul za6toto ne si slu6al.
Nikolov na dva puti vkarva proekta za industrialna zona v ob6tinski suvet. I dva puti ne subira kvorum. Kato pri vtoria grupite na BSP Valeri Simeonov i Vaklin napravo sa napusnali. I taka zaradi 2 glasa 1viat put i 1 vtoriat Burgas se li6i ot 2000 rabotni mesta.
Taka che ne mi govorete 4e Nikolov niama socialna politika.
A i edinstveniat nachin da dokara6 investitori v grad kato na6iat e dobrata infrastruktura. Za koeto nikoi ne moje da ka4e 4e kmeta ne si e svur6il rabotata.
Izvinaiavam se za latinicata niamam kirilica na komputura ot koito pi6a.
Ne si chul za6toto ne si slu6al.
Nikolov na dva puti vkarva proekta za industrialna zona v ob6tinski suvet. I dva puti ne subira kvorum. Kato pri vtoria grupite na BSP Valeri Simeonov i Vaklin napravo sa napusnali. I taka zaradi 2 glasa 1viat put i 1 vtoriat Burgas se li6i ot 2000 rabotni mesta.
Taka che ne mi govorete 4e Nikolov niama socialna politika.
A i edinstveniat nachin da dokara6 investitori v grad kato na6iat e dobrata infrastruktura. Za koeto nikoi ne moje da ka4e 4e kmeta ne si e svur6il rabotata.
Izvinaiavam se za latinicata niamam kirilica na komputura ot koito pi6a.
13.
гербери
19.10.2011 13:10:42
Сияна , теб те знаем , че си то дежурните гузоблизци на Николов и очакваме след малко да се появят и Вилизар Георгиев
Добрин Георгиев , Милан Тодоров и някои от свитата на Маняка:))))Е няма да се случи вашата вече колкото и да се напъвате:)))
Добрин Георгиев , Милан Тодоров и някои от свитата на Маняка:))))Е няма да се случи вашата вече колкото и да се напъвате:)))
12.
Сияна Ненкова
19.10.2011 12:59:24
Това е поредното признание, което бургаският Кмет получава и е потвърждение на факта, че Бургас се развива! Димитър Николов е желан за Кмет не само от варнанлии, а от много други градове, където той е даван за пример от жителите за успешен Кмет. На 23-ти трябва да покажем, че сме истински бургазлии и искаме градът ни да продължи да се развива, подкрепяйки главния "виновник" за това - Димитър Николов. Проектите, които Кметът предвижда да реализира през следващия мандат ще накарат много хора да дават за пример Бургас, не само в България. Между другото във фейсбук има инициатива от Варна, в която граждани на града искат Нашият Кмет да управлява техния град. Това се казва признание, нека бургазлий си го задържим при Нас ;)
11.
shumbera
19.10.2011 12:54:25
Хейтърите, бягайте от Бургас като не ви харесва! Николов си върши работата повече от добре! Неблагодарници! Бургас над всичко!
10.
Добрин Георгиев
19.10.2011 12:53:16
Браво на нашия кмет ето ,така се работи! Ето ,че Варна ни диша праха. По качество на живот Бургас вече е изпреварил вечния съперник – морската столица, показва проучване на Движението за национално единство и сигурност за развитието, цитирано от варненския сайт Petel.bg. Ето, дори варналии оценяват колко сме напреднали благодарение на Николов .Всеки разумен човек в Бургас ще гласува за Николов ,който е гарант за развитието на Бургас.
9.
До:Габи
19.10.2011 12:48:00
Не чух нищо за инвестиции на фона на непрекъснато ръстящите данъци на бругазлии????Говорите за времето на Йоан , които и аз не харесвах , но по негово време данъците не бяха толкова високи и съответно на него парите му стигаха да прави градинките преди избори.Сега когато и парите са повече е нормлано и да има повече и аз не отричам факта.Но не съм съгласен тези ремонти или нови неща да се правят на всяка цена , в случая твърде висока , за да може да се краде на максимум.Знаете ли защо на Николов ръцете му са скръстени на предизборните плакати???Иска да ни каже - спокоино , един месец няма да ви крада...ето това е истината.
8.
Габи
19.10.2011 12:37:25
И на мен ми е известно, че така е било докато свят светува, господин/госпожа Известно. Нима при тройната коалиция беше по-добре? Или по време на династията на Йоан. Мъка,мъка... как можа баш Николов да го постигне, ами бачка момчето, хайде стига да хвърляте кал. Не съм от ГЕРБ, но пък подкрепям Николов-най-добрият кмет,който някога е имал Бургас!
7.
известно
19.10.2011 12:25:28
Световна практика е да се правят много инфраструкторни обекти за да може да се завлича много чрез свои фирми.Това е и практиката в Бургас.Това е и практиката на ГЕРБ в национален мащаб.Ако това не беше на фона на наи-високите данъци в Бургас щеше да е добре.Сега не го приемаме.Хайде сега сравнете данъците в Варна с тези в Бургас и тогава ще си говорим пак.Иначе писанията на медиите са ясни - лускане на имиджа на Николов.Това само говори колко е уплашен за оставащите дни до изборите , щом по такъв глупав начин си прави реклама.А и нали ББ му забрани да излиза в преки дебати та сега му остана само това.
6.
Pawel
19.10.2011 12:13:45
Които каквото и да говори , ГЕРБ пак си правят сметаката без кръчмаря както се казва.И на слепите е ясно вече че приходите няма да са такива през 2012 година тъй като има общо забавяне на икономиката в целия ЕС , както и че много проекти по линия на ЕС ще бъдат наи-малкото забавени.Пари няма да има а Николов и свитата му от ГЕРБ непрекъснато ни уверяват , че ще направят това и онова.И кой разумен човек си мислят че ще им повярва???Не се заблуждаваите хора.Освен това един проект внесен за одобрение евро комисиите отнема 3,5 години докато бъде одобрен.В такъв случай , тъикато това са факти , как ще се осъшестви каквото и да е за 4-ри годишен период????Мислете с главите си и просто гласувайте по съвест , но не гласувайте за тези които ви лъжат , в случая управляващата клика.
5.
Nik
19.10.2011 11:52:12
на вниманието на червените кратунки - вашия кандидат си има сайт ходете там да си чешете езиците
4.
Хепиенд
19.10.2011 11:46:53
Разчувствах се. Най-после се сбъдна детската ми мечта! Вече мога спокойно да туря зелето!
/как може да сте толкова семпли и провинциални - можете явно!/
/как може да сте толкова семпли и провинциални - можете явно!/
3.
Бесепар
19.10.2011 11:44:03
Жалко е точно преди гласуването да се публикуват такива рекламни статии за единия от кандидатите.Това е жалко!
2.
Стефан
19.10.2011 11:38:24
а ти колко си жалък да агитираш по този начин тук
1.
Бесепар
19.10.2011 11:34:54
Статията е предизборна реклама на Николов от 100 км си личи.Маринов ще постигне още повече за Бургас!Павел Маринов - бюлетина №8.Това е истината!!!