Зад Панайот Рейзи стои държавната машина, но той е предвидим и ще го победя
Тихомир Янакиев е роден в Созопол, на 39 години е. Женен е, има две деца – дъщеря на 5 години и син на 1,5 години. До VІІІ клас учи в родния град, а после – в Бургас. Висшето образование завършва във Варна, специалност „Маркетинг и мениджмънт”, а магистърска степен получава в Бургаския университет „Проф. д-р Асен Златаров”.
Професионалният опит на днешния банкер е дълъг и разнообразен, деен е и се е захващал с работа в различни сфери. През 1993 година е бил моряк на океански кораб, после се е занимавал с различна търговска дейност. „Като всеки млад човек по това време опитвах от всичко, дори е бях и безработен”, казва за себе си Янакиев. През 2002 г. започва работа в банка в Созопол като касиер, там работил 2 години, а от май 2004 г. е завеждащ сектор на банков клон.
- Г-н Янакиев, защо се кандидатирате за кмет в Созопол в една трудна община, където изборите се смятат за служебно спечели от сегашния градоначалник Панайот Рейзи?
- Аз обичам предизвикателствата. Да, моментът е изключително труден, но аз обичам да се доказвам именно в такива периоди. И в живота си досега не съм постигал нищо по лесния начин. Община Созопол е трудна от една страна, но от друга страна – не чак толкова, ако човекът, който претендира за кметското място знае какво иска. Аз смятам, че кметът трябва да защитава интересите на местните хора, да осигурява спокойствие, да има ясна и конкретна визия за политика, които ще изповядва за развитие на дадено населено място, за осигуряване работа на хората, за развитие на поминъка така, че да носи повече дивиденти на местните жители. Созопол трябва да стане по-приятна община за живеене. Аз съм живял там, в момента съм там и смятам да бъда там, искам собствените ми деца също да са там, което означава, че общината трябва да бъде по-привлекателна.
- Рейзи ли считате за ваш основен противник? Възможно ли е всички останали кандидати да се обедините срещу него?
- За г-н Рейзи мога да кажа, че е изключително сериозен играч и да, към момента виждам в негово лице най-сериозен опонент в надпреварата. И това е така най-малко, защото всички ресурси са у него. Той държи общинската власт, сега припознавайки го ГЕРБ като техен кандидат – зад него е и централната власт. Позицията, от която той тръгва, е доста по-напред от моята. Но съм уверен, че в течение на надбягването до изборите, защото то няма да е спринт, а бягане на дълго разстояние, мисля, че ще наваксам.
- Година преди изборите в Созопол се смяташе, че основната битка ще е между рейзи и областния управител Константин Гребенаров като кандидат на ГЕРБ, но в последния момент нещата се объркаха. Ако Гребенаров намери формула и реши да участва в изборите бихте ли си сътрудничили като се има предвид, че в Созопол се говори, че той държи цяла папка с уличаващи Рейзи факти?
- Аз бих си сътрудничил с всеки един човек, у който видя ценности, които аз изповядвам. Далеч съм от идеята да водя личностна война и вражда с някой от другите кандидати за кметове. Така съм възпитан. За мен не е правилно предизборното състезание да се преекспонира през призмата на междуличностните войни, та да се налага да ангажираме хора, които да се бият с обкръжението на Рейзи. Аз ще водя друг тип кампания. Папки, както вие казахте, аз няма да използвам. Който иска да го прави. Бих си партнирал с Гребенаров, с Палазов или с други на принципна основа и на база ценности, които се изповядват.
- Созопол е една от общините, сочена като пример как се купуват гласове на предишните местни избори? Имате ли изобщо механизъм срещу когото да се противопоставите на това?
- Аз срещу това явление мога да се противопоставя по един- единствен начин и той е като аз не участвам във всичко това. БСП и в частност аз - Тихомир Янакиев, няма да участваме в схема за купуване на гласове. Това въобще е толкова далеч от мен, не знам как се прави, никога не съм опитвал и нямам намерение да пробвам. Ако ромите смятат, че целта в живота им е по време на избори да получат някакви пари (не знам колко е била мизата им) и след това 4 години да стоят без работа, защото точно това става – добре, нека да си продават гласа.
- Вие като партиен кандидат на БСП ще разчитате ли само на симпатизантите на партията и ще успеете ли да ги мобилизирате като се има предвид, че през предходните 4 години там управляваха предимно местни коалиции?
- -Аз може да излизам като партийна кандидатура, но това не ме ограничава. Няма да търся връзка само с нашия електорат. Аз смятам, че човек трябва да има морални ценности и като се стреми към нещо хубаво, за да го постигне той се свързва с хора със сходни убеждения, независимо от коя партия са. Аз излизам от БСП, но не бива да бъда разглеждан като теснопартиен кандидат. Все пак съм на 39 години, сравнително млад човек съм. Винаги в живота съм се старал да бъда морален. Дори в рамките на шегата, но за да съм напълно открит, защото по време на кампанията може да се чуе всичко, мога спокойно да кажа и за личния си живот, че имам съпруга и нямам любовници. Имам две дечица, искам да им дам спокойствие. Същото е и отношението ми към хората, желанието ми е да се чувстват добре, да я няма както тази конфронтация, на която сме се нагледали, така и тази агресия, която е навсякъде и се сипе по време на кампании.
И ТИХОМИР ЛЪЖЕТЕ И СЕБЕ СИ ЛЪЖЕТЕ.
ТИХОМИР Е СВЯСТНО МОМЧЕ -ДАНО НЕ СЕ ХВАНЕ НА ПОБЕСНЕЛИТЕ КОМУНЯГИ И ОСЪЗНАЕ ,ЧЕ В ТОЗИ ЦИРК ЩЕ БЪДЕ УПОТРЕБЕН.
Не мисля,че съжденията на № 136, колкото и да са дълги , са отговор на точните неща. Те дори не са и съждения, една компилация от врели-некипели, която да прекъсне какъвто и да е диалог в сайта. Нещата загрубяват, Рейзевци са неспокойни и объркаха представите на хората за избори. Сега пък, нова двайсе- Рейзи кани жените ни утре в 10 часа в "Селена" на среща! Ама какво ще прави той с нашите жени на среща, кажи ми? Ами ние мъжете за чий сме тук? Или си мисли, че ще пърха с мигли и ще залъгва жените ни с локуми, които умее и наште-хоп, примряли за Пинчо. Де пусти бой, де! Понка, вземи се в ръце, имаш цял харем, не посягай и към нашето,че лошо ти се пише. Ти какво мислиш по въпроса, а местен? Твоята поканена ли е ?
21.09.2011 17:08
Рейтинг:
0 Не си прав/а, специално за отношението на служителите в Общината! Ама изобщо!!! Имам наблюдения в данъчна служба, в техническа и в социалните /само в есграона са малко по-кисели, но пак си гледат работата/. Ами не е имало случай в последните години, точно както го описваш: да "благодарите за наглото отношение на самозабравил се чиновник в общината само и само да не вземе да смачка молбата ви за някоя общинсак услуга, от която имате нужда". Напротив, и нещо да не е попълнено както трябва - гледат, поправят, ама нито намек, че си нещо малоумен, та не си го направил както трябва, нито кисела физиономия - нищо подобно! Обслужването, което описваш, беше такова преди доста години, когато до общината ходихме като на зъболекар, за вадене на зъб без упойка.Осъзнайте се малко, защо нападате едни обикновени хора и граждани, като всички нас? Доста неща могат да се критикуват за последните 4 години, но определено обслужването не е едно от тях!!! 102. местен
21.09.2011 16:51
Рейтинг:
-1 „......Политическите циркове са излишни за умните и забавление за простаците...'' Истината е, че
Рейзи е най-успешният кмет на Созопол до сега. „....Така че стига злоба, всичко по горе е факт и вие го знаете. Нека състезанието за кметското място бъде цивилизовано и по-силния да победи. Созопол няма нужда от злоба защото тя се връща като бумеранг. 101. малко факти
20.09.2011 19:23
Рейтинг:
7 Някой от долусписващите каза, че Тихомир Янакиев бил в Общинския съвет когато Караманова била кмет. Ми да ние знаем това. Но защо не каза, че само Тихомир Янакиев като съветник по времето на Караманова вършеше работата за която беше избран:
Тихомир инициира подписка, под коята се подписаха над 100 души за възстановяване на крепостната стена,която беше съборена/ и все още е/ от г-дата, строящи хотела до детската градина в стария град на Созопол. Тогава кметицата Караманова не взе под внимание това. Тихомир инициира искане част от остров "Св.св.Кирик и Юлита" да се даде на Общината за да се направи паркинг и да облекчи туристите.Тихомир входира докладна да бъде затворена морската градина на Созопол за автомобили, но никой от тогавашните съветници / включително и от БСП/ не го подкрепиха.Мога да изредя още неща, които някак си останаха недооценени или нечути.Чудя се защо има хора, които на бялото казват черно? Ми Рейзи да не се е родил кмет? Или пък ористницата му го е дарявала с европроекти? Или Катя Стоянова и оная диня Германова цял живот са били общественички? 100. Глас от Созопол
20.09.2011 18:53
Рейтинг:
3 Защо бе хора винаги си избирате морално пропаднали и безхаберни типове като Рейзи ? За да ги сочите после, че са по-прости от вас ли? Да злорадствате тайничко и като ударите по една ракия скрито да се възмущавате от ловните и любовните "подвизи" на Рейзи. Обичате ли феодалната си зависимост от самозабравилият се "Панаойтка" ? Радвате ли се да няма правила в общината ни и за всяко нещо да навеждате главици пред "бащицата"? Защо не искате да има един нормален начин на живот без Катинари, Пинчовци, Тумпали,мумпали и тем подобни? Доволни ли сте когато благодарите за наглото отношение на самозабравил се чиновник в общината само и само да не вземе да смачка молбата ви за някоя общинсак услуга, от която имате нужда? Кажете, всичко това харесва ли ви? Не искате ли промяна?!? Моралния стожер в обществото ви кмета Рейзи ли ще бъде? Него ли ще сочите за пример на децата си? Кажете...Дали ще е изберем Тихомир или някой друг, не е ли време за промяна? Не ви ли дразни факта, че Созопол не е вече за нас-местните? Кажете...но като го казвате погледнете децата си в очите и сложете ръка на сърцето си... 99. до96 и 97
17.09.2011 16:20
Рейтинг:
1 Ти май си от най големите подлоги на Рейзи.Сапо човек нереализирал се професионално нещастен в личния си живот имного ниско интелигентен може да сипе толкова жлъч и омраза.Такива сте всички приближени на сегашния кмет.Дали от това да всявате омраза инегативизъм ставате по щастливи? Едва ли лошотията не прави никого истински щастлив а и това все някога се връща.Потърси личния си мир. 98. боже,боже
17.09.2011 07:27
Рейтинг:
0 Не става дума за Божидар Димитров, а за истинския. Защо не слезе, та да си прибере вересиите? Колкото щеш помияри и неудачници! Бълването на гнусотии по адрес на когото и да било, не отдалечава четящите от ИСТИНАТА за проваленото управление на Рейзи. Стиска ли ви да коментирате сериозните неща за Созопол, или ви е по-лесно с л...а и тем подобни. Този ви арсенал не е печеливш. 97. Како
17.09.2011 00:53
Рейтинг:
-5 кхъ-кхъ ,Аспасийче , кака ,амчи речи нещо и за Тихомирчо , зер в една листа бяхте га ядохте кифтетата при Веска. 96. Кака Аспасийка Порожанова
16.09.2011 23:59
Рейтинг:
-4 Стига сте се карали! Моята подлога Веска ще стане кмет, а Гребенаров вече не ми е интересен, но и него успях да проваля. До всичко, което се докосна става на лайна! Хахаха! 95. съгражданин
16.09.2011 19:31
Рейтинг:
-2 Вас май ви е страх господа и дами, че изпращате Рейзи в Несебър. Оставете Янакиев да излезе срещу Рейзи и резултата ще е показателен. 94. до созополчанин
16.09.2011 19:02
Рейтинг:
8 Не само това е важно. Много по-важно за нас е да се запознаем с лъжите, които е избълвал Рейзи за да стане кмет, а не е изпълнил нищо. Четете по-долу за ИСТИНАТА, това са факти, които никой, дори и кака Елка не са оспорили. Ама и да оспориш, трябва да имаш факти, а този човек е посочил точно и ясно лъжите на манипулатура Рейзи. Е, тогава, как да не потърсиш друг стопанин на града? Нека подкрепим този, който се противопоставя на статуквото- на 10 годишната власт на Рейзи. Рейзи добре живуркаше през мандата си в Несебър, нека се установи трайно там, ако ще да се кандидатира за кмет на Несебър. Важно е да се пръждосва от Созопол. 93. созополчанин
16.09.2011 18:53
Рейтинг:
4 Как ни Елка хабер си няма какви суми в милиони е усвоил Бургас от европейски проекти. А Созопол е "усвоил" същите милиони в сънищата на Рейзи и неговите глашатаи. Само ако можеше да събере две и двеста, кака Елка щеше да се откаже да коментира "постиженията" на Рейзи в европроектите. Защото едно е да четеш в пресата, където Рейзи плаща луди пари за реклама, какво би си строило в Созопол, а друго е какво всъщност е положението . Разликата е като от небето до земята. Факт! 92. Созополис
16.09.2011 17:48
Рейтинг:
5 Г-жо Елка, не знам дали това Ви е името или просто "смятате" добре щом сте преценили, че Созопол трябва да задмине Бургас по мащаби на строителството...а може би сте строителен предприемач, имащ интерес г-н Рейзи да е кмет 91. До П.Рейзи
16.09.2011 17:44
Рейтинг:
6 Рейзи, първо се научи да говориш и пишеш правилен български език. Второ - почни да уважаваш съгражданите си, а не само да "уважаваш" някои цигански булки. Трето-морето не е до колене и само с късмет не може. Четвърто-памперса ти виси и е време да ти го сменят(висенето е от преяждане).Пето - уникално тъп си и това личи от километри.Слагачите ти те хвалят само защото по между си могат на воля да се подиграват на простотията ти....ако разбираш какво искам да кажа. 90. до кака Елка
16.09.2011 17:07
Рейтинг:
5 Како, не ти е вярна информацията. Явно си в кухнята, в общината на самодоволния Пинко, но това те прави още по-смешна.Този проект още не е реализиран като първо. Второ, той касае училищата в Созопол и други села от общината, за което с нашите данъци плащаме около 160 хил.лв. за съфинансиране и трето моето питане беше за : СПЕЧЕЛЕН И ОСЪЩЕСТВЕН ПРОЕКТ ЗА ГРАДА-ДЪРЖАВА С О З О П О Л!Щом имаш други - давай да ги чуем, ама едва ли. 89. до любезно
16.09.2011 12:21
Рейтинг:
-5 "Внедряване на мерки за енергийна ефективност на образователната инфраструктура на територията на община Созопол" . Това удовлетворява ли те? Мога да ти напиша още доста. Искаш ли? 88. любезно
16.09.201
62.
lilana
09.10.2011 09:10
Рейтинг:
1
Зад Панайот Рейзи стои държавната машина, но той е предвидим и ще го победя
Тихомир Янакиев
Ключови думи: Панайот Рейзи, Тихомир Янакиев, ГЕРБ, БСП, Созопол, община, местни избори, купуване, гласове, Бяс на деня, На светло, Свят, България, Бесове.бг, Сподели: Сподели12 Септември 2011, Понеделник Автор: Боряна ТЕНЧЕВА, снимка Ивелина ДОНЧЕВА
Няма да участвам в схемите с купуване на гласове и вярвам, че моите съграждани ще оценят това
Тихомир Янакиев е роден в Созопол, на 39 години е. Женен е, има две деца – дъщеря на 5 години и син на 1,5 години. До VІІІ клас учи в родния град, а после – в Бургас. Висшето образование завършва във Варна, специалност „Маркетинг и мениджмънт”, а магистърска степен получава в Бургаския университет „Проф. д-р Асен Златаров”.
Професионалният опит на днешния банкер е дълъг и разнообразен, деен е и се е захващал с работа в различни сфери. През 1993 година е бил моряк на океански кораб, после се е занимавал с различна търговска дейност. „Като всеки млад човек по това време опитвах от всичко, дори е бях и безработен”, казва за себе си Янакиев. През 2002 г. започва работа в банка в Созопол като касиер, там работил 2 години, а от май 2004 г. е завеждащ сектор на банков клон.
- Г-н Янакиев, защо се кандидатирате за кмет в Созопол в една трудна община, където изборите се смятат за служебно спечели от сегашния градоначалник Панайот Рейзи?
- Аз обичам предизвикателствата. Да, моментът е изключително труден, но аз обичам да се доказвам именно в такива периоди. И в живота си досега не съм постигал нищо по лесния начин. Община Созопол е трудна от една страна, но от друга страна – не чак толкова, ако човекът, който претендира за кметското място знае какво иска. Аз смятам, че кметът трябва да защитава интересите на местните хора, да осигурява спокойствие, да има ясна и конкретна визия за политика, които ще изповядва за развитие на дадено населено място, за осигуряване работа на хората, за развитие на поминъка така, че да носи повече дивиденти на местните жители. Созопол трябва да стане по-приятна община за живеене. Аз съм живял там, в момента съм там и смятам да бъда там, искам собствените ми деца също да са там, което означава, че общината трябва да бъде по-привлекателна.
- Рейзи ли считате за ваш основен противник? Възможно ли е всички останали кандидати да се обедините срещу него?
- За г-н Рейзи мога да кажа, че е изключително сериозен играч и да, към момента виждам в негово лице най-сериозен опонент в надпреварата. И това е така най-малко, защото всички ресурси са у него. Той държи общинската власт, сега припознавайки го ГЕРБ като техен кандидат – зад него е и централната власт. Позицията, от която той тръгва, е доста по-напред от моята. Но съм уверен, че в течение на надбягването до изборите, защото то няма да е спринт, а бягане на дълго разстояние, мисля, че ще наваксам.
- Година преди изборите в Созопол се смяташе, че основната битка ще е между рейзи и областния управител Константин Гребенаров като кандидат на ГЕРБ, но в последния момент нещата се объркаха. Ако Гребенаров намери формула и реши да участва в изборите бихте ли си сътрудничили като се има предвид, че в Созопол се говори, че той държи цяла папка с уличаващи Рейзи факти?
- Аз бих си сътрудничил с всеки един човек, у който видя ценности, които аз изповядвам. Далеч съм от идеята да водя личностна война и вражда с някой от другите кандидати за кметове. Така съм възпитан. За мен не е правилно предизборното състезание да се преекспонира през призмата на междуличностните войни, та да се налага да ангажираме хора, които да се бият с обкръжението на Рейзи. Аз ще водя друг тип кампания. Папки, както вие казахте, аз няма да използвам. Който иска да го прави. Бих си партнирал с Гребенаров, с Палазов или с други на принципна основа и на база ценности, които се изповядват.
- Созопол е една от общините, сочена като пример как се купуват гласове на предишните местни избори? Имате ли изобщо механизъм срещу когото да се противопоставите на това?
- Аз срещу това явление мога да се противопоставя по един- единствен начин и той е като аз не участвам във всичко това. БСП и в частност аз - Тихомир Янакиев, няма да участваме в схема за купуване на гласове. Това въобще е толкова далеч от мен, не знам как се прави, никога не съм опитвал и нямам намерение да пробвам. Ако ромите смятат, че целта в живота им е по време на избори да получат някакви пари (не знам колко е била мизата им) и след това 4 години да стоят без работа, защото точно това става – добре, нека да си продават гласа.
- Вие като партиен кандидат на БСП ще разчитате ли само на симпатизантите на партията и ще успеете ли да ги мобилизирате като се има предвид, че през предходните 4 години там управляваха предимно местни коалиции?
- -Аз може да излизам като партийна кандидатура, но това не ме ограничава. Няма да търся връзка само с нашия електорат. Аз смятам, че човек трябва да има морални ценности и като се стреми към нещо хубаво, за да го постигне той се свързва с хора със сходни убеждения, независимо от коя партия са. Аз излизам от БСП, но не бива да бъда разглеждан като теснопартиен кандидат. Все пак съм на 39 години, сравнително млад човек съм. Винаги в живота съм се старал да бъда морален. Дори в рамките на шегата, но за да съм напълно открит, защото по време на кампанията може да се чуе всичко, мога спокойно да кажа и за личния си живот, че имам съпруга и нямам любовници. Имам две дечица, искам да им дам спокойствие. Същото е и отношението ми към хората, желанието ми е да се чувстват добре, да я няма както тази конфронтация, на която сме се нагледали, така и тази агресия, която е навсякъде и се сипе по време на кампании.
В категории: Созопол Сподели: СподелиКоментари
134 коментара Добави коментарДобавете коментар Вашето име: Моля, въведете Вашето име Коментар: Моля, въведете Вашият коментар Защитен код: Моля, въведете защитния код
134. местен
08.10.2011 23:06
Рейтинг:
-1Само думите не могат да управляват Созопол. Всички виждаме как се справя Рейзи! нека го подкрепим, за да процъфти града ни! 133. Гриша
08.10.2011 20:02
Рейтинг:
0 Тихомир ще е новия кмет на СозопОЛ ! 132. do 131
29.09.2011 15:03
Рейтинг:
0Не мирясахте с тия смешни лозунги в края на всеки пост. Къде видяхте Тихомир да обявява, че има амбиции "да спре разграбването"? Няма и да видите, гаранция. Виж за спокойствие, сътрудничество, говори, най-смелата му приказка е надпревара. Тъй че не възлагайте на човека надежди, които не съответстват нито на възможностите, нито на намеренията му. Пък и в друга статия някакви намеци за роднински връзки имаше, които не е зле да се изяснят навреме, вместо едно и също да пишете само. 131. още към 126
29.09.2011 08:54
Рейтинг:
1По отношение на пристанището, което мошеника Рейзи подари на дарителя си Кръстанов е важно да се знае, че не е нарушението на главния архитект в искането за промяна на ПУП, а в това,че е искал промяна на ПУП В КВАРТАЛ, КОЙТО ИЗОБЩО НЕ Е В РЕГУЛАЦИЯ,НЯМА ГО В ПЛАНА НА ПРОВЛАКА И ЗАБЛУЖДАВА СЪВЕТНИЦИТЕ,че прави промяна на съществуващ квартал?? Това може ли да го смели нормален човешки мозък? ЧУДОВИЩНИ МАШИНАЦИИ И ЗАБЛУДИ1 Затова БОС е завел дело № 601 от 2011г., за което дело еима обява в Държавен вестник бр. 37 от 13 май т.г.. Разбира се, делото няма да има решение до изборите, ЗАЩОТО КМЕТЪТ КРАДЕЦ ТРЯБВА ДА НИ ИЗМАНИПУЛИРА ЗА ОЩЕ ЕДИН МАНДАТ! Може и нас да ни заблуждава като Областна управа,че дарявайки пристанището на Кръстанов, прави "брегоукрепване", но дали ще се вържем на лъжите му? Ако на хората от селата не им е ясно какво означава Созопол без пристанище, то на Созополчани това ни е повече от ясно. Да изметем крадците и грабителите на Созопол. Нека дадем своя глас за разума, за морала, за достойнството. Тихомир е достоен млад човек, нека го подкрепим с надежда да спре разграбването! 130. до 129
29.09.2011 08:43
Рейтинг:
2 Ако твоите витиеви послания се наричат "реалност", то тогава аз съм китаец 129. созополска реалност
29.09.2011 07:03
Рейтинг:
1 Идат избори и групата на тъй наречените мишоци-мушмороци в момента вдига истинска врява и дори засенчва истинския шум от приказките, казани на тих глас между истинските играчи, които разпределят ролите на бъдещите победители и победени. Зад кулисите някой гледа шоу и знае кой е победителят, но безпардонно мълчи и тихичко набелязва верните си воини. А подскачащите мишоци-мушмороци бъркат ли бъркат, та чак губят представа за реалност…! 128. loli
28.09.2011 14:06
Рейтинг:
-2 http://anketi.dir.bg/anketar.php?id=294 127. не си прав № 126
28.09.2011 12:43
Рейтинг:
2 Не си прав в някои детайли. незаконният ресторант на Пуховата леля вече е продаден на "собственика " над тях, Но този човек става собственик с друга далавера на Рейзи- Той получава също отстъпено право от кмета, но БЕЗ РЕШЕНИЕ НА ОБЩИНСКИЯ СЪВЕТ! Далаверите на Рейзи са лесно същите като на цар Киро в Катуница- деспотизъм, незаконно забогатяване и злоупотреба с власт и влияние! 126. dikito
27.09.2011 09:20
Рейтинг:
6Кмета на Созопол участва в данъчна измама . Панайот Рейзи беше известен като строителен предприемач в региона , но така и на стана известно ...... , въпреки че имаше резултати – построени къщи , видимо подобрение на материалното състояние...... . Използва баща си за подставено лице – баща му Васил Рейзи /пенсионер- рибар, неграмотен/. Съставен му е ревизионен акт на стойност 366 046 лв. По под номер 800522 от 21.07.08 год. На ЦУ на НАП. ЕТ”Рейз икомерс” предоставя като обезпечение по воденото сега дело в Административен съд Бургас , придобит имот в местността Факуда , землище на с. Равадиново с размери от 9 дка. Интересно от къде пенсионираният рибар Васил Рейзи е намерил средства да закупи множество имоти в района на Созопол , и в същото време да мисли за данъчни измами , невнасяне на ДДС и др. Намерен е и „подход” към председателя на Административния съд-Бургас Атанас Вълков , с когото вече е „работил” по повод делото за изборите в Община
Созопол.
На сесия на ОБС Созопол проведена през март 2009 год. По предложение на кмета съветниците узакониха незаконна постройка за търговски цели построена на общински терен разположен на южната алея в стария град . Топ първа линия , на самия плаж . Незаконната постройка е на близки роднини на общинския съветник Гено Пухов /съветник от групата на Рейзи , а роднините – негови агитатори /. Общинския съвет гласува отстъпено право на строеж за хранително заведение в грубо нарушение на закона за Общинската собственост и продадоха ценната общинска земя от 60кв.м за 17000лв. / за сведение тези земи в града се продават по 1000 евро на квадратен метър . Из целия град се говори , че новите собственици ще я продават на собственика на терена над тях , а посредник по сделката не е трудно да се досетите кой: кмета Рейзи срещу солидна комисионна разбира се . Тук разбира се можем да поставим още един въпрос ; защо е присъствал на заседание на комисията при обсъждане на въпроса племенника Гено Пухов и защо е гласувал по тази точка от дневния ред след като това е конфликт на интереси .
Има още , четете утре. 125. sori
26.09.2011 16:09
Рейтинг:
0 suzi
26.09.2011 15:47
Рейтинг:
2 През 2008 год. Кмета Рейзи еднолично без решение на ОБС и без търг отдаде на близки до него хора общинските паркинги и пусна през летния сезон паяк. По същия начин бяха отдадени и заведения общинска собственост . От тези дейности няма постъпления в Общинския бюджет . Интересно в чий джоб отиват парите .
Улица Ропотамо известна като веселата улица едва ли не е собственост на КАТИНАРИТЕ , наематели на Харманския плаж . Така Рейзи им се отплаща за вложените от тях усилия по време на предизборната кампания : заплахи, плащане на пари на избиратели и др. Сега те владеят тази част от града в общинския бюджет можеха да постъпят 100хил. лв. И средствата да се използват за благоустрояване . И в този случай кмета се ръководи от личния си интерес , грубо погазва закона проявява престъпно бездействие към общинска собственост и събиране на приходи, разрешава облагодетелстване на трети лица за сметка на общинската собственост , поведение , за което ще бъде повдигнато обвинение от прокуратурата. 15. СЕДЕСАР
26.09.2011 15:17
Рейтинг:
3 Рейзи даде за довършителни работи два апартамента Общинска собственост над кафе Хема 150хил. за площ не повече 100кв. М , което прави по 700евро на квадратен метър. Излишно е да се отбелязва , че ремонта беше приключил и съветниците за кой ли път бяха принудени да узаконят и това беззаконие . Скъпия ремонт се направи за да живеят в лукс гл. Архитект и Директора на дирекция ТСУ в община Созопол . Това е нанесена щета на общинския бюджет. 14. Темерута
26.09.2011 15:03
Рейтинг:
3 По предложение на кмета Рейзи ОС гласува 140 хил. лв за вход ен знак на града.
По повод този знак, кметът в прав текст по време на общинската сесия обяви, че има определен скулптор, поради което ще му сумата за изработване на монумента без и без решение ОС . „СДЕЛКАТА” се осъществи, не е обществена тайна , с активното участие на гл. Архитект на общината Румен Александров , известен като „КАСИЕРА” на КМЕТА. По тази система „КМЕТ-ГЛАВЕН АРХИТЕКТ” е извършена и еднолична продажба на 15% акции, собственост на общината в” Алепу....”.
Общината участва в ..... със земя -33дка на първа линия . След няколкократни опита да се финализира прехвърлянето на акциите на общината на Алепу... и след налагане на вето от обл. Управител на решението на общ. Съвет за прехвърляне , най – накрая сделката се извърши, в резултат на което общината е ощетена с милиони лева . Естествено, това решение е в резултат от търговия с влияние чрез преобладаващо мнозинство. Не е спазена процедурата – не е внесена докладна , а е предложено директно решение и ОС е гласувал
Гл. Архитект е изготвил ПУП, както и проект за изграждане на вилно селище , подписана като автор е съпругата му . Преди да стане гл. Архитект на общината , той беше служител на Алепу. 124. до старец
26.09.2011 08:26
Рейтинг:
2 Старец си и ти е простено но кашата е в твоята глава.Май не можеш да се сетиш че добрите неща в Созопол се случваха преди да управлява Рейзи и шайката му.Така че не ми обяснявай какъв ще ти е приноса.Остави ни нас младите сами да решим какво да правим.Знаем за кого да эгласуваме но това в никакъв случай няма да са ГЕРБ и Рейзи. 123. старец
25.09.2011 19:23
Рейтинг:
2 до русолявия веселяк № 119
Голяма каша ти е в главата , веселяко, набъркал си ги всичките в тюрлю гювеч. Вземи си свери малко данните щото аз живея в този град преди ти да си се пръкнал. От мен да знаеш че червения край в Созопол дойде благодарение на Рейзи. Столетницата в този град умря за векове напред. Моя глас към ГЕРБ на тези избори ще е подарък за следващото поколение в Созопол, което ще отвори врати към по добро бъдеще, което миналите гащници /на които ти си се подложил/не ни дадоха докато властваха в града ни. 122. 2345
25.09.2011 17:43
Рейтинг:
-1 Рейзи е най-успешният кмет на Созопол до сега. „....Така че стига злоба, всичко по горе е факт и вие го знаете. Нека състезанието за кметското място бъде цивилизовано и по-силния да победи. Созопол няма нужда от злоба защото тя се връща като бумеранг 121. 1116
25.09.2011 17:39
Рейтинг:
1 Я МИ ОНЯСНИ НА МЕН ПО КОИ ДАЛАВЕТРИ СИ ПАДА БСП ,ЧЕ НЕЩО НЕ МОЖАХ ДА СХВАНА .ЗА КАКВО СЕ ВОДИ ДАЛАВЕРАТА С СВ.ТОМА-НОРМАЛНА ИЛИ СЛАБА ДАЛАВЕРА 120. до 116
25.09.2011 13:57
Рейтинг:
-2 Ей,многознайка,взимаща заплата от моите данъци, последно ти обръщам внимание, защото ти не работиш с аргументи, а с теории. Ето ти още една теория:Формата на съгласие се изразява с гласуване ЗА. А съветниците от БСП - НЕ СА " ЗА " тези далавери. По-ясно и от белия боб, но кой да го разбере. 119. стана весело
25.09.2011 13:49
Рейтинг:
1 Неуважаеми № 118, нещо си се сбъркал .Значи, ако ще се връщаме в СоциализЪма,тогава що щат в устата ти младите социалисти? Търси младите комунисти, но те не са в листата на БСП, те СА ПРЪСНАТИ ВЪВ ВСИЧКИ ОСТАНАЛИ ЛИСТИ!Например посочените от теб соц возила не бяха притежание на тези млади хора и на техните родители, а на фамилия Германови, Катя Стоянова и фамилия и други известни хубавици. Та кой от тези млади хора можеше да работи в Държавен контрол? Чий родител беше първи секретар на ДКМС, в ОК на БКП, Зам.Председател на Изпълкома и други други благинки, възможни само на "богоизбраните" членове на БКП Созопол, които колеха и бесеха в града. От които зависеше живота и бъдещето на хиляди млади хора, сега родители на тези младежи. И зависеше и се проваляше и ги мачкаха. Нима по-възрастните забравиха тези години? Те не са толкова назад във времето и се помнят. Само някои от антуража на Рейзи, пряки играчи чрез фамилиите си в тези години, много внимателно и трайно са изтрили своето минало. Младите хора, включени в листата на БСП нямат нищо общо с властта,която "отваря страшна паст" ! Този израз приляга най-вече на тези, които не се наядоха от един мандат и посягат хищни ръце към втори. Такива като тебе, неуважаеми № 118. Не посягай към морала на младите в Созопол и се скрий от нета. Добро ще направиш! 118. До всички млади в листата на БСП Созопол.
25.09.2011 13:08
Рейтинг:
-1 Натоварете се сега всички на Лади и Москвичи, които нямат - в каросериите на ЗИЛ-ове и се запретнете да работите за завръщането на социализЪма в Созопол. Всички западни стоки - вън, частните тв канали - забранени. Всеки петък програмата на телевизията на КНДР, щото братския СССР вече го нема..., всички частни ресторанти, кафета и магазини да се забранят.......!
Е разбрахме, че всички си плюхте на сурата приемайки да сте в листата на старицата БСП. Ама така е жаждата за власт е сладка не напразно е казал народа:" Кога някой усети власт отваря страшна паст!" 117. БИНЕВА
25.09.2011 11:58
Рейтинг:
3 НЯМА ЛИ КОЙ ДА СЕ ПОЗАИНТЕРЕСУВА ОТ НЕЗАКОНИТЕ И ОТКРАДНАТИ ИМОТИ НА КАРАМАНОВИ,МАРХОЛЕВ,ЖАБОКА.ВРЕМЕ Е !!! 116. ?
25.09.2011 10:32
Рейтинг:
2 Каваци е местност в землището на Извор, вижте си нивото само... сега пък и фалшификации на протоколи взеха да ви се привиждат. Въздържал се означава "нямам мнение по въпроса". Формата на несъгласие се изразява в гласуване ПРОТИВ. 115. Да, уважаема
25.09.2011 08:59
Рейтинг:
-2 Фактът,че съветниците на БСП са били почти винаги едиствените против или въздържал се / КОЕТО ЗА ТВОЕ СВЕДЕНИЕ ОЗНАЧАВА НЕСЪГЛАСЕН/, както и фактът,че през целия мандат на Рейзи БСП е била ОПОЗИЦИЯ, ни дава основание, пък и задължение да коментираме неудобните за вас въпроси. Пък и как от протокола, в който пише нива в "Каваци"- решение 609, сега става с. Извор?? Не че не са допускани фалшификации на протоколите, но сами да се издъните - това вече е радост за нашите души. За хората обаче, е важно, че всичко посочено от нас е ВЬЯРНО, не го оспорвате и ние като опозиция не сме беле съгласни с вас, с Рейзи и с общинските му съветници. Затова искаме Тихомир и неговите съветници. 114. до 113
25.09.2011 08:43
Рейтинг:
2 т.1 това пък за какво го цитирате, не е било обект на коментарите до момента. Или просто трябваше да намерите все нещо, на което сте гласували против?
т.2 визирам решение 573 - нито сте против, нито сте се въздържали.
т.3 - уточнете се, че става въпрос за СЕЛО ИЗВОР! Нищо чудно 1 лев и да е съвсем нормална цена, нивите все пак са по 200-500 лв за декар.
т.4 Я пак добре си вижте решение 610 - щото точно там става дума за градина! И какъв е вашият вот? - Въздържал се.
Въобще, като толкова сте се въздържали през тия 4 години, кое ви дава право сега да критикувате? 113. до настървения
25.09.2011 07:59
Рейтинг:
1 Тъй като много, ама много , ама много,много искаш да ти кажем,защо БСП е мълчала и е подкрепяла продажбите на св.Тома, на Главбулгарстрой и други, ето сега малко факти: 1.За продажбата на акциите на община Созопол на "Алепу вилидж" решение на общ.съвет № 340- ПРОТИВ: Росен Деспов и Димитър Желев/ БСП/,Гребенаров /Герб/ и Бардуков.
2.за св. Тома -продажба на общински хотели, кафене и басейн - решение № 354 - ПРОТИВ: Росен Деспов / БСП/, зцащото Димитър Желев отсъства.
3. Решение 609 и 610 за продажба на ниви на "Каваци": едната от 3дка,другата от 92 дка - за по 1 / ЕДИН лев/ за квадратен метър -Гласували: Желев и Деспов /БСП/- въздържали се.
4. Решение 689 за продажба на "Герени" на три имота от 3.5 дка,8.1дка и 8.4 дка ГЛАСУВАЛИ: РОСЕН ДЕСПОВ / бсп/ - ПРОТИВ
Дали ти трябват още аргументи,че никой не купувал и не може да купи БСП, нито съвестта на съветниците от БСП ? Така,че не напирай, за всяка твоя манипулирана информация, има документи, а те са факти срещу които никой не може да скача. Гласувайте на Тихомир, за да ви е мирна главата и сигурно бъдещето. 112. 111,
25.09.2011 07:32
Рейтинг:
3 Така, на втория въпрос не отговаряте, значи определено ви плащат и на вас същите благодетели - да си трайкате докато се разпродавате гори, плажове, парцели.
А на първия въпрос - продължавате май да лъжете, цитирайте си въпросния протокол, ако обичате. Защото в протокол 27/2009г. решение 601 пише съвсем друго! 111. до 110
24.09.2011 19:59
Рейтинг:
2 Няма лъжа приятелю.Рейзи подари 2дка. Созополска земя на благодетеля се Кръстанов.Чети протоколи на ОбС Созопол а той знае как да му се отблагодари.Нима не помните джиповете с врачанска регистрация на мутрите от охранителната фирма на Кръстанов които с Катинарите шетаха из Общината .А що се отнася до пасквилчетата там силни са глашатаите на Рейзи.Созопол се събужда и аз вярвам че младите и всички разумни хора на Созопол ще гласуват за нов кмет.Ние не искаме Созопол да е повече синоним на корупция кражби лъжи на простотия.Вярвам в промяната ако всички повярвате ще я постигнем. 110. до 108
24.09.2011 14:12
Рейтинг:
0 Коя е лъжата ли? Ами това, че са ПОДАРЕНИ земи на "благодетеля на Рейзи". Точно в пасквилчето ви Истината, прочетете си го пак.
А на другия въпрос, който постоянно отбягвате - защо не гласувахте против? Конкретно за градина и св.тома /има и много други примери, но да не изместваме темата отново/. Хайде веднъж завинаги отговорете - ЗАПЛАШИХА ли ви, ПЛАТИХА ли ви, АКЪЛЪТ ли не ви стигна, та не разбрахте навреме какво става, а чак сега, преди изборите се сетихте - кажете го най-после! 109. ало Созопол
24.09.2011 13:40
Рейтинг:
0 Призовавам всички млади хора на Созопол да подкрепят Тихомир Янакиев за кмет на нашия град. Да убедят своите родители, че лъжите и, клеветите и манипулациите на Рейзи и кохорта , трябва да бъдат спряни, като гласуват за младия човек. Да се преборят със страха си,че Рейзи ще им отмъщава по всевъзможен начин, ако не гласуват за него, защото няма как да знае за кого са гласували. Да спрем превземането на Созопол от хора в селата, на които им е все едно какво се случва в града, важно е само да вземат гнусните 200лева за гласа си. Само ако всички гласуваме, ако гласуваме да изметем шуробаджанащината в общината, само тогава ще успеем. Хора, Созополчани, да се обединим срещу корупцията и отчуждението. Някой има полза от това да ни разделя и заплашва. Нека ние, младите да покажем,че не се купуваме, не се лъжем, не се манипулираме,не се боим от държавната машина и нейната пионка- Панайот Рейзи. 108. до "къде са парите"
24.09.2011 12:09
Рейтинг:
0 Уважаеми/а/, коя точно "лъжа" ти се струва клевата, с което се "обезсилват и останалите ви аргументи?Не става ясно, но затова пък, сам ни съобщаваш,че "трябва да се търси отговорност за това което е обещано и неизпълнено"! БРАВО! Самоче, в този сайт има публикувано "ИСТИНАТА", която никой не е оспорил и в който материал се вижда,че Рейзи не е изпълнил най-значимите за Созопол обекти и поради това не би трябвало да има мотив да иска втори мандат. Но неговият гьонсурат е вече световно известен и не му попречи отново да обещае: ПРЕЧИСТВАТЕЛНА СТАНЦИЯ И ПОЛИКЛИНИКА И др. и др.. Това само доказва факта,че не е изпълнил основните си ангажименти! Такива като теб, обаче са лесно манипулируеми и това личи от изречението ти: "сам министърът оповести пред медиите причините..." Ами точно така, Министър Нона Караджова заяви,че няма проект на пречиставетлна станция Созопол. И не защото предишните кметове не са направили проект, който започна, а защото Рейзи го спря, увеличи стойността му /защо ли?!?/, не му го признаха и го завариха неподготвен с проект, когато правителството беше осигурило парите! Това е едната истина, а другата за другия Министър Плевнелиев беше,че не е оразмерена според истинския брой потребители. Това също означава, че причината е в община Созопол, в кмета Рейзи и никъде другаде!До тук тезата ти че " търсите едвтина слава" и че нямаме "солидни аргументи" е разбита на пух и прах. Какво щяло са се случи, ако, защото, когато и т.н. са алабалистики, присъщи на популистите, едва ли би искал да попаднеш в тази категория, освен ако не си един от управляващите или кандидат да управлява този древен, древен град. С мъдри, мъдри хора, които се лъжат само веднъж.Да, ние искаме ДА НЕ Е РЕЙЗИ и казваме има други, които могат. Защото РЕЙЗИ НЕ МОЖЕ ДА ГРАДИ, РЕЙЗИ МОЖЕ ДА КРАДЕ , а ние не даваме повече земя и каквото и да е било наше! ДОТУК! 107. до 101
23.09.2011 08:38
Рейтинг:
3 Не знам дали стоиш зад Тихомир като кандидат за кмет но не забравяй че фактите имат и друга страна тази която прикриваш но хората знаят за мандата му като общински съветник и тя не толкова лицеприятна.С писанията си го вкарваш в конфликт с колегите му съветници от този период отБСП и така намаляш влиянието му сред редовите членове на партията която го е издигнала.Смени тона не му помагаш.Затова БСП не може максимално да се мобилизира вместо да се атакува с несвършеното Рейзи се търси "лошия" в редиците на партията. 106. къде са парите
22.09.2011 13:02
Рейтинг:
-1 Къде са парите е друг въпрос, аз просто цитирам протоколи и съм дълбоко смутен от това че виждам известно изопачаване на нещата. Човек или лъже, или не, средно положение няма. Изключение прави благородната лъжа и донякъде лъжата поради страх, но тук те място нямат! Така че проверявайте фактите, преди да пишете гръмки слова из публичното пространство, защото изглежда поне една от нападките ви може да бъде квалифицирана като клевета. Това като цяло обезсилва и останалите ви аргументи, а това не е хубаво, наистина трябва да се търси отговорност за това което е обещано и неизпълнено, както и за целесъобразността и ползите от някои решения. Пречиствателна станция също знаем защо няма, стига сте се въртели около този проблем, защото активи от там няма да получите, не разбрахте ли? Та сам министърът оповести пред медиите причините за спирането й, а преди това течеше някаква проверка, която бавеше нещата. Правите им още по-силен коза с пречиствателната станция, защото е ясно, че с подкрепата на герб тя вече ще бъде реализирана.Толкова ли сте неспособни наистина да изградите една солидна позиция със състоятелни аргументи или просто търсите евтина слава, ей това не можах само да разбера? Вие сте лява партия, аз ли да ви уча - хората очакват от вас да чуят, че ще живеят по-добре, че бедните няма да стават все по-бедни, а богатите все по-богати, че ще им дадете работа, ще подкрепите поминъка, ще върнете туристите в частните квартири и семейните хотели по някакъв конкретен начин - ей такива неща /друг е въпросът дали от устата на един банкер ще повярват на това/. Какво направил и какво не направил Рейзи всички знаят, пък и това най-вероятно ще бъде тема и на други кампании, така че определено не разбирам - едва ли няма кой да ви каже как се прави кампания, явно просто нямате желание за промяна, освен едно единствено: Да НЕ Е Рейзи, да СМЕ ние. Единствено това прозира от всичките ви коментари. И защо поне веднъж не дадохте отговор защо не гласувахте *против* за толкова много неща, които сега критикувате? 105. интересно
22.09.2011 11:28
Рейтинг:
-2 Стига бе, Пинко е продал земя за близо 1800лв. за кв.метър? Тогава ЗАЩО СОЗОПОЛ НЯМА ПРЕЧИСТВАТЕЛНА СТАНЦИЯ? Къде се дянаха тези 21 млн.лв.? Не се ли усещате колко сте смешни? Иначе признавате всички продажби, но ПИТАХТЕ ЛИ СОБСТВЕНИЦИТЕ - СОЗОПОЛЧАНИ ДАЛИ СМЕ СЪГЛАСНИ Не сте питали, не сме съгласни, затова сега ще ви изметем- ВСИЧКИ продажни съветници-Недин,Пухов,Пехливанова, Мархолев, и други блюдолизци на крадеца Рейзи. Тихо- ДАВАЙ, ТИ СИ ! Трябва ни добронамерен, морален и можеш НОВ, МЛАД ЧОВЕК! 104. до №101
21.09.2011 18:10
Рейтинг:
1 Е няма как да знаем за вашите подвизи, не сте си публикували протоколите в интернет, за разлика от сегашните. В тях например можем да направим справка за всичките ви критики, така че моля бъдете обективни. Продадени ли са на безценица апартаменти на Аркутино, както писахте? Да. Гласували против - нула. Продадени ли са земи на градина на безценица? Да. Гласували против - нула. ПОДАРЕНИ ли са земи на Кръстанов? Ами хайде да помислим дружно, при средна цена от 866 евро за квадрат, колкото е заплатено за общо шестте парцела, при това за идеални части, как мислите???Общо над 21 млн.лева продажна цена за 12 декара, не е ли малко пресилено чак пък за подаръци да говорите? И нещо прозира в коментара ви опит отново да се дистанцирате от миналото си, сега пък кметицата ви пречела. А кой ви пречеше на решенията, които сега критикувате, да се разпишете поне с един глас против? 103. до №100
21.09.2011 17:08
Рейтинг:
0 Не си
Созопол.
На сесия на ОБС Созопол проведена през март 2009 год. По предложение на кмета съветниците узакониха незаконна постройка за търговски цели построена на общински терен разположен на южната алея в стария град . Топ първа линия , на самия плаж . Незаконната постройка е на близки роднини на общинския съветник Гено Пухов /съветник от групата на Рейзи , а роднините – негови агитатори /. Общинския съвет гласува отстъпено право на строеж за хранително заведение в грубо нарушение на закона за Общинската собственост и продадоха ценната общинска земя от 60кв.м за 17000лв. / за сведение тези земи в града се продават по 1000 евро на квадратен метър . Из целия град се говори , че новите собственици ще я продават на собственика на терена над тях , а посредник по сделката не е трудно да се досетите кой: кмета Рейзи срещу солидна комисионна разбира се . Тук разбира се можем да поставим още един въпрос ; защо е присъствал на заседание на комисията при обсъждане на въпроса племенника Гено Пухов и защо е гласувал по тази точка от дневния ред след като това е конфликт на интереси .
Има още , четете утре.
26.09.2011 15:47
Рейтинг:
2 През 2008 год. Кмета Рейзи еднолично без решение на ОБС и без търг отдаде на близки до него хора общинските паркинги и пусна през летния сезон паяк. По същия начин бяха отдадени и заведения общинска собственост . От тези дейности няма постъпления в Общинския бюджет . Интересно в чий джоб отиват парите .
Улица Ропотамо известна като веселата улица едва ли не е собственост на КАТИНАРИТЕ , наематели на Харманския плаж . Така Рейзи им се отплаща за вложените от тях усилия по време на предизборната кампания : заплахи, плащане на пари на избиратели и др. Сега те владеят тази част от града в общинския бюджет можеха да постъпят 100хил. лв. И средствата да се използват за благоустрояване . И в този случай кмета се ръководи от личния си интерес , грубо погазва закона проявява престъпно бездействие към общинска собственост и събиране на приходи, разрешава облагодетелстване на трети лица за сметка на общинската собственост , поведение , за което ще бъде повдигнато обвинение от прокуратурата. 15. СЕДЕСАР
26.09.2011 15:17
Рейтинг:
3 Рейзи даде за довършителни работи два апартамента Общинска собственост над кафе Хема 150хил. за площ не повече 100кв. М , което прави по 700евро на квадратен метър. Излишно е да се отбелязва , че ремонта беше приключил и съветниците за кой ли път бяха принудени да узаконят и това беззаконие . Скъпия ремонт се направи за да живеят в лукс гл. Архитект и Директора на дирекция ТСУ в община Созопол . Това е нанесена щета на общинския бюджет. 14. Темерута
26.09.2011 15:03
Рейтинг:
3 По предложение на кмета Рейзи ОС гласува 140 хил. лв за вход ен знак на града.
По повод този знак, кметът в прав текст по време на общинската сесия обяви, че има определен скулптор, поради което ще му сумата за изработване на монумента без и без решение ОС . „СДЕЛКАТА” се осъществи, не е обществена тайна , с активното участие на гл. Архитект на общината Румен Александров , известен като „КАСИЕРА” на КМЕТА. По тази система „КМЕТ-ГЛАВЕН АРХИТЕКТ” е извършена и еднолична продажба на 15% акции, собственост на общината в” Алепу....”.
Общината участва в ..... със земя -33дка на първа линия . След няколкократни опита да се финализира прехвърлянето на акциите на общината на Алепу... и след налагане на вето от обл. Управител на решението на общ. Съвет за прехвърляне , най – накрая сделката се извърши, в резултат на което общината е ощетена с милиони лева . Естествено, това решение е в резултат от търговия с влияние чрез преобладаващо мнозинство. Не е спазена процедурата – не е внесена докладна , а е предложено директно решение и ОС е гласувал
Гл. Архитект е изготвил ПУП, както и проект за изграждане на вилно селище , подписана като автор е съпругата му . Преди да стане гл. Архитект на общината , той беше служител на Алепу.
Голяма каша ти е в главата , веселяко, набъркал си ги всичките в тюрлю гювеч. Вземи си свери малко данните щото аз живея в този град преди ти да си се пръкнал. От мен да знаеш че червения край в Созопол дойде благодарение на Рейзи. Столетницата в този град умря за векове напред. Моя глас към ГЕРБ на тези избори ще е подарък за следващото поколение в Созопол, което ще отвори врати към по добро бъдеще, което миналите гащници /на които ти си се подложил/не ни дадоха докато властваха в града ни.
Е разбрахме, че всички си плюхте на сурата приемайки да сте в листата на старицата БСП. Ама така е жаждата за власт е сладка не напразно е казал народа:" Кога някой усети власт отваря страшна паст!"
т.2 визирам решение 573 - нито сте против, нито сте се въздържали.
т.3 - уточнете се, че става въпрос за СЕЛО ИЗВОР! Нищо чудно 1 лев и да е съвсем нормална цена, нивите все пак са по 200-500 лв за декар.
т.4 Я пак добре си вижте решение 610 - щото точно там става дума за градина! И какъв е вашият вот? - Въздържал се.
Въобще, като толкова сте се въздържали през тия 4 години, кое ви дава право сега да критикувате?
2.за св. Тома -продажба на общински хотели, кафене и басейн - решение № 354 - ПРОТИВ: Росен Деспов / БСП/, зцащото Димитър Желев отсъства.
3. Решение 609 и 610 за продажба на ниви на "Каваци": едната от 3дка,другата от 92 дка - за по 1 / ЕДИН лев/ за квадратен метър -Гласували: Желев и Деспов /БСП/- въздържали се.
4. Решение 689 за продажба на "Герени" на три имота от 3.5 дка,8.1дка и 8.4 дка ГЛАСУВАЛИ: РОСЕН ДЕСПОВ / бсп/ - ПРОТИВ
Дали ти трябват още аргументи,че никой не купувал и не може да купи БСП, нито съвестта на съветниците от БСП ? Така,че не напирай, за всяка твоя манипулирана информация, има документи, а те са факти срещу които никой не може да скача. Гласувайте на Тихомир, за да ви е мирна главата и сигурно бъдещето.
А на първия въпрос - продължавате май да лъжете, цитирайте си въпросния протокол, ако обичате. Защото в протокол 27/2009г. решение 601 пише съвсем друго!
А на другия въпрос, който постоянно отбягвате - защо не гласувахте против? Конкретно за градина и св.тома /има и много други примери, но да не изместваме темата отново/. Хайде веднъж завинаги отговорете - ЗАПЛАШИХА ли ви, ПЛАТИХА ли ви, АКЪЛЪТ ли не ви стигна, та не разбрахте навреме какво става, а чак сега, преди изборите се сетихте - кажете го най-после!
Рейзи е най-успешният кмет на Созопол до сега. „....Така че стига злоба, всичко по горе е факт и вие го знаете. Нека състезанието за кметското място бъде цивилизовано и по-силния да победи. Созопол няма нужда от злоба защото тя се връща като бумеранг.
Тихомир инициира подписка, под коята се подписаха над 100 души за възстановяване на крепостната стена,която беше съборена/ и все още е/ от г-дата, строящи хотела до детската градина в стария град на Созопол. Тогава кметицата Караманова не взе под внимание това. Тихомир инициира искане част от остров "Св.св.Кирик и Юлита" да се даде на Общината за да се направи паркинг и да облекчи туристите.Тихомир входира докладна да бъде затворена морската градина на Созопол за автомобили, но никой от тогавашните съветници / включително и от БСП/ не го подкрепиха.Мога да изредя още неща, които някак си останаха недооценени или нечути.Чудя се защо има хора, които на бялото казват черно? Ми Рейзи да не се е родил кмет? Или пък ористницата му го е дарявала с европроекти? Или Катя Стоянова и оная диня Германова цял живот са били общественички?
и почват със картинките от края,
така и мене днеска ми се иска
за бъдещето да си помечтая.
Защо пък не? - В мечтите няма цензура,
мечтите греят с синкава прозрачност.
Ей това е нивото на кмета Рейзи !
- Преряза лента на откритата вече и публикувана в медиите Ел подстанция на Созопол,но тя не е негово дело
- преряза лента на водоема Созопол,който беше изпълнен от Правителството на Сергей Станишев
-купи си автомобил за 160 хил.лв. от излишъка,който му беше оставен /същото направи и правителството на ГЕРБ/
- узакони не само своята тераса, но и незаконния хотел на Йоско на плажа до к-г "Веселие"
-продаде акциите и собствеността на общината на нос Хумата
-продаде застроените сгради на общината на св.Тома
-продаде южната алея
-построи детската градина в Зидарово с 1 млн.лв., дадени от правителството на Сергей Станишев/колко ли излиза кв.м. за 120кв.м.сграда?/
-вложи /или се предполага,че е вложил / 1млн и400 хил.лв. в пречиствателна станция Созопол, отново от правителството на С.Станишев.
-ремонтира читалище Росен също с пари на правителството на С.Станишев.
-парадира с ремонта на църквата св.св."К и Методий" с пари от правителството на Б.Борисов,ремонтирана от църковно настоятелство Созопол.
-подари на благодетеля си Кръстанов брега и общ. собственост на старото пристанище
-подари 20 дка земя на плажа на Градина на приятеля си Н.Банев.
Засега спирам, защото все пак и те може да допълнят списъка.
всички от Созопол знаят,само облажените плюят,нали?
ЕХ този кокал,много е сладък!!!!!!!
Не можете,защото НИЩО не е свършено.!
E...това ви е работата и за нея ви се плаща!
"Поздравявам ви!"хубава,доходна работа сте си намерили,да поддържате един фалшив имидж на човек, който се е обградил само с "умни и кадърни "хора,които да гъделичкат и величаят образът му.
Господа злословници,колкото и да пишете,да плюете и критикувате вие сами не можахте да изтъкнете аргументи в подкрепа на своите твърдения в този сайт.От вашите среднощни писания се разбра само че г-н Янакиев е млад,няма любовници и има хубаво семейство.Това са все плюсове и говорят добре за човека който ги притежава.
Младостта не е порок!
Когато стана кмет г-н Рейзи също беше млад-забравихте ли?
Когато стана кмет г-н Рейзи узакони набързо незаконната си тераса,построена в/у скалите,които са държавна собственост ,а не на г-н Рейзи!
/до приятел 11/До скоро господа "можещи"... любовниците ви чакат:)))
тея работи на комунистите ги разправяй,че те ни оправиха - даже 2 ката
тея работи на комунистите ги разправяй,че те ни оправиха - даже 2 ката
Гладен няма да остане , като го гледам как върти дупето !
- изгр. на сграда за нуждите на неправит. организ.-Тракийско, гръцко, рибарско, младежки и спортни клубове-НЕИЗПЪЛНЕНО !
ПАРТИЯ ГЕРБ: 400 обещания, изпълнени -10%
Б.Борисов-183 лични обещания-изпълнени -13
П.Рейзи- ИСТИНАТА ГОВОРИ!
-изграждане на пешеходен надлез на разклона за с.Атия -НЕИЗПЪЛНЕНО!
-входен знак на града- ИШЗПЪЛНЕНО и то на каква цена?
-изграждане на АВТОГАРА- НЕИЗПЪЛНЕНО!
-изгр. на подземни паркинги -НЕИЗПЪЛНЕНО!
-изгр. на съвременен градски център-НЕИЗПЪЛНЕНО!
-изгр. на детски равлекателен център"ВОДЕН ПАРК"- НЕИЗПЪЛНЕНО!
-цялостно изгр. инфраструктурата на "Мисари"-НЕИЗПЪЛНЕНО!
-стар град-алея на занаятите и места за отдих-НЕИЗПЪЛНЕНО!ПРЕЧИСТВАТЕЛНИ СТАНЦИИ СОЗОПОЛ И ЧЕРНОМОРЕЦ- НЕИЗПЪЛНЕНО !!!
-изгр. на вятърни генератори - НЕИЗПЪЛНЕНО!
-приоритетно решаване водоснабдяването на Индже войвода, Вършило,Присад,Атия и водоем Черноморец-НЕИЗПЪЛНЕНО!
-проектиране и изграждане на модерен функционален център в новия град-НЕИЗПЪЛЕНО!
НАСЛАДИСЕ НАРОДЕ НЕ ПРОПУСКАЙ>
-Общински горско стопанство - НЕИЗПЪЛНЕНО !
-целогодишна заетост в ботан.градина,общ. яхт пристанище и голфигрище-НЕИЗПЪЛНЕНО!
-увеличаване заетостта чрез възстановяване на "Търговия-Созопол" и ЕООД- НЕИЗПЪЛНЕНО!
-
-изграждане на ботаническа градина- НЕИЗПЪЛНЕНО !
-изгр. на голф комплекс и игрище- НЕИЗПЪЛНЕНО !
-изгражд. на летище в Равна гора -НЕИЗПЪЛНЕНО !
-реконструиране на общ. пристанище и стоянките на рибарските лодки - НЕИЗПЪЛНЕНО !
-Недопускане АГРЕСИВНОТО ЗАСТРОЯВАНЕ на крайбрежието и застрояване на зелени площи- НЕИЗПЪЛНЕНО! тОЧНО ОБРАТНО-ТЕРЕНИ ОТРЕДЕНИ ЗА ЗДЕЛЕНИ ГРАДИНКИ, ПО ИСКАНЕ НА КМЕТА СА ОТРЕДЕНИ ЗА строителство!!!
-разработване на ОУП- НЕИЗПЪЛНЕНО!
-изграждане на околовръстни алеи и ПОДХОДИ ДО БРЕГА - НЕИЗПЪЛНЕНО!
-изграждане на болница с модерно обурудване-НЕИЗПЪЛНЕНО!
-ефективна система за медиц. услуги -НЕИЗПЪЛНЕНО!
ОБРАЗОВАНИЕ,МЛАДЕЖКИ ДЕЙНОСТИ И СПОРТ:
--откр. средно образование-НЕИЗПЪЛНЕНО!
-превръщане на затворените училища по селата в зелени и летни лагери-НЕИЗПЪЛНЕНО!
-създаване на спортен център - НЕИЗПЪЛНЕНО!
-изграждане на нова база за морски спортове- НЕИЗПЪЛНЕНО!
.-осигур. на общинско помещение за младежки център-НЕИЗПЪЛНЕНО!
СОЦИАЛНА ПОЛИТИКА:
-създаване на общински информ.регистър на лица,нуждаещи се от социална подкрепаНЕИЗПЪЛНЕНО!
- обществена кухна-НЕИЗПЪЛНЕНО!
-възстановяване на средното образование в Созопол- НЕИЗПЪЛНЕНО!
-обособяване на общински детски комплекс-НЕИЗПЪЛНЕНО!
-обособяване на общински център за превантивна борба с подрастващите-НЕИЗПЪЛНЕНО!
изграждане на защитени жилища за хора в неравност. социално положение-НЕИЗПЪЛНЕНО!
-закупуване на специален автомобил с платформа за инвалиди-НЕИЗПЪЛНЕНО!
-изграждане на дневни центрове и хосписи за възрастни,МОДЕРЕН ДОМ ЗА ВЪЗРАСТНИ - НЕИЗПЪЛНЕНО!
-развитие на малки фамилни центрове за отглеждане на деца-НЕИЗПЪЛНЕНО!
Не се наядохте ...................
Борбата както казват, е епична.
Аз паднах. Друг ще ме смени и...
толкоз.
Какво тук значи някаква си личност?!
Разстрел, и след разстрела – червеи.
Това е толкоз просто и логично.
Но в бурята ще бъдем пак със тебе,
народе мой, защото те обичахме!
14 ч. – 23.07.1942 г.
Борбата както казват, е епична.
Аз паднах. Друг ще ме смени и...
толкоз.
Какво тук значи някаква си личност?!
Разстрел, и след разстрела – червеи.
Това е толкоз просто и логично.
Но в бурята ще бъдем пак със тебе,
народе мой, защото те обичахме!
14 ч. – 23.07.1942 г.
И докато биеш „кучето” те озарява музата на правописа , хайде жив да си ми ОНАНЕ . СЛАГАСЕ ИНТЕРВАЛ БЕ КАВАЛ.
Като си тръгнал да ядеш ла..на поне се научи да пишеш на български .
До всички които са подписвали разни листчета а не е трябвало да ги подписват или им е платено за това от прокуратурата ви съветва носете топли дрехи санитарни принадлежности и ВЪЗЕЛИН.
Това че ГЕРБ е пълна полицеиска измет за рекет е друг въпрос.
Мафията дето е дрънка философа по-долу е държавата. И всичките пари на света да ти дадат пак ще живееш като скот.
А колко си свестен и морален прегръщайки БСП и марширувайки под нейната свирка скоро ще узнаем.
Още сте женен ..... не , не , не , не ставате г-н Янакиев . Рейзи е идеален за ..........ЗАТВОРА.
И ако има справидливост ти ша си кмед.
От БСП знаят ли ,че не си тяснопартиен кандидат? Или е важно да се вземе властта, пък принципите и убежденията- за електората.