Вашият сигнал Връзка с Флагман
Управител:
Веселин Василев, email: v.vasilev@flagman.bg

Главен редактор:
Катя Касабова, email: k.kassabova@flagman.bg

Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!

Примката около Twitter се затяга – разходите за реклама са се сринали с над 70%

Ключови думи: туитър, примка, разходи, реклама, срив

Разходите за реклама в Twitter Inc са спаднали със 71% през декември, показват данни на изследователската фирма Standard Media Index, цитирани от Reuters. Драстичният срив се случи, след като водещите рекламодатели се отдръпнаха от платформата след поглъщането ѝ от Илон Мъск.

Последните данни от SMI идват, докато Twitter се опитва да обърне негативната тенденция. Компанията въведе множество инициативи за привличане на рекламодатели, като предлага някои безплатни реклами, премахва забраната за политическа реклама и позволява на компаниите да контролират по-добре позиционирането на своите послания.

Според данните на SMI разходите за реклама в Twitter през ноември са паднали с 55% спрямо година по-рано, въпреки че тези месеци традиционно са време на ръстове заради предстоящия празничен сезон, предава economic.bg.

Twitter не отговори веднага на искане на Reuters за коментар.

Повечето от компаниите са спрели да харчат през ноември, показват оценки на друга изследователска фирма – Pathmatics. Случилото се съвпада с времето, когато Мъск предприе спорни ходове, като възстановяването на спрени акаунти и пускането на платена верификация.

Четиринадесет от топ 30 рекламодатели в Twitter спряха всички реклами в платформата, след като Мъск пое управлението на 27 октомври, според анализите на Pathmatics.

В събитие през ноември в Twitter Spaces Мъск обърна внимание на проблема с компаниите, които спират рекламите си, и каза, че разбира, ако рекламодателите „искат малко време“. В този период милиардерът обвини активистки групи, че оказват натиск върху бизнеса да изтегли реклами от платформата.

Продажбите на реклами представляват около 90% от приходите на Twitter.

Отдръпването на бизнеса логично доведе до свиване на постъпленията на компанията през четвъртото тримесечие. Приходите за периода октомври-декември намаляха с около 35% на годишна база вследствие на спада в рекламата, съобщи Information, позовавайки се на подробности, споделени от висш рекламен директор на Twitter на среща със служители миналата седмица.

 

1
Коментара по темата
1.
Ме
26.01.2023 08:33:07
Нормално, всички големи компании са в либералният естаблишмънт... В момента в който Мъск взе бизнеса, те спряха даренията.
  Добави Коментар
Легализираха асистираното самоубийство Несъгласните смятат, че държавата се превръща в арбитър, решаващ кой да живее Служител на автокъща разби ново страхотно БМВ на клиент за 300 бона Шофьорът изгубил контрол и излетял от пътя като страничните въздушни възглавници също се отварят в салона при произшествието
Андреевден е, денят започва да расте Честит празник на всички именици Всяка събота правя този турски бюрек за закуска. Става божествен, а е с най-простите съставки Вижте рецептата
По какво си личи, че мъжът е готов да скъса с вас Признаците не винаги са ярки и набиващи се на очи, но има някои, които не са за пренебрегване  Диета с ориз: как бързо и вкусно да свалите излишните килограми Ще дaде резултaти сaмo aкo следвaте някoи прaвилa
Ударно начало на декември ще имат тези 3 зодии – няма кой да ги спре Кои са тези зодии, за които звездите обещават ударно начало на месеца Ванга й помага Раева е като преродена
Русия и Украйна си размениха телата на стотици загинали Ужасът на войната е голям Правя тази рецепта за Тюрбан сарма от 60 години – срам не срам, мога цяла тава да изям! Всичко е много просто – смесваш и пълниш листата
"Нас не ни броят за живи" Лоша констатация за България Сделките с имоти стигат 10 млрд. лв. Очакват нови ограничения за ипотеките догодина