Какво установи проверката в магазин CBA Болеро в Бургас
Националната агенция по приходи (НАП), Българската агенция по безопасност на храните (БАБХ) и Комисията за защита на потребителите (КЗП) влязоха тази сутрин на проверка в един от обектите на верига „Болеро“ в Бургас. Инспекторите посетиха магазина до хотел „Аква“, който поне на първо четене ще се окаже безупречен.
БАБХ, КЗП и НАП влязоха в „Болеро”
В интерес на истината това е сред най-добрите магазини на тази верига и направо си е за пример. В далеч по-съмнително състояние, например са обектите в ж.к.“Зорница“ и на бул.“Христо Ботев“, които в следващите дни също ще бъдат проверени, заканиха се инспекторите.
Тяхната акция започва днес и ще засегне и чуждите хранителни вериги.
При проверките наблюдаваме дали се спазва Законът за защита на потребителите и най-вече дали са налице нелоялни търговски практики. Кампанията започва от днес – 15 февруари и ще продължи до 31 март, анонсира главен инспектор Кристина Касабова от КЗП.
В магазин „Болеро“ те проверяваха дали хранителните продукти имат обявена цена, коректно ли е изписано намалението, ако има такова и дали цените се изписват за 100 грама или за килограм. Законната търговска практика е да се посочва за килограм, уточни инспектор Касабова.
ВИЖТЕ ПОВЕЧЕ ВЪВ ВИДЕОТО:
Служителките от Българската агенция по безопасност на храните (БАБХ) в Бургас проверяха сроковете на годност, дали млечните продукти и яйцата се съхраняват при подходяща температура и етикировката на продуктите.
„Проверяваме и документите за произход на стоките, както и извършването“, каза д-р Териза Тикашвили. Тя уточни, че се е случвало в магазините да намерят стоки, които са с изтекъл срок на годност – до 1-2 дни, но това по думите й било по-скоро грешка на служителите в съответния магазин.
Проверки се извършвали и в големите вериги, уточни д-р Тикашвили.
ВИЖТЕ ПОВЕЧЕ ВЪВ ВИДЕОТО:
Инспекторите от приходната агенция направиха контролна проверка на документите и касовите апарати. Официална информация няма, но предвид бързото приключване на работата, може да се предположи, че всичко по тази линия е безупречно.
Хигиената е на ниво -100!
Всеки път намирам стоки с изтекъл срок на годност!
Да не говорим и за етикетите с цените - всеки път скандали на касата,защото на щанда цената е една,а като отидеш на касата - по-висока разбира се.
С две думи - веригата е долнопробна - никакво обслужване и стандарти!
А какво да се каже за чуждестранните,които вече продават хлебарки?Справка:в бензиностанция ОМВ това вече е факт!
Като ти вдигнат тока и газа и изискванията и заплатите - все някой трябва да ги плаща :)
На магазина на село студената бира е с 20ст отгоре - ако искаш.
А колкото до куфарите... спокойно, няма да ги стегнат. Сигурно не знаеш и кой стои зад Болеро?
P.S. Веригата която беше много по-добра от Болеро се казваше Сара
Беше много поддържани магазини сега са вече просто кочина
Трябва да го затворят
И къде..как са правата на работника трудови договори баби пенсионерки ..айде проучете наистина не по български.. направите анкета за магазините качество работещите тяхните права ..Само с реклами и празни промивки не става и евтини суперлативи
Цените там са в космоса!
Две абсолютно несъвместими думи..