Вашият сигнал Връзка с Флагман
Управител:
Веселин Василев, email: v.vasilev@flagman.bg

Главен редактор:
Катя Касабова, email: k.kassabova@flagman.bg

Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!

Учители от ОУ „Елин Пелин“ представиха добри практики по програма „Еразъм+“

Ключови думи: учители, оу елин пелин, програма, практика, еразъм

Учителите от ОУ „Елин Пелин“ представиха добри практики, усвоени по време на мобилности по проект 2021-1-BG01-KA122-SCH-000018924 „Партньорство за интелигентен растеж“ по програма „Еразъм+“ във форум на тема „Учителят – треньор и ментор. Дигитална трансформация“.

Събитието има за цел да съдейства за повишаване на информираността по програма КА 122 мобилности в училищното образование на програма „Еразъм+“ и да помогне за размяна на идеи и добри практики между участниците в мобилностите на европейско и национално ниво. Във форума бяха представени целите, дейностите и резултатите по проекта „Партньорство за интелигентен растеж“ по договор 2021-1-BG01-KA122-SCH-000018924, на стойност 26 160 евро.

Официални гости на събитието бяха Юлияна Атанасова-директор ОУ „Христо Ботев“-Ахелой, Марина Томова-ЗДУД ОУ „Христо Ботев“-Ахелой, Росица Пенчева-учител по испански език ПГРЕ „Георги Стойков Раковски“-Бургас. Юлияна Атанасова представи проектите по „Еразъм+“, по които работят преподавателите от ОУ „Христо Ботев“- Ахелой. Тя допълни, че работата по европейски проекти и E-twinning дава нови възможности и хоризонти за обмен на добри практики между учебните институции в Европа, стимулира се мотивацията на учители и ученици, развиват се компетентности за комуникация, общуване и учене. Росица Пенчева сподели опита на ПГРЕ „Георги Стойков Раковски“ в различни европейски проекти и поздрави участниците във форума за мотивацията да се включат в мобилностите и да споделят опита си по време на събитието.

По време на форума учителите, участващи в дейностите по проекта, представиха използването на методи и похвати от обученията по „Еразъм+“ в учебния процес. Ивелина Йорданова разказа пред участниците как дигиталните приложения и груповата работа подпомагат мотивацията на учениците за активност и равнопоставеност в учебния час. Стела Найденова- учител в ОУ „Елин Пелин“, доразви практиката за учителя-треньор и ментор в класната, като сподели опита си за ролята на преподавателя в учебния час като ръководител, ментор и равнопоставен участник в обучението чрез игри и учене чрез преживяване. Мирослава Стоянова и Росица Шишманова, също учители в училището, участващи в мобилност „Обучение на открито, екипна работа, игри за сплотяване“, допълниха, че именно неформалното учене, ученето чрез правене и преживяване превръща ученици и учители в партньори в класната стая, приобщава всички участници в учебния процес и ги мотивира за работа, учене и преподаване чрез емоции, активност и съпричастност – обмен на опит за дейности в учебните часове.

Във фокуса на срещата беше развитието на училищното образование и обучение, както и представянето на добри практики. Важен акцент бе поставен върху основните приоритети на Програма „Еразъм+” . Преподавателите представиха своята гледна точка по отношение на европейските ценности, ползите от образователната мобилност, положителното въздействие и значението на програма „ Еразъм+“.

По време на реализирането на дейностите по проекта 2021-1-BG01-KA122-SCH-000018924 „Партньорство за интелигентен растеж“ на Еразъм +, бяха организирани вътрешни квалификации по темите от трите мобилности ONLINE TEACHING Supporting teachers to face the new frontiers of the digital transformation ; COACHING& MENTORING Innovative technics for teachers, mentors and educators to fight drop up and motivate all ; OUTDOOR LEARNING Teachers and staff team building - working together and build cooperation projects. Учителите взеха участие в кръгли маси, срещи и реализиране на проекти с ученици.

Като допълнение на дейностите по проекта учителите от ОУ „Елин Пелин“ преминаха квалификационен курс на обучение „Методически подходи за учене чрез преживяване“ според плана и бюджета за квалификационна дейност на училището. В рамките на квалификацията те усвоиха тренинги за представяне, анализ, психодрама, групова и екипна работа, търсене и допълване на информация, учене чрез съпреживяване, дизайн на мисленето, проектна дейност.

0
Коментара по темата
  Добави Коментар
Роден бизнесмен си отиде едва на 57 години Росен Христов почина през нощта на събота срещу неделя Жестока трагедия! Мъж уби баща си и нападна майка си Убиецът страда от психично заболяване
Измама в „Пееш или лъжеш“? Прекръсти се, че не я познава, а са били на една сцена /видео/ Беатрис Халваджиян и Орлин Горанов пяха в Коледно матине 2023 година един след друг Протести срещу насилието над жени Феминистки тръгват на шествие в София под надслов „Нито една повече“
Най-проблемните деца са от тези 5 зодии Ако имаше състезание за тежък характер, Овенът би заел първо място в него, смятат астролозите Тормоз в детска градина! Още я удряй, крещи помощник възпитателка Майка на дете със специални образователни потребности разказа, че започнало да се напикава заради лошото отношение към него
Това е класическа рецепта за свинско с кисело зеле Рецептата е елементарна, а задължително трябва да присъства на трапезата Какво време ще донесе новата седмица Прогноза за времето - 25 ноември, понеделник
Маскирани ограбиха трудноподвижен дядо, нападнали го докато спи За да спрат да го бият, 71-годишният Светослав дал 1400 лева, които събирал за лечение Храм в Поморие набира средства за реставрация на икони Вече е започнал и процеса по отстраняването на деструктирали лакови покрития
Трима непълнолетни задържани за нападението над мъж в столичен мол Раненият от хулиганите е служител на търговския център Без паника! Зимата смалява пенисите с 50% Просто влезте в топла стая или си вземете хубава топла вана и ще се оправите, посочват експерти