Вашият сигнал Връзка с Флагман
Управител:
Веселин Василев, email: v.vasilev@flagman.bg

Главен редактор:
Катя Касабова, email: k.kassabova@flagman.bg

Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!

Остава ли фейсбук безплатен?

Ключови думи: фейсбук, мета, абонамент

След потребителите на Twitter сега и използващите платформите Facebook и Instagram на Meta ще могат да показват син бадж като гаранция за автентичност и да популяризират своите съобщения срещу около 10 долара на месец, предаде Франс прес.

Това нововъведение, представено от шефа на калифорнийската група Марк Зукърбърг, идва след почти 20 години защита на икономически модел, основаващ се на безплатни услуги и реклама.

Абонатите на Meta Verified ще могат да потвърждават своя акаунт във Facebook и Meta, предоставяйки официален документ за самоличност и след това да показват „син бадж“ сигнализиращ, че са тези, за които се представят. Акаунтът им ще бъде добре защитен срещу риск от кражба на самоличност благодарение на проактивно наблюдение.

В случай на проблем абонатите ще могат да се обърнат директно към служителите в отдела за обслужване на клиенти.

Техните съобщения, снимки и видео материали освен това ще са по-добре позиционирани от другите, появявайки се най-горе в резултатите от търсене, при коментарите и препоръките.

Meta обеща също и нови творчески функционалности. Абонаментната услуга ще пусната най-напред в Австралия и Нова Зеландия тази седмица, а след това ще се предлага и в други страни начело със САЩ. Тя ще струва 11,99 долара (11,22 евро) на месец за потребителите, които се абонират в интернет, и 14,99 долара за тези, използващи мобилни приложения (за да се компенсират комисионната, начислена от Apple и Google върху разходите за смартфони и таблети).

Абонаментът не е задължителен и платформите ще останат безплатни. Потребителите, които се интересуват от новата услуга, трябва да са навършили 18 години, а компаниите няма да имат достъп до този абонамент, макар „Мета“ да не изключва възможността да ги включи в бъдеще. Новата оферта е насочена преди всичко към създателите на съдържание.

Meta обясни пред АФП, че е създала Meta Verified въз основа на получени заявки от обещаващи създатели на съдържание. Стратегията на Meta се вписва в контекст, в който „традиционните“ социални мрежи регистрират увеличение на потребителите си, а приходите им намаляват.

Източник: Труд

0
Коментара по темата
  Добави Коментар
Разплакаха я В "Ергенът" Стана ясно дали е спал със 72-годишна Диньо и жената са само приятели
Шеф Ангелов към готвачките в Hell`s Kitchen: Имате яки трътки Кулинарният гуру похвали бургазлийката Тоби и Марина, чинията им била като за списание Прославят България Брат и сестра с отличия на СП
Джорджеску внася кандидатурата си за президент на Румъния на 7 март Независимият крайнодесен кандидат спечели първия тур на президентските избори на 24 ноември Организира мащабна среща Ганчев иска да е начело на борбата
Русия започна важни преговори с... УЕФА България с впечатляващо представяне на най-големия форум за туризъм в Германия Мирослав Боршош откри най-мащабния български щанд досега в Берлин
Спешен ход в "Ергенът" Виктор май не остави шансове на Мартин с една от най-интересните дами Сръбският Слави Трифонов почина, точно така, както Ванга му предрече Легендата Саша Попович умря в съня си
Развитие по казуса с кмета на Минерални бани Мюмюн Искендер заяви, че ще обсъди със семейството си дали да обжалва... Почина голямо медицинско светило Напусна ни проф. д-р Милан Миланов