Вашият сигнал Връзка с Флагман
Управител:
Веселин Василев, email: v.vasilev@flagman.bg

Главен редактор:
Катя Касабова, email: k.kassabova@flagman.bg

Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!

Остава ли фейсбук безплатен?

Ключови думи: фейсбук, мета, абонамент

След потребителите на Twitter сега и използващите платформите Facebook и Instagram на Meta ще могат да показват син бадж като гаранция за автентичност и да популяризират своите съобщения срещу около 10 долара на месец, предаде Франс прес.

Това нововъведение, представено от шефа на калифорнийската група Марк Зукърбърг, идва след почти 20 години защита на икономически модел, основаващ се на безплатни услуги и реклама.

Абонатите на Meta Verified ще могат да потвърждават своя акаунт във Facebook и Meta, предоставяйки официален документ за самоличност и след това да показват „син бадж“ сигнализиращ, че са тези, за които се представят. Акаунтът им ще бъде добре защитен срещу риск от кражба на самоличност благодарение на проактивно наблюдение.

В случай на проблем абонатите ще могат да се обърнат директно към служителите в отдела за обслужване на клиенти.

Техните съобщения, снимки и видео материали освен това ще са по-добре позиционирани от другите, появявайки се най-горе в резултатите от търсене, при коментарите и препоръките.

Meta обеща също и нови творчески функционалности. Абонаментната услуга ще пусната най-напред в Австралия и Нова Зеландия тази седмица, а след това ще се предлага и в други страни начело със САЩ. Тя ще струва 11,99 долара (11,22 евро) на месец за потребителите, които се абонират в интернет, и 14,99 долара за тези, използващи мобилни приложения (за да се компенсират комисионната, начислена от Apple и Google върху разходите за смартфони и таблети).

Абонаментът не е задължителен и платформите ще останат безплатни. Потребителите, които се интересуват от новата услуга, трябва да са навършили 18 години, а компаниите няма да имат достъп до този абонамент, макар „Мета“ да не изключва възможността да ги включи в бъдеще. Новата оферта е насочена преди всичко към създателите на съдържание.

Meta обясни пред АФП, че е създала Meta Verified въз основа на получени заявки от обещаващи създатели на съдържание. Стратегията на Meta се вписва в контекст, в който „традиционните“ социални мрежи регистрират увеличение на потребителите си, а приходите им намаляват.

Източник: Труд

0
Коментара по темата
  Добави Коментар
Обесилият се полицай оставил предсмъртно писмо? Жената, с която живее, го заварила същата нощ да пише на бял лист Дари 20 милиона Железния получи хонорар от 20 милиона долара за боя с Пол и дари сумата до цент
Ето кой ще печели „Биг брадър" Зрителите три пъти спасяват от изгонване фризьорът с трудно детство Марио "Путин е Хитлер на този век" Легендарен журналист скочи словесно на Владимир Путин
Закъса Предлагат се звездни дрехи "втора употреба" Напук на МНС Орбан кани Нетаняху в Унгария
Близо 12 000 контрабандни „маркови“ стоки задържаха на МП Лесово По случая е образувано досъдебно производство по описа на ТД Митница Бургас Майка на нападнато момиче в София: Банди ходят в мола за грабежи и изнасилвания Има групи, които се бият, носят оръжия – боксове, ножове, каза тя
Британски генерал: Готови сме да се бием с Русия още сега И все пак британските сухопътни сили имат редица проблеми  Може ли доц. Киселова да оглави парламента и да се сложи край на политическата криза? Политолог предлага нов критерий за избор на председател - ситото да е по научни степени
Антисемитски акт ли е решението за арест на Бенямин Нетаняху? Международния наказателен съд в Хага издаде заповед и за ареста на бившият израелски военен министър заради военни престъпления Пети опит за избор на парламентарен шеф Това ще е рекордният 12 ден на първото заседание на 51-ото Народно събрание