Лидл се изложи и скри рекламата си на вино с аромат на зъболекарски кабинет и нефтени нотки
Абсурдна реклама на червено вино, което се предлага в магазините на Лидл, предизвика смях и подигравки в социалните мрежи. Става въпрос за испанското вино Baturrica Тарагона гран резерва, което се препоръчва на ценителите лично от шеф Таньо Шишков.
Като основно качество, което трябва да грабне купувача и той веднага да отскочи до магазини и да се снабди с няколко бутилки, от Лидъл изтъкнат аромата на виното. Той, забележете, е химически, с нефтени нотки, т.е. ще бъде високо оценен най-вече от работници и служители в Лукойл Нефтохим – Бургас.
За тези, които не се прехласват от нефтените качества на виното, Лидл изтъква и друго предимство – аромат на зъболекарски кабинет. Не е уточнено за кой аромат точно става въпрос – който се усеща при чистене на зъбен камък, поставяне на имплант или лечение на кариес.
Според Лидл, винцето е много добро, вкусът му е агресивен /каквото и да означава това/ и е подходящо за мазни и пушени меса.
Авторът на това описание ще остане неизвестен, той вероятно е неуспял поет или е прекалил с някои субстанции.
Но, както и да е – от Лидл са побързали да свалят описанието и в момента линкът към него не е активен. Изписва се само, че е възникнала грешка и страницата не може да бъде намерена.