Вашият сигнал Връзка с Флагман
Управител:
Веселин Василев, email: v.vasilev@flagman.bg

Главен редактор:
Катя Касабова, email: k.kassabova@flagman.bg

Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!

Най-кървавият път у нас отива в историята

Ключови думи: път, ремонт, катастрофа, бяла-русе, магистрала

Един от най-кървавите шосейни участъци у нас, този между Русе и Бяла, е на път да отиде в историята. Това ще се случи с построяването на магистралата Русе-Велико Търново, чиято първа копка се планира за началото на 2024 г. Участъкът е с най-висока концентрация на тежки катастрофи у нас заедно с отсечката южно от Симитли през Кресненското дефиле, съобщава "Телеграф".

Работа

В момента по трасето на бъдещия аутобан, което вече е утвърдено и минало екологична оценка, текат отчуждения на частни терени. В същото време избраният за изпълнител на отсечката Русе-Бяла (40 км) консорциум вече работи по техническия проект на магистралата.

„Теренът е най-голямото предизвикателство в този проект, защото има много денивелации и следователно много съоръжения“, разказа инж. Лазар Лазаров, бивш шеф на пътната агенция и представител на изпълнителя.

По думите му най-сложното съоръжение по трасето е мостът над долината на р. Русенски Лом. Той ще е сред най-мащабните у нас с 800 метра дължина и 62 м височина над коритото на реката. Мостът ще се изпълни по метода на конзолното бетониране, което позволява отвори от над 140 метра, като така спестява броя на носещите колони на моста. Реално мостовете ще са два – по един за всяко от платната на магистралата.

Срокове

По договор участъкът Русе-Бяла трябва да е готов не по-късно от 2028 г., като сроковете са сходни и за следващия участък – обхода на град Бяла (35.4 км). С известно забавяне върви участъкът от Бяла до Велико Търново (Дебелец), за който още няма избран изпълнител. Участъкът е ключов заради пресичането с трасето на магистрала „Хемус“, което се очаква да облекчи движението и по пътя Бяла-Плевен, който сега масово се използва за пътуване от София в посока Русе и Букурещ. Магистралата се финансира от еврофондовете. Почват аутобана от София до Калотина До няколко месеца започва строежът на последния участък от магистрала „Европа“ от София до Сливница, заяви регионалният министър Иван Шишков вчера. Той уточни, че в края на 2022 г. правителството е одобрило подробен устройствен план за тази отсечка, а сега започва отчуждаването на парцелите. Трасето от Сливница до Драгоман е вече изградено, а това от Драгоман до ГКПП Калотина до 2 месеца ще бъде въведено в експлоатация. Строителството трябва да започне в началото на 2024 г.

1
Коментара по темата
1.
Haha
18.02.2023 13:27:17
Асфалт съставен ор бели кремъчни камъни гладки като стъкло . и пеш да вървиш се пързаляш .
  Добави Коментар
Без паника! Зимата смалява пенисите с 50% Просто влезте в топла стая или си вземете хубава топла вана и ще се оправите, посочват експерти 6 начина да разберете дали връзката ви с любимия е реална или е просто илюзия Това вълшебно чувство „любов от пръв поглед“ може да не е толкова истинско
4 зодии, които обичат да симулират щастие Ето кои са те  Най-вкусната и мека домашна питка с мак и сусам Вижте рецептата
Храните, които борят стреса, напрежението и безпокойството Тези храни и напитки ни помагат да се отървем от негативните емоции и да си дадем поне малко спокойствие Тийнейджъри нападнаха продавач е столичен мол 16-годишните хулигани избягали, извикаха полиция и линейка в търговския център
Йордан Цонев: Санитарният кордон не ни притеснява Ние не сме участвали в нито една коалиционна конфигурация, когато Бойко Борисов е бил премиер, заяви още той Ще донесе ли новата седмица затопляне на времето Над планините ще бъде предимно слънчево с разкъсана облачност
Общините борят боклука с вдигане на промилите Повече с 2000 тона Дянков: Много вероятно е да влезем в еврозоната през 2028-2029 година Инфлацията, дефицитът и още други дупки са все още спънка за влизането ни в еврозоната, посочва екс финансовият министър
Официално зарязва чалгата, ето с какво ще се занимава Ромският славей прохожда в актьорството Отиде си режисьорът, обучил Иво Димчев, Нети, Орлин Павлов, Елена Петрова Творецът Николай Георгиев основа легендарния Театър-студио 4ХС и Театър – лаборатория „Алма Алтер"