Вашият сигнал Връзка с Флагман
Управител:
Веселин Василев, email: v.vasilev@flagman.bg

Главен редактор:
Катя Касабова, email: k.kassabova@flagman.bg

Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!

Примката около Twitter се затяга – разходите за реклама са се сринали с над 70%

Ключови думи: туитър, примка, разходи, реклама, срив

Разходите за реклама в Twitter Inc са спаднали със 71% през декември, показват данни на изследователската фирма Standard Media Index, цитирани от Reuters. Драстичният срив се случи, след като водещите рекламодатели се отдръпнаха от платформата след поглъщането ѝ от Илон Мъск.

Последните данни от SMI идват, докато Twitter се опитва да обърне негативната тенденция. Компанията въведе множество инициативи за привличане на рекламодатели, като предлага някои безплатни реклами, премахва забраната за политическа реклама и позволява на компаниите да контролират по-добре позиционирането на своите послания.

Според данните на SMI разходите за реклама в Twitter през ноември са паднали с 55% спрямо година по-рано, въпреки че тези месеци традиционно са време на ръстове заради предстоящия празничен сезон, предава economic.bg.

Twitter не отговори веднага на искане на Reuters за коментар.

Повечето от компаниите са спрели да харчат през ноември, показват оценки на друга изследователска фирма – Pathmatics. Случилото се съвпада с времето, когато Мъск предприе спорни ходове, като възстановяването на спрени акаунти и пускането на платена верификация.

Четиринадесет от топ 30 рекламодатели в Twitter спряха всички реклами в платформата, след като Мъск пое управлението на 27 октомври, според анализите на Pathmatics.

В събитие през ноември в Twitter Spaces Мъск обърна внимание на проблема с компаниите, които спират рекламите си, и каза, че разбира, ако рекламодателите „искат малко време“. В този период милиардерът обвини активистки групи, че оказват натиск върху бизнеса да изтегли реклами от платформата.

Продажбите на реклами представляват около 90% от приходите на Twitter.

Отдръпването на бизнеса логично доведе до свиване на постъпленията на компанията през четвъртото тримесечие. Приходите за периода октомври-декември намаляха с около 35% на годишна база вследствие на спада в рекламата, съобщи Information, позовавайки се на подробности, споделени от висш рекламен директор на Twitter на среща със служители миналата седмица.

 

1
Коментара по темата
1.
Ме
26.01.2023 08:33:07
Нормално, всички големи компании са в либералният естаблишмънт... В момента в който Мъск взе бизнеса, те спряха даренията.
  Добави Коментар
Стъклен ли е бюджет 2025 и ще се счупи ли от популизъм?  Проф. Даниела Бобева опроверга идеолога на постната пица Симеон Дянков, според когото няма да влезем в еврозоната С тези цветове ще изглеждате скъпо Черното винаги е супер, защото придава класа, но има още няколко цвята, които да добавите в гардероба си
Всяка домакиня трябва да знае рецептата за тази вкусна салата, приготвя се само за 5 минути! (ВИДЕО) Всички вкъщи ще останат очаровани Лошата серия най-накрая приключва! Настъпва нова ера в живота на тези зодии За тези, които са търпеливи и упорити, март ще донесе нови възможности, положителни промени и надежда за най-доброто
Нямате си представа колко е богат Има верига със скъпи сладкарници  Тя е шик дори, когато готви Бизнесдамата навърши 55 години в компанията на своето семейство и най-близки хора, в домашна обстановка
С колко бяха увеличени пенсиите Вдигнаха ги със 103 лева Петролен танкер се запали след сблъсък с товарен кораб в Северно море Тече мащабна спасителна операция
Най-накрая намерих перфектната рецепта за пилешки гърди: Месото не става като подметка, а остава сочно и много крехко Този огретен е абсолютен хит Как да създадете модерен външен вид с дамските анцузи?
Любима водеща се завръща у нас Тя от известно време живее в Маями Бомба! Маги Халваджиян уволни Рачков и Геро, Зуека се завръща Или всичко е игра за рейтинг и за забава на публиката и на екипа на шоуто