Вашият сигнал Връзка с Флагман
Управител:
Веселин Василев, email: v.vasilev@flagman.bg

Главен редактор:
Катя Касабова, email: k.kassabova@flagman.bg

Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!

Чуждестранни инфлуенсъри ще рекламират туризма в България

Ключови думи: инфлуенсър, реклама, туризъм, България

720 хил. лв са отделени за рекламна кампания на българския туризъм с чуждестранни инфлуенсъри. Това каза в студиото на “Събуди се” министърът на туризма Илин Димитров.

Става дума за чуждестранни инфлуенсъри, които ще посетят страната ни и ще я представят в своите социални канали. Има обществена поръчка и за български инфлуенсъри, с които вече се работи. Един от тях е фотографът, станал известен покрай коментара на Илон Мъск за Белоградчишките скали.

“Трябва да подхождаме по-иновативно и да използваме всички дигитални канали”, категоричен е Димитров. Нужните средства за добра рекламна кампания, която да популяризира туризма нас, са 90 млн. лева, изчисли министърът.

“Когато започнем да посрещаме по 15-20 млн. души, тогава тези пари ще се увеличават”, посочи той. “Всеки един лев, който влиза за туризъм в България, се умножава по 2.3 до 4 пъти в икомиката ни, обясни Димитров.

По думите му българите са преоткрили страната ни като туристическа дестинация. “Имаме много добри успехи в СПА туризъм. Там, където спа туризмът е развит, няма сезонност. България е на второ място в Европа по минерални извори”, коментира той.

“Преди няколко седмици беше прието виненият туризъм да бъде част от нематериалното културно наследство на България. До 1-2 седмици ще бъдат сложени и табелите от АПИ. Заедно с Министерството на културата за изработени 12 винени маршрута”, допълни още Димитров.

Според последни данни през 2019 г. - последната пред COVID година - е имало 3 млн. 800 хил. регистрации на български туристи. Тази цифра обаче се е увеличила през 2022 г. - над 4 млн. и 200 хил.

“Не само, че са преоткрили България, но и броят им се увеличи тогава, когато всичко е отворено и може да се пътува свободно”, каза Димитров.

4
Коментара по темата
4.
*********
21.01.2023 19:40:15
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.
3.
Ми
21.01.2023 19:25:22
Невероятна реклама.
Самотна жена на плажа с разтворени крака и банан до гъза й.
Флагман е мутренско издание
2.
Съсипаха я тая държава
21.01.2023 15:56:11
Парите не само са смешни и малко за рекламиране на туризма ни, ами и се използват неправилно. Да не говорим, че голяма част от тях се крадат под формата на увеличени разходи към близки фирми. Като няма дългосрочна стратеия - така ще е

P.S. Помните ли гербаджийската министърка навремето при която се дадоха 2 милиона евро за лого, което се оказа крадено, т.е. няма разходи по правенето му? А запалки, химикали и т.н. пак от същото министерство за близо милион лева?
1.
Рекламират ли кафявото ако
21.01.2023 15:09:00
Моренцето
  Добави Коментар
Бишва любима на Гришо яхна... Мощен мотор Скандалът в борбата не стихва "Затриваме децата, а федерацията се интересува само от чужденците", твърди олимпийският шампион Георги Мърков
Нищо ново! Лукашенко пак спечели изборите в Беларус Получи подкрепата на 87 % от избирателите, според екзитпола Огромен протест в Гърция Съседите търсят справедливост след влакова катастрофа
Русия съобщи, че е завладяла... Още едно село в Донецка област Отново показа класа Попов с престижно класиране
Много е щастлива Известна певица се радва на лични и професионални успехи Бизнесът му тръгна от видеокасетки, а днес е един от най-богатите в държавата Божидар Колев е съсобственик на "Технополис" и "Практикер"
Обра точките на 57 години Памела Андерсън е легендарна чаровница Прегърнахме се и чакахме, проговориха машинистите от фаталния влак Трябваха ни секунди, за да отидем в задната кабина. Клекнахме ли, не знам вече, прегърнахме се и чакахме удара, сподели Пламен
Сръбската Беба подпали мрежата Пусна снимки по бански от Тайланд, влюбените емотикони не закъсняха Поколението Z – все по-технологично и самотно Поколение Z включва хора, родени между 1997 и 2012 г.