Нахалството и простотията превземат Бургас, ето как доставчик си прави евтина реклама
"Нахалството и простотията превземат Бургас".
Това ни пише нашият читател Николай Христов за рубриката "Вашият сигнал до Флагман.бг".
Той ни изпраща три снимки - на велосипед, захванат за уличен стълб, останал само по рамка, боядисан с жълт цвят и със залепени стикери - на Glovo - популярна платформа за доставка на храна.
"Визията на Бургас и без това е претрупана с различни банери и реклами, но това вече минава всякакви граници на търпимостта. Отскоро забелязвам тази нова маркетингова измислица, която според мен има обратен ефект - показва, че някой се е опитал да спести от реклама и загрозява центъра на града по най-бруталния начин.
Най-интересното, че тя е направена от голяма, сигурно не много бедна, фирма, обаче почти без пари. Без да плащат за арендата на рекламни площи, без да инвестират в хубаво оформление и най-вероятно без да мислят изобщо за репутацията на своята фирма.
Сигурно всеки управител иска да намери ефикасна реклама за нисък бюджет. Прави се много лесно: купуваш, а по добре взимаш от сметище, куп стари счупени колела; наскоро ги боядисваш в жълт "корпоративен" цвят; слагаш стикерчето GLOBO и ги заклещваш по пешеходните пътеки в целия град. Нека всички жители на Бургас да научат и разберат коя фирма спестява на реклама, замърсявайки визията на нашият прекрасен град.
Дано Общината вземе мерки относно инцидента, иначе скоро всички стълбове и пьтеки ще се превърнат в една безпарична рекламна площ с куп боклуци върху нея", пише ни Николай Христов.
Действително Община Бургас има наредба за аутдор рекламата, както и за цялостната визия на централната градска част. Както става ясно обаче, много често правилата не се спазват.