Милиони потребители на BlackBerry са без услуга вече трети ден
Ключови думи:
BlackBerry, текстова комуникация, RIM, Европа, Близкия изток, Африка, Индия, Apple, Samsung, Ричард Уиндзо, институт Номура, PlayBook, срив
Милиони потребители на BlackBerry останаха вече трети ден без достъп до
услугата за текстова комуникация, докато компанията Research in Motion
(RIM) се опитва да неутрализира срив в частната си мрежа, съобщава
"Ройтерс".
Имейл услугата на потребителите в Европа, Близкия изток, Африка и Индия прекъсваше, а достъпът до сърфиране и съобщения остана блокиран. Това засили недоволството от компанията, която и без това губи пазарни позиции от Apple и Samsung.
RIM, която вчера обяви, че услугите са нормализирани, впоследствие призна, че проблемите всъщност са се разпространили отвъд Европа, Близкия изток, Африка и Индия и са обхванали Аржентина, Чили и Бразилия. "Забавянията в съобщенията и сърфирането са причинени от срив в инфраструктурата на RIM", обяви компанията.
Това е най-тежкият срив в услугите на BlackBerry, след като преди две години системата прекъсна в Северна Америка. Междувременно Apple се готви да пусне на пазара в петък вече разпродадения iPhone 4S.
"Това е удар по раната и идва в много лош момент", коментира Ричард Уиндзор, специалист по технологиите в института "Номура".
Отчасти за да компенсира загубите си на корпоративния пазар, RIM навлезе в младежката ниша. Новите й продукти като таблета PlayBook обаче не бяха посрещнати с особен ентусиазъм от потребителите, отбелязва "Ройтерс". Добави Коментар