Главен редактор:
Катя Касабова, email: k.kassabova@flagman.bg
Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!
Превърнаха целия втори етаж на Триа Сити Център в уникално офис пространство с гледка към сърцето на града (СНИМКИ)
От тук може да работи всеки IT специалист, адвокат, предприемач с креатив за нов startup, брокер, преподавател по чужди езици и др. Пространството предлага всички удобства, от които се нуждае съвременният бизнес човек
Първата работна среща в новооткритото coworking пространство в ТРИА Сити Център, организирана от Югоизточният дигитален иновационен хъб – Digihub, привлече вниманието на бизнеса и академичния елит в Бургас. Представители на IT сектора, общинска администрация и ръководството на Университет Проф. д-р Асен Златаров присъстваха на серия от лекции, представящи конкретни решения в областта на информационните и комуникационни технологии и киберсигурността в малките и средните предприятия.
Форумът се проведе в една от зоните за срещи в coworking пространството, заемащо целия втори етаж на ТРИА Сити Център. След пълна реконструкция, всичките 1200 кв. м. вече са оборудвани по световните бизнес стандарти. От близо месец първокласните условия за работа в модерна и технологична среда привличат вниманието на фирми от IT сектора и не само.
Във форума участваха 40 представители на малки и средни предприятия от региона. Те бяха запознати с възможностите на мрежата Enterprise Europe Network (EEN) за излизане на нови пазари, обсъдиха процедурата BG-RRP-3.005, която дава решения в областта на информационните и комуникационни технологии и киберсигурността в малките и средните предприятия, възможностите за предоставяне на безвъзмездни средства от Националния план за възстановяване и устойчивост, както и допустими за финансиране дейности в областта на информационните и комуникационните технологии /ИКТ/Участниците в срещата се запознаха и с представители на ИКТ клъстера в Бургас, от които могат да получат съдействие за инициативите си, в неформална обстановка бяха проведени редица срещи и постигнати нови контакти между представители на бизнеса от регионаМного от гостите за първи път посетиха зоната и останаха впечатлени от средата и локацията - над центъра на града
С креативност и дизайнерски вкус в просторната open space зона са обособени много кътчета за провеждане на срещи – акустични сепарета предлагат уединение и мултимедия. Две конферентни зали, много единични работни места и три офиса с капацитет до 14 човека допълват възможностите за организиране на конференции, презентации, лекции и други събития. Капацитетът на зоната е за 100 и повече работни места.
Акустични сепарета с мултимедия са удобни и предлагат уединениеОще информация за условията за ползване на споделено бизнес пространство можете да получите на място и на https://triaspace.bg/
С гледка към площада, високоскоростен интернет, комфортна обстановка, гъвкава и достъпна система за наемане и ползване, пространството вече привлече вниманието на няколко компании, които от близо месец наричат coworking пространство в ТРИА Сити Център – новото ни работно място. Работещите тук имат и в непосредствена близост и цялата богата гама от услуги, които предлага ТРИА СИТИ ЦЕНТЪР – фитнес зала, бюти салон, ресторант, кафе, търговски площи.
За пълна информация относно цените и пакетите , които можете да ползвате в споделеното пространство – https://triaspace.bg/.
Дстъпът до втория етаж на Триа Сити Център е възможен от ескалаторите в сградата и през страничния вход срещу кафетоРаботният ден тук вече течеВ обедната почивка някои се наслаждават на панорамата, а други пазаруват на първия етаж в Триа Сити Център. В момента колекциите FW22 на марките BOSS, EA7, TOMMY HILFIGER, CALVIN KLEIN, DKNY са с до 30% отстъпка от редовата си цената