Вашият сигнал Връзка с Флагман
Управител:
Веселин Василев, email: v.vasilev@flagman.bg

Главен редактор:
Катя Касабова, email: k.kassabova@flagman.bg

Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!

ГЕРБ: Ако „Фрапорт“ няма да работи за Бургас, дайте зелена светлина за граждански и карго полети от Равнец

Кметът на Поморие Иван Алексиев (вляво) първи повдигна темата с липсата на полети от и до Бургас през зимата
Ключови думи: иван алексиев, летище бургас, коцесия, фрапорт, пресконференция на герб

"Служебният кабинет, който удължи концесията за Летище-Бургас, ако не може да накара „Фрапорт“ да работят, да даде зелена светлина Летище-Равнец – да стане гражданско и карго. Тогава ще видим дали „Фрапорт“ няма да започне да работи за Бургас." Това призова кметът на Поморие Иван Алексиев, който първи повдигна темата с липсата на полети от и до Бургас през зимата. /ВИЖ НАШАТА ТЕМА В РАЗВИТИЕ/

На пресконференция, която Флагман.бг предава на живо днес, Алексиев уточни, че кметът на Бургас Димитър Николов е наясно и оказал своята пълна подкрепа към предложението.

"Нямаше да коментирам Равнец, ако не бях говорил преди това с него. Димитър Николов е много „за“ развиване на Равнец като гражданско и карго летище", каза кметът на Поморие.  

Иван Алексиев добави, че е получил подкрепата и на туристическия бранш, и на кметове от Южното Черноморие, които заедно настояват „Фрапорт“ да си преразгледа политиката спрямо нашия регион. Концесията на Летище-Бургас е със срок до 2046 г.

 „Туристическият бранш е силно притеснен, че през зимата няма никакви полети – няма дори вътрешни от Бургас за сметка на Летище-Варна. Проведох няколко срещи – първата от тях беше преди празниците, като от компанията концесионер ме увериха, че след Нова година тук ще бъдат доведени представители на всички нискотарифни авиокомпании, които да си поставят условията, за да кацат тук. Вместо това бяхме поканени на среща с Димитър Николов, на която ни се обясни, че се правят големи инвестиции във фотоволтаици върху покривите, за да си компенсира летището загубите. Инвестиция, ок, но за „Фрапорт“, а добавена стойност за региона – никаква. Представиха ни графики с нула статистика за зимните месеци с изключение на Лондон, а Варна увеличава полетите си именно тогава. Ние сме 2,5 пъти повече през лятото от Варна“, обясни Иван Алексиев.

Той добави, че от „Фрапорт“ отправили упрек към местната власт. „Имали сме слаб маркетинг и България не била позната и Бургас също като дестинация в Европа и света. Как Варна обаче е позната, не знам как. Лично мен като кмет това ме засегна. Няма как Бургас да не е позната дестинация в Европа и света при над 550 хил. леглова база по Южното Черноморие, а Варна да е позната на всички“, каза Алексиев.

Отидете и вижте, 2/3 от автомобилите на Летище Варна са с бургаска регистрация. А Бургас познат ли е в България – отменихте и полетите Бургас – София, риторично попитал Иван Алексиев главния изпълнителен директор на „Фрапорт Туин Стар Еърпорт Мениджмънт“ АД -р д-р Франк Кванте по време на срещата.

Той бе категоричен, че не става дума за съревнование Варна и Бургас. Операторът обаче е един и същ и двете летища не са в конкурентна среда, добави Алексиев.

Той ще поиска и преразглеждане на концесията на Летище Бургас.

„Не може да заявяваш, че авиопревозвачите избират Варна, защото не познават Бургас. А преди 6 години, когато се създаде фонд, с който общините да подпомагаме нискотарифните компании с по 15% от туристическия данък. Това бе предложението на „Фрапорт“, а след 5 години ни се заяви, че това не е добра политика, защото 200 хил. евро били малко, а един полет струвал 1,5 млн. евро и ние трябвало да правим маркетинг. Ние общините не сме бизнес партньори на „Фрапорт“", подчерта кметът на Поморие.

Той е отправил покана към туристическия бранш, има подкрепата на кметовете от Южното Черноморие, за да може да се преразгледа концесията и да покажем, че може да се работи в конкурентна среда.

„Бургаският регион има какво да покаже през зимата – имаме богата история, балнеология. Имаме всичко, липсва единствено желанието на „Фрапорт“ да работи с Бургаска област.  Нямаме вина, че нашият регион е по-прогресивен и се развива по-бързо туристически от Варна“, посочи Алексиев.

47
Коментара по темата
47.
Боеко
07.02.2023 16:51:54
Мисля, че по-големия проблем на Бургас и другите села около него е, че няма ни един университет и като цяло няма какво да се прави там, поради което и няма полети до това място.
46.
Гост
26.01.2023 20:25:12
Негативните коментари са от хора, които са невежи по темата, черногледци (изказвания от сорта "В Бургас никога нищо не може да стане." или "Бургас не може да се сравнява с Варна.") или са платени писачи на ТИМ. Затова ето малко повече информация.

Как немската корпорация Фрапорт стана за срам и помогна на българската мафиотска групировка ТИМ, ставайки й ракета-носител?
Тимаджийската фирма "БМ стар" и не отговаряше на изискванията за участие в търга за концесията, защото нямаше история в обслужването на летища и не можеше да помирише летище. Затова Фрапорт се съгласи да бъдат използвани историята и опитът й в тази сфера, за да навлезе ТИМ в нов бизнес-сектор с висока административна бариера.
45.
Гост
26.01.2023 20:20:30
Как корумпираните политици от поредица партии и държавни служители обслужиха мафията с концесията на Летище Бургас?
1.Точно около търга за концесията сложиха за министри на транспорта хора от Варна (Николай Василев и Петър Мутафчиев).
2.Транспортният министър (Николай Василев) реши да даде летищата на концесия в пакет.
3.Антимонополната комисия разреши отдаването на концесия на двете летища в пакет.
4.Отстраниха победителя "Копенхаген еърпортс" с административни методи.
5.Признаваха "инвестиции" на концесионера по надути цени.
6.Не събираха полагащите се неустойки по договора в полза на държавата (статия "Петима министри не могат или не искат да съберат неустойки от "Фрапорт" за летищата във Варна и Бургас").
7.Дадоха държавни помощи на концесионера по време на пандемията.
8.Служебното (!) правителство реши да удължи концесията, която самият транспортен министър призна, че е била грешка (!) заради отдаването на летищата заедно.

Как печели ТИМ от концесията?
1. Прибира печалбите от летния трафик към конкурентите по Южното Черноморие, които не може да ликвидира.
2. Зимата изкуствено затваря трафика към конкурентните хотели и заведения по Южното Черноморие. (Защото хотелите, заведенията и казината на ТИМ са основно по Северното Черноморие)

Извадка от интервю с Дейвид О'Брайън, "Райънер":
Вие вече имате полети от Пловдив, обмисляте ли да имате и от морските летища във Варна и Бургас?
- Проблемът с бургаското летище е, че е контролирано от частен монопол, който няма истински интерес от развиване на трафика. ... Надяваме се правителството да не направи така, че да превърне софийското летище в скъп порт както се случи, например в Тирана и други примери за провал (летището на Тирана е било дадено на концесия, какъвто план има и за това в София – бел. ред. ).

Как ТИМ и Фрапорт лесно могат да блокират зимния трафик към Южното Черноморие при интерес на авиокомпаниите?
1. При запитване от авиокомпания за полети до Бургас - може просто да отговорят, че не предлагат полети до Бургас зимата (те са стопаните и не дължат обяснение на никого).
2. Може да се предложи висока цена на летищните такси и авиокомпаниите сами да се откажат, защото печалбата за тях става прекалено ниска. Например, концесионерът казва: "Ако искате да летите до Бургас - летищна такса 20 евро на седалка, но ако искате да летите до Варна - 5 евро на седалка." Изборът за авиокомпанията в случая е очевиден, а пътниците от нашия регион са принудени да отделят допълнително време и пари, за да се приберат, въпреки удобното летище и интереса към пътувания до него.

При негодувание от общността на Южното Черноморие се дават безумни обяснения "Искаме да изравним трафика в 2-те летища." Какъв е смисъл от това?! Може би за симетрия на числата в отчетите?! Наглост и икономическа АНТИлогика! Или "Интересът/Трафикът към вас лятото е прекалено силен, затова зимата ще ви затворим и ще помогнем на Варна." Това е като да накажеш златната кокошка за това, че снася прекалено много златни яйца. Но никой на местно ниво не може да ги натисне. Успех на Алексиев и Николов! Дано да извоюват целогодишни полети до Бургас, иначе още поне няколко десетилетия регионът няма да може да развие потенциала си. Лично знам за едри чуждестранни инвеститори, които се отказаха от инвестиция в Бургас, защото не могат да идват да наглеждат бизнеса си зимата.

Интерес към целогодишни полети има - за градски уикенд-туризъм, както и от хората в Югоизточна България, които живеят и работят в чужбина, те искат да могат да се връщат при роднините си. Идват и за медицински услуги - защото е по-евтино или защото в чужбина има дълги списъци на чакащите.

Това летище има освен икономическа, и обществена функция. Концесионерът явно пренебрегва и работи против интересите на общността. Затова развалете най-после тази порочна концесия! Обръщам се към кметовете от региона: Не приемайте празни приказки, абсурдни обяснения или дребни отстъпки, например да пуснат 1-2 полета седмично! Това е прах в очите! При това, няма нищо лошо и регионът да има и второ летище в Равнец - за всеки случай, ако някой пак реши да прави такива изпълнения! А и винаги е добре да има конкуренция. Направете подписката за разваляне на концесията, за която говори Алексиев! Хората ще са ви благодарни за това!
44.
До 43
24.01.2023 12:06:32
Ти, ако си работодател на 2 бази кое ще ти е по-изгодно? Да поддържаш двете бази целогодишно с персонал, ток, механизация, горива и т.н. или само едната, а другата да я отваряш, когато имаш повече работа?
43.
наблюдателен
24.01.2023 10:25:54
Местната власт и депутатите е нужно да разговарят с нискотарифните авиокомпании какво ги кара да нямат интерес към дестинация Бургас. Всички те са фокусирани върху рентабилността, заради което много от полетите са активни само през летния сезон – времето, в което са сигурни, че ще запълнят самолетите си с пътници. Каква е ползата на летище Бургас да пренасочва полети към Варна, при положение че ще си взима таксите от авиокомпаниите и на летище Бургас. Въпросът е има ли желаещи клиенти да летят от Бургас към други летища. Помним още през 2018г. Райънер спря полетите си от Пловдив, а през 2019 и от Бургас към 11 дестинации поради слаб интерес на пътуващи. Пробемът не е от вчера, а сега се използва предизборно.
42.
Паратика работа
23.01.2023 20:46:16
Няма ка да има търг за друг концесионер, защото в договора е отбелязано, че в радиус от 100км не може да се развива конкурентна дейност. Това гербаджии много добре го знаят, но играят театър пред народа
41.
TNT
23.01.2023 20:25:42
ТИМ са съдружници във Фрапорт.
Повече няма какво да се обясняваме.
Просто търг за друг концесионер в Бс. Иначе няма шанс.
Жалко...но в България всичко е интерес, далавера и шуробаджанащина!
40.
до 39
23.01.2023 17:56:56
Но после дойдоха Герб на власт и си дойдохме на дъното
39.
До 37
23.01.2023 17:04:31
Шшш алоу преди петнайстина години на Бургаското летище кацаха: Еър Финланд, Финеър, САС, Малмьо авиейшън, Майтравел Дикей. Половината стоянки бяха заети от скандинавски авиокомпании.
38.
Логично
23.01.2023 16:53:01
Получи се това, което се очакваше да се получи. Концесията трябваше да се даде на Копенхаген еърпорт.
37.
Фрапорт
23.01.2023 16:51:22
Алоу кви норвежци,шведи и французи сънувате
Норвежците са 3милиона и половина население и ходят масово в Маями,Тенерифе и Бали
Младите шведи са в Южен Тайланд(Пукет,Ау нанг,Краби,Ко Самуи)
А Французите във Корсика,Виетнам,Реюнеон и Таити кой ще дойде в Поморие и Созопол шш алоу
36.
Мими
23.01.2023 16:32:05
Толкова ли е скъпо да стегнем летище Равнец за чартърни от и до Бургас или трябва да питаме Варна ! Алоу имаме ли бургаска управа или не ?
35.
така така
23.01.2023 16:10:34
Милиониииии милиониии пак в някое джобче ще потънаааат хасмокар на всички политици нпо-та кметове и общински в България!!! Ааа и да не забравяме и администрацията!!!!
34.
Джурналистите да слушат и да си записват!
23.01.2023 16:07:45
Сeгa щe ви рaзкрия тaйнaтa зaщo в Бургaс зaплaтитe сa нa 12-15 мястo, кoeтo нe прилягa нa чeтвъртият пo гoлeминa грaд! Зaписвaтe ли? Тoвa сe дължи нa гoлямaтa бeзрaбoтицa. Мoжeтe дa си зaпишeтe 23% и тoвa e нaй-oптимистичнaтa прoгнoзa. Нaй-пeсимистичнaтa прoгнoзa e чe в някoи мeсeци тe минaвa 35%. Срeднo зa гoдинa e нaд 25-28% Тaкивa дaнни нямa дa нaмeритe в oфициaлнaтa стaтистикa, кoятo със сигурнoст oбгрижвa упрaвлявaщитe кoитo сa нa влaст към дaдeният мoмeнт. Мaсoвo мeрят сaмo бeзрaбoтнитe, кoитo сa сe зaписaли в бюрoтo пo трудa. Кoгa мeрят ли? Рaзбирa сe чe прeз лятoтo. Зaщo ли? aми зaщoтo тoгaвa сa зaeти сeзoннитe рaбoтници и тaкa бeзрaбoтицaтa излизa пo-мaлкa. a aкo някoй e зaeт сaмo прeз лeтнитe мeсeци? Сeщaтe сe! Тoй сe брoи зa рaбoтeщ прeз цялaтa гoдинa. eй тoвa ви e гoлямaтa тaйнa нa Бургaс. Нe e нужнa стaтистикa, зa дa рaзбeрeтe, чe бeзрaбoтицaтa спaдa. Тoгaвa щe зaпoчнaт дa сe вдигaт зaплaтитe, зaщoтo щe имa рeaлнo търсeнe нa рaбoтнa ръкa.
33.
Не е истина
23.01.2023 16:06:22
До онзи ден ревахте за водорода и соларния парк и че ПП искат да развиват летището като летище, сега наглеете.
32.
NAAAAGLY
23.01.2023 15:57:12
Абе Вие сте много НАААА ГЛИ, нали оня ден ревахте че парка с фото волтаиците е спрян заради летеището в Раванец, и е заради ПП които си садраха г.... за да съживят лететището.

Маршшшш м..

ПП. До момент ане ми стана ясно причината да няма полети от Бургас, линиите не виждат смисъл или фрпорт им казва да си ходят?
31.
Dnstuff
23.01.2023 15:40:05
Тя варна щото е цъфнала и вързала. Това е пълен кенеф там, мега селския град. Не знам за каква икономика говорят някой , като БВП на двата града е сходен и то при положение че Лукойл се отчита в София
30.
Летище Поморие
23.01.2023 15:18:39
Да изградим и в Поморие едно летище? :)
Тъкмо ще има келепир, когато ангажираме някоя от нашите фирми....
Тримата господа ги познаваме и знаем какво вършат, изглеждат толкова нелепо там.
29.
паткан
23.01.2023 15:10:51
Чувам съм че тези от Фрапорт плащат смешни заплати , при жестока експлоатация на персонала си.
Чудя се на хората които се навиват да им работят.
28.
Ле ле ле
23.01.2023 14:55:53
Ей,това летище за дъвка го взехме.
Кой гербер още не се е снимал на летището?
27.
Атанасеее... май не си много умен
23.01.2023 14:48:31
до 18 коментар - бай Танас

Тя ако държавата искаше да има някаква конкуренция нямаше да даде двете летища на една и съща фирма. Анадъму! Нали се сещаш колко пара е снесена, за да ги получи една фирма. И мача приключи. С тия смешни предизборни агитации могат да излъжат само някое дете в детската градина, че искат нещо да правят. Това са празни приказки, знае се че нищо няма да стане, но пък идат избори
26.
ТИМ решава за летището !
23.01.2023 14:45:46
Баничарят да се опита да постави ултиматум на ТИМ, щото те са собственици (представителите на концесионерът). Или да се опълчи на Бойко Борисов щото той е партия с ТИМ-аджиите, а не да си правят кризисен ПР. Що се касае за легловата база по южното черноморие, да има я но не е за англичаните, германците, норвежците, шведите, французите. Тя основно бе ангажирана с руския, украинския, чешки и словашки туристи. След като правителствата Герб, ПП и президента Радев, обърнаха гръб и забраниха на руснаците да идват, си останаха с украинците но не като туристи а като бежанци. Поляците и словенците предпочитат Хърватска че им е по-близко и така туристите си останаха само българите. Всичко застроено като апартаменти за почивка и закупени на 80% от руснаците, сега стоят празни и се продават пак на българи, ерго изпаряват се "туристите" и се увеличават жилищата за спални. Това е резултата от недалновидната управленска 14г. политика на кметовете герб в областта. Някой да е чул оплаквания от Варненска област кметове, не сте и няма да чуете макар и те да са от Герб.
25.
Няма държавници, ей
23.01.2023 14:43:22
Работи-не работи, са си купили правата, имат си договор и можете да им опърдите кочана ако искате. 12 години на власт и сега се правите, че не сте виновни за това ли? Никакво летище не може да се направи в периметър от 100км от летищата на Фрапорт. Сега нанесете тези 100км около Бургас и още толкова около Варна и ще стане че след Сливен и Нова Загора може нещо да се измисли. Е да, не е в Бургашка и варненска губелния, ама като няма държавници, тъй ший
24.
Някой си
23.01.2023 14:33:41
До Бургас има магистрала, до Варна не.
От София до Бургас се стига за три часа, от Плавдив за два, като и двата града имат летища.
В южната част на България са три летища - София, Пловдив и Бургас а в северната е само едно - Варна....
Пробвайте пътуване от София или Пловдив до Варна и ще ви стане ясно защо работи само Варна през зимата .
И не смятате ли, че Фрапорт са си направили сметката къде пътникопотока е повече и къде им е по-изгодно?
23.
*********
23.01.2023 14:27:15
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.
22.
Някой си
23.01.2023 14:16:47
Факт е, че фирмата концесионер иска да си пълни хотелите по северното черноморие. Бургаското летище е оставено само с 1 полет цяла зима, а да не говорим колко късно започват чартърите и лятото.
21.
Бай....
23.01.2023 14:12:52
Какви карго полети до летище Равнец ви вълнува бе, идиоти?! Знаете ли какво оборудване изисква тази поляна за да работи?! Нещастни малоумници! Кой ще плаща ?!
20.
Вуйчо
23.01.2023 14:10:07
Когато Бачийски заговори за летище Равнец цялата герберска общност скочиха против! Кмета даже искаше да сади там зюмбюл и минзухари! Сега бил много за! Е няма такива лицемери!
19.
1
23.01.2023 14:03:43
Телеграм-каналът на проекта WarGonzo, специализиран във военните новини, съобщи, че в Украйна вече са забелязани танкове "Леопард", които според официални изявления Германия все още не е позволила да се доставят на Киев.

"Оперативни източници съобщават, че в Николаев са забелязани най-малко 2 единици германска техника", се казва в съобщението.

Твърди се, че очевидци са забелязали платформи с танкове, за които се твърди, че са се насочили към територията на бронетанковия завод в Николаев. Официално потвърждение на тази информация няма.

Анализаторите на WarGonzo предполагат, че засилената активност на европейските медии за доставката на танкове за Украйна е причинена от опит да се спечели време за внасяне на поправки в германския закон, който не позволява на трети страни без разрешението на Германия да предават германско оръжие на трети страни.

В същото време по-рано германският външен министър Аналена Бербок в интервю за френската телевизионна компания LCI заяви, че Берлин няма да препятства решението на Полша да изпрати танкове "Леопард" в Украйна.

"Московский комсомолец
18.
1
23.01.2023 14:02:25
Предполага се, че зенитно-ракетен комплекс "Панцир-С1" е бил инсталиран в село Яшчерово в Новгородска област, на шест километра от резиденцията на руския президент Владимир Путин. Това съобщава "Агенция" с позоваване на снимка, която е предоставена от жител на град Валдай.

Според автора на снимката разчетът на комплекса за противовъздушна отбрана е разположен преди няколко седмици. Други жители на Яшчерово и съседните села потвърдиха пред агенцията, че в селото е инсталиран комплекс за противовъздушна отбрана. Един от събеседниците каза, че комплексът е на бойно дежурство, най-малко трима военнослужещи са постоянно наблизо, а антената на радиолокационната станция се върти.

"Агенция" подчертава, че в близост до Яшчерово няма критична инфраструктура, стратегически съоръжения, крупни предприятия или големи съсредоточавания на военна техника и личен състав.

Министерството на отбраната на Руската федерация, както и Кремъл, все още не са коментирали информацията за комплекс за противовъздушна отбрана в близост до резиденцията на президента на Руската федерация във Валдай.

Миналата седмица в мрежата бяха публикувани видеоклипове и снимки със системи за противовъздушна отбрана, които се появиха в центъра на Москва, например на сградата на Министерството на отбраната на Руската федерация. Освен това, както съобщава "Сирена", един от комплексите за противовъздушна отбрана се е появил близо до село Заречие на Одинцовския градски окръг на Москва, на десет километра от резиденцията на Путин в Ново-Огарево
17.
Бай....
23.01.2023 14:01:35
Е ми, разбойниците от ГРОБ какво могат да измислят?! Бай Ганьо е казал всичко за Далаверата !
16.
Атанас
23.01.2023 13:58:19
Необходимо е монополист "Фрапорт" да бъде поставен в конкурентна среда. Правителството дава лиценз на летище Равнец и още същия ден ще има няколко фирми, които са готови да го оперират. Когато има 2 летища, кметовете на морските общини ще предоставят събрания фонд на този оператор, който прави повече полети през зимата. И тогава германчето от "Фрапорт" няма да дава акъл, а ще прави полети иначе ще го сменят и някой друг ще взема голямата му заплата. Проблема е в българската държава.
15.
Спас
23.01.2023 13:51:56
Ново международно летище на 20 км от друго и сме в Гинес. А да и милиони евра за строителство!
14.
Снеж
23.01.2023 13:48:06
Много смислени предложения имат, не като ония папагал министър на туризма Илин Димитров: “Когато започнем да посрещаме по 15-20 млн. души, тогава тези пари ще се увеличават”, посочи той.
Хабер си няма какво са 15-20 милиона туристи, пък то летища няма.
13.
Обикновено
23.01.2023 13:40:52
Развитието на пристанища, летища и гари СЛЕДВА развитието и нарастването на градовете , а не ги изпреварва !
Същото, впрочем е и тъпото твърдение , че магистрала до пустиня ще я направи райска градина !
Ако там има условия за развитието на каквото и да е, един обикновен път върши същата работа...Докато не стане тесен и се наложи да се построи магистрала !
А не обратното !
12.
ko 4o
23.01.2023 13:39:35
Run4ev e deputat ve,papagal!
11.
Пътник
23.01.2023 13:37:46
Нама нужда от Равнец....Достатъчно е да има поне половината полети през зимата, които кацат във Варна. Прав е кметът на Поморие, че 2/3 от колите са с бургаска регистрация. Има полети, които пристигат до Варна през нощта....как да се придвижим до Бургас? Спи се по хотели, ангажират се приятели да те вземат от Варна...Не е нормално това и продължава вече много години...Но да живее ТИМ!
10.
Куркапан
23.01.2023 13:31:50
Gerb over
Пп over
9.
морски
23.01.2023 13:29:32
Този Жечо Станков много умряла физиономия. По ведро де не ми вдъхва доверие
8.
Майкоууу
23.01.2023 13:25:04
Майтапчии! Герб си живеят на тяхната планета, където летища с граждански полети има на всяка поляна, а каргото го правят без пари на всяка крайпътна отбивка.
Бургаското летище е най-доброто в БГ, просто иска побутване.
7.
гошето
23.01.2023 13:24:59
Питайте Гошето мазния той е там с тимаджиите. Гошето "честния" като жена си. Гусин прокурора.
6.
Абе папагали
23.01.2023 13:22:29
Какви карго и граждански полети на Равнец...какво давате акъл на Фрапорт. Вижте си морската гара прилича на гробище. Колкото оправихте корабите толкова ще оправите и самолетите. Замиращ град с ~200 хиляди население иска две летища да има...и дори чисто хипотетично да идват самолети с хора посред зима къде ще ги водите?!
Това е същата малоумщина като редовната линия до Скопие....цял самолет за 6 човека. Няма такива малоумници ей!
5.
тоя бухал
23.01.2023 13:22:15
Рунчев от Герб ли бил? Това обяснява всичко......
4.
Гошо
23.01.2023 13:22:13
Зимата няма полети, защото няма какво да им предложите. Защо да идват в Бургас? Какво има да се прави от Октомври до Април в Бургас? Никой нормален чужденец няма да дойде заради чалготеки и сръбски скари. Отидете във Варна за няколко дни и ще видите за какво става въпрос.
Бургас беше тръгнал в правилна посока по време на първия мандат на Николов - идваха чужденци за концерти на Ал Ди Меола, Prodidgy и Faith No More. Обаче хората, които бяха в основата на този подем бяха смачкани и сега не искат да имат вече нищо общо с България. Ето там е заровено кучето - градът трябва да е привлекателен за младите. В момента с пълна сила е валидно твърдението - "през зимата нищо не се случва в Бургас".
3.
А защо от Равнец
23.01.2023 13:19:39
Давайте направо полети от и до летището на Приморско!
За чий чеп беше изобщо направено това летище!?
2.
Васил
23.01.2023 13:16:13
От дясно на ляво - трите фази на наркотична зависимост изобразени визуално, зелената светлина за Равнец няма да я коментирам.
1.
ХАХАХАХААХА
23.01.2023 13:09:26
Зад тях си "монтирали" пано с вожда хааахахахаха

д***** ********** ********************
  Добави Коментар
Какво женско облекло най-често възбужда мъжете Cтoйĸaтa нa eднa жeнa e oт дocтa вaжнo знaчeниe зa цялocтнaтa визия и игpae oгpoмнa poля зa ceĸcaпилa ѝ 11 фрази, които наистина умните хора използват, за да постигнат своето Ето кои са те 
3 зодии, които ще сбъднат своя голяма мечта преди 01.01.2025 Вие сред тях ли сте  Как се приготвят турските сарми с булгур Плънката не е сложна, но изисква внимание към детайла
Пране на японски: Как да възстановите чистотата на кухненските кърпи без пералня Прoцедурaтa ще бъде дългa: ще oтнеме пoне 12 чaсa Трябва да се трошат кревати - жените се нуждаят от 2 до 5 пъти секс седмично Здравето им се уврежда от липсата на ласки, по-бързо се появяват първите признаци на стареене
Ето как дамите от различните зодии пленяват мъжете Представителките, родени под знака на Телец са невероятно сериозни и си знаят цената, което привлича успелите господа и ги кара буквално да се борят за нейното внимание Важна новина за гинекологичните прегледи МЗ предлага в пакета дейности по „Клинична лаборатория“ да бъдат включени и изследванията за оценка на бъбречната функция
Атака с дронове в Запорожие, има ранени Сирените в града бяха задействани в 20:03 ч., атаката с дронове започна към 21.00 ч. Работодателите станаха по-щедри: 74% дават коледни бонуси Размерът на сумите по Коледа като цяло се запазва
Тони Стораро превзема Би Ти Ви, Цеца ще радва зрителите на Нова тв Тази година един исторически телемост ще ни свърже, не просто с друго място, а с друго време Цената на маслото покори нови върхове, европейците пестят от печива Продуктът е средно с 19% по-скъп от преди година