Вашият сигнал Връзка с Флагман
Управител:
Веселин Василев, email: v.vasilev@flagman.bg

Главен редактор:
Катя Касабова, email: k.kassabova@flagman.bg

Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!

Омбудсманът на Бургас към мобилните оператори: Това, което причинявате на възрастните, е подсъдно

Тодор Стамболиев се сблъска с пореден случай на измамен възрастен бургазлия
Ключови думи: новини, флагман, бургас, оператор, мобилен оператор

С пореден случай на измама над възрастен човек от офис на мобилен оператор се е сблъскал общественият посредник на Бургас, Тодор Стамболиев. Този път той е избрал, чрез  медиите да се обърне директно към всички служители, упражняващи труда си в сферата на услугите предоставяни от мобилните оператори. Публикуваме писмото му, без редакторска намеса.

„Уважаеми млади хора, служители, в някой от офисите на мобилните оператори!

Моля Ви, не причинявайте това страдание на възрастните хора! Осъзнайте се! Човекът, застанал  срещу Вас със сълзи в очите и треперещи от страх, безсилие и немощ ръце, може да е баба, или дядо на ваш близък, приятел, роднина, съсед.

Зная, че по този начин се повишава с известен процент  заплатата Ви, колкото повече договори, толкова по-висока заплата! Но, вижте, ако не Ви достига заплатата, поискайте повишение от работодателят си, поискайте да предоговорите условията  за размера на възнаграждението си, поискайте по-висока цена на труда си от този, на когото го продавате. Това е цивилизованият начин да поискате и повишите доходите си! Така постъпват човеците, не търсят начин чрез измама над най-уязвимите - възрастните хора, да печелят повече. Нямате представа каква болка причинявате на тези хора!

Опитът Ви, да ги подмамите да преподпишат договор с мобилния оператор, в чийто офис  работите, като им предлагате условия, които чудесно знаете, че са неизгодни, или услуги, за които чудесно знаете, че са неизползваеми от тези хора е срамно, даже престъпно деяние.

Точно възрастните хора се нуждаят от повече внимание, обяснение и закрила, точно те имат повече нужда от вашата помощ, дайте им я, не ги лъжете, не ограбвайте и без това трудното, бедно и болно ежедневие на възрастния човек. Повишаването на месечния Ви доход не бива да става по този нечестен, нечовешки, измамен, престъпен начин!

За миг само си представете, че това срещу Вас е вашият дядо. Ще му предложите ли план с включен „интернет пакет“, като виждате, че мобилният му телефон е с клавиатура и видът му изобщо не позволява ползването на интернет услуга, ще му предложите ли план за 45-50 лв., като виждате, че той има на седмица по 4-5 разговора с детето си, или със съседа си, ще му предложите ли таблет на изплащане, когато виждате, че човека не може да ползва такова устройство? Ще го направите ли?“

 

 

33
Коментара по темата
33.
Me
09.02.2023 11:49:34
It was A1 Service Personal at Burgas Plaza.He told me he need my signature for the service department and when I asked him why,he told me that I have nothing to worry about.As I confronted that guy at a1 in burgas plaza,he have the guts to lie to me and told me direkt in my face that he did not do it and that the signature was for my Internet problem.I thought they did it only to foreigners.No use of calling Main Office in Sofia because they will try to tell you that you are inform and explain and that I agree to a new contract.I asked for a copy of what I signed,till now,over 1 year,I still did not recieved it.Please take Action against this kind of dishonest practice.
32.
същото и в А1
09.02.2023 09:55:02
в Айтос! Уж изтекъл договор (което въобще не е вярно), уж подписване за увеличението, а накрая пенсионера излиза и с допълнителна услуга, естествено с такса за активация, и с нови две години за всичко. Сбъркани ценности, алчност, бонуси, натягане.... То поне да беше за по-добро, а то и развитие няма нито фирмено, нито човешко. Халал да им са бонусите и като ги харчат да споменават хорицата това телфонче е от баба Пена, това спа хотелче е от дядо Добри, Иван, Стоян...
31.
5
09.02.2023 09:43:02
Време е държавата да се намеси , много такива и други търговци се възползваха от пандемията и войната , но всичко свършва а измамниците и цените са все нагоре !!!
30.
Нещо поэсъщество
09.02.2023 08:19:22
Лозунги четем
29.
Минаващият до 22-ри (явен служител)
09.02.2023 07:09:34
Ти май си с дислексия, щом не разбираш това, което съм написал? Отидох с майка ми, за да й помогна, СЛЕД като е била принудена да подпише скапания договор. Служителката е била много настоятелна, защото договора на майка ми бил изтекъл (а тя е отишла в офиса само да си плати сметката) . И да допълня, че аз такива гадове без морал и ценности НЕ възпитавам и НЕ толерирам, колкото и да са ми близки!
28.
Хаха
09.02.2023 06:55:47
Те се еб... ват помежду си, защото стават едно семейство оплетено в лъжи. Но има кой да гледа. Бог забавя, но не забравя!
27.
ТИЯ ХЮМНЕТА
09.02.2023 05:52:06
Служителите в офисите на мобилните оператори,требе да бъдат системно пребивани (като докторите ) и евани....белким мирясат и не въвеждат в заблуждение горките хорица....
Иначе нема оправяне......
26.
До Омбудсманът
09.02.2023 01:45:15
“Не ограбвайте и без това трудното, бедно и болно ежедневие на възрастния човек.”
Ами драги ми Стамболиев, ти и твоите производни в парламента обрахте възрастните хорица, освен тия хиени операторите. Вместо да се обръщаш към измамниците в офисите на операторите, се обърни и към измамниците депутати и министри.
25.
Ami
08.02.2023 23:24:09
За жалост е мн верно.Задължават служителите да лъжат хората.Това е позор.Абе що няма държаеа бе.Щом така задължават служителите си да се закрият на момента.Егати ненорналнат държава
24.
До 22
08.02.2023 21:55:41
Никъде не е казано, че като изтече договор трябва да се преподпише! Още повече защото старите условия са по-добри! Но търговците в магазините гонят таргети и използват похвати непонятни за по-възрастното поколение. И изведнъж се оказват с двойна сметка за неща, които дори няма да ползват. Да не говорим за другата наглост - вдигат таксите средно с 15% заради инфлацията, а в същото време използват държавна помощ. Нека фалират!
23.
Хддд
08.02.2023 21:54:29
Акцента на статията не е за операторите и никой няма да ги съди.
Статията е за излъскването имиджа на този господин нищоправец.
Не се хабете да пишете фермани, този омбудсман на никой не е помогнал и на никой няма да помогне.
22.
само да отбележа
08.02.2023 21:42:51
До Минаващ и всички останали Вечно Възмутени Граждани!
Значи е можело да отидете в офиса с майка си когато и изтича договора и да изберете подходящ план, а не след дъжд качулка и да си
правите нерви и на другите около вас. И не забравяйте, че тези "гадове" може да са ваше дете или близък.
21.
Офис А1 Меден рудник
08.02.2023 21:39:20
Петя Кузмова управителка на офиса - нагла жена. Прилича на трудно завършила БСУ. Върши го същото. Не ходете в офиса на А1 в Меден рудник. Ще си спестите много главоболия!
20.
!:
08.02.2023 21:37:28
Онова псе Мани Мастията и Йетел в мола ....ето ви го примера. Хората искат да си закупят най-евтиния апарат за 50 лв....те им го продават с 2-годишен план с такса 30 лв....уж безплатно. Хора, взимайте нещата в свои ръце, възрастните ни баби, дядовци и родители не са за тоя материален свят. Никога, ама никога няма да работя в оператор, точно защото не искам да мама хората.
19.
Кобра
08.02.2023 21:23:27
В магазинине на всички мобилни оператори са едни и същи нагли мошеници. Силно избягвам да ги посещавам. Като си спомня как преди години влизах да си платя месечната такса и всеки път ставаше разправия, защото те всеки път започваха да ми обясняват как трябва да подпиша нов договор.
А аз им казвах, че не съм ги питал за даговор и те пак си знаят своето.
Слава богу вече има достатъчно начини човек да си плати задълженията без да влиза в пряк контакт с тези хиени.
18.
Минаващ
08.02.2023 21:12:55
Тези гадове в лицето на едно нагло момиче, подмамиха майка ми да преподпише договор, в който е включен домашен интернет, а тя няма компютър или каквото и да електронно устройство, за да го ползва. Да не говорим, че няма идея компютърна грамотност и едва се справя с телефона си. Побеснях! Написах мейл до централния им офис, наклепах бургаския офис, като им казах, че майка ми е била буквално подведена да подпише договора и тя желае да прекрати договора за всички услуги. Получих любезен мейл в който беше обяснено, че може да се откажем от услугата, която не желаем. Отидохме с майка ми в офиса да се разправяме, като мейла, който получих от централния офис ми беше последният коз, ако решат да ни създават още проблеми. Слава богу, не се стигна до там. Коригираха договора, но неприятностите и нервите си остават за наша сметка. Не трябва да се мълчи и да се подминава подобна измама. Докато не се подведе под съдебна отговорност за измама някое от тези дебелооки служителчета, няма да има спирка.
17.
Me
08.02.2023 21:01:50
Please take serious Action against this kind of decieving practice.I was decieved into what I did not asked for.Dont ever give your ID,take someone with as a witness or record everything what was spoken.
16.
Me
08.02.2023 20:37:03
I had the same experienced a year ago with an internet and telephone provider at mall Plaza in Burgas.I went there due to Internet problem and was asked to signed on a small tablet.They told me that my signature is needed for the Service department and that I have nothing to worry about.Got SMS from sofia Main Office telling me about my new contract.I called them that I didnt made any agreement fir a new contract but they told me,the service at burgas plaza had explained to me about the new contract and I agreed to it.I did not see any contract nor they gave me or showed me any new contract.Just because I am old and foreigner and that Service Personal was working there for a long time.He is now at Mall Galleria in Burgas.I hope that more control be done. They should get what they deserve for decieving.That is not the right way to do.
15.
*********
08.02.2023 20:25:45
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.
14.
No9
08.02.2023 19:46:36
Eвала,сподели как да избегнем монопола...
13.
Сребролюб Мангизлиев
08.02.2023 19:45:08
Не само към ВЪЗРАСТНИТЕ хора.
Мобилните оператори са НАГЛИ с ВСИЧКИ
12.
А1
08.02.2023 19:39:45
На баба ми плана подписан от старческият дом в който пребивава,а не използва няма как да се прекрати.а тя дори и да присъства на това не е адекватна са направи това като волеви акт -какво правим деца?
11.
Виваком / Мтел
08.02.2023 18:58:52
Много са гнусни всички консултанти , скоро някой/я ще яде бахура.
10.
чайка
08.02.2023 18:55:36
то това си е чист тормоз по телефона и изнудване за което обсъждате под статията лошо е че закона не ни дава възможност да се защитим по съдебен ред!само може да ги пратите на майната си до следващият път когато отново се започне с уговорки аз ги съжалявам тези млади хора, като развалена плоча повтарят едно и също. мозъка им е изпържен!сигурно и на сън произнасят заучената реклама.Капитализм има безропотно подчинени служители, вместо да си поискат високи заплати са принудени да бъдат пропагандатори!
9.
Azsum
08.02.2023 18:43:35
Преди три години се изчистих от тези боклуци и съм само на ваучер. Не говоря много. Пускам си национални минути за десет лева и мегабайти интернет и ми стигат. Разни тапачки ми звънят да ми предлагат да минавам на договор. Половин час ми се пенят да предлагат какви ли не глупави схеми да минавам на договор - да, ама не, няма начин. Нямам към никой договор, не ползвам кабелна телевизия. Имам интернет вкъщи, към един от доставчиците, без договор, за 10 лв. Плащам в началото на месеца и ползвам. Гледам с андроид IPTV (телевизия през интернет) над 10000 програми от цял свят, всички най нови филми с бг субтитри, всичко което може да гледаш и правиш през телефон и телевизор с андроид и Уиндоус. И всичко това за 10 лв без договор. Няма значение колко телефона, таблети и тв ползвам. Няма начин да мина на договор. Нищо не купувам и на изплащане. На някой нямам да давам пари и ми е супер спокойно.
8.
Абориген Балкански
08.02.2023 18:03:27
Условния молитвеник е зает предизборно
7.
И във
08.02.2023 17:56:49
Виваком е същото изпълнение, когато вляза в офиса виждам хищни животни готови да те разкъсат.Вече и по телефона ги режа яко иначе те нямат спирка .Аз и казвам ,че не ме интересува никаква оферта тя за трети път ми повтаря какви телевизии предлагат.
6.
градски
08.02.2023 17:42:45
После има конски сълзи за привлечени към наказателна отговорност младежи от кол центровете... Но това е в нормалните държави. Тук ако си монополист всичко ти е позволено.
5.
Някой
08.02.2023 17:40:55
Тодор Стамболиев е достоен за уважение Човек! Винаги когато съм се обръщал към техния отдел с проблем, са реагирали и с действие и с обратна комуникация по най-бързия начин!
Жалко, че такива хора, като него остават често в сянката на бюрокрацията!
4.
Даа
08.02.2023 17:33:23
Със сигурност въпросния мобилен оператор е А1.
Жал ми е за тези млади хора, които работят там. С времето се превръщат в бездушни и безскрупулни същества. И когато напуснат от там или ги изгонят от там-за нищо не стават, защото ценностната им система е унищожена от стремежа за бонуси. И не осъзнават колко е преходно всичко... младостта им и измисления свят на измами в който живеят!
3.
?
08.02.2023 17:32:16
Проф. д-р Диана Ковачева е топ и бачка здраво, но този не помня нещо да е свършил
2.
браво
08.02.2023 17:29:34
браво на омбудсмана.тези касапи ограбват народа
1.
Лошо
08.02.2023 17:18:41
Правят го и няма да спрат да го правят. Това са доказано бездушни хора, повярвайте. Дори бонусите, които получават за подобни манипулативни деяния, са мимолетни на фона на щетата, която причиняват на възрастните хора. Работил съм за най-големият и най-скъп немски мобилен оператор (има много други хора в Бургас, които и в момента работят за тази фирма). Подмамват по ужасен начин именно най-уюзвимите, защото те са единственият им пряк път към индивидуалния "успех". Не изпитват никакви угрезения. А, що се отнася до онези служители, които работят в българските офиси на мобилните оператори: те биват най-внимателно подбирани точно според тези качества, които са присъщи на един манипулатор. Тези хора нямат грам скрупули, нали се досещате, че всеки излъган е единичен случай сам за себе си, но на тези служители се случва дневно да обслужват десетки оплаквания и за тях това е ежедневие. Не се трогват от абсолютно нищо, даже им раздават образци със заучени реплики и точно описани подходи, с които да отпращат подобни клиенти. И още нещо: в тези компании работят хиляди, които се занимават с обслужването на клиенти, голяма част от тях са отговорни за имейлите и телефонната комуникация, и именно най-изпечените от тях, тези, които са се доказали като "най-успешни" за благото на фирмата, се изпращат по офисите, за да водят директния контакт с клиента. Там случайни няма, не ходете в офисите, най-хищните хиени са поставени да дебнат точно там.
  Добави Коментар
Шокиращо: Твърдят, че първата съпруга на Димо Алексиев го зарязала заради... Алексиев има тежки проблеми с алкохола и... дрогата? Предизвикан е на бой Любовната драма за Беба може да влезе в клетката за ММА, ако зависи от Велин...
"Взриви" телевизията Димо Алексиев произнесе присъда в Игрите, деликатна подробност е, че в момента той е зад решетките Вярно ли е, че хората във връзки всъщност са по-щастливи от необвързаните? Ето какво казват експертите
„За“ и „против“ прошката след изневяра Да останеш във връзка с някого, който е изневерил, понякога може да бъде нараняващо 4-те зодии, които ще намерят нова любов Вижте кои са те 
За бургазлии това е перфектното предястие - калмари с чуден чеснов сос Това е тайната рецепта на хората от морето  Президентският вот в Румъния: На първи тур води критик на НАТО, социолозите му даваха едва 5% Калин Джорджеску получи 22 на сто подкрепа 
7 нездравословни храни, които да избягвате Инстантни спагети са едни от тях Българските гори са едно от местата с най-голямо биоразнообразие в Европа
„Жени като Дебора Михайлова“: Урсула фон дер Лайен спомена българката на Деня срещу насилието над жени (ВИДЕО) Една на всеки три жени става жертва на насилие в някакъв момент от живота си Близо 5% от българите са пристрастени към спиртните напитки За 2024 г. страната ни се нарежда на осмо място по консумация