Вашият сигнал Връзка с Флагман
Управител:
Веселин Василев, email: v.vasilev@flagman.bg

Главен редактор:
Катя Касабова, email: k.kassabova@flagman.bg

Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!

Наско Лазаров: Загубих Жени Калканджиева заради М-тел!

Загубих като клиент и развлекателния комплекс “Мултиплейс” в Слънчев бряг”, ядосва се бизнесменът.
Ключови думи:

От началото на годината досега собственикът на агенция за публични комуникации Атанас Лазаров води битка след битка с “Мобилтел”, нервите му са опънати докрай и той е решил да заведе дело срещу монополиста. Вече се е съветвал с адвокати. “Ако тук не ми обърнат внимание, отивам в Брюксел”, заканва се Лазаров.

Гневът му се подсилва и от факта, че заради новата система на мобилния оператор, забавените фактури и плащания, изключения телефон, загубил важни клиенти.

“Загубих Жени Калканджиева като клиент. Тя беше обърнала цяла София да ме търси за един проект за международен круиз и не ме намерила, защото телефонът ми беше изключвен. Същото се случи и с развлекателния комплекс “Мултиплейс” в Слънчев бряг”, ядосва се бизнесменът.

Проблемите на Лазаров с оператора започват, когато “Мобилтел” му изсипва накуп няколко фактури за 6000 лева. Това е времето, в което компанията сменя платформата си и спря да праща сметки.

“Платих 6-те хиляди лева, защото говоря с много клиенти и телефонът е основен инструмент в работата ми, но съм убеден, че сметката ми е надута с поне 3 000 лева. Да не говорим, че ме изнудваха да плащам не по една, а по две фактури накуп. Колко ли корпоративни клиенти са с надписани сметки! “Мобилтел” прави милиони, тъпчейки цяла България”, негодува ПР мениджърът и признава, че търпи капризите им няколко месеца, защото за съжаление повечето бизнес абонати са техни клиенти.

Когато подава жалба за сумата от 6 000 хиляди лева, от оператора му казват, че ще му върнат 96 лева и го попитали дали са достатъчни. Лазаров поискал повторна проверка, защото компенсацията била смешна.

Затова пък за Великден получил кошница с вино и лакомства от “Мобилтел”, а приятелите му казали: “Нормално е, щом плащаш сметки по 1000 лева...”.

Когато решил да провери по какъв план говори, Лазаров разбрал, че “Мобилтел” и тук го прецаква. “Оказа, че абонаментът ми не е 59 лева на месец, а 69 лева, тоест 1,5 г. са ме цакали с по 10 лева отгоре. Имам два номера, значи са ме натоварили с 360 лева!”, възмущава се той.

Не стига това, ами старият му договор не бил качен в системата и Лазаров говорел по цените на абонаментния си план от 2009 година.

“Мобилтел” го довел до истерия и с неспазване на лимита. “Имам заявен лимит за 300 лева на месец, но фактурите ми винаги са за 400-700 лева. Лятото поисках да го намаля на 200 лева. Бях в Будапеща, можех да следя всеки ден какво изговарям, бях с 50 лева, оставаха ми 150 лева, които “Мобилтел” ми дръпна само за три есемеса и една снимка!”. Когато се оплакал за неспазването на лимита, от оператора му казали, че при тях той бил препоръчителен.

Тези дни Лазаров подписал 3-ти договор с “Мобилтел”. След като си платил като чинни 6 000 лева, за оператора монополист той вече е в графата “лоялен клиент” и затова получил подарък Айпад.

“Исках да имам Айпад и се зарадвах, но въпреки това чакам да ми преизчислят парите и ми върнат надвзетото”, казва ПР специалистът. Скъпият подарък няма да откаже Лазаров да заведе дело срещу “Мобилтел”.

“Знам, че са монопол и знам, че навсякъде си плащат – при нотариуси, и по всички канали, за да им се потулват проблемите. Там, където са рекламодатели, медиите не пускат жалби срещу тях”, споделя той.

13
Коментара по темата
13.
Иван Петров
07.09.2011 15:43:41
Наско е изключително некоректен като PR и като човек.

В случая се показва и като изключително глупав, защото всеки средно интелигентен бизнесмен има поне два телефона от различни оператори.

Да не говорим, че подхода му към М-тел е абсурден - недоволен е от тях, иска да ги съди, а подписва нов договор с тях. Съдейки от написаното в статията просто няма да успее да ги осъди.
12.
Иван Телев
29.08.2011 16:04:36
Излагация, хаха. След тия изказвания не бих отишъл в неговата ПР агенция да ми представлява репутацията.
11.
Самуил
29.08.2011 15:49:23
Оле боже, "Исках да имам Айпад"... Какво нещастно изказване. Този човек определено не е за показване.
10.
Марконис
29.08.2011 15:47:32
Пак се излагаме пред света с тия личности.
9.
Илияна
29.08.2011 15:43:20
Кой ще съдиш бе я слез на земята малко...
8.
Сотир
29.08.2011 15:42:49
Мисля, че си я изпуснал Жени понеже си управляваш некадърно компанията не за друго. ХАхаха.
7.
Ивайло
29.08.2011 15:41:30
Цялата тая история ми е много нагласена и измислена. Как само неговата компания пропадна, заради м-тел въпреки, че 90% от фирмите в България за клиенти на м-тел.
6.
Бетси
29.08.2011 15:40:26
Г-н Атаносов, агенцията Ви пропадна и се чудите на кой да си го изкарате ли ?
5.
Жорката
29.08.2011 15:39:47
Тоя човек е много смешен...
4.
Бейб
29.08.2011 15:17:45
Как може човек, който претендира да бъде професионален ПР така да се изложи с това измислено оплакване. Много жалко наистина.
3.
Зина
29.08.2011 12:18:28
Жалко е да се твърди, че м-тел са виновни за това, че някой няма грам бизнес качества.
2.
Джон
27.08.2011 14:13:13
Купи си още един телефон бе бизнесмен насран ,селтак си беше в Благоевград и такъв си остана ,добре че започна да лапаш пишки в столицата та стана известен ....хаха
1.
hahaha
27.08.2011 11:33:59
На калпавата ракета космоса и е крив. Така "царя на пиаря" "модерния пр" пише ли пише глупости и още има журналя дето да му ги публикуват. Браво Наско, браво Касабова.
  Добави Коментар
"Увеличете помощта за Украйна" Зове Рюте Meteo Balkans: Снежна виелица блокира половин България, метър сняг ще натрупа до часове Около обяд в петък от запад на изток облачността да се увеличава и в Западна и Северозападна България ще започнат нови валежи
"Казармата е загуба на време" Твърди известният актьор Станимир Гъмов БАБХ: Има фалшив зехтин по българските магазини Към този момент гръцките компетентни власти не са отбелязали България като страна, която е канал за разпространение на фалшив зехтин
Най-честите езикови бариери в комуникацията между пациенти и медицински персонал бяха дискутирани в Бургаския държавен университет Проектът се осъществява от Департамента по езиково и подготвително обучение, като главна роля в него заема доц. д-р Милен Тодоров, който е и ръководител на департамента Остана без виза заради секс маратони Бони Блу искаше да организира оргия с абитуриенти, на властите я порязаха
Дружба между ЦСКА и Манчестър Сити "Армейците" с важен гост Плюеха клиенти и пребиха сервитьор, но сега… Тримата арестувани могат да получат до 2 години затвор
Издаде как се е простила с девствеността си Шер с интимна изповед Слънцето вече го няма, чакайте го през януари! Полярната нощ настъпи в Тромсьо, а как ли се чувстват хората там?
Гаджето на Гого проговори По време на последния лайф бе намекнато за любовни трепети между Ванеса и бизнесмена Трагедия! Внезапно почина знакова личност И известен почитател на "сините"