UTA Edenred започва партньорство с Intermarché и Netto с цел разширяване на мрежата си във Франция
UTA Edenred, водещ доставчик на мобилни услуги в Европа и компания на Edenred, разшири мрежата си във Франция, започвайки партньорство с Intermarché и Netto, дъщерни дружества на френската група за търговия на дребно Les Mousquetaires. С повече от 1600 бензиностанции Intermarché и Netto, Les Mousquetaires е водещ доставчик на евтини горива във Франция. Споразумението позволява на UTA Edenred да
разшири мрежата си във Франция с общо 5700 бензиностанции до края на 2023 г. То също така дава на клиентите на UTA Edenred по-евтин вариант за гориво, тъй като цените на енергията продължават да се покачват.
Лукас Шнайдер, главен директор "Стратегически партньорства" в UTA Edenred, заяви: "За нас е удоволствие да предоставим на клиентите достъп до най-голямата и евтина мрежа за горива във Франция. Intermarché и Netto са високо ценени и утвърдени марки. Това партньорство подчертава нашия ангажимент да предоставим на нашите клиенти удобна и рентабилна мобилност."
Жан-Марк Девен, главен изпълнителен директор на Intermarché Caveirac (30), отговарящ за петролния отдел на Intermarché и Netto, добавя: "Това партньорство е реална възможност за нас да достигнем до различна клиентела със значителна консумация на гориво и ще ни позволи да ускорим растежа на обемите горива, продавани от бензиностанциите на Les Mousquetaires Group. Съвместната работа с УТА ще допълни картата за гориво PRO на Intermarché и ще ни даде възможност да обслужваме национални и международни автопаркове."