Вашият сигнал Връзка с Флагман
Управител:
Веселин Василев, email: v.vasilev@flagman.bg

Главен редактор:
Катя Касабова, email: k.kassabova@flagman.bg

Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!

Остава ли фейсбук безплатен?

Ключови думи: фейсбук, мета, абонамент

След потребителите на Twitter сега и използващите платформите Facebook и Instagram на Meta ще могат да показват син бадж като гаранция за автентичност и да популяризират своите съобщения срещу около 10 долара на месец, предаде Франс прес.

Това нововъведение, представено от шефа на калифорнийската група Марк Зукърбърг, идва след почти 20 години защита на икономически модел, основаващ се на безплатни услуги и реклама.

Абонатите на Meta Verified ще могат да потвърждават своя акаунт във Facebook и Meta, предоставяйки официален документ за самоличност и след това да показват „син бадж“ сигнализиращ, че са тези, за които се представят. Акаунтът им ще бъде добре защитен срещу риск от кражба на самоличност благодарение на проактивно наблюдение.

В случай на проблем абонатите ще могат да се обърнат директно към служителите в отдела за обслужване на клиенти.

Техните съобщения, снимки и видео материали освен това ще са по-добре позиционирани от другите, появявайки се най-горе в резултатите от търсене, при коментарите и препоръките.

Meta обеща също и нови творчески функционалности. Абонаментната услуга ще пусната най-напред в Австралия и Нова Зеландия тази седмица, а след това ще се предлага и в други страни начело със САЩ. Тя ще струва 11,99 долара (11,22 евро) на месец за потребителите, които се абонират в интернет, и 14,99 долара за тези, използващи мобилни приложения (за да се компенсират комисионната, начислена от Apple и Google върху разходите за смартфони и таблети).

Абонаментът не е задължителен и платформите ще останат безплатни. Потребителите, които се интересуват от новата услуга, трябва да са навършили 18 години, а компаниите няма да имат достъп до този абонамент, макар „Мета“ да не изключва възможността да ги включи в бъдеще. Новата оферта е насочена преди всичко към създателите на съдържание.

Meta обясни пред АФП, че е създала Meta Verified въз основа на получени заявки от обещаващи създатели на съдържание. Стратегията на Meta се вписва в контекст, в който „традиционните“ социални мрежи регистрират увеличение на потребителите си, а приходите им намаляват.

Източник: Труд

0
Коментара по темата
  Добави Коментар
Председателката на Европарламента е уличена в плагиатство Малко е вероятно дипломата й да бъде отнета Тръмп: Преговорите за спиране на войната вървят добре Има моменти, когато трябва да замълчиш, каза той
Роди му син Екранният Кадир от „Тайни“ и красавицата от „Присъда“ станаха семейство през септември Семен Новиков грабна сребро от Евро 2025 Той допусна първи две точки още в началните секунди на първата част, а до почивката вече губеше с 0:4
Пролетно почистване - 8 неща, които да почистите Избършете външната част на всичките си уреди Рафаел Надал ще става баща Съпругата на пенсионираната тенис звезда Мери Перело е бременна в петия месец
Цветница е! Празнуват над 340 хиляди българи с имена на цветя Празникът е винаги в неделята преди Страстната седмица Следващата цел на Мъск е да изпрати роботите Optimus до Марс По план Starship и Optimus ще летят заедно до Червената планета през 2026 година
Слънце за Цветница ксималните температури ще бъдат между 15° и 20°, в София - около 17° 5 сигурни знака, че той е мамино синче Ето кои са те 
Taка общуват щастливите двойки Те задават отворени въпроси Ето кои зодии са шефът вкъщи Вие сред тях ли сте