Как Илън Мъск променя „Туитър“
Главният изпълнителен директор на "Туитър“ Илън Мъск иска да увеличи лимита на символите за публикация на платформата. Този път предложеното увеличение е от 280 на 4000 или над 14 пъти. Попитан от потребител на социалната мрежа дали е "вярно, че Twitter ще увеличи знаците от 280 на 4000", Мъск отговоря кратко с: "Да".
Кратките постове имат привърженици и противници, но мнозина считат, че те не са практични. Доста хора разделят своите публикации на няколко различни туита, което ги прави по-трудни за четене.
Това не е първият път, когато милиардерът заявява, че "Туитър" ще увеличи лимита за знаците. През ноември Мъск отново заяви, че лимитът трябва да бъде повишен.
Няма индикация кога може да се осъществи увеличението на лимита на знаците в Twitter, въпреки че това вероятно не е най-големият приоритет на Мъск.
Междувременно от компанията "Туитър" вече съобщиха, че от тази седмица пускат обновена версия на абонаментната си услуга "Туитър Блу". Потребителите могат да се абонират за обновената услуга, която ще им позволи да редактират туитове, да качват видеоклипове с резолюция 1080p и да получават синя отметка след проверка на акаунта за 8 долара на месец през уеб, но за 11 долара на месец през устройствата с операционна система iOS.
"Туитър" не обясни защо потребителите на "Епъл" (Apple) са таксувани по-скъпо от останалите в интернет, но в медиите се появиха съобщения, че компанията търси начини да компенсира таксите, начислявани във виртуалния магазин за мобилни приложения "Aп Стор" (App Store).
Първоначално "Туитър" пусна услугата още в началото на ноември, след което я спря, тъй като се появиха твърде много фалшиви профили. След това беше планирано да стартира отново на 29 ноември, но пускането беше отложено.
Илон Мъск, който купи "Туитър" за 44 млрд. долара, в поредица от туитове миналия месец разкритикува "Епъл", включително за 30-процентната такса, която производителят на айфони налага на разработчиците на софтуер за покупки в приложенията. След това той обвини "Епъл", че заплашва да премахне "Туитър" от своя магазин за приложения и също така заяви, че производителят на айфони е спрял рекламата в платформата за социални медии.
Добави Коментар